TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [06-05-2005] Tiësto - Asta, Den Haag
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by FunkySimon ik was laatst bij het trance classics feestje en daar waren echt alleen maar "fans van het eerste uur" en mijn god wat zien die mensen eruit zeg...Papa's en Mama's in leren pakken, vrouwen met een opgetrokken anus tot over hun voorhoofd, kerels die zo breed zijn van de pillen dat ze de siliconen borsten van hun vrouw nodig hebben als ruggensteuntje anders vallen ze om. kortom fans van het eerste uur |

| Verplicht een aandenken meenemen van 1 van de 'oude' solo's |
Asta... nee voor mij niet weggelegd.
Vorige keer zelfs voortijdig de zaal uitgelopen (Zo slecht was het!! en ook ik heb vergelijkingsmateriaal genoeg) Geef mij maar gewoon een lekker setje in het buitenland zonder al die heisa voor de dj booth en die schreeuwende meisjes voor een handtekening op het een of ander kledingstuk.
Maar ja Tijs in een club in Nederland... als je het mij vraagt een zeldzaamheid?!
Enne mensen... de soloavonden, de sfeer, de mensen, het gevoel dat komt nooit meer terug ben ik bang...
| Originally posted by Asperge Het zou trouwens wel goed kunnen dat dit een ISOS4 release party wordt |
| Originally posted by FunkySimon Papa's en Mama's in leren pakken, vrouwen met een opgetrokken anus tot over hun voorhoofd, kerels die zo breed zijn van de pillen dat ze de siliconen borsten van hun vrouw nodig hebben als ruggensteuntje anders vallen ze om. |

Originally posted by nwopper Hoe grappig het ook is, het is inderdaad wel de waarheid.... |
Een kleine bump.
Uit Misja z'n agenda:
Friday 6 - 5
Den Haag
ASTA // ISOS4 release tour
Playing with Tiesto

Van de asta site:
there is only ONE number ONE
Prijs : 15,00
Membership prijs : 15,00
Open : 23.00 - 05.00
Prijs valt mee...
Ja, erg netjes.
Wanneer gaan de kaartjes in de verkoop?
of zijn ze nu al te halen?
Goede vraag, dat zou ik ook wel willen weten...
Voor de tiesto liefhebbers:
| TIESTO @ XX Tiesto komt naar The Matrixx! Superster en no 1 DJ van de wereld Tiesto komt binnenkort weer naar The Matrixx. Hij zal een minimaal 3 uur durende set geven. Alle info hierover wordt a.s. donderdag bekend gemaakt op deze site. Kaarten zijn vanaf zaterdag 16 april bij Ticketbox en Free Record Shop in de voorverkoop verkrijgbaar. En speciaal op vrijdagnacht 24.00 uur in The Matrixx bij de muntenkassa voor alle Matrixx bezoekers. |
Ik zie nog geen datum staan bij het bovenstaande verhaal: 4 mei dus, Tiësto in de Matrixx
Aan de ene kant: Wiehoo, Tiesto feestje, altijd cool dattie weer eens normaal in NL draait.
Aan de andere kant: laatste twee keer Tiesto in NL club (Asta was druk en drama, opening Lexion was kut ook met volk en drukte).
Moeilijk moeilijk...
donderdag 5 mei draait hij ook in Nightlive ...
wil wel graag een kaartje bemachtigen voor één van deze feesten dus als iemand meer info heeft over de ticketverkoop let us know 
hmmm ja lastig...heb geen zin om tussen de breezahs te staan en een set met nummers van zn album te horen
Nightlive ben ik wel bij, ff kijken of ik nog iemand zo gek kan krijgen om hier ook bij te zijn
Kaartverkoop voor Nightlive start morgen, toch maar ff proberen wat te halen. Voorverkoopadressen staan op de site geloof ik.
| Originally posted by ahp2002 Aan de ene kant: Wiehoo, Tiesto feestje, altijd cool dattie weer eens normaal in NL draait. Aan de andere kant: laatste twee keer Tiesto in NL club (Asta was druk en drama, opening Lexion was kut ook met volk en drukte). Moeilijk moeilijk... |
Nog een Tiesto feestje erbij:
Woensdag 11 Mei @ Panama (met Montana)
Bron: www.Panama.nl
| Originally posted by Bouma-Bros Nog een Tiesto feestje erbij: Woensdag 11 Mei @ Panama (met Montana) Bron: www.Panama.nl |
| Originally posted by Bouma-Bros Nog een Tiesto feestje erbij: Woensdag 11 Mei @ Panama (met Montana) Bron: www.Panama.nl |
naar panama is zeker een mooie optie en naar de The Matrixx ga ik waarschijnlijk ook
Voor de matrixx zijn ze vanaf zaterdag via ticketbox te koop. Als je het ervoor over hebt kun je ze ook vrijdagavond al aan de kassa halen bij de matrixx nadat je je entree voor de luna show tour betaald hebt
Kaartjes kosten € 25.
Kaartje voor Nightlive binnen. Waren er niet meer veel over en de voorverkoop was vanmorgen gestart dus wie er nog heen wil moet heel snel zijn
9 en 10 mei @ the palace, groningen, 17,50 dacht ik