TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- View 2 the future (Final Version)
Pages (2): « 1 [2]
in hun soort zijn het echt hele goede platen mido!!
trouwens, heet jij mido n.a.v. achmed "mido" hossam??
keep up the good work
en maar hopen dat hier op ta niet 1 of andere lul die plaat onder zijn naam gaat verspreiden!!
zal wel niet
later
michiel
| quote: |
| Originally posted by michiel o!!trouwens, heet jij mido n.a.v. achmed "mido" hossam?? |

niet zo
Ik vind hem ook wel relaxed.Maar ik vind dat deuntje wat erin zit erg veel lijken op die melody van Binary Finary - 2001
Maar dat had ik al tegen hem gezegd.vinden jullie van niet dan?
GREETZ!!
hey mido,
Min ftp werkt totaal niet, programma kan niet inloggen enz. moet nog iets vinden om het te maken maar heb je en andere manier voor me om het te downen?????? Wil hem wel graag horen
Greetz Muppet
| quote: |
| Originally posted by Muppet hey mido, Min ftp werkt totaal niet, programma kan niet inloggen enz. moet nog iets vinden om het te maken maar heb je en andere manier voor me om het te downen?????? Wil hem wel graag horen Greetz Muppet |


| quote: |
| Originally posted by mido Je kan het eens proberen door de PASSIVE mode aan of uit te zetten. Ander moet je het volgende wat tussen de pijltjes staat intikken: --==>> ftp://tranceaddict:[email protected] <<==-- Dan kun je de tracks gewoon COPY & PASTEN. Dan zou het ook moeten lukken. Good Luck!!! ![]() ![]() |
Khad volgens mij mn mening al gegeven, maar dat was nie bij de final version. Nah iig, ik vinnem toppie serieues
. Heel professioneel, hopen dat piet en benno er ook zo over denken 
Zeg Mido,
je zegt het toch wel even wanneer piet heeft gereageerd? Ben erg benieuwd!
| quote: |
| Originally posted by Ruben_Dubbink Zeg Mido, je zegt het toch wel even wanneer piet heeft gereageerd? Ben erg benieuwd! |
Durven jullie nou echt te denken dat ik dit ongehoord laat?
Of het nou positief of negatief is!
Ik laat het jullie weten hoe dan ook!
Zo dan dit nummer van je zwaar relaxt MIDO, schaam me alleen kapot als fellow Terror aanhanger cq tranceaddict figuur aka NightWalk 
hem nu pas heb geluisterd. Maar moet zeggen klinkt super!!
Die "View 2 The Future" doet me denken aan een nummer van synthesizer ik dacht tubic bells
ik vind in iedergeval het nummer super origineel. En lekker snel 
Mijn complimenten!
| quote: |
| Originally posted by LightForce Zo dan dit nummer van je zwaar relaxt MIDO, schaam me alleen kapot als fellow Terror aanhanger cq tranceaddict figuur aka NightWalk ![]() hem nu pas heb geluisterd. Maar moet zeggen klinkt super!! Die "View 2 The Future" doet me denken aan een nummer van synthesizer ik dacht tubic bells ik vind in iedergeval het nummer super origineel. En lekker snel ![]() Mijn complimenten! |
Tja thats me!! Uitgerekend ik weer de laatste tja iemand moet toch het hek sluiten he 
Maar ja, zoals eerder gezegd thats me.
Ja jongen heel lekker nummertje eerlijk waar, moet eerlijk bekennen dat ik Horizon beter vind. Maar ze zijn allebei toppertjes. Hele lekkere opbouw, goeie intor en outro. Ga vooral zo door en blijf ze op die ftp zetten.
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Ja jongen heel lekker nummertje eerlijk waar, moet eerlijk bekennen dat ik Horizon beter vind. Maar ze zijn allebei toppertjes. Hele lekkere opbouw, goeie intor en outro. Ga vooral zo door en blijf ze op die ftp zetten. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.