TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check the hottest hunks ;)
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus hap hap hap O en Esrem, ik denk wel dat je behoorlijk knap moet zijn wil je er leuker uitzien dan de dames op de onderste verdieping van m'n huis. Maar die hebben geen innerlijk. En toch hebben ze 100x vaker sex dan ik. Rarara... |
Haah toch opvallend hoe een Babes-thread VOL met pics kan staan en een Hunks-thread alleen maar vol met discussies en disses over en weer 
Heerlijk!
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis Haah toch opvallend hoe een Babes-thread VOL met pics kan staan en een Hunks-thread alleen maar vol met discussies en disses over en weer ![]() Heerlijk! |
Whahahaha, geweldige thread is dit geworden. Ik moest vooral hard lachen om de volgende opmerking/foto (Bastiaan, thanks
):
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Optie 1: je bent dus echt lelijk Optie 2: je bent dus echt dom Optie 3: je bent allebei Optie 4: je loopt me in de zeik te nemen Anyways, bij mannen ligt het iig wel zo simpel: |
| quote: |
| O en Esrem, ik denk wel dat je behoorlijk knap moet zijn wil je er leuker uitzien dan de dames op de onderste verdieping van m'n huis. Maar die hebben geen innerlijk. En toch hebben ze 100x vaker sex dan ik. Rarara... |
Oh, en nog even wat 'mooie' mannen, althans wat ik wel aardige kerels vind om te zien (nee ik heb geen homofiele neigingen) & wat mijn vriendin ook zegt:

Marc van Hintum (was gisteren bij dat sportprogramma van die kale, op de massagebank, dik gespierde gast btw)
Ostlund (als hij zijn baard zou afscheren):

Verder zijn Huge Grant en Brad Pitt wel oke, die hebben volgensmij wel schoonheid.
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Maar als ik ga stappen kijk ik daar eerst echt niet naar |
| quote: |
| Originally posted by Roger ik kijk daar denk ik wel naar, oke ze moet wel iets uitstralen voordat ik er op af stap, maar voor ik verdere stappen neem, kijk ik wel naar innerlijk. verder denk ik wel dat ik esthers mening deel. ik kan echt niet warm lopen van alleen een plaatje of beeld van een vrouw. ik moet haar eerst wat beter kennen voor ik kan zeggen dat ze echt iets heeft |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Even simpel gezegd: je ziet een bloedmooie vrouw, en ze komt op je af en vraagt: "N**ken?"........ en dan zou jij nee zeggen omdat ze misschien een raar innerlijk oid heeft? Dan ben je 1 van de weinige mannen. |
Heb je die film gezien, "homo's zeggen nee"?
Bahahahaha 
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Heb je die film gezien, "homo's zeggen nee"? |
| quote: |
| Originally posted by Roger ik zou nee zeggen inderdaad, en ik weet dat ik dan ook een van de weinige mannen ben |
| quote: |
| Originally posted by Jappio nou zou ook twijfelen denk ik, er is toch geen reet aan om het alleen voor de sex te doen? Vind juist altijd het versieren een stuk leuker, en als je puur sex wil hebben kan je toch wel altijd terecht. Denk eerder dat je op zo'n moment een chronisch sex-gebrek hebt dan dat je homofiele neigingen hebt hoor |
| quote: |
| Originally posted by Jappio nou zou ook twijfelen denk ik, er is toch geen reet aan om het alleen voor de sex te doen? Vind juist altijd het versieren een stuk leuker, en als je puur sex wil hebben kan je toch wel altijd terecht. Denk eerder dat je op zo'n moment een chronisch sex-gebrek hebt dan dat je homofiele neigingen hebt hoor |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ja maar jij hebt ook al alle vrouwen in Spijkenissen en omstreken gehad, dus jij hebt makkelijk praten Maar oke, the chase is better than the catch. |
| quote: |
| Originally posted by Jappio alleen de knappe |


om maar ff de lijn door te zetten 
Johnny Depp
| quote: |
| Originally posted by Roger juist! gewoon sex met iemand hebben of zelfs al zoenen doet mij echt niks. stelt voor mij gewoon helemaal niks voor |
Ik dacht die gekke propper post zijn foto hier ook wel, maar nee 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik dacht die gekke propper post zijn foto hier ook wel, maar nee |
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta wat denk jij wel niet vna mij |
Ik heb het over iemand anders
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta jij gaat liever voor de hardcore pr0n? |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Maar Jasper, heb je nou meer succes MET of ZONDER diadeem? ![]() Eigenlijk moet hier dan natuurlijk ook een foto van jou geplaatst worden |
| quote: |
| Originally posted by Jappio afwisseling doet wonderen. Zo bedien je meerdere doelgroepen |

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Eh...ben jij propper dan? Ik heb het over iemand anders |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.