TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [Q-Dance] Dominator… 100% festival, 100% hardcore
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by jp on May-19-2005 20:09:

face it, hardcore is weer helemaal terug

Posted by Dj Lex on May-19-2005 20:11:

quote:
Originally posted by jp
face it, hardcore is weer helemaal terug

Natuurlijk... De zoveelste revival

Posted by jp on May-19-2005 20:22:

Goede muziek komt altijd weer terug in de belangstelling

Louis Armstrong, Beatles, Stones, U2, Buzz Fuzz

Posted by mido on May-20-2005 06:58:

JP hulp nodig?? haha

Posted by basd on May-20-2005 07:19:

Tering.. vette line-up zeg.

Posted by jp on May-20-2005 21:33:

Ik snap het allemaal wel die opmerkingen over hardcore. Maar als je niet zelf in 92 - 96 in de Elementenstraat, Hemkade, Parkzicht of Sporthallen Zuid hebt gestaan kun je nooit begrijpen hoe enorm VET die scene toendertijd was. Niks geen Lonsdale, meelopers, hardstyle en Partyflock: je was als publiek een eenheid waar de energie van af straalde.

Die revival is leuk omdat de muziek nog steeds hetzelfde is. Maar de sfeer van vroeger, het 'gabbergevoel', komt nooit meer terug. Af en toe kom je bekenden tegen van vroeger die voor de gein weer eens een party bezoeken en dan heb je gewoon de grootste lol. En daar gaat het uiteindelijk om. Het blijft de enige muziek waar je echt 'hard' op kunt gaan

Posted by HiGH_NrG on May-20-2005 21:44:

quote:
Originally posted by jp
Ik snap het allemaal wel die opmerkingen over hardcore. Maar als je niet zelf in 92 - 96 in de Elementenstraat, Hemkade, Parkzicht of Sporthallen Zuid hebt gestaan kun je nooit begrijpen hoe enorm VET die scene toendertijd was. Niks geen Lonsdale, meelopers, hardstyle en Partyflock: je was als publiek een eenheid waar de energie van af straalde.

Die revival is leuk omdat de muziek nog steeds hetzelfde is. Maar de sfeer van vroeger, het 'gabbergevoel', komt nooit meer terug. Af en toe kom je bekenden tegen van vroeger die voor de gein weer eens een party bezoeken en dan heb je gewoon de grootste lol. En daar gaat het uiteindelijk om. Het blijft de enige muziek waar je echt 'hard' op kunt gaan

Maar het grootste gedeelte van het volk wat op de meeste grote hardcorefeesten afkomt is ronduit belabberd... Dat moet je zelf ook wel toegeven...

Posted by basd on May-21-2005 08:14:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Maar het grootste gedeelte van het volk wat op de meeste grote hardcorefeesten afkomt is ronduit belabberd... Dat moet je zelf ook wel toegeven...

Tegenwoordig helaas maar al te vaak wel ja. Vroegah was alles betah.

(Nou wil ik niet zeggen dat ik die hele periode heb meegemaakt maar toch zeker wel een aantal jaar).

Posted by SnuggLe on May-21-2005 11:06:

quote:
Originally posted by jp

Joh dit is altijd hetzelfde gepraat over 'vroegah'. Gelul allemaal, je kan gewoon nooit vergelijken. Ik wil niet zeggen dat er vroeger niet meer sfeer ofzo was, maar het ligt gewoon aan het publiek...

Posted by ahp2002 on May-21-2005 13:19:

JP heeft iig een harde van de line-up

Posted by jp on May-21-2005 15:17:

Delta 9 (USA)
The Stunned Guys (It)
Placid K (It)
Paul Elstak (NL)
Miss Flower (CH)
The Prophet (NL)
Live: Human Resource ft. Predator (NL)
Flamman & Abraxas (NL)
DJ Bountyhunter (Be)
Waxweazle (NL)
Weirdo (NL)
Bass D & King Matthew (NL)
Buzz Fuzz (NL)
Scott Brown (UK)
Live: Shadowland Terrorists (NL)
Rob Gee (USA)
Chosen Few (NL)
Live: Rotterdam Terror Corps (NL)
DJ J.D.A (NL)
Lenny Dee (USA)
PartyRaiser (NL)
Pavo (NL)
Pila & The Scientist (NL)
Gizmo (NL)
Dano (NL)

*ruk ruk ruk*

Ik mis alleen Tellurian, Predator en Marc Acardipane

Posted by New Wave on May-21-2005 15:34:

quote:
Originally posted by jp
Weirdo (NL)

Is hij weer met zijn ruimteschip op aarde geland voor een exclusief setje ?

Marc Acardipane was toch genokt?

Posted by jp on May-21-2005 16:34:

PCP heeft inderdaad haar laatste optreden ooit op Pandemonium volgend maand

Posted by moogwai on May-21-2005 18:07:

Wel een echte master line-up voor de Hardcore liefhebbers. Maar goed, niks voor mij net als voor de rest van dit forum uitgezonderd JP dan

Posted by jp on Jun-28-2005 22:03:

http://events.q-dance.nl/2005-07_30-juli_dominator/

Posted by jp on Jul-29-2005 22:24:

Posted by @win on Jul-29-2005 22:26:

Have fun kerel, lekker hakkuh!

Posted by basd on Jul-29-2005 22:26:

Mijn ramen zijn dichtgetimmerd

Posted by HiGH_NrG on Jul-29-2005 22:57:

Hoop dat het morgen gaat regenen!

Posted by jp on Jul-31-2005 02:49:

Wat een bruut feest niet meer normaal

Paar kleine buitjes, niet te druk, keiharde muziek en een supersfeer.

Aandacht gevraagd voor slachtoffers van terrorisme door diverse acts, heel netjes allemaal

Posted by jp on Jul-31-2005 07:19:

Posted by HiGH_NrG on Jul-31-2005 09:50:

Stoer man...

Snap nooit waarom die lui vaak niet 'normaal' op een foto kunnen. Ze moeten altijd de gekste bekken trekken...

Posted by jp on Jul-31-2005 19:29:

Dat komt door de druks

Posted by robin on Jul-31-2005 19:35:

Wat had hij op dan

Posted by SnuggLe on Jul-31-2005 19:37:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Stoer man...

Snap nooit waarom die lui vaak niet 'normaal' op een foto kunnen. Ze moeten altijd de gekste bekken trekken...

Volgensmij is het een bekende aandachtstrekster / fotogeil persoon op die gekke bekkentrek foto.

Pages (3): « 1 [2] 3 »