TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- reisplannen
Pages (12): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by TOR slapen doe je in uw bed ik kan gewoon niet tegen niks doen.. voelt echt aan als a complete waste of time |
| Ik doe graag wel eens wa actiefs op vakantie, maar over 't algemeen ben ik toch ook een luieren-in-de-zon mens. Tequila Margherita in uw pollen, en maar genieten jong... hmmmm |
| Originally posted by Aur�lie Ik word er persoonlijk goed gezind van , en ik ben van nature al een vrolijke iemand. Stoort dat slechte weer in Belgi� je dan niet ? Zon cre�rt ook een soort van zwoel sfeertje onder de mensen . |
maar alle, tis toch een gans ander atmosfeer in een ander land. Bovendien zit de een tiental graden breedte lager en schijnt de zon bijgevolg ietsjes zaliger. Vakantie = uitrusten en doen waar ge zin in hebt. Is uitrusten voor u de omgeving verkennen, prima, maar ik heb nood aan rust. Misschien een beetje harder werken in't jaar eh

| Originally posted by Tiger777 en 2 weken regen op uuw dak krijgen ![]() Hier zal't ook ergens spanje worden, we dachten aan denia in zuid spanje. Een villaken voor 6 man en maar 36000�/2 weken: vreed schoon en ni te duur |
n�j�, FRANG!
ik ben dat met die euro nog niet gewoon 
| Originally posted by Tiger777 maar alle, tis toch een gans ander atmosfeer in een ander land. Bovendien zit de een tiental graden breedte lager en schijnt de zon bijgevolg ietsjes zaliger. Vakantie = uitrusten en doen waar ge zin in hebt. Is uitrusten voor u de omgeving verkennen, prima, maar ik heb nood aan rust. Misschien een beetje harder werken in't jaar eh |
das zeker dat, veel zaliger als in een zalig zonneke slapen met een lekker drankje in uuw pollen. Niks rustgevenders. En aub, hou op met daar zo op neer te kijken, ieder zijn vrijheid he.
| Originally posted by TOR als ik het dus goed begrijp, is de manier waarop de zon schijnt een essentie om tot rust te komen? |
Maar dat hangt van mens tot mens af eh
ff een vb:
Je zit in het uiterste Zuiden van Spanje in een villa met zwembad, er is een concierge die 's morgens wanneer we opstaan ( +/-14.00 uur gezien de vorige zware nacht en de ochtendlijk duik rond 07.00 met champagne nadat je thuiskomt van de caf�s) je komt zeggen dat er een Afrikaans windje zal opsteken de komende dagen waardoor het ipv 35 nu 40 graden zal zijn ....
HEERLIJK
Ik ga later zeker en vast in Spanje gaan rentenieren (als ik 55 ben ofzo). Elke dag een heerlijk zonnetje
Wandelingetjes maken langs het strand en naar de lekkere 18-jarige meisjes kijken
Een cocktailtje
En maarschijnlijk ooit als oude bejaarde sterven van de hitte, maar kom, tegen dan zijn we hopelijk de 100 al voorbij h�
En BTW: de toestand van het weer heeft volgens mij op iedereen een effect. Iedereen is gewoon veel happier als er een mooi zomerzonnetje is itt als je smorgens om 6 uur door dit kutweer met een ijzige wind naar buiten moet. Maarja dit is mijn mening uiteraard, discussieren is dus niet echt nodig
(En nu gaat iemand memmen dat je moet kunnen discussieren over meningen en die aanpassen en bla bla bla
)
Komaan zeg, 1000km voor in de zon te gaan liggen?
Tis de sfeer, wetende, tis fucking vakantie !!! Speelt vooral int koppeke, ge weet, ik zit 1000km van thuis weg, op me gemak, goe weer (allo freaking koud/nat/rotweer buiten in den belgique?), met vrienden, , drank, vrijdheid, no strings attached ...
Beter kan toch niet, ik heb zoiets nodig om mezelf op te laden(familiaal trekje). Lekker relaxen, elke dag uitgaan moet voor niet, gewoon beetje liggen luieren, nekeer weggaan naar een stad (barca, girona), genieten.
Ieder zijn ding natuurlijk, af en toe is een vakantie waar ge effectief iets 'doet' is ook best gezellig en meestal leerrijk. Ach ja, daar is later nog tijd genoeg voor.
| Originally posted by pooley Komaan zeg, 1000km voor in de zon te gaan liggen? |
voor mij ook 2000... met de auto dan nog
Ik ook... als ik zo buitenkom, mijn handen blauw zijn van de kou 
Jah, kga dan maar eens naar de laatste show kijken, 't is met Bart De Pauw, zal ongetwijfeld grappig worden
Straks the league of gentlemen, veel grappiger 
canvas ?
hm, als ge u als jonge gast nu al moet 'opladen' voor een nieuw jaar, vraag ik me af wat da zal zijn als ge een zwaardere job hebt later.
'Actief' reizen moet je imo juist op deze leeftijd doen. Hoe ouder ge wordt hoe minder tijd ge gaat kunnen vrijmaken voor zo'n uitgebreide reizen (gezin, werk,..).
Ik moet ook wel toegeven dat de zon op m'n gemoed werkt. Maar of het me helpt tot rust te komen? hmm betwijfel ik
Ik zeg dat mijn job niet zwaarder nemeer kan worden. 9 � 10 uur per dag studeren vind ik vrij zwaar. Gewoon, eens 2 weken uitblazen of opladen, dat ga ik nodig hebben 
Canvas ja, 23:35 
Seg gasten, iedereen doet toch waar hij zin in heeft? Als de ene nu graag 1000 of 2000km verder in de zon ligt te luieren, wie is de rest dan om daar 'n oordeel over te vellen?
| Originally posted by Xilver Seg gasten, iedereen doet toch waar hij zin in heeft? Als de ene nu graag 1000 of 2000km verder in de zon ligt te luieren, wie is de rest dan om daar 'n oordeel over te vellen? |
| Originally posted by Tiger777 9 � 10 uur per dag studeren vind ik vrij zwaar. |

Van ons jaar mag maar 1/5 slagen dit jaar... 
| Originally posted by Tiger777 Van ons jaar mag maar 1/5 slagen dit jaar... |
naa, ik zit voorop op schema 
Heb ook nog geen vakantieplannen. Hangt van vele factoren af: heb ik dan al werk gevonden, wat is mijn budget, enz...
Ik hou ook wel van een luilekker vakantie. Uitgaan iedere dag hoeft voor mij helemaal ni, geef me maar een rustig plekje en goed gezelschap
Twee jaar geleden met monika, zehra en johan naar spanje geweest en onze dagen zagen er meestal zo uit -> lang slapen, opt gemakske eten, dan spullen bijeen pakken (luchtmatras, and stuff), op strand liggen, zwemmen, plezier maken, enz -> 's avond zelf wat koken of gaan uiteten, en dan tot 's nacht babbelen, glaasje wijn of sangria
Op andere dagen (bvb de dagen dat er bepaalde mensen verbrand waren omdat ze zich niet goed hadden ingesmeerd en met een knalwitte huid in de zon lagen te bakken) : eens naar de markt, eens iets gaan bezoeken (ja cultuur moet er ook bij). Ma t fijnste eraan was, dat we t gewoon op t moment zelf beslisten, die vrijheid, doen waar ge goesting in hebt - heerlijk
Zo hebben we op een dag beslist om te gaan jetski�n, ma goed, dat ging helaas die dag ni door, omdat er toen in barcelona een orkaan was geweest ofzo... In Ampurias dan de nasleep ervan meegemaakt.
Heb dat nog op video staan hoe t op 5 minuten van een blauw/grijze hemel, opeens gewoon zwart werd (2u 's middags en t leek wel midden in de nacht) -> heel hard aant regenen, bliksem, enz, brrr... 2 Dagen erna zijn we dan wel kunnen gaan jetski�n omdat de zee toen rustiger was 
En ow ja, het weer heeft toch wel een invloed op mijn goedgezindheid - geef me toch maar het zonnetje- hoeft ook geen 35 graden te zijn he. Eerste keer dak in Spanje was, was in september en dat viel qua 'hitte' wel mee. Dat winterweer is enkel goed om te gaan ski�n, maar dan kan de zon ook hard schijnen, dus eigenlijk
Herinner me nog heel goed mijn eerste skivakantie, prachtig weer, fijne sneeuw (nergens van de vervelende ijsplekken) 's middags kon ik mijn skipak al half uit doen en dan rustig uitrusten en genieten van t zicht en wat lekker eten... Nice memories