TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [06-05-2005] Tiësto - Asta, Den Haag
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »

Posted by @win on Mar-06-2005 12:11:

quote:
Originally posted by FunkySimon
ik was laatst bij het trance classics feestje en daar waren echt alleen maar "fans van het eerste uur" en mijn god wat zien die mensen eruit zeg...Papa's en Mama's in leren pakken, vrouwen met een opgetrokken anus tot over hun voorhoofd, kerels die zo breed zijn van de pillen dat ze de siliconen borsten van hun vrouw nodig hebben als ruggensteuntje anders vallen ze om.

kortom fans van het eerste uur

Tsja, anders hou je ook een feestje in de Powerzone. Om dat soort volk staan ze bekend

Nee ik bedoel gewoon mensen zoals jij en ik die Tiesto al supporten toen niemand nog wist wie die beste man was...

Posted by Matthijs on Mar-06-2005 12:30:

quote:
Verplicht een aandenken meenemen van 1 van de 'oude' solo's

Ik heb nog wel zo'n grote poster liggen van tiestosolo, maar om die nou mee te nemen...

Posted by Edwin B on Mar-06-2005 16:13:

Asta... nee voor mij niet weggelegd.

Vorige keer zelfs voortijdig de zaal uitgelopen (Zo slecht was het!! en ook ik heb vergelijkingsmateriaal genoeg) Geef mij maar gewoon een lekker setje in het buitenland zonder al die heisa voor de dj booth en die schreeuwende meisjes voor een handtekening op het een of ander kledingstuk.

Maar ja Tijs in een club in Nederland... als je het mij vraagt een zeldzaamheid?!

Enne mensen... de soloavonden, de sfeer, de mensen, het gevoel dat komt nooit meer terug ben ik bang...

Posted by eieregooie on Mar-06-2005 16:17:

quote:
Originally posted by Asperge
Het zou trouwens wel goed kunnen dat dit een ISOS4 release party wordt

Of een ISOS 4 tour? Beginnend in de HMH

Posted by nwopper on Mar-06-2005 16:34:

quote:
Originally posted by FunkySimon
Papa's en Mama's in leren pakken, vrouwen met een opgetrokken anus tot over hun voorhoofd, kerels die zo breed zijn van de pillen dat ze de siliconen borsten van hun vrouw nodig hebben als ruggensteuntje anders vallen ze om.

Hoe grappig het ook is, het is inderdaad wel de waarheid....

Denk niet dat Tiesto's clubpoging ooit nog hetzelfde zijn als Tiesto Solo.....
Een te grote gekte rondom die kerel de laatste tijd. Zal wel volstromen met TMF-pubertjes en dergelijke...

Posted by jp on Mar-06-2005 17:14:

quote:
Originally posted by nwopper

Hoe grappig het ook is, het is inderdaad wel de waarheid....

Powerzone, Lexion, Club XL

Daar komen nu eenmaal die gasten, en wie of wat er ook draait ze zijn er elke week weer...

Hunnie boeit het ook niet wat voor feest het is, als ze maar lekker GHB kunnen snuiven, coke slikken en pillen injecteren

Posted by MaGiKaL_MiKe on Apr-13-2005 11:05:

Een kleine bump.

Uit Misja z'n agenda:

Friday 6 - 5
Den Haag
ASTA // ISOS4 release tour
Playing with Tiesto

Posted by MaGiK54 on Apr-13-2005 11:11:

Van de asta site:

there is only ONE number ONE

Prijs : 15,00
Membership prijs : 15,00

Open : 23.00 - 05.00

Prijs valt mee...

Posted by MaGiKaL_MiKe on Apr-13-2005 11:23:

Ja, erg netjes.
Wanneer gaan de kaartjes in de verkoop?
of zijn ze nu al te halen?

Posted by Asperge on Apr-13-2005 13:51:

Goede vraag, dat zou ik ook wel willen weten...

Posted by tango on Apr-13-2005 14:25:

Voor de tiesto liefhebbers:

quote:
TIESTO @ XX

Tiesto komt naar The Matrixx!
Superster en no 1 DJ van de wereld Tiesto komt binnenkort weer naar The Matrixx. Hij zal een minimaal 3 uur durende set geven. Alle info hierover wordt a.s. donderdag bekend gemaakt op deze site.
Kaarten zijn vanaf zaterdag 16 april bij Ticketbox en Free Record Shop in de voorverkoop verkrijgbaar. En speciaal op vrijdagnacht 24.00 uur in The Matrixx bij de muntenkassa voor alle Matrixx bezoekers.

BRON

Posted by Matthijs on Apr-13-2005 15:06:

Ik zie nog geen datum staan bij het bovenstaande verhaal: 4 mei dus, Tiësto in de Matrixx

Posted by ahp2002 on Apr-13-2005 16:42:

Aan de ene kant: Wiehoo, Tiesto feestje, altijd cool dattie weer eens normaal in NL draait.

Aan de andere kant: laatste twee keer Tiesto in NL club (Asta was druk en drama, opening Lexion was kut ook met volk en drukte).

Moeilijk moeilijk...

Posted by emma on Apr-13-2005 17:18:

donderdag 5 mei draait hij ook in Nightlive ...

wil wel graag een kaartje bemachtigen voor één van deze feesten dus als iemand meer info heeft over de ticketverkoop let us know

Posted by Muppy on Apr-13-2005 17:22:

hmmm ja lastig...heb geen zin om tussen de breezahs te staan en een set met nummers van zn album te horen

Posted by Asperge on Apr-13-2005 17:51:

Nightlive ben ik wel bij, ff kijken of ik nog iemand zo gek kan krijgen om hier ook bij te zijn

Posted by ryo on Apr-13-2005 17:56:

Kaartverkoop voor Nightlive start morgen, toch maar ff proberen wat te halen. Voorverkoopadressen staan op de site geloof ik.

Posted by MaGiK54 on Apr-13-2005 18:11:

quote:
Originally posted by ahp2002
Aan de ene kant: Wiehoo, Tiesto feestje, altijd cool dattie weer eens normaal in NL draait.

Aan de andere kant: laatste twee keer Tiesto in NL club (Asta was druk en drama, opening Lexion was kut ook met volk en drukte).

Moeilijk moeilijk...

Zo denk ik er precies ook over.....

Posted by Bouma-Bros on Apr-13-2005 19:48:

Nog een Tiesto feestje erbij:

Woensdag 11 Mei @ Panama (met Montana)

Bron: www.Panama.nl

Posted by Tim81 on Apr-13-2005 20:37:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros

Goeie ouwe tijd: Invited!

Posted by MaGiK54 on Apr-14-2005 05:13:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros

Mmmmmmmmmmmm, intrestant

Posted by Remy D on Apr-14-2005 14:02:

naar panama is zeker een mooie optie en naar de The Matrixx ga ik waarschijnlijk ook

Posted by Ding Chavez on Apr-14-2005 14:10:

Voor de matrixx zijn ze vanaf zaterdag via ticketbox te koop. Als je het ervoor over hebt kun je ze ook vrijdagavond al aan de kassa halen bij de matrixx nadat je je entree voor de luna show tour betaald hebt Kaartjes kosten € 25.

Posted by ryo on Apr-14-2005 15:46:

Kaartje voor Nightlive binnen. Waren er niet meer veel over en de voorverkoop was vanmorgen gestart dus wie er nog heen wil moet heel snel zijn

Posted by Evil_E on Apr-14-2005 21:48:

9 en 10 mei @ the palace, groningen, 17,50 dacht ik

Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »