TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check the hottest hunks ;)
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by magrec on Mar-16-2005 08:09:

quote:
Originally posted by Little Theseus
hap hap hap

O en Esrem, ik denk wel dat je behoorlijk knap moet zijn wil je er leuker uitzien dan de dames op de onderste verdieping van m'n huis. Maar die hebben geen innerlijk. En toch hebben ze 100x vaker sex dan ik. Rarara...




Posted by Glaniskanis on Mar-16-2005 09:03:

Haah toch opvallend hoe een Babes-thread VOL met pics kan staan en een Hunks-thread alleen maar vol met discussies en disses over en weer
Heerlijk!


Posted by M_Peror on Mar-16-2005 10:28:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Haah toch opvallend hoe een Babes-thread VOL met pics kan staan en een Hunks-thread alleen maar vol met discussies en disses over en weer
Heerlijk!

Gezien de verdeling mannen-vrouwen op dit forum kan ik er een hoop van zeggen, maar nou niet dat ik het opvallend vind eigenlijk.


Posted by SnuggLe on Mar-16-2005 11:54:

Whahahaha, geweldige thread is dit geworden. Ik moest vooral hard lachen om de volgende opmerking/foto (Bastiaan, thanks ):

quote:
Originally posted by Little Theseus
Optie 1: je bent dus echt lelijk
Optie 2: je bent dus echt dom
Optie 3: je bent allebei
Optie 4: je loopt me in de zeik te nemen

Anyways, bij mannen ligt het iig wel zo simpel:



En deze verdient ook een nominatie:

quote:
O en Esrem, ik denk wel dat je behoorlijk knap moet zijn wil je er leuker uitzien dan de dames op de onderste verdieping van m'n huis. Maar die hebben geen innerlijk. En toch hebben ze 100x vaker sex dan ik. Rarara...






Maar verder:
Ik denk dat liefde op het eerste gezicht dus echt wel kan. En dat van 'je moet iemand beter leren kennen om de echte schoonheid te zien' vind ik deels ook veel bull. Kijk, je kijkt in eerste instantie altijd naar het uiterlijk, klaar. Natuurlijk is het bij mannen zo dat ze het vaker (bot gezegd) "ergens op kunnen", maar het zijn dan ook mannen die vaker naar gewoon 'een' vriendin kijken ipv een langere relatie. Vrouwen kijken wat verder maybe dan hun neus lang is.

Maar , een vrouw met een uitstraling, die 'iets' heeft, hoeft helemaal qua uiterlijk/schoonheid niet perfect en heel mooi te zijn. D'r zijn wel meer dingen ja.

En het klopt, als je elkaar langer/beter kent dan kijken je, dan pas ja, naar het innerlijk. Maar als ik ga stappen kijk ik daar eerst echt niet naar


Posted by SnuggLe on Mar-16-2005 11:58:

Oh, en nog even wat 'mooie' mannen, althans wat ik wel aardige kerels vind om te zien (nee ik heb geen homofiele neigingen) & wat mijn vriendin ook zegt:


Marc van Hintum (was gisteren bij dat sportprogramma van die kale, op de massagebank, dik gespierde gast btw)

Ostlund (als hij zijn baard zou afscheren):



Verder zijn Huge Grant en Brad Pitt wel oke, die hebben volgensmij wel schoonheid.


Posted by Roger on Mar-16-2005 12:11:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar als ik ga stappen kijk ik daar eerst echt niet naar


ik kijk daar denk ik wel naar, oke ze moet wel iets uitstralen voordat ik er op af stap, maar voor ik verdere stappen neem, kijk ik wel naar innerlijk.

verder denk ik wel dat ik esthers mening deel. ik kan echt niet warm lopen van alleen een plaatje of beeld van een vrouw. ik moet haar eerst wat beter kennen voor ik kan zeggen dat ze echt iets heeft


Posted by SnuggLe on Mar-16-2005 12:24:

quote:
Originally posted by Roger
ik kijk daar denk ik wel naar, oke ze moet wel iets uitstralen voordat ik er op af stap, maar voor ik verdere stappen neem, kijk ik wel naar innerlijk.

verder denk ik wel dat ik esthers mening deel. ik kan echt niet warm lopen van alleen een plaatje of beeld van een vrouw. ik moet haar eerst wat beter kennen voor ik kan zeggen dat ze echt iets heeft


Even simpel gezegd: je ziet een bloedmooie vrouw, en ze komt op je af en vraagt: "N**ken?"........ en dan zou jij nee zeggen omdat ze misschien een raar innerlijk oid heeft?
Dan ben je 1 van de weinige mannen.


