TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sasha @ Fabric, Londen [21-05-05]
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Posted by SnuggLe on Apr-13-2005 12:38:

Jammer dat Sasha in Tribehouse (Neuss, Duitsland) 3 dagen later gecancelled is Laat Sasha dan maar snel weer eens naar NL komen.....laten we hopen op Everybody op 11 juni, maar volgensmij wordt dat alleen Sander Kleinenberg zelf.

Posted by Tim81 on Apr-13-2005 15:21:

Tickets zijn per 'Royal Mail' vanuit Londen gearriveerd, dus het aftellen kan beginnen!!!!!!!!!

Posted by tijs08 on Apr-14-2005 13:20:

quote:
Originally posted by Tim81
Tickets zijn per 'Royal Mail' vanuit Londen gearriveerd, dus het aftellen kan beginnen!!!!!!!!!

Heerlijk gevoel lijkt me dat! Kan niet wachten tot mijn ticket staat te pronken op de schoorsteenmantel

Posted by Dj Lex on Apr-26-2005 14:40:

quote:

Hier ook! Tickets in de pocket! Nog 25 dagen

Posted by tijs08 on Apr-26-2005 20:49:

quote:
Originally posted by tijs08
Heerlijk gevoel lijkt me dat! Kan niet wachten tot mijn ticket staat te pronken op de schoorsteenmantel

Inderdaad zoals verwacht, een heeerlijk gevoel! Word een waanzinnig feestje Lex

Posted by SnuggLe on Apr-27-2005 15:28:

Ik hoorde dat Renske ook ging, wordt gezellig dus daar! Bij jullie mee in de handbagage ofzo?

Posted by emre on Apr-27-2005 16:19:

Dutch invasion

Posted by Tim81 on Apr-27-2005 16:36:

En terecht!!!!

Posted by tijs08 on Apr-27-2005 16:51:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik hoorde dat Renske ook ging, wordt gezellig dus daar! Bij jullie mee in de handbagage ofzo?

op schoot natuurlijk, wat denk jij

Posted by SnuggLe on Apr-27-2005 19:46:

quote:
op schoot natuurlijk, wat denk jij

Respect the eh.... skillz?

Ze is er aanstaande dinsdag ook wel, bij Sander K. Zin!

Posted by Tim81 on Apr-27-2005 21:23:

Vliegen jullie allemaal naar London Luton of gaat er ook nog iemand naar Gatwick (zoals wij!)?!

Posted by Dj Lex on Apr-28-2005 06:51:

Wij vliegen zelfs op Stanford geloof ik en weer terug vanaf een ander vliegveld

Posted by tijs08 on Apr-28-2005 09:22:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Wij vliegen zelfs op Stanford geloof ik en weer terug vanaf een ander vliegveld

nee Lexie

Wij vliegen op Stansted, 2 keer

Posted by Dj Lex on Apr-28-2005 12:12:

quote:
nee Lexie

Wij vliegen op Stansted, 2 keer

Ook goed!

Posted by Tim81 on May-15-2005 10:09:

Ken je het verhaal van die jongens die naar Sasha @ Fabric zouden gaan...

die gaan zeer waarschijnlijk niet!

Onverwacht hebben we de nacompetitie bereikt met voetbal en dankzij 2 goals van emre is de finale binnen handbereik... En die promotiewedstrijd wordt natuurlijk uitgerekend op zondag 22 mei gespeeld!

Posted by SnuggLe on May-15-2005 10:39:

quote:
Ken je het verhaal van die jongens die naar Sasha @ Fabric zouden gaan...

die gaan zeer waarschijnlijk niet!

Onverwacht hebben we de nacompetitie bereikt met voetbal en dankzij 2 goals van emre is de finale binnen handbereik... En die promotiewedstrijd wordt natuurlijk uitgerekend op zondag 22 mei gespeeld!

Zo he, dat is wel effe kut
Balen man! Natuurlijk is het voetballen vet, maar verder is het mooi klote

Wat ga je met die kaartjes en de tickets doen dan? Kan je die niet verkopen ofzo hier?

Posted by Tim81 on May-15-2005 10:55:

Ja, we zouden met z'n drieen gaan... en die 3e jongen (Lex) voetbalt niet, dus die wil gewoon nog gaan! Het zou mooi zijn als ie 2 andere gasten meekrijgt, dan kunnen we alleen de tickets omboeken!

