TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ta Förfest till MARCO.V @SLAGTHUSET
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
vem vi nu ska vara på förfest hos = Sipowitz, the number one organizer in town
Finns ju ett billigt hotell i Malmö inte allt för långt från Slagthuset, Hotell Formula 1 tror jag det heter. Men hur det ser ut i Lund vet jag inte... kanske nån annan gör 
Ja, jag vet...vi bodde på ett hotell som låg en stpottloska från Slagt, inte säker på om det var Formula 1...men vill som sagt inte ta omvägen och ställa bilen i malmö och sen ta mig till lund...
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Allright - då har jag en fråga - finns det något hotell i närheten av "vem vi nu ska vara på förfest hos"? Så slipper jag åka till malmö och ställa bilen, ta mig till lund, och tillbaka hit och dit sextiotolv gånger...puss på er |
Fan va bra sipo! Tusen tack!
inte så LITE roligt att det heter Stampelyckan .. hoho
TA-förfest till Marco V? Neeee... låter skrämmande :P
Vad säger du Jofawe, Magistratsvägen eller inte? 
| quote: |
| Originally posted by eleni TA-förfest till Marco V? Neeee... låter skrämmande :P Vad säger du Jofawe, Magistratsvägen eller inte? |
| quote: |
| Originally posted by jofawe jag velar fortfarande om jag ska med eller inte.. |
Som det ser ut nu så tar jag direktbuss från Karlstad och anländer i Malmö kl runt en halv sex tiden.. tänker inte ta ngt hotellrum utan tar bussen direkt till Oslo efter det är slut..
Men ett badhus vore ju himla fint att hitta så man kan typ frächa till sig lite..
Däremot att hitta till en förfest i en stad jag aldrig varit i verkar knepigt 
| quote: |
| Originally posted by November Som det ser ut nu så tar jag direktbuss från Karlstad och anländer i Malmö kl runt en halv sex tiden.. tänker inte ta ngt hotellrum utan tar bussen direkt till Oslo efter det är slut.. Men ett badhus vore ju himla fint att hitta så man kan typ frächa till sig lite.. Däremot att hitta till en förfest i en stad jag aldrig varit i verkar knepigt |

finns en chans att jag kommer oxå på detta... så jag får träffa er sweetaes för första gången.... fast inte säkert
| quote: |
| Originally posted by benni finns en chans att jag kommer oxå på detta... så jag får träffa er sweetaes för första gången.... fast inte säkert |
funderar på att titta förbi på förfesten, beroende på hur länge den varar. Kommer ner med tåg från norrköping så jag är i Lund vid 20:40, men jag ska inte på själva huvudfesten sen... Om ni tänkt förfesta till typ 23 eller senare så kommer jag nog springa förbi...
(skulle ju kunna ge er ett smakprov på hur jag spelar när jag lirar Live då, om intresse finns...)
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Vad blir de för spelare nu ? Vinyl, CD, mixer... |
men ifall någon av er som kommer har Marco V plattor så är vi på det torra
Okej, en dryg vecka kvar nu bara!
Hur ser det ut med tidsplaneringen inför förfesten?
Vi kommer ner till Malmö runt 19.00, är det så att förfesten börjar vid den tiden så hoppar vi av direkt i Lund.
Ses på torsdag!
förfesten börjar nog lite tidigare... när beror på hur Martins schema ser ut. Att han ens lyckats fixa en förfest mitt emellan alla examensprov är ju stort 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Det tycker jag Fan du ska göra ! Vad blir de för spelare nu ? Vinyl, CD, mixer... Blir ju några timmars förfest så jag kör gärna på 1 timmes set a'la Marco V vilket totalt är min favvo spelstil... Tänkte jag fixar så vi kan spela in hela förfesten också |
har ni något emot att Progresia kommer och lirar en stund? 
jag + 2 tjejer kommer dit iaf.. Frågan e ju hur fan jag ska hitta i lund, hittar knappt i den stad jag bott i i snart 3 år nu ..
nää men en vägbeskrivning från tågstationen vore gut.. (kanske redan finns en ?)
| quote: |
| Originally posted by Laszlo bra steve - då kör vi ett back-to-back du och jag |
Inspelning såklart...| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity har ni något emot att Progresia kommer och lirar en stund? |

| quote: |
| Originally posted by keddo Frågan e ju hur fan jag ska hitta i lund, hittar knappt i den stad jag bott i i snart 3 år nu .. nää men en vägbeskrivning från tågstationen vore gut.. (kanske redan finns en ?) |
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Tja kanske de, vill gärna bygga ett najs set med fina mixar Inspelning såklart... |
Tja... verkar svårt att få tag i biljett för mig ialf .. 
Är det värt risken att köpa i dörren tro?
| quote: |
| Originally posted by Laszlo vafan - menar du att jag mixar som en kratta?? ![]() |

| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever November: Vill du verkligen med så är jag säker på att det löser sig, Andreas (Ace event) som även kikar in här då och då är väldigt hjälpsam... men jag tror även att du vågar chansa, du kommer in i dörren. Sen har vi ju massa SWETAs här som bor i Skåneland som mer än gärna vill hjälpa till att skaffa fram en biljett. Eller hur, reveal, Sipowitz, Smekbar, InterCity & Co !?!?!? |
jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska dit eller inte..
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.