TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ringtones
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Dat geloof ik zelf niet. Maar zou het toch wel een mooi staaltje van marketing zijn. |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Dat geloof ik zelf niet. Maar zou het toch wel een mooi staaltje van marketing zijn. |
| quote: |
| Originally posted by Zehra amai gij gebruikt moeilijke woorden... wat studeert meneer? |
Answer the question 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Sarcasme gaat u dus echt altijd voorbij he |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Of je kan er ook mee inspelen. |
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Answer the question |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Svenson & Gielen |
)
looooooooooooool sorry voor off-topic maar dees thread is gewoon hilarisch 
/me zit met tranen in z'n ogen ... lekker tussendoortje tijdens et blokken 
(Weer eens wat prenjes posten, veel te lang geleden
)
| quote: |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X looooooooooooool sorry voor off-topic maar dees thread is gewoon hilarisch ![]() /me zit met tranen in z'n ogen ... lekker tussendoortje tijdens et blokken |
Schaamt ge u allemaal niet om zo ne zever te posten?
| quote: |
| Originally posted by Real Schaamt ge u allemaal niet om zo ne zever te posten? |
| quote: |
| Originally posted by Real Schaamt ge u allemaal niet om zo ne zever te posten? |
Voor de verandering heb ik eens niets te maken met die zever. Jongens, beheers jullie toch, die xtone is zo'n loser die niks beters te doen heeft en waarschijnlijk 12 jaar oud is. NEGEER HEM GEWOON. "you can't argue with a fool cuz he'll drag you down to his level" zeggen de engelsen.
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Voor de verandering heb ik eens niets te maken met die zever. Jongens, beheers jullie toch, die xtone is zo'n loser die niks beters te doen heeft en waarschijnlijk 12 jaar oud is. NEGEER HEM GEWOON. "you can't argue with a fool cuz he'll drag you down to his level" zeggen de engelsen. |
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 "you can't argue with a fool cuz he'll drag you down to his level" zeggen de engelsen. |
Kan je hier geen bijlagen aan een bericht toevoegen?
Om toch eens on-topic te posten:
Ik heb "The Radetzsky March" als ringtone 
ik had vroeger de legacy op mijne gsm, ma diene gsm gebruik ik niemeer.
er was een hollandse site die alleen maar trance-ringtones had... er zaten echt wel een hoop goeikes tussen.
Ik heb voor de moment Ferry Corsten - Punk op mijn GSM
Ik heb gewoon een tring 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Ik heb gewoon een tring |
gsm? ringtones? wappen? is da ni wippen met ne slappe? �Theo Maassen
maar euhm, iedereen, give x-tune a break 
| quote: |
| Originally posted by Gladius wappen? is da ni wippen met ne slappe? �Theo Maassen |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.