TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De NLTA leeftijd thread 2005
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by @win on Mar-11-2005 02:13:

Echt volwassen

21 dus


Posted by eieregooie on Mar-11-2005 05:30:

quote:
Originally posted by M_Peror
26.
Damn, voel me nu best oud als ik de resultaten check.




Ik had je jonger geschat...

Ik ben nog 2 weken 23


Posted by Disney on Mar-11-2005 08:54:

24

De enige tot nu toe


Posted by Dj Lex on Mar-11-2005 09:13:

Twentiwan!


Posted by Ding Chavez on Mar-11-2005 09:13:

23!


Posted by Tim81 on Mar-11-2005 09:21:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
23!


me too!


Posted by Daveje on Mar-11-2005 10:05:

19






Posted by HardKiller on Mar-11-2005 11:14:

18


Posted by Teknikol on Mar-11-2005 12:37:

quote:
Originally posted by Daveje
19







idem.


Posted by AirPole on Mar-11-2005 12:43:

Al 20 jaar aan het genieten van broodjes shoarma


Posted by MaGiK54 on Mar-11-2005 13:59:

26


Posted by djxtension on Mar-11-2005 14:47:

20


Posted by raoel on Mar-11-2005 15:19:

21
wel alweer hard op weg naar de 22, maar nog 21


Posted by marciemarcs on Mar-11-2005 15:51:

18 jaren!


Posted by Phat B on Mar-11-2005 16:56:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
idd, maar toch altijd grappig om te zien, als ze ouder worden dat ze dan andere muziek gaan waarderen. zoals club & House.

...

hardstyle en hardcore worden meeesten koters nu mee opgevoed. hun broers en zussen vinden het ook cool, en zij dus ook. Want dan kan je er een beetje bijhoren, ze worden gewoon zo opgevoed en hebben geen idee wat voor muziek e rnog meer is...


dit is inderdaad zo. En weet je wat ook erg is? Degene die nu de hardstyle/hardcore laten leven hebben het ook weer geleerd van hun broer/zus die tien jaar geleden in hun aussie rondstuiterden. Je weet wel van die kids die het schoppen geleerd hebben van 'gabbertje' of 'de gabbersaurus'

En waarschijnlijk is de hard-opleving binnen nu en 2 jaar weer ingezakt, en dan over 8 a 10 jaar weer de volgende golf van jawel, de broertjes/zusjes die nu Outblast en Darkraver horen bij hun oudere broer/zus of zien op the Box (afschaffen die zender btw)


Posted by moogwai on Mar-11-2005 18:02:

22


Posted by Matthijs on Mar-11-2005 18:39:

23 jaartjes oud.


Posted by Phortje on Mar-11-2005 22:17:

19.
JP verveelt zich?


Posted by HiGH_NrG on Mar-11-2005 23:51:

Ik heb gestemd op 36...

Want 2 keer 9 is ook 18!


Posted by Magicbas on Mar-12-2005 00:01:

21

Enne, wat maken sommige zich dan druk over hardcore? Ik kan niet ontkennen dat ik zo'n 6 jaar geleden ook uit mn plaat ging op die muziek, was echter niet het enige wat ik toen luisterde...Jabba Dabba Dance deed het ook goed bij mij hoor


Posted by HiGH_NrG on Mar-12-2005 00:12:

quote:
Originally posted by Magicbas


Enne, wat maken sommige zich dan druk over hardcore? Ik kan niet ontkennen dat ik zo'n 6 jaar geleden ook uit mn plaat ging op die muziek, was echter niet het enige wat ik toen luisterde...Jabba Dabba Dance deed het ook goed bij mij hoor


Dat is altijd al zo geweest ongeveer... Maar sommige mensen voelen zich nou eenmaal verheven boven mensen met een andere smaak.


Posted by SnuggLe on Mar-12-2005 10:17:

24
Toch een van de oudste hier dus ja


Posted by Phat B on Mar-12-2005 11:06:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Maar sommige mensen voelen zich nou eenmaal verheven boven mensen met een andere smaak.


dat is nogal kort door de bocht denk ik. wat mij betreft snap ik gewoon niet wat er leuk is aan hardstyle/hardcore, ik kan daar echt niet naar luisteren. Heb ik ook nooit gekund. Dan heb ik ook eerlijk gezegd t gevoel dat de hardere stijlen niet heel complex zijn om het zo maar even te zeggen en ja, ik weet t dit is een vooroordeel van mij, net als velen van de vorige generaties denken dat house zowiezo niet meer is dan een herhalende beat met wat biepjes enzo.

Maar voor mij geld zeker: ieder zijn eigen ding. Of het nu trance, club, urban, hardstyle, drum'n bass of weet ik t wat is. Heb zelf lang moeten vechten tegen het vooroordeel dat house gay is, omdat iedereen in mijn omgeving (hier in West-Brabant) wel voor de hardere stijlen ging dus ik weet wat het is.

Sorry als ik iemand het gevoel heb gegeven dat sommige stijlen beter of slechter zijn dan anderen, ik had toch beter moeten weten.

Wat wel blijft, is dat de momenten dat hardcore echt opleeft opmerkelijk wel bevestigt dat veel kids het van hun oudere broer/zus hebben geleerd. Ik vind het leuk om trends te herkennen of hypes te verklaren, dat heeft met mn studie te maken dus vandaar dat ik erover begon.


Posted by djxtension on Mar-12-2005 11:53:

quote:
Originally posted by Phat B
dat is nogal kort door de bocht denk ik. wat mij betreft snap ik gewoon niet wat er leuk is aan hardstyle/hardcore, ik kan daar echt niet naar luisteren. Heb ik ook nooit gekund. Dan heb ik ook eerlijk gezegd t gevoel dat de hardere stijlen niet heel complex zijn om het zo maar even te zeggen en ja, ik weet t dit is een vooroordeel van mij, net als velen van de vorige generaties denken dat house zowiezo niet meer is dan een herhalende beat met wat biepjes enzo.

Maar voor mij geld zeker: ieder zijn eigen ding. Of het nu trance, club, urban, hardstyle, drum'n bass of weet ik t wat is. Heb zelf lang moeten vechten tegen het vooroordeel dat house gay is, omdat iedereen in mijn omgeving (hier in West-Brabant) wel voor de hardere stijlen ging dus ik weet wat het is.

Sorry als ik iemand het gevoel heb gegeven dat sommige stijlen beter of slechter zijn dan anderen, ik had toch beter moeten weten.

Wat wel blijft, is dat de momenten dat hardcore echt opleeft opmerkelijk wel bevestigt dat veel kids het van hun oudere broer/zus hebben geleerd. Ik vind het leuk om trends te herkennen of hypes te verklaren, dat heeft met mn studie te maken dus vandaar dat ik erover begon.


Mooi gesproken. Ik sluit me er volledig bij aan.


Posted by HiGH_NrG on Mar-12-2005 12:06:

quote:
Originally posted by Phat B
dat is nogal kort door de bocht denk ik. wat mij betreft snap ik gewoon niet wat er leuk is aan hardstyle/hardcore, ik kan daar echt niet naar luisteren. Heb ik ook nooit gekund. Dan heb ik ook eerlijk gezegd t gevoel dat de hardere stijlen niet heel complex zijn om het zo maar even te zeggen en ja, ik weet t dit is een vooroordeel van mij, net als velen van de vorige generaties denken dat house zowiezo niet meer is dan een herhalende beat met wat biepjes enzo.

Maar voor mij geld zeker: ieder zijn eigen ding. Of het nu trance, club, urban, hardstyle, drum'n bass of weet ik t wat is. Heb zelf lang moeten vechten tegen het vooroordeel dat house gay is, omdat iedereen in mijn omgeving (hier in West-Brabant) wel voor de hardere stijlen ging dus ik weet wat het is.

Sorry als ik iemand het gevoel heb gegeven dat sommige stijlen beter of slechter zijn dan anderen, ik had toch beter moeten weten.

Wat wel blijft, is dat de momenten dat hardcore echt opleeft opmerkelijk wel bevestigt dat veel kids het van hun oudere broer/zus hebben geleerd. Ik vind het leuk om trends te herkennen of hypes te verklaren, dat heeft met mn studie te maken dus vandaar dat ik erover begon.


Het ging mij ook meer om het feit dat nooit iemand goed zijn mening erover onderbouwd en gelijk alles er maar uitgooit zeg maar. En ik kan mij prima vinden in jouw stuk. Ieder zijn ding.


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.