Posted by tijs08 on May-15-2005 14:50:

quote:
Ja, we zouden met z'n drieen gaan... en die 3e jongen (Lex) voetbalt niet, dus die wil gewoon nog gaan! Het zou mooi zijn als ie 2 andere gasten meekrijgt, dan kunnen we alleen de tickets omboeken!

Goed klote gasten!!!!

Dat klote voetbal ook altijd... ik zou het wel weten... jullie hebben vast wel een reservebank? of zijn jullie onmisbaar?!

Posted by Tim81 on May-15-2005 14:56:

Haha, helaas zijn wij onmisbaar !

Is er hier nog interesse van 3 personen voor een reisje naar Londen?!?

Vertrek: Zaterdag 21 mei (9.00 uur)
Terug: Maandag 23 mei (18.00 uur)
2 hotelovernachtingen in Hotel Westpoint in 3-persoonskamer
3 kaartjes voor Sasha @ Fabric

Posted by Partyhardy! on May-15-2005 16:24:

Wat een losers zijn jullie. Volgens mij liggen jullie ons te fucken? Je gaat voetbal toch niet voor Sasha in Londen zetten? Ik zou sporten voor mijn lol, het moet niet mijn leven gaan bepalen...
Serieus, regel gewoon vervangers in dat elftal ipv vervangers voor Londen

Posted by dj pdv on May-15-2005 17:00:

Ik kan deze jongens goed begrijpen hoor. Kijk ik heb een passie voor muziek, maar ja voetbal is een teamsport. En je kan je team niet laten zitten, vooral niet als je en promotiewedstrijd speelt!
Maar misschien zeg ik dit omdat voetbal ook jarenlang mijn passie nummer 1 was. Tegenwoordig staat het op een wat lagere plaats.

Posted by tijs08 on May-15-2005 18:05:

quote:
Originally posted by dj pdv
Ik kan deze jongens goed begrijpen hoor. Kijk ik heb een passie voor muziek, maar ja voetbal is een teamsport. En je kan je team niet laten zitten, vooral niet als je en promotiewedstrijd speelt!

Ook als je al maanden uitkijkt naar dit weekend en het je zoieso ook nog een zo'n 165 euroos gaat kosten of je nou gaat of niet?

Ik ben het hierin helemaal eens met PartyHardy! Als je ere divisie zou spelen oke... maar anders gaat er niks boven Sasha

quote:
Originally posted by dj pdv
Tegenwoordig staat het op een wat lagere plaats.

Dat is te zien ja!

Posted by Tim81 on May-15-2005 19:07:

Tja, als je in Schubbekutterveen 7 (met alle respect overigens) speelt, dan is de keuze niet zo moeilijk... en ook als het een wedstrijd om des keizers baard was geweest, dan had ik het wel geweten! Maar dit is de belangrijkste wedstrijd van het jaar en dan laat je je team echt niet in de steek.
Als ik naar Londen zou gaan en 'we' verliezen die wedstrijd dan heb ik toch een aardig schuldgevoel! Terwijl als ik naar Londen ga en 'we' promoveren naar de 2e klasse dan vergeef ik mezelf nooit dat ik bij die wedstrijd niet aanwezig was...

Life is full of choices!

Posted by basd on May-15-2005 19:24:

quote:
Tja, als je in Schubbekutterveen 7 (met alle respect overigens) speelt, dan is de keuze niet zo moeilijk... en ook als het een wedstrijd om des keizers baard was geweest, dan had ik het wel geweten! Maar dit is de belangrijkste wedstrijd van het jaar en dan laat je je team echt niet in de steek.
Als ik naar Londen zou gaan en 'we' verliezen die wedstrijd dan heb ik toch een aardig schuldgevoel! Terwijl als ik naar Londen ga en 'we' promoveren naar de 2e klasse dan vergeef ik mezelf nooit dat ik bij die wedstrijd niet aanwezig was...

Life is full of choices!

Groot gelijk! Ik had precies hetzelfde gedaan.

Posted by dj pdv on May-15-2005 19:25:

quote:
Ook als je al maanden uitkijkt naar dit weekend en het je zoieso ook nog een zo'n 165 euroos gaat kosten of je nou gaat of niet?

Ik ben het hierin helemaal eens met PartyHardy! Als je ere divisie zou spelen oke... maar anders gaat er niks boven Sasha

Kijk die 165 euro krijg je wel weer terug betaald bij promotie. Tenminste wel bij het niveau waar ik op speelde. Maar ik blijf erbij dat je je team niet in de steek kan laten. Zelfs niet voor een Sasha of je moet natuurlijk altijd wisselspeler zijn.

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »