TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [01-04-2005] Tiesto - Erasmusbrug, Rotterdam (gratis)
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Nou, ze hebben toch hun verstand erbij gehaald... ipv in de FRS kan je morgen de kaartjes halen bij de kassa's van Ahoy.
En ik vind t toch een beetje lullig om een vriendin van me alleen te laten gaan dus ik denk dat ik maar met haar mee ga morgenochtend met m'n slaapkop 
Op t feestje krijgen we ook nog een nieuwe track van Kane te horen
t kan niet meer stuk 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Nou, ze hebben toch hun verstand erbij gehaald... ipv in de FRS kan je morgen de kaartjes halen bij de kassa's van Ahoy. En ik vind t toch een beetje lullig om een vriendin van me alleen te laten gaan dus ik denk dat ik maar met haar mee ga morgenochtend met m'n slaapkop ![]() Op t feestje krijgen we ook nog een nieuwe track van Kane te horen t kan niet meer stuk |
Dat weet ik ook niet, nog een reden dus om maar mee te gaan voor de zekerheid 
| Originally posted by eieregooie Dat weet ik ook niet, nog een reden dus om maar mee te gaan voor de zekerheid |
| Originally posted by tijs08 hoe laat begint het kaarten gebeuren? |
| Originally posted by Muppy 8 uur... |
2 Kaarten binnen!
Ik dacht waarom niet even proberen, ik woon bijna in Ahoy 
Dus niet te vroeg maar om 10 uur even langs gelopen en hoewel er op de grote lichtkrant stond dat het uitverkocht was
hadden ze binnen nog 20 kaarten en was er verder niemand meer
Ze waren druk bezig met een heeeleboel dranghekken weg te halen dus denk dat het wel erg druk is geweest... haha niks van gemerkt 
Dus voor diegene die geen kaarten konden/wilden halen en er erg graag heen willen... PM, me 
| Originally posted by tijs08 Dus voor diegene die geen kaarten konden/wilden halen en er erg graag heen willen... PM, me |
ik stond op er om 11 uur
en las bord toen dachten ok la maar
zijn we weer terug gegaan
| Originally posted by Frankisback ik stond op er om 11 uur en las bord toen dachten ok la maar zijn we weer terug gegaan |
welke vertaalmachine gebruik jij
| Originally posted by Frankisback ik stond op er om 11 uur en las bord toen dachten ok la maar zijn we weer terug gegaan |
| Originally posted by tijs08 11 uur zal het al wel ECHT uitverkocht zijn geweest hoor.. |
Ik was er wel vroeg bij vandaag, maar echt druk was t ook niet. Goed en snel geregeld allemaal daar
We waren met zn 2en, en we hadden er ook maar 2 nodig, dus ik heb de mijne niet eens afgehaald...
| LAATSTE NIEUWS; DUET MARCO B EN TIESTO!!! Vandaag gaat er iets gebeuren wat niemand had verwacht. Marco Borsato gaat samen met Tiesto een duet verzorgen! Aan het einde van de TMF Awards zullen de twee uitersten samen op het podium van de Erasmusbrug staan om Ti�sto's Engelse trancenummer 'Love Comes Again' ten gehore te brengen. Het wordt nog spannend of alles gaat zoals gepland, want de stunt is nog niet gerepeteerd! Het is de eerste keer dat de met 15 TMF Awards bekroonde Marco een trancenummer zal zingen en dat ook nog in het Engels. "Ik draai het nummer van te voren even in de auto om vast te oefenen en dan zing ik het gewoon hard mee," aldus Marco, die ook nog liet weten erg vereerd te zijn te mogen optreden met de 'beste DJ van de wereld'. Naast dit spektaculaire optreden zal Marco ook nog samen met Jamie Cullum op het podium staan.Ook zal je tijdens 'Live at the Bridge' worden getrakteerd op een primeur van Nederlandse rockformatie Kane!! Zij zullen hun nieuwe single 'Something to Say' voor het eerst ten gehore brengen. Daarnaast zijn er ook optredens van Intwine en Krezip. |
| Originally posted by eieregooie dus... |
Tosti nu live in de Ahoy, hoe lang zal het duren voordat het oehoe oehoe gaat losbarsten 
Net klaar met type en ze gaan hoor oehoeeeeee oehoeeeeeeee 
Breeeeezah 
Mixed ie eigenlijk wel live?
Wist niet dat ie zo snel kon beatmatchen en platen kan verwisselen 
God wat een baggerzooi zeg die Tiesto op TMF, bagger viool, bagger gemixed vooral laatste twee platen......
| Originally posted by Freezel Mixed ie eigenlijk wel live? Wist niet dat ie zo snel kon beatmatchen en platen kan verwisselen |
Ik zie het van de week wel in de herhaling... dat doen ze toch altijd eindeloos op TMF
hij zal het vast niet erg vinden om die 10 minuten te staan daar, ff 2 awards ophalen en ook nog is een dik pak poen te krijgen 
| Originally posted by Daveje hij zal het vast niet erg vinden om die 10 minuten te staan daar, ff 2 awards ophalen en ook nog is een dik pak poen te krijgen |
hoe was het btw vanmiddag? is er nog iemand geweest?
Beetje vals Within Temptation