Posted by Roger on Mar-16-2005 12:52:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Even simpel gezegd: je ziet een bloedmooie vrouw, en ze komt op je af en vraagt: "N**ken?"........ en dan zou jij nee zeggen omdat ze misschien een raar innerlijk oid heeft?
Dan ben je 1 van de weinige mannen.


ik zou nee zeggen inderdaad, en ik weet dat ik dan ook een van de weinige mannen ben


Posted by Ding Chavez on Mar-16-2005 13:14:

Heb je die film gezien, "homo's zeggen nee"?


Posted by Glaniskanis on Mar-16-2005 13:18:

Bahahahaha


Posted by Roger on Mar-16-2005 13:18:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Heb je die film gezien, "homo's zeggen nee"?


nee toevallig niet, is dat een aanrader dan?
trouwens.. hier hebben we een ander topic voor, jongentje


Posted by Jappio on Mar-16-2005 13:21:

quote:
Originally posted by Roger
ik zou nee zeggen inderdaad, en ik weet dat ik dan ook een van de weinige mannen ben


nou zou ook twijfelen denk ik, er is toch geen reet aan om het alleen voor de sex te doen? Vind juist altijd het versieren een stuk leuker, en als je puur sex wil hebben kan je toch wel altijd terecht. Denk eerder dat je op zo'n moment een chronisch sex-gebrek hebt dan dat je homofiele neigingen hebt hoor


Posted by Roger on Mar-16-2005 13:26:

quote:
Originally posted by Jappio
nou zou ook twijfelen denk ik, er is toch geen reet aan om het alleen voor de sex te doen? Vind juist altijd het versieren een stuk leuker, en als je puur sex wil hebben kan je toch wel altijd terecht. Denk eerder dat je op zo'n moment een chronisch sex-gebrek hebt dan dat je homofiele neigingen hebt hoor


juist! gewoon sex met iemand hebben of zelfs al zoenen doet mij echt niks. stelt voor mij gewoon helemaal niks voor


Posted by SnuggLe on Mar-16-2005 13:27:

quote:
Originally posted by Jappio
nou zou ook twijfelen denk ik, er is toch geen reet aan om het alleen voor de sex te doen? Vind juist altijd het versieren een stuk leuker, en als je puur sex wil hebben kan je toch wel altijd terecht. Denk eerder dat je op zo'n moment een chronisch sex-gebrek hebt dan dat je homofiele neigingen hebt hoor


Ja maar jij hebt ook al alle vrouwen in Spijkenissen en omstreken gehad, dus jij hebt makkelijk praten

Maar oke, the chase is better than the catch.


Posted by Jappio on Mar-16-2005 14:18:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja maar jij hebt ook al alle vrouwen in Spijkenissen en omstreken gehad, dus jij hebt makkelijk praten

Maar oke, the chase is better than the catch.


alleen de knappe


Posted by SnuggLe on Mar-16-2005 14:27:

quote:
Originally posted by Jappio
alleen de knappe


Maar Jasper, heb je nou meer succes MET of ZONDER diadeem?

Eigenlijk moet hier dan natuurlijk ook een foto van jou geplaatst worden


Posted by Engeltje on Mar-16-2005 14:35:



om maar ff de lijn door te zetten

Johnny Depp


Posted by Siesta on Mar-16-2005 14:37:

quote:
Originally posted by Roger
juist! gewoon sex met iemand hebben of zelfs al zoenen doet mij echt niks. stelt voor mij gewoon helemaal niks voor



jij gaat liever voor de hardcore pr0n?


Posted by SnuggLe on Mar-16-2005 14:40:

Ik dacht die gekke propper post zijn foto hier ook wel, maar nee


Posted by Siesta on Mar-16-2005 14:44:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik dacht die gekke propper post zijn foto hier ook wel, maar nee


wat denk jij wel niet vna mij


Posted by SnuggLe on Mar-16-2005 15:06:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
wat denk jij wel niet vna mij


Eh...ben jij propper dan? Ik heb het over iemand anders


Posted by Roger on Mar-16-2005 15:20:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
jij gaat liever voor de hardcore pr0n?


hap

nee zo bedoel ik het natuurlijk niet lul
het zou mij niks doen omdat ik niets voor diegene voel


Posted by Jappio on Mar-16-2005 15:24:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar Jasper, heb je nou meer succes MET of ZONDER diadeem?

Eigenlijk moet hier dan natuurlijk ook een foto van jou geplaatst worden


afwisseling doet wonderen. Zo bedien je meerdere doelgroepen


Posted by SnuggLe on Mar-16-2005 15:47:

quote:
Originally posted by Jappio
afwisseling doet wonderen. Zo bedien je meerdere doelgroepen


2x 11 is ook 22 voor jou, toch?

Ik kan hier ook wel een foto van mij doen, met mijn lange ******, maar dan worden Emre en Tim81 weer jaloers


Posted by Siesta on Mar-16-2005 16:21:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Eh...ben jij propper dan? Ik heb het over iemand anders



hahahaha lol ja zomers ben ik soms ook wel1ns propper voor het draaien


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.