TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta-camping
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by Eagle` on Mar-14-2005 21:08:

quote:
Originally posted by djcresto
dat kan zeker kloppen.

Verder Eigeeel zijn er hier nog mensen die heel wat ervaring hebben met kamperen hoor, me waves hand!

bv dwijlen, borsteltjes ben je al vergeten bij het materiaal. Ge moet alles een beke deftig kunnen afkuisen anders kunde u gerief thuis terug opzetten. Dingen als tafels, stoelen, bestek, borden kunnen ook altijd zeer handig zijn. Liefst wegwerp offcourse.

Ziehier pics van onze tentenkampen elke zomer
http://www.bcoudegem.be/fotos/fotomalmedy.htm

Lol @ foto's, met zo partytentje, kewl

Posted by djcresto on Mar-14-2005 21:50:

quote:
Originally posted by Eagle`
Lol @ foto's, met zo partytentje, kewl

die ligt hier trouwens bij mij thuis en mag altijd gebruikt worden.

Op Dour wordt bijvoorbeeld wel streng toegezien op de campingregels, dusja das toch een beetje afwachten en uitkijken denk ik

Posted by Nyah on Mar-14-2005 22:13:

quote:
bv dwijlen, borsteltjes ben je al vergeten bij het materiaal. Ge moet alles een beke deftig kunnen afkuisen anders kunde u gerief thuis terug opzetten.

daar hoort een schortje bij
quote:
Dingen als tafels, stoelen, bestek, borden kunnen ook altijd zeer handig zijn. Liefst wegwerp offcourse.

tafels? stoelen?? gewoon een zeil en een kussen om op te zitten
quote:
Originally posted by eagle
1)Voituren of ne partybuske, zon een oud vw camionetje, om naar daar te bollen. Openbaar vervoer is uit den boze.

ja zie me ook ni echt met heel dat gerief op den trein/bus/tram stappen
quote:
2)Tenten

zo'n partytent is wel leuk , niet om in te slapen, ma gewoon om samen onder te zitten, moest t regenen
of wat ook chic is, een groot zeil en daaronder alle tentjes.. maja, zullen wel wat te veel tentjes zijn denk ik
niemand toevallig connecties bij de chiro voor zo'n grote chirotent?
quote:
3)ingangticket

duh jk
quote:
4)ne grill om te bbq en 3 lege flaske jumpiler( beste vorm)
5)een plastisc schaaltje om kolen in te leggen
6)Echte kolen en da alleen geen andere kloterij. 2 jaar geleje hadde we zo is ne ikea bbq van men klote gekocht in den makro. met van die speciale kolen zip/xibit blokskes bij en een of andere gel wa zogezegd moe beter branne. Ik zeg u da brandt voor geen klote, die griete neffest ons met hun gas vurke hadden daar al een uur geten, en wijle ware nog altijd aant baggeren om da die kole in gang te krijgen.
14)and last but not least, bakken bier

als dat allemaal mag...?? ik herinner me bvb van op pukkelpop-camping: ge mocht geen glas ed meebrengen
quote:
7)van die grote kaarsen zo van die plate, of ge ziet gene zak tsavonds
8)nen aansteker of ge krijgt u vuur ni aan

joa, als ge die goed stevig zet en niemand met zen zatte kl*** daarover struikelt of t grappig vindt om ermee te spelen -> gevaarlijk
quote:
9)van die doowapkoeke, das wel goe voor smorges

euh? wa?
quote:
10)vlees voor een gans regiment (den barre diee gaat altijd bij renmans voor 50 euro vlees kopen voor pak weg ne man of vier, dus tel mo uit we zijn nu met wa meer
11)pastas voor te eten, alst vlees op is

als dat allemaal haalbaar is enz...
quote:
12)wcpapier

lots of it en papieren zakdoekjes ed
quote:
13)extra kleren

ja best wel.. t moest maar eens zo'n pratsjboel worden(als t zou regenen)... of als t warm weer is, dat ge wat frisser kunt aandoen, want dan ist lekker zweten in de tent
quote:
edit 15) ah verdoemme en geld natuurlijk

geld, ja handig
quote:
Originally posted by jasperovitsj
16. Afsluitbare kotszakskes, kwestie van stinkende spauw naast de tent te vermijden
17. Luchtverfrisser, voor moest punt 16 toch voorgevallen zijn

hehe, belangrijk => tandenborstel en andere hygi�ne prullen

Nog wat toevoegen:

18. een luchtmatras die g������n gaten heeft zodat ge goed kunt slapen en niet midden in de nacht wakker wordt omdat ge met uw heup lekker op de grond ligt...
19. gerief om slaapzakken en dergelijke te repareren, moest t dan toch voorkomen dat er iemand te wild is geweest met zen slaapzak (bij wijze van vb, don't look at me, i wouldn't dare )
20. warme slaapzak...
21. en een dikke trui (in mijn geval toch, want kan nogal een koulijer zijn-ja, ook in t midden van de zomer )
22. slotjes om uw tent (rits) af te sluiten -> op zich niet echt zov��l bescherming, want met een mes zitten ze er ook zo door, ma dat valt al meer op... (n��n, aub geen dubbelzinnig interpretatie, thx )
23. zo'n spuitbus om uw tent waterdicht te maken -> voor sommigen zal dat nodig zijn (lees: oudere tentjes)
24. muggenstick i hate 'them'

Posted by Jasperovitsj on Mar-14-2005 22:19:

Ik pak absoluut een vouwstoel voor mezelf mee, mijn rug kan uren zonder steun niet aan

Posted by Eagle` on Mar-14-2005 22:35:

quote:

bv dwijlen, borsteltjes ben je al vergeten bij het materiaal. Ge moet alles een beke deftig kunnen afkuisen anders kunde u gerief thuis terug opzetten. Dingen als tafels, stoelen, bestek, borden kunnen ook altijd zeer handig zijn. Liefst wegwerp offcourse.

zoals anja zei, chaisekes hebde echt ni vandoen, net als tafels. Ge kunt altijd op nen bak bier zitte. Tenigste wa ge idd vandoen hebt is genoeg plastieke borden, bekerkes, mess, verkette, ...

Posted by Eagle` on Mar-14-2005 22:44:

@ Anja: die fleskes dienen dus voor het volgende, om uwe grill op te laten steunen.

ons foto's van Werchter vorige zomer hebben hier al is gestaan, ma ik post ze nog is da hebde e gedacht

Check out onze beste barbesu ooit

sfeerplaatje van ons plaatske

Barbesu close up

Bekijkt goe hoe barre het doet, nen bak jupiler meer hebde ni vandoen

Posted by Jasperovitsj on Mar-14-2005 22:46:

Das dus den beruchte Barre...

Posted by Eagle` on Mar-14-2005 22:48:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Das dus den beruchte Barre...

Damn right

Posted by Kaidreas on Mar-15-2005 21:37:

ten eerste wil ik ffkes zeggen... awel mannekes da pakt mij nu se, dat er toch genoeg interesse blijft, om deze thread staande te houden.

ten tweede: er zijn een hoop goede meeneem-puntjes bij. maar vergeet niet dat we maar 2 dagen gaan e.. geen week trektocht door de alpen ofzow
in iedergeval vervoer moet goed geregeld worden. kbegin met deze thread ook zo vroeg omdat er nog tickets moeten gefixed worden. Dit wil ik wel ff gaan doen (tripje naar holland is wel is leuk) en hoe sneller dat alles is geregeld, hoe minder zorgen dat we ons moeten maken tegen dat het feesje komt.

1.beter luchtmatrassen dan matjes (imo
2.tandenborstels zeker niet vergeten
3. mail naar organisatie versturen met wat mag en wat niet
4. hou in je kopeke dat niemand het terrein mag verlaten tijdens deze camping trip.

Posted by Jasperovitsj on Mar-15-2005 21:42:

Ik neem aan dat ge u wel vrijuit tussen terrein en camping kunt bewegen indien ge een campingbewijs hebt?

Posted by MikeVee on Mar-15-2005 21:42:

quote:
Originally posted by Kaidreas
3. mail naar organisatie versturen met wat mag en wat niet

Volgens de UDC-site gaan ze dat volgende week bekend maken.

Posted by Jasperovitsj on Mar-15-2005 21:46:

quote:
maar vergeet niet dat we maar 2 dagen gaan e.. geen week trektocht door de alpen ofzow

En uiteindelijk ben ik wel van plan om die 2 dagen van 10u tot 22u op het terrein door te brengen, kwestie van geen DJ's te missen door over en weer te lopen naar de camping voor weet ik veel. Dus de tijd die ge dan effectief op de camping doorbrengt zal ook niet echt zo veel uren bedragen...
Maar ja, beter te veel mee dan te weinig of course

Posted by Eagle` on Mar-15-2005 21:52:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En uiteindelijk ben ik wel van plan om die 2 dagen van 10u tot 22u op het terrein door te brengen, kwestie van geen DJ's te missen door over en weer te lopen naar de camping voor weet ik veel. Dus de tijd die ge dan effectief op de camping doorbrengt zal ook niet echt zo veel uren bedragen...
Maar ja, beter te veel mee dan te weinig of course

om 10 uur, djeezes wijle komme meestal pas uit onze nest rond 1 uur dan, merg van te drinke en nog dik geten van die bbq tot een stuk in de nacht.

