TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [28-05-05] Emporium: The Empire of Dance, Waalkadestrand Nijmegen (Lent)
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by Three 'O Three on Mar-10-2005 15:15:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
NIET doen! Chagrijnig personeel en de pizza's zijn niet te vreten. Moet wel zeggen dat het al weer een tijdje geleden is dat ik daar ben geweest, maar je kunt beter proberen om bij een goede pizzaboer je eigen muziek mee te nemen

Die pizzatent schijnt ook te verdwijnen. Er komt nu weer een lounge tent. De bedoeling is dat ie wat gezelliger gaat worden dan de matrixx de cafe. Dat was een kille boel, brrr

Posted by Marc.....S on Mar-17-2005 15:45:

Hier de line up:

Collosseum (presented by XXqlusive)
Marco V
Mauro Picotto
JP
Cosmic Gate
Johan Gielen
Jochen Miller
Cor Fijneman
Randy Katana

Gladiator D�me (presented by XXlerator)
Technoboy
Pavo
Darkraver
Dana
Max B Grant
Showtek (live)
Deepack
Zany
Stanton
Furax
Beholder&Balistic
Equinoxx

Pantheon (presented by Technotrixx & Planet Rose)
James Ruskin vs Regis (live)
Marco Bailey
Miss Djax
Acid Junkies (live)
Remy
Bart Skils
Jan Liefhebber
Neru

Circus Maxximus (presented by Exxellent)
Erick-E
Brian S
Tom de Neef
Victor Coral
Sidney Samson
Lucien Foort
Fedde le Grand
Jordy Lishious
Norman Soares (live)
Mc Nova
Miss Bunty

Posted by Remy D on Mar-17-2005 15:52:

zker ver voor dat geld hier ga ik wel heen

Posted by SnuggLe on Mar-17-2005 16:10:

Wat was het dan voor een gelul over "grote DJ uit de top 5"???
Ik zie er volgensmij geen 1, maar ik kan het verkeerd hebben....

Ik zei toch: gielen!

Posted by Marc.....S on Mar-17-2005 17:58:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat was het dan voor een gelul over "grote DJ uit de top 5"???
Ik zie er volgensmij geen 1, maar ik kan het verkeerd hebben....

Ik zei toch: gielen!

Ja idd, zie geen naam staan uit de top 5. Ik zat zelf eerst aan Luna te denken maar ook hij niet.
Zal wel de top 5 van de matrixx zijn wie er daar als meest heeft gedraaid. Dan kom je wel op een top 5 uit.

1 Johan Gielen
2 Cosmic Gate
3 Pavo
4 Randy Katana
5 Dana

Tjaa..

Posted by M_Peror on Mar-18-2005 07:52:

Hmmm bij Collosseum en Maxximus staan wel wat leuke namen bij + 't is niet duur + dichtbij... ik zou hier inderdaad wel eens naar toe kunnen gaan

(Zeker nu inmiddels blijkt dat ik op die datum toch in het land ben)

*schrijft Emporium in agenda met vraagteken ernaast

Posted by Marc.....S on Mar-22-2005 16:30:

Feest gaat niet door in Lent. Gemeente Nijmegen geeft geen vergunning af ivm "te harde muziek" Zo jaag je de vogels weg. Dat moet toch ook, anders worden er een hoop bezoekers op hun kop gescheten. De MatriXX heeft nu een andere lokatie, en dat is op de Berendonck in Wijchen.

Posted by Disney on Mar-22-2005 16:35:

quote:
Originally posted by Marc.....S
Feest gaat niet door in Lent. Gemeente Nijmegen geeft geen vergunning af ivm "te harde muziek" Zo jaag je de vogels weg. Dat moet toch ook, anders worden er een hoop bezoekers op hun kop gescheten. De MatriXX heeft nu een andere lokatie, en dat is op de Berendonck in Wijchen.

Op zich ook niks mis mee.

Beetje vergelijkbaar met Aquabest.

Posted by Ding Chavez on Mar-22-2005 17:20:

Idd, stond vanochtend ook hier in de krant. De Berendonck is wat mij betreft een stuk sfeervoller dan het waalstrand bij lent. Je zou het ook nog kunnen vergelijken met het Impulz outdoor terrein.

Posted by Freek on Mar-22-2005 18:31:

Jammer dat het niet door gaat in Lent.
Is namelijk 200 meter bij mij vandaan.
Had ik er lopend naar toe gekunt.:

Posted by M_Peror on Mar-22-2005 19:18:

quote:
Originally posted by M_Peror
(Zeker nu inmiddels blijkt dat ik op die datum toch in het land ben)

*schrijft Emporium in agenda met vraagteken ernaast

Helaas, toch niet.

*streept Emporium weer door in agenda

Jammer want was wel leuk feestje geweest denk ik. Die locatie in Wijchen ken ik niet, maar als 't vergelijkbaar is met Aquabest is het prima lijkt me zo

Posted by Marc.....S on Mar-22-2005 21:31:

quote:
Originally posted by Freek
Jammer dat het niet door gaat in Lent.
Is namelijk 200 meter bij mij vandaan.
Had ik er lopend naar toe gekunt.:

Jij hebt toch een hekel aan de MatriXX

Posted by Freek on Mar-22-2005 21:59:

Ik kom ook voor de Doornroosje tent

Posted by SnuggLe on Mar-23-2005 10:43:

Wijchen? Dat is op 2 minuten lopen van de vriend van mijn moeder.
Maybe ga ik er wel eens even kijken!

Posted by djdavid on Mar-23-2005 12:44:

in wijchen?! haha, gewoon een party in mijn hometown!

ALS ik kom kom ik alleen voor de techno-stage en die van exxelent, de rest is niet boeiend te noemen...

btw, hebben ze nu echt een vergunning voor de berendonck?? of is dat t plan alleen maar...

Posted by Disney on Mar-23-2005 12:55:

quote:
EMPORIUM NAAR BERENDONCK

Emporium, The Empire of Dance wordt mogelijk gehouden in de uiterwaarden bij Lent (aan de overkant van de Waal), maar die locatie is nog niet helemaal zeker. Volgens Groenlinks is het gebied waar het festival gepland is een "gevoelig natuurgebied". Ze vragen zich af het stilte gebied door de harde beats niet al te zeer aangetast word. Hierover zijn vragen in de Gemeenteraad gesteld.
Mocht Lent niet doorgaan dan heeft The Matrixx inmiddels een prachtige alternatieve locatie achter de hand. Emporium wordt dan gehouden langs het strand van recreatiegebied de Berendonck. Deze mooie en uitgestrekte recreatieplas ligt slechts 3 km van The Matrixx vandaan en biedt zowel logistiek als qua sfeer veel voordelen.

Emporium gaat dus hoe dan ook door op 28 mei!

Volgens dit bericht is het dus nog niet eens helemaal zeker of ze niet bij Lent kunnen, maar Berendonck is dus achter de hand. Lijkt me dat ze daar dan wel al de vergunningen voor rond hebben.

Posted by Ding Chavez on Mar-23-2005 14:27:

Stond vanochtend in de krant dat het al zeker is dat het niet doorgaat bij Lent, college heeft de vergunning afgewezen. De gemeente Wijchen heeft ook nog geen vergunning afgegeven voor de berendonck, maar die leken er wel positief tegenover te staan.

Posted by Marc.....S on Mar-23-2005 15:48:

quote:
Originally posted by Freek
Ik kom ook voor de Doornroosje tent

Hahahaha, doornroosje slet

Posted by tijs08 on Mar-23-2005 16:12:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Stond vanochtend in de krant dat het al zeker is dat het niet doorgaat bij Lent, college heeft de vergunning afgewezen. De gemeente Wijchen heeft ook nog geen vergunning afgegeven voor de berendonck, maar die leken er wel positief tegenover te staan.

Als ik zo dat stuk lees wat Disney postte vraag ik me toch sterk af hoe goed die locatie in Lent dan wel niet is...

Lijkt mij duidelijk dat die Berendonck een hele vette locatie is, met alle voordelen van dien. Waarom was dat dan niet de eerste keus??

Posted by Ding Chavez on Mar-23-2005 17:23:

Die locatie bij lent ligt tegenover de waalkade van nijmegen. Op zich een mooi uitzicht, maar de locatie zelf is gewoon een stuk weiland tussen de waal en een dijk.

Waarom de berendonck dan niet eerste keus was? Ik denk omdat dit feest met Nijmegen 2000 te maken heeft, ze het dicht bij de binnenstad wilde hebben.

Posted by Partyhardy! on Mar-23-2005 20:31:

Dit lijkt me echt een schijt feest. Snap niet dat de Doornroosje hier aan mee wil werken...

Posted by Marc.....S on Mar-23-2005 22:12:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Dit lijkt me echt een schijt feest. Snap niet dat de Doornroosje hier aan mee wil werken...

Dat vondt ik nou dus ook.

Posted by basvh on Mar-23-2005 23:18:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Dit lijkt me echt een schijt feest.

omdat er geen prog gedraaid wordt?

Staan zeker een 10tal kwalitatief goede djs:

Marco V
Mauro Picotto
JP
Miss Djax
Acid Junkies (live)
Remy
Erick-E
Brian S
Tom de Neef
Victor Coral
Lucien Foort

ALs je dan van hakketakke hardstyl houd en je wilt niet teveel betalen voor een feest op een leuke locatie dan kan ik alleen maar concluderen dat het gewoon een goed feestje wordt.

Kijk dat er jouw muziek niet wordt gedraaid dat is iets wat je persoonlijke smaak kan noemen. Maar als je vanuit hun concept denkt: Lage prijs, goede djs, mainstream dance stromingen dan kan je niks anders concluderen dat het een goed concept is.

Posted by Freek on Mar-24-2005 07:56:

quote:
Originally posted by Marc.....S
Hahahaha, doornroosje slet
.
Nee jij Amsterdam agency hoer.

Posted by Partyhardy! on Mar-24-2005 09:10:

quote:
Originally posted by basvh
omdat er geen prog gedraaid wordt?

haha laat je niet kennen Bassie!

maar ik zal het even toelichten waarom ik het een schijtfeest vind.
Een goed feest vind ik een feest wat een goed gevoel overbrengt, iets waarvan je merkt dat er niet iets georganisserd wordt "om maar iets te organiseren" maar waar passie uitspringt.
Als je dan je standaard dj's boekt als:
Johan Gielen
Jochen Miller
Cor Fijneman
Randy Katana

dan vind ik dat oncreatief en standaard. Er zal best vraag naar zijn maar in dat genre zijn tal van andere wellicht zelfs betere en vernieuwende namen te boeken.

Tel daarbij op de Gladiator D�me met
Technoboy
Pavo
Darkraver
Dana
Max B Grant
Showtek (live)
Deepack
Zany
Stanton
Furax
Beholder&Balistic
Equinoxx

en dan geef ik toe dat ik het ook een schijtfeest vind omdat het niet mijn muziekstijl is idd.

Toch krijg ik meteen bij dit feest het gevoel dat het een standaard feest wordt. Daarom snap ik niet dat de Roosje hier aan mee werkt want inderdaad =>

quote:

Staan zeker een 10tal kwalitatief goede djs:

Marco V
Mauro Picotto
JP
Miss Djax
Acid Junkies (live)
Remy
Erick-E
Brian S
Tom de Neef
Victor Coral
Lucien Foort

zijn zeker top djs! Maar ik hou er niet van als er naast zulke goede djs hardstyle op een feest geprogrameerd is. Weet nog wel toen ik op Impulz door die hardstyle zaal moest dat dat mijn stemming danig negatief beinvloede....

quote:

....Maar als je vanuit hun concept denkt: Lage prijs, goede djs, mainstream dance stromingen dan kan je niks anders concluderen dat het een goed concept is.

Dus als je mijn beargumentering leest kan ik weldegelijk concluderen dat ik dit een schijtfeest vind

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »