TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [28-05-05] Emporium: The Empire of Dance, Waalkadestrand Nijmegen (Lent)
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez NIET doen! Chagrijnig personeel en de pizza's zijn niet te vreten. Moet wel zeggen dat het al weer een tijdje geleden is dat ik daar ben geweest, maar je kunt beter proberen om bij een goede pizzaboer je eigen muziek mee te nemen |
Hier de line up:
Collosseum (presented by XXqlusive)
Marco V
Mauro Picotto
JP
Cosmic Gate
Johan Gielen
Jochen Miller
Cor Fijneman
Randy Katana
Gladiator D�me (presented by XXlerator)
Technoboy
Pavo
Darkraver
Dana
Max B Grant
Showtek (live)
Deepack
Zany
Stanton
Furax
Beholder&Balistic
Equinoxx
Pantheon (presented by Technotrixx & Planet Rose)
James Ruskin vs Regis (live)
Marco Bailey
Miss Djax
Acid Junkies (live)
Remy
Bart Skils
Jan Liefhebber
Neru
Circus Maxximus (presented by Exxellent)
Erick-E
Brian S
Tom de Neef
Victor Coral
Sidney Samson
Lucien Foort
Fedde le Grand
Jordy Lishious
Norman Soares (live)
Mc Nova
Miss Bunty
zker ver voor dat geld hier ga ik wel heen
Wat was het dan voor een gelul over "grote DJ uit de top 5"???
Ik zie er volgensmij geen 1, maar ik kan het verkeerd hebben....
Ik zei toch: gielen! 
| Originally posted by SnuggLe Wat was het dan voor een gelul over "grote DJ uit de top 5"??? Ik zie er volgensmij geen 1, maar ik kan het verkeerd hebben.... Ik zei toch: gielen! |
Hmmm bij Collosseum en Maxximus staan wel wat leuke namen bij + 't is niet duur + dichtbij... ik zou hier inderdaad wel eens naar toe kunnen gaan 
(Zeker nu inmiddels blijkt dat ik op die datum toch in het land ben)
*schrijft Emporium in agenda met vraagteken ernaast
Feest gaat niet door in Lent. Gemeente Nijmegen geeft geen vergunning af ivm "te harde muziek"
Zo jaag je de vogels weg. Dat moet toch ook, anders worden er een hoop bezoekers op hun kop gescheten. De MatriXX heeft nu een andere lokatie, en dat is op de Berendonck in Wijchen.
| Originally posted by Marc.....S Feest gaat niet door in Lent. Gemeente Nijmegen geeft geen vergunning af ivm "te harde muziek" Zo jaag je de vogels weg. Dat moet toch ook, anders worden er een hoop bezoekers op hun kop gescheten. De MatriXX heeft nu een andere lokatie, en dat is op de Berendonck in Wijchen. |
Idd, stond vanochtend ook hier in de krant. De Berendonck is wat mij betreft een stuk sfeervoller dan het waalstrand bij lent. Je zou het ook nog kunnen vergelijken met het Impulz outdoor terrein.
Jammer dat het niet door gaat in Lent.
Is namelijk 200 meter bij mij vandaan.
Had ik er lopend naar toe gekunt.:
| Originally posted by M_Peror (Zeker nu inmiddels blijkt dat ik op die datum toch in het land ben) *schrijft Emporium in agenda met vraagteken ernaast |
| Originally posted by Freek Jammer dat het niet door gaat in Lent. Is namelijk 200 meter bij mij vandaan. Had ik er lopend naar toe gekunt.: |
Ik kom ook voor de Doornroosje tent
Wijchen? Dat is op 2 minuten lopen van de vriend van mijn moeder.
Maybe ga ik er wel eens even kijken!
in wijchen?! haha, gewoon een party in mijn hometown!
ALS ik kom kom ik alleen voor de techno-stage en die van exxelent, de rest is niet boeiend te noemen...
btw, hebben ze nu echt een vergunning voor de berendonck?? of is dat t plan alleen maar...
| EMPORIUM NAAR BERENDONCK Emporium, The Empire of Dance wordt mogelijk gehouden in de uiterwaarden bij Lent (aan de overkant van de Waal), maar die locatie is nog niet helemaal zeker. Volgens Groenlinks is het gebied waar het festival gepland is een "gevoelig natuurgebied". Ze vragen zich af het stilte gebied door de harde beats niet al te zeer aangetast word. Hierover zijn vragen in de Gemeenteraad gesteld. Mocht Lent niet doorgaan dan heeft The Matrixx inmiddels een prachtige alternatieve locatie achter de hand. Emporium wordt dan gehouden langs het strand van recreatiegebied de Berendonck. Deze mooie en uitgestrekte recreatieplas ligt slechts 3 km van The Matrixx vandaan en biedt zowel logistiek als qua sfeer veel voordelen. Emporium gaat dus hoe dan ook door op 28 mei! |
Stond vanochtend in de krant dat het al zeker is dat het niet doorgaat bij Lent, college heeft de vergunning afgewezen. De gemeente Wijchen heeft ook nog geen vergunning afgegeven voor de berendonck, maar die leken er wel positief tegenover te staan.
| Originally posted by Freek Ik kom ook voor de Doornroosje tent |
| Originally posted by Ding Chavez Stond vanochtend in de krant dat het al zeker is dat het niet doorgaat bij Lent, college heeft de vergunning afgewezen. De gemeente Wijchen heeft ook nog geen vergunning afgegeven voor de berendonck, maar die leken er wel positief tegenover te staan. |
Die locatie bij lent ligt tegenover de waalkade van nijmegen. Op zich een mooi uitzicht, maar de locatie zelf is gewoon een stuk weiland tussen de waal en een dijk.

Waarom de berendonck dan niet eerste keus was? Ik denk omdat dit feest met Nijmegen 2000 te maken heeft, ze het dicht bij de binnenstad wilde hebben.
Dit lijkt me echt een schijt feest. Snap niet dat de Doornroosje hier aan mee wil werken...
| Originally posted by Partyhardy! Dit lijkt me echt een schijt feest. Snap niet dat de Doornroosje hier aan mee wil werken... |
| Originally posted by Partyhardy! Dit lijkt me echt een schijt feest. |
| Originally posted by Marc.....S Hahahaha, doornroosje slet |
| Originally posted by basvh omdat er geen prog gedraaid wordt? |
Staan zeker een 10tal kwalitatief goede djs: Marco V Mauro Picotto JP Miss Djax Acid Junkies (live) Remy Erick-E Brian S Tom de Neef Victor Coral Lucien Foort |
| ....Maar als je vanuit hun concept denkt: Lage prijs, goede djs, mainstream dance stromingen dan kan je niks anders concluderen dat het een goed concept is. |