TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ta Förfest till MARCO.V @SLAGTHUSET
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by CJ InterCity on Mar-09-2005 11:26:

vem vi nu ska vara på förfest hos = Sipowitz, the number one organizer in town

Finns ju ett billigt hotell i Malmö inte allt för långt från Slagthuset, Hotell Formula 1 tror jag det heter. Men hur det ser ut i Lund vet jag inte... kanske nån annan gör


Posted by Laszlo on Mar-09-2005 11:32:

Ja, jag vet...vi bodde på ett hotell som låg en stpottloska från Slagt, inte säker på om det var Formula 1...men vill som sagt inte ta omvägen och ställa bilen i malmö och sen ta mig till lund...


Posted by sipowitz on Mar-09-2005 18:56:

quote:
Originally posted by Laszlo
Allright - då har jag en fråga - finns det något hotell i närheten av "vem vi nu ska vara på förfest hos"? Så slipper jag åka till malmö och ställa bilen, ta mig till lund, och tillbaka hit och dit sextiotolv gånger...puss på er



Ligger ett hotell precis brevid. Jag har märkt ut varifrån du kommer, hotellet ligger och vart festen ligger =) Priser vet jag dock inte men ring och kolla..

First Hotel Planetstaden
Dalbyv. 38 22460 LUND
Tel 046-280 01 00 · Vägbeskrivning


Posted by Laszlo on Mar-09-2005 19:39:

Fan va bra sipo! Tusen tack!


Posted by jofawe on Mar-09-2005 19:54:

inte så LITE roligt att det heter Stampelyckan .. hoho


Posted by eleni on Mar-09-2005 20:36:

TA-förfest till Marco V? Neeee... låter skrämmande :P

Vad säger du Jofawe, Magistratsvägen eller inte?


Posted by jofawe on Mar-09-2005 20:45:

quote:
Originally posted by eleni
TA-förfest till Marco V? Neeee... låter skrämmande :P

Vad säger du Jofawe, Magistratsvägen eller inte?



jag velar fortfarande om jag ska med eller inte..


Posted by Laszlo on Mar-09-2005 21:04:

quote:
Originally posted by jofawe
jag velar fortfarande om jag ska med eller inte..


för satan - kom igen nu...jag tror jag har lyckats få med mig mattias också...vad väntar du på?


Posted by November on Mar-09-2005 21:11:

Som det ser ut nu så tar jag direktbuss från Karlstad och anländer i Malmö kl runt en halv sex tiden.. tänker inte ta ngt hotellrum utan tar bussen direkt till Oslo efter det är slut..
Men ett badhus vore ju himla fint att hitta så man kan typ frächa till sig lite..
Däremot att hitta till en förfest i en stad jag aldrig varit i verkar knepigt


Posted by SWE_TRANCE on Mar-10-2005 00:54:

quote:
Originally posted by November
Som det ser ut nu så tar jag direktbuss från Karlstad och anländer i Malmö kl runt en halv sex tiden.. tänker inte ta ngt hotellrum utan tar bussen direkt till Oslo efter det är slut..
Men ett badhus vore ju himla fint att hitta så man kan typ frächa till sig lite..
Däremot att hitta till en förfest i en stad jag aldrig varit i verkar knepigt


Bara att fixa lite telefonnummer så löser det sig alltid.
Vi drar väl till Lund runt 18-tiden också, så vi kan ju ta samma pendel ut om du känner för det

Har svarat på det PM du skickade innan..cheers!


Posted by benni on Mar-10-2005 21:48:

finns en chans att jag kommer oxå på detta... så jag får träffa er sweetaes för första gången.... fast inte säkert


Posted by SteveTranz4ever on Mar-16-2005 15:55:

quote:
Originally posted by benni
finns en chans att jag kommer oxå på detta... så jag får träffa er sweetaes för första gången.... fast inte säkert

Det tycker jag Fan du ska göra !


Vad blir de för spelare nu ? Vinyl, CD, mixer...
Blir ju några timmars förfest så jag kör gärna på 1 timmes set a'la Marco V vilket totalt är min favvo spelstil...
Tänkte jag fixar så vi kan spela in hela förfesten också


Posted by Smekbar on Mar-16-2005 17:10:

funderar på att titta förbi på förfesten, beroende på hur länge den varar. Kommer ner med tåg från norrköping så jag är i Lund vid 20:40, men jag ska inte på själva huvudfesten sen... Om ni tänkt förfesta till typ 23 eller senare så kommer jag nog springa förbi...

(skulle ju kunna ge er ett smakprov på hur jag spelar när jag lirar Live då, om intresse finns...)


