TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [01-04-2005] Tiesto - Erasmusbrug, Rotterdam (gratis)
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by eieregooie on Mar-24-2005 16:51:

Nou, ze hebben toch hun verstand erbij gehaald... ipv in de FRS kan je morgen de kaartjes halen bij de kassa's van Ahoy.

En ik vind t toch een beetje lullig om een vriendin van me alleen te laten gaan dus ik denk dat ik maar met haar mee ga morgenochtend met m'n slaapkop

Op t feestje krijgen we ook nog een nieuwe track van Kane te horen t kan niet meer stuk

Posted by Muppy on Mar-24-2005 16:54:

quote:
Originally posted by eieregooie
Nou, ze hebben toch hun verstand erbij gehaald... ipv in de FRS kan je morgen de kaartjes halen bij de kassa's van Ahoy.

En ik vind t toch een beetje lullig om een vriendin van me alleen te laten gaan dus ik denk dat ik maar met haar mee ga morgenochtend met m'n slaapkop

Op t feestje krijgen we ook nog een nieuwe track van Kane te horen t kan niet meer stuk

nu vraag ik me toch af hoeveel kaarten je per persoon mag halen...als het er 2 zijn, dan wil ik nog wel nadenken om te gaan

Posted by eieregooie on Mar-24-2005 16:57:

Dat weet ik ook niet, nog een reden dus om maar mee te gaan voor de zekerheid

Posted by tijs08 on Mar-24-2005 16:59:

quote:
Dat weet ik ook niet, nog een reden dus om maar mee te gaan voor de zekerheid

hoe laat begint het kaarten gebeuren?

Posted by Muppy on Mar-24-2005 17:43:

quote:
Originally posted by tijs08
hoe laat begint het kaarten gebeuren?

8 uur...

ja je leest het goed!

Posted by Dj Lex on Mar-25-2005 09:04:

quote:
Originally posted by Muppy
8 uur...

He jammer, dan ben ik nu te laat

Posted by tijs08 on Mar-25-2005 09:30:

2 Kaarten binnen!

Ik dacht waarom niet even proberen, ik woon bijna in Ahoy
Dus niet te vroeg maar om 10 uur even langs gelopen en hoewel er op de grote lichtkrant stond dat het uitverkocht was hadden ze binnen nog 20 kaarten en was er verder niemand meer

Ze waren druk bezig met een heeeleboel dranghekken weg te halen dus denk dat het wel erg druk is geweest... haha niks van gemerkt

Dus voor diegene die geen kaarten konden/wilden halen en er erg graag heen willen... PM, me

Posted by SnuggLe on Mar-25-2005 09:38:

quote:

Dus voor diegene die geen kaarten konden/wilden halen en er erg graag heen willen... PM, me

Verkopen verkopen verkopen! Op het tiesto forum

Posted by Frankisback on Mar-25-2005 11:14:

ik stond op er om 11 uur
en las bord toen dachten ok la maar

zijn we weer terug gegaan

Posted by Tim81 on Mar-25-2005 11:24:

quote:
Originally posted by Frankisback
ik stond op er om 11 uur

welke vertaalmachine gebruik jij

Posted by tijs08 on Mar-25-2005 11:32:

quote:
Originally posted by Frankisback
ik stond op er om 11 uur

11 uur zal het al wel ECHT uitverkocht zijn geweest hoor..

Posted by MaGiKaL_MiKe on Mar-25-2005 12:56:

quote:
11 uur zal het al wel ECHT uitverkocht zijn geweest hoor..

Dus zeker niet, ze hadden nog rond de 2000 kaarten liggen maar die nam het personeel zelf mee naar huis...

Posted by eieregooie on Mar-25-2005 16:10:

Ik was er wel vroeg bij vandaag, maar echt druk was t ook niet. Goed en snel geregeld allemaal daar We waren met zn 2en, en we hadden er ook maar 2 nodig, dus ik heb de mijne niet eens afgehaald...

Posted by eieregooie on Apr-01-2005 15:25:

quote:
LAATSTE NIEUWS; DUET MARCO B EN TIESTO!!!
Vandaag gaat er iets gebeuren wat niemand had verwacht. Marco Borsato gaat samen met Tiesto een duet verzorgen! Aan het einde van de TMF Awards zullen de twee uitersten samen op het podium van de Erasmusbrug staan om Ti�sto's Engelse trancenummer 'Love Comes Again' ten gehore te brengen. Het wordt nog spannend of alles gaat zoals gepland, want de stunt is nog niet gerepeteerd! Het is de eerste keer dat de met 15 TMF Awards bekroonde Marco een trancenummer zal zingen en dat ook nog in het Engels. "Ik draai het nummer van te voren even in de auto om vast te oefenen en dan zing ik het gewoon hard mee," aldus Marco, die ook nog liet weten erg vereerd te zijn te mogen optreden met de 'beste DJ van de wereld'. Naast dit spektaculaire optreden zal Marco ook nog samen met Jamie Cullum op het podium staan.Ook zal je tijdens 'Live at the Bridge' worden getrakteerd op een primeur van Nederlandse rockformatie Kane!! Zij zullen hun nieuwe single 'Something to Say' voor het eerst ten gehore brengen. Daarnaast zijn er ook optredens van Intwine en Krezip.

dus...

Posted by tijs08 on Apr-01-2005 18:16:

quote:
dus...

Dus vette 1 April grap, duurde ongeveer 20 seconde eer ik het door had, maar toch

Posted by MaGiK54 on Apr-01-2005 18:59:

Tosti nu live in de Ahoy, hoe lang zal het duren voordat het oehoe oehoe gaat losbarsten

Net klaar met type en ze gaan hoor oehoeeeeee oehoeeeeeeee

Posted by jp on Apr-01-2005 19:02:

Breeeeezah

Posted by Freezel on Apr-01-2005 19:05:

Mixed ie eigenlijk wel live? Wist niet dat ie zo snel kon beatmatchen en platen kan verwisselen

Posted by MaGiK54 on Apr-01-2005 19:06:

God wat een baggerzooi zeg die Tiesto op TMF, bagger viool, bagger gemixed vooral laatste twee platen......

Posted by MaGiK54 on Apr-01-2005 19:07:

quote:
Originally posted by Freezel
Mixed ie eigenlijk wel live? Wist niet dat ie zo snel kon beatmatchen en platen kan verwisselen

Zelfs de MC playbackte.......toppunt van Kiddos-award

Posted by Tim81 on Apr-01-2005 19:15:

Ik zie het van de week wel in de herhaling... dat doen ze toch altijd eindeloos op TMF

Posted by Daveje on Apr-01-2005 19:42:

hij zal het vast niet erg vinden om die 10 minuten te staan daar, ff 2 awards ophalen en ook nog is een dik pak poen te krijgen

Posted by MaGiK54 on Apr-01-2005 19:52:

quote:
Originally posted by Daveje
hij zal het vast niet erg vinden om die 10 minuten te staan daar, ff 2 awards ophalen en ook nog is een dik pak poen te krijgen

Artiesten schijnen niks betaald te krijgen, hooguit omkosten vergoeding

Tis natuurlijk wel gratis reclame

Posted by Tim81 on Apr-01-2005 19:54:

hoe was het btw vanmiddag? is er nog iemand geweest?

Posted by jp on Apr-01-2005 20:03:

Beetje vals Within Temptation

Pages (3): « 1 [2] 3 »