TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [26-03-2005] Famous (Markus Schulz, Perry O Neill e.a.) - Panama, Amsterdam
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by marciemarcs Aanstaande zaterdag wordt de klok een uur vooruit gezet volgens mij. Wat heeft dot voor consequenties? is het feest een uur eerder afgelopen of gaan ze door tot 5 uur? |
als het feest een uur eerder afgelopen zou zijn hebben we dus eigelijk maar 4 uurtjes
dan duurt het wel heel erg kort....
Maar ik ga zoiezo aangezien ik het beloofd heb aan vrienden en ik denk ik moet rijden 
Merk duidelijk dat hier wat mensen posten die nog niet zo lang in de horeca meelopen......als de klok vooruit wordt gezet, dan heeft dat geen concequenties voor het sluiten van de tent, dus als een tent normaal om 4 uur sluit dan sluit die tent tijdens de overgang winter- naar zomertijd om 4 uur "wintertijd", dus 5 uur "zomertijd".
Wanneer we weer naar wintertijd gaan, dus een uurtje terug, dan maakt de horeca vaak misbruik van deze tijdswijziging en gaat dan over het algemeen een uurtje langer door in de zomertijd.
| Originally posted by Roger oke het is om 4 uur afgelopen kan ik dan niet heel even gebruik maken van het feit dat je dichtbij woont eshter ![]() en nee tim ik ga niet weer een taxi naar utrecht nemen ![]() edit: ow waarom staat op de site van de panama dat alleen markus en mischa komen |
| Originally posted by Esrem Nou is niet zo praktisch aangezien ik die volgende dag naar mn ouders ga, gezellig doen met pasen en dan redelijk op tijd op ga en haast heb meestal. |

Rogier, je hoeft iig niet alleen te wachten want ik moet dezelfde trein hebben
Nog iemand interesse in gastenlijst? Ik ga zelf namelijk toch niet denk ik...
PM maar ff
ik heb er zin in vanavond!!!
gaan er nog meer?
en tim81 bedankt nog ik hoop dat het gaat lukken.
Ik heb er ook zeker zin in 
hmm dan zal ik ook maar iets toevoegen aan het gesprek
Ik heb er zin in vanavond!
wordt een vet feestje ik voel het!
Ikke ook 
Als er nog tickets available zijn wil ik best een klein kijkje nemen
Hoe is het tegenwoordig met de temperatuur in de Panama, nog steeds tropisch ???
| Originally posted by MaGiK54 Hoe is het tegenwoordig met de temperatuur in de Panama, nog steeds tropisch ??? |
| Originally posted by HiGH_NrG Hoe drukker, hoe warmer... |
tot zo iedereen!
ja ja effe douchen 
Het was vermakelijk.....en gelijk maar die cd van Markus gescoord, cd 1 tot plaar 10 klonk tot dusverre lekker 
leuk feestje...perry en markus hebben beiden een heerlijk setje gedraaid. Het was behoorlijk warm in de panama idd dat was best jammer.
| Originally posted by michie leuk feestje...perry en markus hebben beiden een heerlijk setje gedraaid. Het was behoorlijk warm in de panama idd dat was best jammer. |
Top feestje! Alleen maar fijne platen gehoord! Erg leuk dat ze Miami '05 voor maar �10,- verkochten, heb 'm toch maar even gehaald 
En met de temperatuur vond ik het wel meevallen, zelfs in de kleine zaal was het nog goed uit te houden
Beetje dubbel gevoel over dit feest. Wel een paar supervette platen gehoord, maar onwijs veel irritante mensen waren er. Misschien net pech gehad met waar ik stond, maar beetje gezeik, geduw en dronken mensen.
Tijdens de, overigens uitstekende, set van Marnix begonnen een paar mensen HEEEE HOOOO te doen.. 
| Originally posted by ahp2002 Tijdens de, overigens uitstekende, set van Marnix begonnen een paar mensen HEEEE HOOOO te doen.. |
Ja, t was gezellig en fijne plaatjes enzo 
heb me goed vermaakt hiero
perry en markus draaide beide hemels!
en toen marnix joris voorn draaide