TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- PPK - Resurrection
Pages (2): « 1 [2]
ik heb um binnen, en nog wel in de 1e keer
!
Thanx Little Theseus
Ik kannie geloven dattie nog niet op Vinyl uit is in Engeland
Een maat vamme heeft zelfs de CDM al voor me gekocht in de UK
Dat kan op zich best een promo zijn maar dan nog lijkt het me onwaarschijnlijk als ie neit te vinden is
anyways 
Vette plaat, zeer strak nummer
Heb hem al hele tijd gehoord in een jingle op de radio d8 ik maar ik weenie meer welk station
Greetz,
Glaniskanis
Dat was TMF Glanis, ik was gister bij een vriend tv aan t kijken en daar zei Daphne dat, en daarna lieten ze de clip zien voor hot or not. Hij werd wel hot verklaard maar de clip vind ik nogal slapjes.
Hij is dik ingekort, en je ziet (das dan wel aardig) dat die ruimtegast dat liedje luistert in zn raketje, inderdaad wat (ikweetnietwie) zei.
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Hij is dik ingekort, en je ziet (das dan wel aardig) dat die ruimtegast dat liedje luistert in zn raketje, inderdaad wat (ikweetnietwie) zei. |

Zonde eigenlijk!
Zag net de clip op TMF, echt zonde dat ze zon plaat commercieel uit gaan brengen, dan ben je gewoon veel sneller op dat nummer uitgekeken
Maar zeker een zeer vet nummer
Ja ik zag em net ook op TMF.. zeker wel een bacher clip.!! 
mijn vrienden kennen em nu ook en zijn er ook helemaal weg van.. tja, het ene vette (niet commercieele (milc inc silver)) nummer vinden ze wel vet en het andere niet.. tja het zal wel het aanstekelijke riedeltje zijn 

| quote: |
| Originally posted by Dr. Kuipers Zag net de clip op TMF, echt zonde dat ze zon plaat commercieel uit gaan brengen, dan ben je gewoon veel sneller op dat nummer uitgekeken Maar zeker een zeer vet nummer |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.