TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De NLTA leeftijd thread 2005
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
Echt volwassen
21 dus 
| quote: |
| Originally posted by M_Peror 26. Damn, voel me nu best oud als ik de resultaten check. |
24
De enige tot nu toe 
Twentiwan!
23!
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez 23! |
19

18 
| quote: |
Originally posted by Daveje 19 |
Al 20 jaar aan het genieten van broodjes shoarma 
26 
20
21
wel alweer hard op weg naar de 22, maar nog 21
18 jaren!
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta idd, maar toch altijd grappig om te zien, als ze ouder worden dat ze dan andere muziek gaan waarderen. zoals club & House. ... hardstyle en hardcore worden meeesten koters nu mee opgevoed. hun broers en zussen vinden het ook cool, en zij dus ook. Want dan kan je er een beetje bijhoren, ze worden gewoon zo opgevoed en hebben geen idee wat voor muziek e rnog meer is... |
Je weet wel van die kids die het schoppen geleerd hebben van 'gabbertje' of 'de gabbersaurus'
22 
23 jaartjes oud. 
19.
JP verveelt zich? 
Ik heb gestemd op 36...
Want 2 keer 9 is ook 18!
21
Enne, wat maken sommige zich dan druk over hardcore? Ik kan niet ontkennen dat ik zo'n 6 jaar geleden ook uit mn plaat ging op die muziek, was echter niet het enige wat ik toen luisterde...Jabba Dabba Dance deed het ook goed bij mij hoor 
| quote: |
| Originally posted by Magicbas Enne, wat maken sommige zich dan druk over hardcore? Ik kan niet ontkennen dat ik zo'n 6 jaar geleden ook uit mn plaat ging op die muziek, was echter niet het enige wat ik toen luisterde...Jabba Dabba Dance deed het ook goed bij mij hoor |
24
Toch een van de oudste hier dus ja 
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Maar sommige mensen voelen zich nou eenmaal verheven boven mensen met een andere smaak. |
en ja, ik weet t dit is een vooroordeel van mij, net als velen van de vorige generaties denken dat house zowiezo niet meer is dan een herhalende beat met wat biepjes enzo. 

| quote: |
| Originally posted by Phat B dat is nogal kort door de bocht denk ik. wat mij betreft snap ik gewoon niet wat er leuk is aan hardstyle/hardcore, ik kan daar echt niet naar luisteren. Heb ik ook nooit gekund. Dan heb ik ook eerlijk gezegd t gevoel dat de hardere stijlen niet heel complex zijn om het zo maar even te zeggen en ja, ik weet t dit is een vooroordeel van mij, net als velen van de vorige generaties denken dat house zowiezo niet meer is dan een herhalende beat met wat biepjes enzo. ![]() Maar voor mij geld zeker: ieder zijn eigen ding. Of het nu trance, club, urban, hardstyle, drum'n bass of weet ik t wat is. Heb zelf lang moeten vechten tegen het vooroordeel dat house gay is, omdat iedereen in mijn omgeving (hier in West-Brabant) wel voor de hardere stijlen ging dus ik weet wat het is. Sorry als ik iemand het gevoel heb gegeven dat sommige stijlen beter of slechter zijn dan anderen, ik had toch beter moeten weten. ![]() Wat wel blijft, is dat de momenten dat hardcore echt opleeft opmerkelijk wel bevestigt dat veel kids het van hun oudere broer/zus hebben geleerd. Ik vind het leuk om trends te herkennen of hypes te verklaren, dat heeft met mn studie te maken dus vandaar dat ik erover begon. |
| quote: |
| Originally posted by Phat B dat is nogal kort door de bocht denk ik. wat mij betreft snap ik gewoon niet wat er leuk is aan hardstyle/hardcore, ik kan daar echt niet naar luisteren. Heb ik ook nooit gekund. Dan heb ik ook eerlijk gezegd t gevoel dat de hardere stijlen niet heel complex zijn om het zo maar even te zeggen en ja, ik weet t dit is een vooroordeel van mij, net als velen van de vorige generaties denken dat house zowiezo niet meer is dan een herhalende beat met wat biepjes enzo. ![]() Maar voor mij geld zeker: ieder zijn eigen ding. Of het nu trance, club, urban, hardstyle, drum'n bass of weet ik t wat is. Heb zelf lang moeten vechten tegen het vooroordeel dat house gay is, omdat iedereen in mijn omgeving (hier in West-Brabant) wel voor de hardere stijlen ging dus ik weet wat het is. Sorry als ik iemand het gevoel heb gegeven dat sommige stijlen beter of slechter zijn dan anderen, ik had toch beter moeten weten. ![]() Wat wel blijft, is dat de momenten dat hardcore echt opleeft opmerkelijk wel bevestigt dat veel kids het van hun oudere broer/zus hebben geleerd. Ik vind het leuk om trends te herkennen of hypes te verklaren, dat heeft met mn studie te maken dus vandaar dat ik erover begon. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.