TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Everybody vs Chemistry at now & wow Queensnight
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Nee, want het niets met YoshiToshi te maken. |

Morgen start de vvk!
(om deze thread weer ff omhoog te halen)
Ik denk dat ik ook wel ga....ff kijken hoe dat gaat want koningedag is er volgens mij niet echt veel te beleven in rotterdam....jammer dat deep dish ook niet in hotel arena draaien :<
ik ga ook wel denk ik.... tis tenslotte al een hele tijd geleden dat ik yarnie op een feestje tegen ben gekomen 
kan je kaartjes kopen in free recordshop ?
Op de site staat dat de kaartjes vanaf vandaag via de bekende voorverkoop adressen verkrijgbaar zijn . Op ticketbox staat iog nog helemaal niks !
Ja, ik wil ook graag kaartjes kopen, maar waar?
Denk niet op ticketbox, anders had het er al op moeten staan. Misschien bij de bekende voorverkoopadressen in Rotterdam, dus dan denk ik aan Mid-Town of zo?
| Originally posted by iLLicit Ja, ik wil ook graag kaartjes kopen, maar waar? Denk niet op ticketbox, anders had het er al op moeten staan. Misschien bij de bekende voorverkoopadressen in Rotterdam, dus dan denk ik aan Mid-Town of zo? |
Het zal toch wel zo zijn dat ze door heel nederland verspreid worden....is een beetje moeilijk om vanuit Limburg kaartjes in Rotterdam te scoren .
Ik denk gewoon dat de site van ticketbox nog niet geupdate is en dat ze die kaartjes binnenkort heus wel verkopen.
| Originally posted by Partyhardy! verder hebben ze een heerlijk soundsytem in de Now&Wow dus dat wordt knallen! |
(ga misschien zelf ook wel
)
ik hoorde dat ze pas vanaf woensdag te verkrijgen zijn via ticketbox, nog effe wachten dus.
| Originally posted by Three 'O Three Dit wordt idd wel vaker gezegd, maar is dus niet waar. Geluid staat wel erg hard, maar is waanzinnig schel. Pijn in de oortjes gegarandeerd. |

Veel plezier! (ga misschien zelf ook wel ) |
ik moet helaas naar Spanje die week 
| Originally posted by Ezzzzzzy ik moet helaas naar Spanje die week |
Ticket is in the pocket!
Gaat een leuk feestje worden!
Hoe zit het nou met z'n set in Hotel Arena en die in Rotterdam? Sander gaat toch niet maar een uurtje draaien in de now&wow???
Daar ziet het wel naar uit
.
Ik ben inderdaad benieuwd hoe ze dat gaan doen... maar ja, Deep Dish staat ook wel bekend om hun lange sets!
| Originally posted by Tim81 Ik ben inderdaad benieuwd hoe ze dat gaan doen... maar ja, Deep Dish staat ook wel bekend om hun lange sets! |
Hij zal toch wel langer dan een uur draaien? Daar komt Sander toch niet helemaal voor uit Amsterdam?! Of het gaat gewoon langer door... Sander @ Space Miami morning session maar dan gewoon in de Now & Wow..?
| Originally posted by Edwin B Sander @ Space Miami morning session maar dan gewoon in de Now & Wow..? |
Sander of geen Sander, ik ga hier bij zijn.
Eerste keer weer stappen sinds ik vader ben geworden. 
| Ik heb contact gehad met Chemistry en Sander sluit af in Now & Wow en draait daarvoor dus in Amsterdam! |
Hmm keuzes, keuzes...
Ik heb ook liever een lange set van sander dan een lange set van deep dish eigenlijk. Als ze nou gewoon eens met wat tijden komen, ipv alleen zeggen dat hij afsluit. Dan zou het nog voor een uurtje kunnen zijn