TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wrom is da eigenlijk?
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Dj Alpha on Nov-14-2001 15:42:

niet genoief dat je mij weer me traqiningsbroeken enzo ziet aantrekken, die tijd heb ik wel gehad..
mn nieuwe stijl is toch wel gewoon netjes, voel ik me nog lekker in ook duz nix aan de hand


Posted by Muppet on Nov-14-2001 15:50:

Was afgelopen zaterdag uitgegaan naar de Gompie ("disco" in den Bosch, meer een kroeg met iets normalere muziek maar ja)Ik en m'n vriend hadden sportschoenen aan komen we daar niet binnen...ik hele discussie met de gast houden wrom we dan niet naar binnen mochten. sprak met hem af dat we geen indentietijdspapieren hoefte te laten zien als we nieuwe schoenen gingen halen...dus wij naar een vriendin (daar van die pa en broer schoenen geleent) en toen kwamen we wel binnen:S:S

Ik vind al dat gezeik over sportschoenen maar een beetje flauwekul...maar begrijp het wel.


Greetz Muppet


Posted by Blik on Nov-14-2001 16:06:

quote:
Originally posted by Muppet
Was afgelopen zaterdag uitgegaan naar de Gompie ("disco" in den Bosch, meer een kroeg met iets normalere muziek maar ja)


de Gompie kennen ze allemaal wel hoor , WvG en ik zijn vaste klant

en het is eigenlijk gewoon een kroeg ja


Posted by Flippe on Nov-14-2001 16:09:

[onzin mode]
dat ze gewoon in de de disco schoenen geven die je aan moet doen, soort van schoenen huren, iedereen dezelfde schoenen nooit problemen :P
[/onzin mode]


Posted by Dj Alpha on Nov-14-2001 16:34:

quote:
Originally posted by Flippe
[onzin mode]
dat ze gewoon in de de disco schoenen geven die je aan moet doen, soort van schoenen huren, iedereen dezelfde schoenen nooit problemen :P
[/onzin mode]


dan ga ik nog leiver bowlen


Posted by Dago "B" Duck on Nov-15-2001 03:28:

Bowlen is goed!!!


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.