TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- View 2 the future (Final Version)
Pages (2): « 1 [2]


Posted by michiel on Nov-11-2001 16:49:

in hun soort zijn het echt hele goede platen mido!!

trouwens, heet jij mido n.a.v. achmed "mido" hossam??

keep up the good work
en maar hopen dat hier op ta niet 1 of andere lul die plaat onder zijn naam gaat verspreiden!!
zal wel niet

later

michiel


Posted by raoel on Nov-11-2001 17:00:

quote:
Originally posted by michiel

o!!trouwens, heet jij mido n.a.v. achmed "mido" hossam??


Dat vroeg ik me ook al af, en heb het hem al gevragen
En dat is GELUKKIG niet zo


Posted by Bellie on Nov-12-2001 09:56:

Ik vind hem ook wel relaxed.Maar ik vind dat deuntje wat erin zit erg veel lijken op die melody van Binary Finary - 2001
Maar dat had ik al tegen hem gezegd.vinden jullie van niet dan?

GREETZ!!


Posted by Muppet on Nov-12-2001 13:16:

Sad

hey mido,

Min ftp werkt totaal niet, programma kan niet inloggen enz. moet nog iets vinden om het te maken maar heb je en andere manier voor me om het te downen?????? Wil hem wel graag horen


Greetz Muppet


Posted by mido on Nov-12-2001 13:23:

quote:
Originally posted by Muppet
hey mido,

Min ftp werkt totaal niet, programma kan niet inloggen enz. moet nog iets vinden om het te maken maar heb je en andere manier voor me om het te downen?????? Wil hem wel graag horen


Greetz Muppet


Je kan het eens proberen door de PASSIVE mode aan of uit te zetten.

Ander moet je het volgende wat tussen de pijltjes staat intikken: --==>> ftp://tranceaddict:[email protected] <<==--

Dan kun je de tracks gewoon COPY & PASTEN.

Dan zou het ook moeten lukken.
Good Luck!!!


Posted by Muppet on Nov-12-2001 13:28:

quote:
Originally posted by mido


Je kan het eens proberen door de PASSIVE mode aan of uit te zetten.

Ander moet je het volgende wat tussen de pijltjes staat intikken: --==>> ftp://tranceaddict:[email protected] <<==--

Dan kun je de tracks gewoon COPY & PASTEN.

Dan zou het ook moeten lukken.
Good Luck!!!


tnxxxxxxx!!!!!!!!!!! ben nu aan het binnenhalen
geef straks wel m'n mening


Greetz Muppet


Posted by TranceFool on Nov-12-2001 18:24:

Khad volgens mij mn mening al gegeven, maar dat was nie bij de final version. Nah iig, ik vinnem toppie serieues. Heel professioneel, hopen dat piet en benno er ook zo over denken


Posted by Ruben_Dubbink on Nov-12-2001 20:19:

Zeg Mido,
je zegt het toch wel even wanneer piet heeft gereageerd? Ben erg benieuwd!


Posted by Flippe on Nov-12-2001 20:25:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
Zeg Mido,
je zegt het toch wel even wanneer piet heeft gereageerd? Ben erg benieuwd!


idd ja! laat het ons weten wanneer pietje heeft ge-reageerd!


Posted by mido on Nov-12-2001 21:42:

Durven jullie nou echt te denken dat ik dit ongehoord laat?

Of het nou positief of negatief is!

Ik laat het jullie weten hoe dan ook!


Posted by LightForce on Nov-13-2001 13:44:

Zo dan dit nummer van je zwaar relaxt MIDO, schaam me alleen kapot als fellow Terror aanhanger cq tranceaddict figuur aka NightWalk
hem nu pas heb geluisterd. Maar moet zeggen klinkt super!!

Die "View 2 The Future" doet me denken aan een nummer van synthesizer ik dacht tubic bells ik vind in iedergeval het nummer super origineel. En lekker snel

Mijn complimenten!


Posted by mido on Nov-13-2001 23:16:

quote:
Originally posted by LightForce
Zo dan dit nummer van je zwaar relaxt MIDO, schaam me alleen kapot als fellow Terror aanhanger cq tranceaddict figuur aka NightWalk
hem nu pas heb geluisterd. Maar moet zeggen klinkt super!!

Die "View 2 The Future" doet me denken aan een nummer van synthesizer ik dacht tubic bells ik vind in iedergeval het nummer super origineel. En lekker snel

Mijn complimenten!


Staat je weer netjes! Dat nou uitgerekend jij weer de laatste moet wezen die hem download!

whehe

Spreek je laters!

En thx dat je het goed vind!


Posted by LightForce on Nov-14-2001 13:10:

Tja thats me!! Uitgerekend ik weer de laatste tja iemand moet toch het hek sluiten he

Maar ja, zoals eerder gezegd thats me.


Posted by Dj Lex on Nov-14-2001 13:48:

Ja jongen heel lekker nummertje eerlijk waar, moet eerlijk bekennen dat ik Horizon beter vind. Maar ze zijn allebei toppertjes. Hele lekkere opbouw, goeie intor en outro. Ga vooral zo door en blijf ze op die ftp zetten.


Posted by mido on Nov-15-2001 08:28:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ja jongen heel lekker nummertje eerlijk waar, moet eerlijk bekennen dat ik Horizon beter vind. Maar ze zijn allebei toppertjes. Hele lekkere opbouw, goeie intor en outro. Ga vooral zo door en blijf ze op die ftp zetten.


Doorgaan doen we ook zeker wel! :P

En de meningen zijn verdeeld. De 1 vindt Horizon beter en de ander vindt View 2 the future beter.

Maar het is ook wel allebij wat anders! :P

En ja als ik eenmaal onder contract sta dan ben ik bang dat het is afgelopen met de FTP. Het is helaas maar waar.


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.