TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [02-04-2005] Intuition Recordings Launch Party (trance.nu v4) - Asta, Den Haag
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »
Respect voor de mannen. Tof dat ze hun eigen sublabel zijn begonnen! Ik hoop voor ze dat ze een succesvolle toekomst toegemoet gaan met veel vette releases.
Ook al vinden sommige mensen het starten van dit label niet goed of te vroeg.. ze doen wel hun eigen ding! creativiteit en originaliteit moeten we alleen maar aanmoedigen vind ik 
Ik kom wel naar het feestje in de Asta als ik geen belangrijke wedstrijd moet voetballen.
Inderdaad behoorlijk overtrokken reacties hier, naar mijn mening dan. Ben al tijden reuze benieuwd naar trance.nu party deel vier, en als dat dan een label release party is, whatever... Menno de Jong was wat mij betreft een van de succesfactoren van de vorige drie edities en als hij zijn eigenlijk label krijgt vind ik dat goed nieuws. Natuurlijk zal hij zich nog moeten bewijzen op dat vlak maar van mij krijgt hij in eerste instantie het *voordeel* van de twijfel...
Uiteraard gaan we hier weer heen 
| quote: |
| Originally posted by BaRTeZ Ja tuurlijk is het leuk voor hem, maar waarom krijgt hij nu al een eigen label? Is het trance-wereldje nou zo wanhopig geworden dat van alle kanten nieuwe lui 'geronseld' moeten worden, die zich (naar mijn mening) nog niet echt bewezen hebben? Perry O'Neil werd bijvoorbeeld ook al vrij snel aan het roer gezet bij EE (maar doet het daar goed). Waarom is dat? Zijn we toe aan nieuwe helden? Raken we uitgekeken op de gevestigde orde (ouwe garde)? Heeft de nieuwe 'reason/cubase-generatie' de touwtjes al zo sterk in handen? Moet een DJ tegenwoordig naast goed plaatjes kunnen draaien en hits maken ook een eigen label hebben om van betekenis te zijn? |
qua producing wel. qua djs niet.
Ik moet zeggen dat ik hun produkties lekker in de oren vindt klinken hoor. Ik draai hun platen regelmatig in mijn sets en moet zeggen dat het publiek er ook behoorlijk goed op reageert. Waarom deze producers afzeiken op wat voor een programma ze muziek maken. Als het goed is is het toch goed. Laat deze jongens in hun waarde en gun nieuw talent gewoon een kans. Ik heb ze iig al geaccepteerd en dat zou er velen van jullie ook moeten doen. Dit is trance van nu
Ik vindt het met een woord gewoon TOP....
Erg bedankt voor alle positieve reacties hier!!! Paul en ik gaan echt proberen het beste ervan te maken, en niet zomaar "just another label" te zijn!!!!
Line-up kan ik hopelijk morgenavond bekend maken! Voor een gratis feest zal het weer een top lineup zijn vanzelfsprekend!

Scheelt ook weer dat ik unbanned ben, Tim is op vakantie, dus kan ik jullie nu mooi up to date houden! 
Ben benieuwd naar de line-up! 2 April gaat sowieso een avondje Den Haag worden, of hier naar toe of naar �zg�r Can in de Catacomben.
Ben ook zeker benieuwd naar de line-up!
En denk ook wel weer van de partij te zijn...
Vorige feestjes vond ik Menno een echte gangmaker dus ben benieuwd... Goed bezig!!! 
| Originally posted by Engeltje Ben ook zeker benieuwd naar de line-up! En denk ook wel weer van de partij te zijn... Vorige feestjes vond ik Menno een echte gangmaker dus ben benieuwd... Goed bezig!!! |
| Originally posted by Marc.....S Ik moet zeggen dat ik hun produkties lekker in de oren vindt klinken hoor. Ik draai hun platen regelmatig in mijn sets en moet zeggen dat het publiek er ook behoorlijk goed op reageert. Waarom deze producers afzeiken op wat voor een programma ze muziek maken. Als het goed is is het toch goed. Laat deze jongens in hun waarde en gun nieuw talent gewoon een kans. Ik heb ze iig al geaccepteerd en dat zou er velen van jullie ook moeten doen. Dit is trance van nu Ik vindt het met een woord gewoon TOP.... |
| Originally posted by M_Peror Helemaal mee eens! Zeg Menno, kun je niet alvast een tipje van de sluier oplichten? |
dubbelpost...
Komt Likwit deze keer wel? 
| Originally posted by Partyhardy! Komt Likwit deze keer wel? |
| Originally posted by Original Dat zou wel vet zijn, stond vorige keer een beetje voor jan lul te wachten op em daar. |
(als de entree toch gratis is
)
Ah, (clown) Misja is dr sowieso weer bij samen met Precision volgens zijn agenda,
Saturday 2 - 4
Den Haag
ASTA (TBA)
playing a 2 hours b2b set with Presicion
| Originally posted by tijs08 En zou mooi zijn als Likwit kwam! Hopelijk draait hij vroeg, kunnen we daarna door naar zijn maatje Ozgur (als de entree toch gratis is ) |
| Originally posted by MdJ Tim is op vakantie |
| Originally posted by eieregooie Alweer? |
Wat liev ![]()
ik neem aan dat leeftijd 18 zoals vorige keren 18 is? Zou et nogal klote vinden dat ik met mijn 19 jaar niet binnen kom zoals zo vaak daar in de asta 
| Originally posted by MdJ Likwit zou best wel eens kunnen hehe. |

Originally posted by tijs08 ![]() Then i'll be there! |
natuurlijk ben ik ook van de partij!
en zo te zien gaat passiva ons ook een lesje springen leren:P