It's all about the camping young padawan

Posted by pooley on Mar-15-2005 21:57:

Idd. Bij ons doen nog altijd verhalen van memorabele Werchter nachten de ronde.
Ranzig

Posted by Kaidreas on Mar-15-2005 21:58:

^doet me eraan denken. voor de vrouwen met een relatie---> bord meenemen voor in u broek te steken

Posted by Jasperovitsj on Mar-15-2005 22:03:

Voor de mannen die van plan zijn om iets uit te steken bij de vrouwen met een relatie (zeker bij die van mij ) --> zalf, windels en hechtmateriaal meenemen, of laat gelijk anders het hele weekend een ambulance stand-by staan

Posted by Kaidreas on Mar-15-2005 22:10:

^+ vaseline?
gvd tis veel te moeilijk om deze thread clean te houden

Posted by Eagle` on Mar-15-2005 23:09:

quote:
^+ vaseline?
gvd tis veel te moeilijk om deze thread clean te houden

tzedde gij da met uwe vuile klap begint paljas

Posted by djcresto on Mar-16-2005 17:40:

camingregels zijn te vinden op www.udc.nl

gn bbq dus, geen kaarsen, niets dat brand.
Enkel 3 liter niet alcoholische drank in plastic en ander eten mag worden meegebracht. Iets opwarmen moogt ge nie doen.

Posted by Xilver on Mar-16-2005 17:43:

quote:
camingregels zijn te vinden op www.udc.nl

gn bbq dus, geen kaarsen, niets dat brand.
Enkel 3 liter niet alcoholische drank in plastic en ander eten mag worden meegebracht. Iets opwarmen moogt ge nie doen.

lol, tzal nogal opgevolgd worden, da reglement.

Posted by Eagle` on Mar-16-2005 20:09:

quote:
Originally posted by Xilver
lol, tzal nogal opgevolgd worden, da reglement.

idd

Posted by djcresto on Mar-16-2005 22:39:

ja zoals vorig jaar op pukkelpop, daar stonden verschillende tenten in brand

Posted by MikeVee on Mar-16-2005 22:54:

Tsja, strikt gaan ze toch niet kunnen controleren maar betwijfel dat je er met bakken bier ofzo gaat binnenraken.
Kijk al uit naar de reacties van mensen van wie er dingen in beslag genomen zijn.

Posted by pooley on Mar-16-2005 23:49:

Hahaha reminds me.

Werchter 2 jaar terug, pixies sloten af (dacht ik).
Wij tamelijk stoned, wa beestig aant doen vooraan. Volk mindert en mindert. Komen daar een kraam tegen "de warme poffertjes", daarmee 30 minuten strijk gelegen.
Mensen beginnen te voetballen en vuurtjes te maken met het afval dat er ligt. Brandweer komt eraan te pas om die kleine vuurtjes te blussen. Naddel: 1 uit, 3 aan en da ging maar door en door tot we 1 grote kring rond een vuur gemaakt hadden. Zingen, amuseren tot de brandweer aant vuur geraakte.
We waren wat aant discuteren met nen brandweerman, sluipt daar 1 ne gast, in para-style, naar die brandweerman zijn voeten en begint met een briquet die zijn botten in brand te steken (die botten branden dus niet he). Vraagt die brandweerman na 1 minuut, 'ewel wa zijde van zin'. 'Vuurtje maken he pompier'

Hoelang dat we daarmee niet hebben toegelegen.

Why o why had i ktoen geen camera mee )

Posted by djcresto on Mar-16-2005 23:56:

quote:
Originally posted by pooley
Hahaha reminds me.

Werchter 2 jaar terug, pixies sloten af (dacht ik).
Wij tamelijk stoned, wa beestig aant doen vooraan. Volk mindert en mindert. Komen daar een kraam tegen "de warme poffertjes", daarmee 30 minuten strijk gelegen.
Mensen beginnen te voetballen en vuurtjes te maken met het afval dat er ligt. Brandweer komt eraan te pas om die kleine vuurtjes te blussen. Naddel: 1 uit, 3 aan en da ging maar door en door tot we 1 grote kring rond een vuur gemaakt hadden. Zingen, amuseren tot de brandweer aant vuur geraakte.
We waren wat aant discuteren met nen brandweerman, sluipt daar 1 ne gast, in para-style, naar die brandweerman zijn voeten en begint met een briquet die zijn botten in brand te steken (die botten branden dus niet he). Vraagt die brandweerman na 1 minuut, 'ewel wa zijde van zin'. 'Vuurtje maken he pompier'

Hoelang dat we daarmee niet hebben toegelegen.

Why o why had i ktoen geen camera mee )

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »