TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta-camping
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by djcresto dat kan zeker kloppen. Verder Eigeeel zijn er hier nog mensen die heel wat ervaring hebben met kamperen hoor, me waves hand! ![]() bv dwijlen, borsteltjes ben je al vergeten bij het materiaal. Ge moet alles een beke deftig kunnen afkuisen anders kunde u gerief thuis terug opzetten. Dingen als tafels, stoelen, bestek, borden kunnen ook altijd zeer handig zijn. Liefst wegwerp offcourse. Ziehier pics van onze tentenkampen elke zomer http://www.bcoudegem.be/fotos/fotomalmedy.htm |
| quote: |
| Originally posted by Eagle` Lol @ foto's, met zo partytentje, kewl |
| quote: |
| Originally posted by djcresto bv dwijlen, borsteltjes ben je al vergeten bij het materiaal. Ge moet alles een beke deftig kunnen afkuisen anders kunde u gerief thuis terug opzetten. |

| quote: |
| Originally posted by djcresto Dingen als tafels, stoelen, bestek, borden kunnen ook altijd zeer handig zijn. Liefst wegwerp offcourse. |

| quote: |
| Originally posted by eagle 1)Voituren of ne partybuske, zon een oud vw camionetje, om naar daar te bollen. Openbaar vervoer is uit den boze. |
| quote: |
| Originally posted by eagle 2)Tenten |



| quote: |
| Originally posted by eagle 3)ingangticket |
jk| quote: |
| Originally posted by eagle 4)ne grill om te bbq en 3 lege flaske jumpiler( beste vorm) 5)een plastisc schaaltje om kolen in te leggen 6)Echte kolen en da alleen geen andere kloterij. 2 jaar geleje hadde we zo is ne ikea bbq van men klote gekocht in den makro. met van die speciale kolen zip/xibit blokskes bij en een of andere gel wa zogezegd moe beter branne. Ik zeg u da brandt voor geen klote, die griete neffest ons met hun gas vurke hadden daar al een uur geten, en wijle ware nog altijd aant baggeren om da die kole in gang te krijgen. 14)and last but not least, bakken bier |
| quote: |
| Originally posted by eagle 7)van die grote kaarsen zo van die plate, of ge ziet gene zak tsavonds 8)nen aansteker of ge krijgt u vuur ni aan |

| quote: |
| Originally posted by eagle 9)van die doowapkoeke, das wel goe voor smorges |

| quote: |
| Originally posted by eagle 10)vlees voor een gans regiment (den barre diee gaat altijd bij renmans voor 50 euro vlees kopen voor pak weg ne man of vier, dus tel mo uit we zijn nu met wa meer 11)pastas voor te eten, alst vlees op is |
| quote: |
| Originally posted by eagle 12)wcpapier |
en papieren zakdoekjes ed| quote: |
| Originally posted by eagle 13)extra kleren |

| quote: |
| Originally posted by eagle edit 15) ah verdoemme en geld natuurlijk |

| quote: |
| Originally posted by jasperovitsj 16. Afsluitbare kotszakskes, kwestie van stinkende spauw naast de tent te vermijden 17. Luchtverfrisser, voor moest punt 16 toch voorgevallen zijn |
=> tandenborstel
en andere hygi�ne prullen
(bij wijze van vb, don't look at me, i wouldn't dare
)
)
)
i hate 'them'
Ik pak absoluut een vouwstoel voor mezelf mee, mijn rug kan uren zonder steun niet aan 
| quote: |
| Originally posted by djcresto bv dwijlen, borsteltjes ben je al vergeten bij het materiaal. Ge moet alles een beke deftig kunnen afkuisen anders kunde u gerief thuis terug opzetten. Dingen als tafels, stoelen, bestek, borden kunnen ook altijd zeer handig zijn. Liefst wegwerp offcourse. |
@ Anja: die fleskes dienen dus voor het volgende, om uwe grill op te laten steunen.
ons foto's van Werchter vorige zomer hebben hier al is gestaan, ma ik post ze nog is da hebde e gedacht 
Check out onze beste barbesu ooit 

