TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Grattis till mig! / Vad jobbar ni med?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
g�r hemsidor p� best�llning, men det �r inget f�rs�rjande jobb kan jag lova 
e tidningsutdelare nattetid
mindre kul kan jag s�ga, men jo visst helt ok pr�js, och man kan lyssna p� musik helt ifred. 
Tack alla!
Jag kommer vara med och utveckla multimedia-programvaran i morgondagens mobiltelefoner
Se fram emot feta mp3-spelarfunktioner som bara klarar att spela trance 
Grattis Johan! Fan p� tiden dom sl�nger ut dig i arbetslivet. Du har suttit och h�ckat l�nge nog p� universitetet 
Kunde ju ha hamnat hos v�rre f�retag. Gjorde du exjobbet d�r ox�?
Sj�lv, n�r jag inte �r upptagen med att vara en egotrippad, internationell super DJ, s� knegar jag heltid p� Universitetssjukhuset h�r i Lund p� avdelningen f�r Yrkes- och Milj�medicin. Anst�lld som programmerare (Matlab, yeah baby! ... eller kanske inte) och allm�n go-to guy n�r datorerna j�vlas.
Ut�ver det jobbar jag deltid f�r Di Radio, n�got som f�rhoppnigsvis ut�kas inom en ganska snar framtid 
| quote: |
| Originally posted by reveal Tack alla! Jag kommer vara med och utveckla multimedia-programvaran i morgondagens mobiltelefoner Se fram emot feta mp3-spelarfunktioner som bara klarar att spela trance |

| Originally posted by reveal Tack alla! Jag kommer vara med och utveckla multimedia-programvaran i morgondagens mobiltelefoner Se fram emot feta mp3-spelarfunktioner som bara klarar att spela trance |
| Originally posted by Dj_Irish Grattis Johan! Fan p� tiden dom sl�nger ut dig i arbetslivet. Du har suttit och h�ckat l�nge nog p� universitetet |
Pluggat i snart 5 �r s�... Har dock en tenta kvar 
Kunde ju ha hamnat hos v�rre f�retag. Gjorde du exjobbet d�r ox�? |
Ut�ver det jobbar jag deltid f�r Di Radio, n�got som f�rhoppnigsvis ut�kas inom en ganska snar framtid |
| Originally posted by jofawe Jag har en kompis som jobbade p� EMP eller vad det hette p� SE i Lund. |
Fast de ligger bredvid varandra s� 
Vi ser fram emot dessa trancemobiler :P |

G�rna en funktion som automatiskt ger en journalist p� n�n skvallerblaska en kraftig elst�t om den skriver d�ligt om oss |

| Originally posted by Jeremy H Du f�r mer �n g�rna ocks� �ndra namnet p� funktionen "musik-DJ" som finns p� ett flertal Sony Ericsson telefoner |

)
| Originally posted by reveal (J�kla massa citerande i detta inl�gget ) |
Jobbar p� verktygsavdelningen i en butik. Vet ca ingenting om sj�lva verktygen, men till avdelningen h�r andra saker ocks�, som batterier, lampor, biltillbeh�r och allt m�jligt. Att packa upp saker �r lite som att packa upp julklappar
L�nen har varit ok, 7,01� i timmen (ca 70 kr), och nu fick jag h�ra att jag borde f� 7,86�/timme + 5% spr�ktill�gg = 8,253� den h�r m�naden (har haft n�n "pr�votidsl�n" de 4 f�rsta m�naderna). Och i n�sta m�nad stiger l�nen f�r alla till 8,12� i timmen, med 5% spr�ktill�gg blir det 8,526� i timmen
Jobbar bara 6 timmar/dag, lite extra ibland n�r det finns saker att g�ra. R�knade ut att om jag skulle jobba 8 timmar per dag skulle jag tj�na 1500� i m�naden, inte illa 
| Originally posted by nekholm L�nen har varit ok, 7,01� i timmen (ca 70 kr), och nu fick jag h�ra att jag borde f� 7,86�/timme + 5% spr�ktill�gg = 8,253� den h�r m�naden (har haft n�n "pr�votidsl�n" de 4 f�rsta m�naderna). Och i n�sta m�nad stiger l�nen f�r alla till 8,12� i timmen, med 5% spr�ktill�gg blir det 8,526� i timmen Jobbar bara 6 timmar/dag, lite extra ibland n�r det finns saker att g�ra. R�knade ut att om jag skulle jobba 8 timmar per dag skulle jag tj�na 1500� i m�naden, inte illa |
(tyv�rr g�r det inte)
jag tj�nar precis s� mycket s� jag klarar mig .. � lite till 
� i slutet p� april f�r jag �nnu mer 
| Originally posted by Laszlo �h...j�vla showoff-tr�d.. |

| Originally posted by Gate 42 Brevb�rare.... |
| Originally posted by Gate 42 Ehm, du s�g va jag skrev innan du skrev detta va ![]() "Showoff" |

I Nacka utanf�r Stockholm springer jag i trappor. Ska v�l ocks� ta tag i skolan till n�sta �r. M�ste bara tj�na ihop till alla leksaker jag vill ha innan jag s�tter mig i skolb�nken igen ;D
om vi ska forts�tta skryta om l�ner s� tj�nar jag....nej just fan, f�r jag ju inte s�ga 
| Originally posted by Vizay om vi ska forts�tta skryta om l�ner s� tj�nar jag....nej just fan, f�r jag ju inte s�ga |
| Originally posted by dbl o aff� inte det?? :S |
| Originally posted by Gate 42 Brevb�rare.... ![]() |
| Originally posted by Dj_Irish Sj�lv, n�r jag inte �r upptagen med att vara en egotrippad, internationell super DJ, s� knegar jag heltid p� Universitetssjukhuset h�r i Lund p� avdelningen f�r Yrkes- och Milj�medicin. Anst�lld som programmerare (Matlab, yeah baby! ... eller kanske inte) och allm�n go-to guy n�r datorerna j�vlas. |

| Originally posted by CJ InterCity t�nk att f� sina brev utdelade av sj�lvaste Gate 42 |

| Originally posted by Kaveh reveal: Pluggade du till civilingenj�r kanske? Vilken inriktning isf? |
| Originally posted by cviper N�h, livet �r inte r�ttvist. ![]() . . . . Jag menar, visst att du f�r betalt att resa runt i v�rlden och DJ:a... ...men att f� betalt f�r att "leka" med matlab, d�r g�r gr�nsen |

Grattis i efterskott eller
?
Vad man jobbar med? eh inget jobb...*snyft* m�ste fixa sponsorer som kan betala mina resor snart =)
Sj�lv �r man en s�kallad communitymaster p� ett community kallat Qruiser, drivet av QX F�rlag AB. Sysslar mest med vanlig medlemssupport men f�r ocks� ge mig in i abuse�renden. *ugh* (ar varit abusemaster f�rut i ca. 2 �r).
Roligt ibland, jobbigt ibland, kul ibland, tr�kigt ibland, musarm, dock trevlig musik hela dagarna i h�gtalarna. 
bilf�rs�ljare, s�ljer Lexus och Toyota