Posted by CJ InterCity on Mar-16-2005 18:03:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vad blir de för spelare nu ? Vinyl, CD, mixer...

en polare skulle ha med sig sin Pioneer CD800 *nånting* men han fick tyvärr återbud. Martin sa dock att han hade det fixat ändå, om jag minns rätt

jag ångrar lite att jag gav bort min Solar Stone - 3rd Earth (Marco V Remix) vinyl, hade ju vart gött o köra den på förfesten men ifall någon av er som kommer har Marco V plattor så är vi på det torra


Posted by SWE_TRANCE on Mar-16-2005 22:20:

Okej, en dryg vecka kvar nu bara!
Hur ser det ut med tidsplaneringen inför förfesten?
Vi kommer ner till Malmö runt 19.00, är det så att förfesten börjar vid den tiden så hoppar vi av direkt i Lund.
Ses på torsdag!


Posted by CJ InterCity on Mar-16-2005 22:27:

förfesten börjar nog lite tidigare... när beror på hur Martins schema ser ut. Att han ens lyckats fixa en förfest mitt emellan alla examensprov är ju stort


Posted by Laszlo on Mar-16-2005 23:05:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det tycker jag Fan du ska göra !


Vad blir de för spelare nu ? Vinyl, CD, mixer...
Blir ju några timmars förfest så jag kör gärna på 1 timmes set a'la Marco V vilket totalt är min favvo spelstil...
Tänkte jag fixar så vi kan spela in hela förfesten också


bra steve - då kör vi ett back-to-back du och jag


Posted by CJ InterCity on Mar-18-2005 01:31:

har ni något emot att Progresia kommer och lirar en stund?


Posted by keddo on Mar-18-2005 05:41:

jag + 2 tjejer kommer dit iaf.. Frågan e ju hur fan jag ska hitta i lund, hittar knappt i den stad jag bott i i snart 3 år nu .. nää men en vägbeskrivning från tågstationen vore gut.. (kanske redan finns en ?)


Posted by SteveTranz4ever on Mar-18-2005 08:32:

quote:
Originally posted by Laszlo
bra steve - då kör vi ett back-to-back du och jag


Tja kanske de, vill gärna bygga ett najs set med fina mixar Inspelning såklart...

quote:
Originally posted by CJ InterCity
har ni något emot att Progresia kommer och lirar en stund?

Visst med SWETAs i första hand (tycker jag)... tror de kliar på alla bedrooms DJs

quote:
Originally posted by keddo
Frågan e ju hur fan jag ska hitta i lund, hittar knappt i den stad jag bott i i snart 3 år nu .. nää men en vägbeskrivning från tågstationen vore gut.. (kanske redan finns en ?)

Welcome to the club... man får förlita sig till att när man e tillräckligt nära så hör man lite basdunka


Posted by Laszlo on Mar-18-2005 08:36:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Tja kanske de, vill gärna bygga ett najs set med fina mixar Inspelning såklart...


vafan - menar du att jag mixar som en kratta??


Posted by November on Mar-18-2005 10:21:

Tja... verkar svårt att få tag i biljett för mig ialf ..
Är det värt risken att köpa i dörren tro?


Posted by SteveTranz4ever on Mar-18-2005 11:32:

quote:
Originally posted by Laszlo
vafan - menar du att jag mixar som en kratta??



Nej nej nej nej... Det är jag som mixar som en kratta jämfört med dig säkert... har visserligen hållt på sen 96 men snurrar väldigt sällan numer


November: Vill du verkligen med så är jag säker på att det löser sig, Andreas (Ace event) som även kikar in här då och då är väldigt hjälpsam... men jag tror även att du vågar chansa, du kommer in i dörren.
Sen har vi ju massa SWETAs här som bor i Skåneland som mer än gärna vill hjälpa till att skaffa fram en biljett. Eller hur, reveal, Sipowitz, Smekbar, InterCity & Co !?!?!?


Posted by November on Mar-18-2005 11:37:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
November: Vill du verkligen med så är jag säker på att det löser sig, Andreas (Ace event) som även kikar in här då och då är väldigt hjälpsam... men jag tror även att du vågar chansa, du kommer in i dörren.
Sen har vi ju massa SWETAs här som bor i Skåneland som mer än gärna vill hjälpa till att skaffa fram en biljett. Eller hur, reveal, Sipowitz, Smekbar, InterCity & Co !?!?!?



Jo jag vill absolut med
Ser verkligen fram emot det här! Hoppas det löser sig..
I annat fall får jag väl chansa.. Går det åt skogen får jag väl tillbringa natten på nån skum bar med en öl och två shots i timmen


Posted by jofawe on Mar-18-2005 15:38:

jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska dit eller inte..


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.