TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Everybody vs Chemistry at now & wow Queensnight
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »

Posted by magrec on Mar-14-2005 11:11:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee, want het niets met YoshiToshi te maken.

hmm ok want die yoshitoshi avond zal nu in juni vallen in de panama

naja zijn er iig ook genoeg leuke dingen in juni te doen

Posted by Tim81 on Mar-20-2005 20:38:

Morgen start de vvk!
(om deze thread weer ff omhoog te halen)

Posted by Yarnie on Mar-20-2005 22:47:

Ik denk dat ik ook wel ga....ff kijken hoe dat gaat want koningedag is er volgens mij niet echt veel te beleven in rotterdam....jammer dat deep dish ook niet in hotel arena draaien :<

Posted by Phortje on Mar-20-2005 23:21:

ik ga ook wel denk ik.... tis tenslotte al een hele tijd geleden dat ik yarnie op een feestje tegen ben gekomen

Posted by emma on Mar-21-2005 08:07:

kan je kaartjes kopen in free recordshop ?

Posted by SaBi on Mar-21-2005 10:37:

Op de site staat dat de kaartjes vanaf vandaag via de bekende voorverkoop adressen verkrijgbaar zijn . Op ticketbox staat iog nog helemaal niks !

Posted by iLLicit on Mar-21-2005 15:44:

Ja, ik wil ook graag kaartjes kopen, maar waar?

Denk niet op ticketbox, anders had het er al op moeten staan. Misschien bij de bekende voorverkoopadressen in Rotterdam, dus dan denk ik aan Mid-Town of zo?

Posted by tijs08 on Mar-21-2005 15:45:

quote:
Originally posted by iLLicit
Ja, ik wil ook graag kaartjes kopen, maar waar?

Denk niet op ticketbox, anders had het er al op moeten staan. Misschien bij de bekende voorverkoopadressen in Rotterdam, dus dan denk ik aan Mid-Town of zo?

Nee geen Mid-town.

Basic-Beat zal ze zeker hebben

Posted by SaBi on Mar-21-2005 16:00:

Het zal toch wel zo zijn dat ze door heel nederland verspreid worden....is een beetje moeilijk om vanuit Limburg kaartjes in Rotterdam te scoren .

Posted by Matthijs on Mar-21-2005 16:02:

Ik denk gewoon dat de site van ticketbox nog niet geupdate is en dat ze die kaartjes binnenkort heus wel verkopen.

Posted by Three 'O Three on Mar-21-2005 16:25:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
verder hebben ze een heerlijk soundsytem in de Now&Wow dus dat wordt knallen!

Dit wordt idd wel vaker gezegd, maar is dus niet waar. Geluid staat wel erg hard, maar is waanzinnig schel. Pijn in de oortjes gegarandeerd. Veel plezier! (ga misschien zelf ook wel )

Posted by emma on Mar-21-2005 17:29:

ik hoorde dat ze pas vanaf woensdag te verkrijgen zijn via ticketbox, nog effe wachten dus.

Posted by Partyhardy! on Mar-21-2005 22:35:

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Dit wordt idd wel vaker gezegd, maar is dus niet waar. Geluid staat wel erg hard, maar is waanzinnig schel. Pijn in de oortjes gegarandeerd.

Ja maar ik ben half doof dus dan is de sound perfect daar!

quote:

Veel plezier! (ga misschien zelf ook wel )

Tuurlijk ga je mee man!

Posted by Ezzzzzzy on Mar-22-2005 09:42:

ik moet helaas naar Spanje die week

Posted by Little Theseus on Mar-23-2005 22:29:

quote:
Originally posted by Ezzzzzzy
ik moet helaas naar Spanje die week

ach gut

Posted by Tim81 on Mar-29-2005 16:58:

Ticket is in the pocket!

Gaat een leuk feestje worden!

Posted by Ding Chavez on Mar-30-2005 07:06:

Hoe zit het nou met z'n set in Hotel Arena en die in Rotterdam? Sander gaat toch niet maar een uurtje draaien in de now&wow???

Posted by SaBi on Mar-30-2005 07:11:

Daar ziet het wel naar uit .

Posted by Tim81 on Mar-30-2005 08:25:

Ik ben inderdaad benieuwd hoe ze dat gaan doen... maar ja, Deep Dish staat ook wel bekend om hun lange sets!

Posted by tijs08 on Mar-30-2005 09:44:

quote:
Originally posted by Tim81
Ik ben inderdaad benieuwd hoe ze dat gaan doen... maar ja, Deep Dish staat ook wel bekend om hun lange sets!

Ja daarom wacht ik nog maar even met mijn kaartje kopen... Vind Deep Dish namelijk niet echt vet, en ZEKER niet als ze een set draaien langer dan 2 uur... vind hun sets altijd te diep en eentonig. Geef mij Sander K maar die vind ik stukken beter. Maar zoals het er naar uitziet inderdaad draaid hij maar 1 uurtje en dan ook nog eens van 5 tot 6 ofzo... dan ben ik al weg denk ik. Even kijken of geen goed alternatief is dus. Wel jammer want het is om de hoek

Posted by Edwin B on Apr-04-2005 16:47:

Hij zal toch wel langer dan een uur draaien? Daar komt Sander toch niet helemaal voor uit Amsterdam?! Of het gaat gewoon langer door... Sander @ Space Miami morning session maar dan gewoon in de Now & Wow..?

Posted by emma on Apr-04-2005 17:28:

quote:
Originally posted by Edwin B
Sander @ Space Miami morning session maar dan gewoon in de Now & Wow..?

hehe
ja dat zou ook wel fijn zijn.

ze moeten het hele spul gewoon eens ophelderen, een timetablet'tje zou wel fijn zijn.

Posted by GrooveCollect. on Apr-04-2005 21:17:

Sander of geen Sander, ik ga hier bij zijn.

Eerste keer weer stappen sinds ik vader ben geworden.

Posted by magrec on Apr-05-2005 07:19:

quote:
Ik heb contact gehad met Chemistry en Sander sluit af in Now & Wow en draait daarvoor dus in Amsterdam!

Op sander zijn site staan beide optredens ook gewoon im zijn agenda.

Posted by Ding Chavez on Apr-05-2005 09:59:

Hmm keuzes, keuzes...
Ik heb ook liever een lange set van sander dan een lange set van deep dish eigenlijk. Als ze nou gewoon eens met wat tijden komen, ipv alleen zeggen dat hij afsluit. Dan zou het nog voor een uurtje kunnen zijn

Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »