TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hier dan het beloofde verhaal en de FTP link naar 2 nummers van mij!
Pages (2): « 1 [2]
Nee dat niet, als dat zo is zal ik het je direkt melden
| quote: |
| Originally posted by mido Dat klopt ja, maar dan zou er een rechtzaak uit komen. En daar heb ik ook al voor ge�nformeerd maar dat loopt teveel in de kosten. Want ik had een advocaat gebeld en die vroeg zonder moeite 750 piek per uur. Dus toen hadden we zoiets van laat maar zitten. En we gaan gewoon door met nieuwe tracks onder een andere naam en andere maatschappij. |
en je kunt natuurlijk ook naar zo'n gratis advocaten bureau gaan, zijn heel goedkoop
In elke stad zit wel een bureau voor rechtshulp, daar kunnen ze in ieder geval informatie geven wat jullie kansen zijn. Ik zou daar in ieder geval heengaan, als iedereen die ze naaien het erbij laten zitten, verdienen die lui zo natuurlijk wel makkelijk geld.
Getver die future is lekker...
3:41 ofzow.. wordt ie echt lekker ja.. mooi opgebouwd.. het begint lekker.. wordt lekker stevig
en dan wordt ie bij 5:50 nog lekkerder..
Ja deze snoeihard in super disco (zoiets als de chin-chin) Lijkt me strak plan..
Zijn ook allebij professioneel inelkaargezette plaatjes
Ik wens je het allerbeste kwa produceren en doorbreken man...
GreetZz
ik ga denk k maar weer slapen ofzow lol.. getver kan geen normale review schrijven..
t komt er op neer dat future een lekker plaatje is.. die andre is nie eg mijn style
view 2 the furure is een kicke nummer.
ik vindt vooral dat stukje van 2.50 tot aan 3.43 een goede opbouw naar een nog betere climax. Ook die drums vanaf 5.40 zijn echt lekker. Ik zie dit nummer zo op een feest gedraaid worden.
Ik hoop voor je dat het wat wordt, maar dat kan bijna niet missen.
Na al die lovende kritieken was ik ook wel benieuwd naar die nummers....hier mijn mening 
View 2 The Future is echt een lekker "catchy" plaat met een lekkere beat. Ik vind het trouwens ook iets "duits" hebben.. Je moet dit nummer maar eens naar Piet Blank opsturen.. deze plaat zou niet mistaan in zijn Eins live show. En Piet Blank heeft ook Barthezz - On The Move en Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye geweldig gepushed in Duitsland.
Ook vind ik dit echt een nummer dat op een TranceMaster cd past. Horizon vind ik ook echt een "trancemaster" nummer.. gewoon een lekker dromerig trance plaatje 
Ik zou zeggen ga door met het produceren.. en nu maar hopen dat je een goede platenmaatschappij krijgt.
Mido, erg als ik jullie nummertjes ff op een cdtje prak voor onderweg in de auto naar ILT?? 
Toffe nummers,
zekers ermee doorgaan. Jullie breken echt wel door!
Greetz RubDub
Ja ik ken het.. Die gasten proberen je te naaien waar je bijstaat.. Das niet normaal meer.. Ikzelf ben dan ook dol op producen, heb r alleen nog niet de juiste apperatuur enzo voor, maar ben druk aan t sparen. Ben 2 maanden gelden naar zo'n gozer in arnhem geweest, hij vond t wel goed klinken.. K heb een paar tips meegekregen en als ik weer zover ben moet ik nog es terugkomen.
o.a een tip gekregen je muziek rustig laten afbouwen, niet in een keer van veel naar niets, daar houden platenmaatschappijen niet van. Zo nog 100 tips gekregen..
Ben nu weer druk met muziek maken, t gaat wel lekker en k ga die gozer binnenkort weer es bellen.. Hij is iig bereid me te helpen, maar hij gaat ook veel dingen voor me regelen enzo.. ook als we naar de platenmaatschappij gaan zal hij me helpen en zeggen wat ik beter niet en wel kan doen.. Hij is zelf een keer genaait en weet precies hoe alles in elkaar steekt.. Toch wel beter dat ik er niet alleen voor sta..
| Originally posted by Gekhous Mido, erg als ik jullie nummertjes ff op een cdtje prak voor onderweg in de auto naar ILT?? |
| Originally posted by Dj Alpha Ja ik ken het.. Die gasten proberen je te naaien waar je bijstaat.. Das niet normaal meer.. Ikzelf ben dan ook dol op producen, heb r alleen nog niet de juiste apperatuur enzo voor, maar ben druk aan t sparen. Ben 2 maanden gelden naar zo'n gozer in arnhem geweest, hij vond t wel goed klinken.. K heb een paar tips meegekregen en als ik weer zover ben moet ik nog es terugkomen. o.a een tip gekregen je muziek rustig laten afbouwen, niet in een keer van veel naar niets, daar houden platenmaatschappijen niet van. Zo nog 100 tips gekregen.. Ben nu weer druk met muziek maken, t gaat wel lekker en k ga die gozer binnenkort weer es bellen.. Hij is iig bereid me te helpen, maar hij gaat ook veel dingen voor me regelen enzo.. ook als we naar de platenmaatschappij gaan zal hij me helpen en zeggen wat ik beter niet en wel kan doen.. Hij is zelf een keer genaait en weet precies hoe alles in elkaar steekt.. Toch wel beter dat ik er niet alleen voor sta.. |
Sorry voor het wachten maar het is dan eindelijk zover!
De goede versie van View 2 the future die staat online!
Ik hoop dat jullie deze nog beter vinden, vooral omdat hij af is! 

Nou ik ga hem zo maar even Mailen naar Mister Bervoets! *jubel jubel*
MzzL
Host: games.ecsoft.nl
Port: 21
User-ID: tranceaddict
Password: tranceaddict
DAMN, wat een streken zeg!!
Ik heb ze meteen ff geluisterd en het klinkt errug lekker!!! Ik hoop echt dat ze gereleased zullen worden. Ga iig door met producen!! Ik ben benieuwd wat Piet ervan vind.
Heel veel succes ermee en ga zo door want dit klinkt erg lekker!
| Originally posted by Flipper01 DAMN, wat een streken zeg!! ![]() Ik heb ze meteen ff geluisterd en het klinkt errug lekker!!! Ik hoop echt dat ze gereleased zullen worden. Ga iig door met producen!! Ik ben benieuwd wat Piet ervan vind. Heel veel succes ermee en ga zo door want dit klinkt erg lekker! |
| Originally posted by mido Natuurlijk mag je dat wel van mij! En super tof dat je het even vraagt (als ik had gezegd dat ik het niet wilde hebben had je het waarschijnlijk toch gedaan maar dat maakt niet uit!!!) whehehe Veel plezier in ieder geval vanavond! MzzL |