TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
Pages (20): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Ik zou 1500 man nou niet gelijk intiem noemen, maar dat ligt natuurlijk ook aan de sfeer. |
| Originally posted by Glaniskanis dat bedoelt ie toch ook juist |
| Originally posted by Ding Chavez Hij bedoelt dat armin op de ocean diva wel intiem is vergeleken met tiesto in de hmh. En idd, 1500 op een boot is nog altijd intiemer dan 5000 man in de hmh. Maar ik doelde dan weer meer op de solo's uit 2000/2001, met 300 man in een kleine club. |
ah oke heb ik het fout gelezen 
ben het ook eens met ding chavez... we willen weer 300man in een club-avonden!!
| Originally posted by Vertigo draait |

| Originally posted by Ding Chavez Ik zou 1500 man nou niet gelijk intiem noemen, maar dat ligt natuurlijk ook aan de sfeer. |

| Originally posted by Donna Nouhhhhh als je elkaar maar op de juiste manier betast kan dit best wel intiem zijn hoor dingetje!!!! Maar idd,1500 man is normaal gesproken nie echt intiem te noemen maar in deze tijd van feesten vind ik het nogal begrijpelijk dat magik 1500 een normale hoeveelheid partyppl vind om intiem mee te bedoelen,ik snap m tenminste wel ![]() Had ie in 2000/2001 idd niet mee aan moeten komen want dan was t zekers wel anders overgekomen,k denk dat Mr.Magik gewoon met de tijd mee gaat en dit zelfs in zn posts kan laten blijken :P Clubfeesten zijn natuurlijk ultiem,en zijn dat ook als we eraan terugdenken maar net zoals doden toch echt nie allemaal zo geweldig waren zoals altijd wordt beweerd als ze eensmaal niks meer kunnen zeggen of doen zijn ook die feesten niet compleet perfect,ook daar waren nadelen want als ik wel eens lees waar mensen over klagen in partyreports dan mogen ze echt van geluk spreken dat ze juist die feesten nie hebben bijgewoont ![]() Slechte airco,teveel rook,te weinig wc's,te lange wachtrij,een vreselijk foute mix waar nu een dj compleet door afgekraakt word en eigenlijk wel kan inpakken etc etc. Wij vonden die fouten juist altijd wel charmant,het bracht een band tussen de dj en zijn "gasten" wanneer ie een TE erge foute mix maakte en iedereen hem juist liet blijken dat ie dat mocht doen. Dus sja,clubavonden kunnen wel weer gezellig en leuk worden,natuurlijk,maar niet alleen de feesten zijn veranderd hoor,maar we gaan onszelf natuurlijk niet bekijken en zien dat er daar ook wel aardig wat aan veranderd is huh? |
Een leuk feestje op Koninginnenach is natuurlijk nooit verkeerd! Een soloset zou het beste zijn, maar waarschijnlijk neemt ie z'n vriendjes van Blackhole ook weer mee...
Weet iemand eigenlijk of er ook dit jaar op diezelfde datum weer een '2 Days of Kaos' georganiseerd gaat worden? In de XL staat al iets anders op het programma, dus daar zal het zeker niet zijn.
| Originally posted by Matthijs Weet iemand eigenlijk of er ook dit jaar op diezelfde datum weer een '2 Days of Kaos' georganiseerd gaat worden? In de XL staat al iets anders op het programma, dus daar zal het zeker niet zijn. |
| Originally posted by MaGiK54 Das al weer twee jaar geleden.....verleden jaar was er een Armada-feessie in de XL.....en da was ook vet |
| Originally posted by Matthijs Ja daar ben ik toen ook geweest, maar het was meer dan Armada die avond. Armada stond toen in één zaal, en in de andere had je o.a. Judge Jules en Eddy Halliwell als ik het me goed herinner. |
| Originally posted by Ding Chavez Hij bedoelt dat armin op de ocean diva wel intiem is vergeleken met tiesto in de hmh. En idd, 1500 op een boot is nog altijd intiemer dan 5000 man in de hmh. Maar ik doelde dan weer meer op de solo's uit 2000/2001, met 300 man in een kleine club. |
tiesto in een club van 300 man! wat zal een kaartje dat wel niet kostten 
| Originally posted by DJ_Siesta tiesto in een club van 300 man! wat zal een kaartje dat wel niet kostten |
| Originally posted by jp Net zoiets als dit ding? |
Noem het 'fee' 
| Originally posted by eXos Nee, de eerste 3 delen waren alleen leuk. Toen kwamen de 3l33t3 mensen nog |

| Originally posted by jp Net zoiets als dit ding? |
| Originally posted by SnuggLe 2001... de solo in de Winkel van Sinkel in Utrecht. Hemels. Wat een avond. Dat soort dingen zijn nu onmogelijk. Dat was Tijs zijn toppunt, dat jaar. |

zijn wildlife feesten waren ook GODDELIJK!! Melkweg en Tiesto owns

Ik ben maar naar 1 Solo geweest, die in La Rocca... Wat een vette set en wat een vette avond op zich 
| Originally posted by eieregooie Ik ben maar naar 1 Solo geweest, die in La Rocca... Wat een vette set en wat een vette avond op zich |
| Originally posted by Jappio dat setje heeft volgens mij nog wel een tijdje op mijn pc gerouleerd hehe. Ik ben naar 2 solo's geweest, in arnhem (eau) en in Rotterdam (N&W). En dan natuurlijk DD (tiesto solo final volgens mij) Vette tijd inderdaad, maar ook bij die tiesto solo's was het enorm druk hoor.. |
Solo's in de Eau in Arnhem en in de Danssalon in Eindhoven in 2000 en 2001 denk ik. Ietsje later Tijske nog een keer gezien in de Danssalon maar dat was geen Solo vlgs mij.
Die avond in Arnhem is me nog lang bijgebleven trouwens. Maat van ons reed. Iedereen had de jassen in de kofferbak gelegd, scheelde weer garderobe maar op de terugweg van de Eau naar de auto toch best fris. Komen bij de auto aan, gozer maakt z'n kofferbak open, wij halen allemaal onze jassen eruit en hij klapt de koffer weer dicht... met z'n autosleutels nog op de hoedenplank, waar hij ze net had neergelegd om z'n jas aan te trekken. En zonder sleutels ging die kofferbak niet meer open.
Gloeiendegloeiendegloeiende....
anderhalf uur in de kou (gelukkig MET jassen) kunnen wachten op de ANWB om dat ding open te komen maken.
Dat was trouwens de eerste en laatste keer dat ik met die gozer ben gaan stappen 
ook een memorabele avond.... de solo in de massa in breda, toen tijs voor t eerst flight 643 van CDR draaide!!!
maar ik ben bang dat dit soort feesten niet meer mogelijk zijn
errug jammer...