sfeerplaatje van ons plaatske

Barbesu close up

Bekijkt goe hoe barre het doet, nen bak jupiler meer hebde ni vandoen 
Das dus den beruchte Barre...
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Das dus den beruchte Barre... |
ten eerste wil ik ffkes zeggen... awel mannekes da pakt mij nu se, dat er toch genoeg interesse blijft, om deze thread staande te houden.
ten tweede: er zijn een hoop goede meeneem-puntjes bij. maar vergeet niet dat we maar 2 dagen gaan e.. geen week trektocht door de alpen ofzow 
in iedergeval vervoer moet goed geregeld worden. kbegin met deze thread ook zo vroeg omdat er nog tickets moeten gefixed worden. Dit wil ik wel ff gaan doen (tripje naar holland is wel is leuk) en hoe sneller dat alles is geregeld, hoe minder zorgen dat we ons moeten maken tegen dat het feesje komt.
1.beter luchtmatrassen dan matjes (imo
2.tandenborstels zeker niet vergeten
3. mail naar organisatie versturen met wat mag en wat niet
4. hou in je kopeke dat niemand het terrein mag verlaten tijdens deze camping trip.
Ik neem aan dat ge u wel vrijuit tussen terrein en camping kunt bewegen indien ge een campingbewijs hebt?
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas 3. mail naar organisatie versturen met wat mag en wat niet |
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas maar vergeet niet dat we maar 2 dagen gaan e.. geen week trektocht door de alpen ofzow ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj En uiteindelijk ben ik wel van plan om die 2 dagen van 10u tot 22u op het terrein door te brengen, kwestie van geen DJ's te missen door over en weer te lopen naar de camping voor weet ik veel. Dus de tijd die ge dan effectief op de camping doorbrengt zal ook niet echt zo veel uren bedragen... Maar ja, beter te veel mee dan te weinig of course |
Idd. Bij ons doen nog altijd verhalen van memorabele Werchter nachten de ronde.
Ranzig 
^doet me eraan denken. voor de vrouwen met een relatie---> bord meenemen voor in u broek te steken
Voor de mannen die van plan zijn om iets uit te steken bij de vrouwen met een relatie (zeker bij die van mij
) --> zalf, windels en hechtmateriaal meenemen, of laat gelijk anders het hele weekend een ambulance stand-by staan 
^+ vaseline?
gvd tis veel te moeilijk om deze thread clean te houden 
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ^+ vaseline? gvd tis veel te moeilijk om deze thread clean te houden |
camingregels zijn te vinden op www.udc.nl
gn bbq dus, geen kaarsen, niets dat brand.
Enkel 3 liter niet alcoholische drank in plastic en ander eten mag worden meegebracht. Iets opwarmen moogt ge nie doen.
| quote: |
| Originally posted by djcresto camingregels zijn te vinden op www.udc.nl gn bbq dus, geen kaarsen, niets dat brand. Enkel 3 liter niet alcoholische drank in plastic en ander eten mag worden meegebracht. Iets opwarmen moogt ge nie doen. |
| quote: |
| Originally posted by Xilver lol, tzal nogal opgevolgd worden, da reglement. |
ja zoals vorig jaar op pukkelpop, daar stonden verschillende tenten in brand
Tsja, strikt gaan ze toch niet kunnen controleren maar betwijfel dat je er met bakken bier ofzo gaat binnenraken.
Kijk al uit naar de reacties van mensen van wie er dingen in beslag genomen zijn. 
Hahaha reminds me.
Werchter 2 jaar terug, pixies sloten af (dacht ik).
Wij tamelijk stoned, wa beestig aant doen vooraan. Volk mindert en mindert. Komen daar een kraam tegen "de warme poffertjes", daarmee 30 minuten strijk gelegen.
Mensen beginnen te voetballen en vuurtjes te maken met het afval dat er ligt. Brandweer komt eraan te pas om die kleine vuurtjes te blussen. Naddel: 1 uit, 3 aan en da ging maar door en door tot we 1 grote kring rond een vuur gemaakt hadden. Zingen, amuseren tot de brandweer aant vuur geraakte.
We waren wat aant discuteren met nen brandweerman, sluipt daar 1 ne gast, in para-style, naar die brandweerman zijn voeten en begint met een briquet die zijn botten in brand te steken (die botten branden dus niet he). Vraagt die brandweerman na 1 minuut, 'ewel wa zijde van zin'. 'Vuurtje maken he pompier'
Hoelang dat we daarmee niet hebben toegelegen.
Why o why had i ktoen geen camera mee
)
| quote: |
| Originally posted by pooley Hahaha reminds me. Werchter 2 jaar terug, pixies sloten af (dacht ik). Wij tamelijk stoned, wa beestig aant doen vooraan. Volk mindert en mindert. Komen daar een kraam tegen "de warme poffertjes", daarmee 30 minuten strijk gelegen. Mensen beginnen te voetballen en vuurtjes te maken met het afval dat er ligt. Brandweer komt eraan te pas om die kleine vuurtjes te blussen. Naddel: 1 uit, 3 aan en da ging maar door en door tot we 1 grote kring rond een vuur gemaakt hadden. Zingen, amuseren tot de brandweer aant vuur geraakte. We waren wat aant discuteren met nen brandweerman, sluipt daar 1 ne gast, in para-style, naar die brandweerman zijn voeten en begint met een briquet die zijn botten in brand te steken (die botten branden dus niet he). Vraagt die brandweerman na 1 minuut, 'ewel wa zijde van zin'. 'Vuurtje maken he pompier' Hoelang dat we daarmee niet hebben toegelegen. Why o why had i ktoen geen camera mee ) |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.