TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- PPK - Resurrection
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Ruben_Dubbink on Nov-13-2001 15:31:

ik heb um binnen, en nog wel in de 1e keer !
Thanx Little Theseus

Posted by Glaniskanis on Nov-13-2001 15:46:

Ik kannie geloven dattie nog niet op Vinyl uit is in Engeland
Een maat vamme heeft zelfs de CDM al voor me gekocht in de UK
Dat kan op zich best een promo zijn maar dan nog lijkt het me onwaarschijnlijk als ie neit te vinden is
anyways
Vette plaat, zeer strak nummer
Heb hem al hele tijd gehoord in een jingle op de radio d8 ik maar ik weenie meer welk station

Greetz,
Glaniskanis

Posted by Little Theseus on Nov-14-2001 14:57:

Dat was TMF Glanis, ik was gister bij een vriend tv aan t kijken en daar zei Daphne dat, en daarna lieten ze de clip zien voor hot or not. Hij werd wel hot verklaard maar de clip vind ik nogal slapjes.
Hij is dik ingekort, en je ziet (das dan wel aardig) dat die ruimtegast dat liedje luistert in zn raketje, inderdaad wat (ikweetnietwie) zei.

Posted by DJ Bazz on Nov-14-2001 15:05:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Hij is dik ingekort, en je ziet (das dan wel aardig) dat die ruimtegast dat liedje luistert in zn raketje, inderdaad wat (ikweetnietwie) zei.

ikweetnietwie = ikke!!!

Maareh ik hoorde dat hij vrijdag mijn shopje ligt!! Heb em maar ff gereserveerd!

Posted by Dr. Kuipers on Nov-14-2001 16:28:

Zonde eigenlijk!

Zag net de clip op TMF, echt zonde dat ze zon plaat commercieel uit gaan brengen, dan ben je gewoon veel sneller op dat nummer uitgekeken
Maar zeker een zeer vet nummer

Posted by TimeportE on Nov-14-2001 16:34:

Ja ik zag em net ook op TMF.. zeker wel een bacher clip.!! mijn vrienden kennen em nu ook en zijn er ook helemaal weg van.. tja, het ene vette (niet commercieele (milc inc silver)) nummer vinden ze wel vet en het andere niet.. tja het zal wel het aanstekelijke riedeltje zijn

Posted by Flipper01 on Nov-14-2001 19:50:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Zag net de clip op TMF, echt zonde dat ze zon plaat commercieel uit gaan brengen, dan ben je gewoon veel sneller op dat nummer uitgekeken
Maar zeker een zeer vet nummer

Hmm, ik heb de clip nog niet gezien, maar ben wel benieuwd. Tja, dat is wel het nadeel van de commercialiteit, je bent r sneller op uitgekeken. Maar dit stimuleerd die gasten natuurlijk wel om nog meer te gaan producen!!

Pages (2): « 1 [2]