TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [22-04-2005] Sven Vath @ Panama
Pages (2): « 1 [2]

Posted by New Wave on Apr-23-2005 09:30:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Vast tim, vast

Zwijg! jij ambtenaar!

Posted by Roos22 on Apr-23-2005 10:34:

Het was echt een goede nacht. Sven zou pas om 2 uur gaan draaien maar om half 1 was ie er al en toen besloot hij Joachim na 10 minuten draaien op te volgen, haha.. Lullig hoor. De panama was ouderwets vol en de sfeer was goed. Veel lekkere techno platen soms vond ik het zelfs wat progressive aan het begin neem nou The sky was pink..maar ach die draaide ze zelfs op Awakenings.

Volgens mij vermaakte tim zich ook wel!

Posted by Tim81 on Apr-23-2005 11:15:

Na eerst een half uur voor niks in de rij te hebben gestaan (met Beep-tickets mocht je gewoon via de gastenlijstingang naar binnen :S) om half 1 binnen... Sven was dus blijkbaar net begonnen en het was even wennen aan zijn aparte 'soundjes'! Zo vaak hoor ik hem eigenlijk niet draaien (laatste keren volgens mij Innercity, Strike One).

Maar nadat hij idd The Sky Was Pink draaide ging het ook voor mij helemaal los! Heb veel lekkere platen gehoord met diepe basslijnen, aparte vocalen en voldoende groove... Om een uur of 4 (normaal de sluitingstijd) had ik het eigenlijk wel gezien, toen ging Sven namelijk over op de wat rauwere beuktechno (totaal niet mijn 'ding'!). Kwart over 5 zijn we dan ook richting huis gegaan.

Ik zag gister Michel de Hey nog lopen, maar gelukkig bleef hij weg achter de draaitafels Man-vrouw-verhouding was helaas 75-25, maar ja het is dan ook geen Sneakerz Al met al een zeer gezellig avondje in Panama, waar we in de maand mei dan ook weer zeer regelmatig te vinden zijn (Fanciulli, Tiesto, Howells, Jimmy van M :toocool

Pages (2): « 1 [2]