TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Tiesto is coming to norway !
Pages (3): « 1 [2] 3 »
http://www.nattguiden.no/reportasjer/1566
Ti�sto til Rockefeller Oslo 16. mai
16. mai vender verdens st�rste dj tilbake til Oslo, der han f�rst slo igjennom. Det var her i Norge det hele startet for DJ Ti�sto p� slutten av 90-tallet. Ti�sto var et ukjent navn i hjemlandet Nederland, men over hele Norge spilte han for fulle hus.
Siden da har Ti�sto turnert alle kontinentene med stor suksess. Han har gjort banebrytende stadionkonserter med 25 000 mennesker. Han har spilt for 4,5 milliarder tv-seere under OL �pningen i Athen i 2004. De tre siste �rene er han k�ret til verdens mest popul�re dj.
Ti�sto er st�rre enn noen annen house-artist noensinne har v�rt, og han fortsetter � bryte grenser. En m�ned f�r norgesbes�ket spiller han i Disneyland Resort Paris, under �pningen av den nye attraksjonen Space Mountain: Mission 2. N�r han 16. mai vender tilbake til Norge, vil han servere musikken som har sendt ham til topps � akkurat som han gjorde da han fortsatt var et ukjent navn p� 90-tallet.
Billetter f�es kj�pt p� Posten/Billettservice fra fredag 11. mars.
For ytterligere informasjon
e-post: [email protected]
www.tiesto.com
www.tiestoatdisney.com
www.rockefeller.no
www.billettservice.no
Ti�sto spiller et 4 timers set p� Rockefeller denne kvelden.
DJ Montana(NL,)DJ Stigma,Jamie,Steffen Dahl og DJ Busk spiller ogs�.
Vinn 2 stk vip billetter til HEAT presents Ti�sto p� Rockefeller 16 Mai.Alt du trenger � gj�re er � sende oss en mail og fortelle hvorfor du fortjener � vinne:[email protected]
�n �r inte biljetterna slut .. F�r jag fick precis tag i tv� stycken
See you there 
Sa det er jo under 2 mnd til han kommer til oslo, jeg haper han rokker varre 
Enjoy folkens !
Hadde litt lyst til � dra, men jeg stikker heller til Danny Howells. Da vet jeg hvertfall hva jeg kan forvente.. Etter � ha h�rt de siste settene til Tiesto m� jeg si jeg ikke er veldig imponert. Etter magic 5 gikk alt nedover.. Er dere heldige spiller han gode gamle klassikere.. er dere uheldige spiller han voldtekt mixen sin av adagio for strings og popl�ta love comes again.. yuck...
Men g�y at store navn bes�ker byen.. h�per media har noe positivt � skrive dagen etterp�..
Jeg skal hvertfall hygge meg med Danny.. Han spiller p� Hausmania fra 02 til 06.
Dere som er p� Tiesto kan jo faktisk f� med dere danny ogs� 
Party on!
Hur m�nga biljetter s�ljs p� f�rk�p ?
�r sugen !!! Bara 53 mil fr�n Stockholm... 
Tror de fleste forsalgs billettene er utsolgt n�, men det legges vel ut ca 300 eller noe i d�ra vil jeg tro..
sorry guys for the english post
thats great news indeed isnt?
i dont remember if Tijs has ever visit Norway!My best friend Vana is from there and i am going to visit just for this one!!Should be great i bet 
| quote: |
| Originally posted by maria111 sorry guys for the english post thats great news indeed isnt? i dont remember if Tijs has ever visit Norway!My best friend Vana is from there and i am going to visit just for this one!!Should be great i bet ![]() |

| Originally posted by SteveTranz4ever From what I know Tijs was more or less a recident visitor to clubs in Norway... "Theme from Norefjell" a town in Norway ![]() |
should be a great night isnt?i have already booked my flights and the ticket its bought from my friend!all i have to do now is to find a nice and cheap hotel for 2 days
Why don't you spend the night at your friend's place?
I guess you have your reasons, but there are practically very few cheap hotels in Oslo.
Apart from that, Oslo's the sweetest 
| Originally posted by noonboy Why don't you spend the night at your friend's place? I guess you have your reasons, but there are practically very few cheap hotels in Oslo. Apart from that, Oslo's the sweetest |
thanks
he said very few cheap hotels 
utsolgt s� kjapt?
Hmmm, ingen billetter igjen..fors�ker meg p� billettservice, men ser ut til � v�re utsolgt..?
De legger vel endel ut for salg i d�ra vel?
Re: utsolgt s� kjapt?
| Originally posted by nordboh De legger vel endel ut for salg i d�ra vel? |
| Originally posted by dj_palm or u can live here very sheap: http://www.vandrerhjem.no/index.jsp...6712&vhjemid=84 180NOK a night,10min from sentrum http://www.vandrerhjem.no/index.jsp...6712&vhjemid=83 175NOK http://www.vandrerhjem.no/index.jsp...712&vhjemid=120 the sheapest:125NOK a night, OMG or find more here on english: http://www.oslohostel.com/ if u r under 15yo uget a 50% discount as well. aint that good? |
�h, fikk billett av to kamerater i bursdagsgave! Rimelig greit det, hehe.
Faen, ser ut som muttern/s�stern har greid � kaste billetten min. Den er vel for lengst gone.
Noen her som har en billett til overs ?
Transelation:
Fuck, looks like mom/sis managed to throw away my ticket.
It's long gone.
Anyone here have a left over ?

Man, I woulda slaughtered my mum if she threw away my ticket..
taken in consideration that tiesto doesnt come to norway every year.. or decade
KrissO, du kommer fordet? Pr�v � �rn billett i d�ren?
| Originally posted by moore KrissO, du kommer fordet? Pr�v � �rn billett i d�ren? |
Satser p� og f� billet i d�ra da. Ingen som har noen biletter de skal selge? 
Tror det er snakk om at de legger ut 150 stk. i d�ra....Det kan bli skoy � se ..
nedtur
m� v�re en sinnsyk nedtur � m�te opp tidlig for � f� billetter i d�ra, ogs� finne ut at det allerede er 150 foran deg i k�en.. Kan de selge noen flere billetter da, er vel plass til litt flere p� Rockefeller?..