TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sasha @ Fabric, Londen [21-05-05]
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
Jammer dat Sasha in Tribehouse (Neuss, Duitsland) 3 dagen later gecancelled is
Laat Sasha dan maar snel weer eens naar NL komen.....laten we hopen op Everybody op 11 juni, maar volgensmij wordt dat alleen Sander Kleinenberg zelf.
Tickets zijn per 'Royal Mail' vanuit Londen gearriveerd, dus het aftellen kan beginnen!!!!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Tickets zijn per 'Royal Mail' vanuit Londen gearriveerd, dus het aftellen kan beginnen!!!!!!!!! |
| Originally posted by Tim81 Tickets zijn per 'Royal Mail' vanuit Londen gearriveerd, dus het aftellen kan beginnen!!!!!!!!! |
| Originally posted by tijs08 Heerlijk gevoel lijkt me dat! Kan niet wachten tot mijn ticket staat te pronken op de schoorsteenmantel |
Ik hoorde dat Renske ook ging, wordt gezellig dus daar! Bij jullie mee in de handbagage ofzo?

Dutch invasion 
En terecht!!!!
| Originally posted by SnuggLe Ik hoorde dat Renske ook ging, wordt gezellig dus daar! Bij jullie mee in de handbagage ofzo? |
| Originally posted by tijs08 op schoot natuurlijk, wat denk jij |

Vliegen jullie allemaal naar London Luton of gaat er ook nog iemand naar Gatwick (zoals wij!)?!
Wij vliegen zelfs op Stanford geloof ik en weer terug vanaf een ander vliegveld 
| Originally posted by Dj Lex Wij vliegen zelfs op Stanford geloof ik en weer terug vanaf een ander vliegveld |
| Originally posted by tijs08 nee Lexie Wij vliegen op Stansted, 2 keer |
Ken je het verhaal van die jongens die naar Sasha @ Fabric zouden gaan...
die gaan zeer waarschijnlijk niet!
Onverwacht hebben we de nacompetitie bereikt met voetbal en dankzij 2 goals van emre is de finale binnen handbereik... En die promotiewedstrijd wordt natuurlijk uitgerekend op zondag 22 mei gespeeld!
| Originally posted by Tim81 Ken je het verhaal van die jongens die naar Sasha @ Fabric zouden gaan... die gaan zeer waarschijnlijk niet! Onverwacht hebben we de nacompetitie bereikt met voetbal en dankzij 2 goals van emre is de finale binnen handbereik... En die promotiewedstrijd wordt natuurlijk uitgerekend op zondag 22 mei gespeeld! |

Natuurlijk is het voetballen vet, maar verder is het mooi klote 
Ja, we zouden met z'n drieen gaan... en die 3e jongen (Lex) voetbalt niet, dus die wil gewoon nog gaan! Het zou mooi zijn als ie 2 andere gasten meekrijgt, dan kunnen we alleen de tickets omboeken!
| Originally posted by Tim81 Ja, we zouden met z'n drieen gaan... en die 3e jongen (Lex) voetbalt niet, dus die wil gewoon nog gaan! Het zou mooi zijn als ie 2 andere gasten meekrijgt, dan kunnen we alleen de tickets omboeken! |
Haha, helaas zijn wij onmisbaar
!
Is er hier nog interesse van 3 personen voor een reisje naar Londen?!?
Vertrek: Zaterdag 21 mei (9.00 uur)
Terug: Maandag 23 mei (18.00 uur)
2 hotelovernachtingen in Hotel Westpoint in 3-persoonskamer
3 kaartjes voor Sasha @ Fabric
Wat een losers zijn jullie. Volgens mij liggen jullie ons te fucken? Je gaat voetbal toch niet voor Sasha in Londen zetten? Ik zou sporten voor mijn lol, het moet niet mijn leven gaan bepalen...
Serieus, regel gewoon vervangers in dat elftal ipv vervangers voor Londen 
Ik kan deze jongens goed begrijpen hoor. Kijk ik heb een passie voor muziek, maar ja voetbal is een teamsport. En je kan je team niet laten zitten, vooral niet als je en promotiewedstrijd speelt!
Maar misschien zeg ik dit omdat voetbal ook jarenlang mijn passie nummer 1 was. Tegenwoordig staat het op een wat lagere plaats.
| Originally posted by dj pdv Ik kan deze jongens goed begrijpen hoor. Kijk ik heb een passie voor muziek, maar ja voetbal is een teamsport. En je kan je team niet laten zitten, vooral niet als je en promotiewedstrijd speelt! |
| Originally posted by dj pdv Tegenwoordig staat het op een wat lagere plaats. |
Tja, als je in Schubbekutterveen 7 (met alle respect overigens) speelt, dan is de keuze niet zo moeilijk... en ook als het een wedstrijd om des keizers baard was geweest, dan had ik het wel geweten! Maar dit is de belangrijkste wedstrijd van het jaar en dan laat je je team echt niet in de steek.
Als ik naar Londen zou gaan en 'we' verliezen die wedstrijd dan heb ik toch een aardig schuldgevoel! Terwijl als ik naar Londen ga en 'we' promoveren naar de 2e klasse dan vergeef ik mezelf nooit dat ik bij die wedstrijd niet aanwezig was...
Life is full of choices!
| Originally posted by Tim81 Tja, als je in Schubbekutterveen 7 (met alle respect overigens) speelt, dan is de keuze niet zo moeilijk... en ook als het een wedstrijd om des keizers baard was geweest, dan had ik het wel geweten! Maar dit is de belangrijkste wedstrijd van het jaar en dan laat je je team echt niet in de steek. Als ik naar Londen zou gaan en 'we' verliezen die wedstrijd dan heb ik toch een aardig schuldgevoel! Terwijl als ik naar Londen ga en 'we' promoveren naar de 2e klasse dan vergeef ik mezelf nooit dat ik bij die wedstrijd niet aanwezig was... Life is full of choices! |
| Originally posted by tijs08 Ook als je al maanden uitkijkt naar dit weekend en het je zoieso ook nog een zo'n 165 euroos gaat kosten of je nou gaat of niet? Ik ben het hierin helemaal eens met PartyHardy! Als je ere divisie zou spelen oke... maar anders gaat er niks boven Sasha |
Maar ik blijf erbij dat je je team niet in de steek kan laten. Zelfs niet voor een Sasha of je moet natuurlijk altijd wisselspeler zijn.