TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hasselt en omstreken - meeting 4
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Ah ja ik zal der ook zijn, kweet wel niet of ik mijn sexy outfit weer aandoe maar we zullen wel zien

^ Als we het geluid van trippelende naaldhakjes horen weten we dat je bent aangekomen 
Ask nix te doen heb komk wel
Ajo Hasselt is echt saai. Was er een keer op vakantie
Niets te beleven daar 
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ajo Hasselt is echt saai. Was er een keer op vakantie Niets te beleven daar |
| Originally posted by Zehra stfu & go back to holland |

| Originally posted by New Wave Ajo Hasselt is echt saai. Was er een keer op vakantie Niets te beleven daar |
| Originally posted by Nyah Wat verwacht gij dan nog allemaal van een stad? |
| Originally posted by Nyah OK dan, fitlink woensdag rond 18u ![]() |

| Originally posted by Buoyant er staat dus op de planning: van 19:00-20:00 een lesje Salsa dansen voor beginners voor de liefhebbers en koppeltjes onder ons ![]() het eten kan eventueel nog voor of na het dansen, hangt van de tijd af derna waarschijnlijk gaan bowlen, poolen, op iemand zijn kot rondhangen of ... |
we gaan es kijken of er goede salsadansers onder ons zijn he 
Originally posted by Nyah we gaan es kijken of er goede salsadansers onder ons zijn he ![]() |
| Originally posted by Jasperovitsj Tis ondertussen al 3 jaar geleden, maar toendertijd was ik ��n van de drie jongens in heel het 6de jaar die een beetje behoorlijk konden volgen tijdens de salsalessen - en danslessen in het algemeen Dus hopelijk zit het niet te diep |
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik ook niet echt onder de indruk was van Hasselt, maarja, heb er ook niet zoveel van gezien geloof ik 
| Originally posted by Nyah Wat; niets te doen in Hasselt? winkels in overvloed, Kapermolen (zwembad), Irish Pub, vele restaurantjes, Versuz en van die danscaf� toestanden. Wat verwacht gij dan nog allemaal van een stad? |
Zou iemand mij rond 23u aan het Dusartplein kunnen droppen? Anders geraak ik niet meer thuis. 
Ik kom later, tegen 19u - 19u30.
'k Moet wel niet meer eten, ben vanmiddag uitgebreid gaan lunchen 
Is het dan nog te doen in de Fitlink?
| Originally posted by Lady_LizzY Ik kom later, tegen 19u - 19u30. 'k Moet wel niet meer eten, ben vanmiddag uitgebreid gaan lunchen ![]() Is het dan nog te doen in de Fitlink? |
Om 19u gaat de salsales beginnen, is in de fitlink had ik begrepen, dus dan zijn we nog daar 
| Originally posted by Buoyant Zou iemand mij rond 23u aan het Dusartplein kunnen droppen? Anders geraak ik niet meer thuis. |
hehe, salsaaaaah
Dan moet ik zeker mijn sexy outfit aandoen met mijn mini rokske en men pumps.
Damn ik ga weer ver, kunnen ze allemaal mijn mooie gladde benen zien

| Originally posted by Buoyant Zou iemand mij rond 23u aan het Dusartplein kunnen droppen? Anders geraak ik niet meer thuis. |
^glad, sexy of niet, nu ben ik TE nieuwsgierig, VOELEN ZAL IK
| Originally posted by Buoyant ^glad, sexy of niet, nu ben ik TE nieuwsgierig, VOELEN ZAL IK |
gene sex in de auto he
Originally posted by Nyah gene sex in de auto he |
wow wow wow... begrijp ik da goe... gade gelle salsa dansen ???
Kben opt moment thuis, ma kmoet nog eten, en me zelf wa wassen (of moet ik in men werkoutfit afkomen) anyways... als het te laat wordt kom ik nie af... ma dan laat ik wel iets weten. houdoe
het laatste half uur was nice 
meer weet ik niet 
| Wat verwacht gij dan nog allemaal van een stad? |