TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- eerste singel arise
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Posted by Marc.....S on Mar-17-2005 15:53:

Het enige wat jij moet doen is op deze thread reageren http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=129725

Hier hoor je thuis. Laat mensen gewoon lekker hun gang gaan joh, ik snap niet dat je hier van wakker kunt liggen.

Ga eens leven man

Posted by TranceFool on Mar-17-2005 15:57:

quote:
Originally posted by Marc.....S
Het enige wat jij moet doen is op deze thread reageren http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=129725

Hier hoor je thuis. Laat mensen gewoon lekker hun gang gaan joh, ik snap niet dat je hier van wakker kunt liggen.

Ga eens leven man

Wil jij ontkennen dan er hier bepaalde mensen alleen maar hun eigen zaakies lopen te promoten? Puur eigen belang en verder participeren ze 0,0 op het forum.

Er zijn zat TA�s die hier feestjes posten (of andere zaken) waar ze zelf bij betrokken zijn en dat is leuk, helemaal niks mis mee. Maar het moet geen reklame-board worden....

Posted by SnuggLe on Mar-17-2005 16:11:

quote:
Originally posted by TranceFool
Wil jij ontkennen dan er hier bepaalde mensen alleen maar hun eigen zaakies lopen te promoten? Puur eigen belang en verder participeren ze 0,0 op het forum.

Er zijn zat TA�s die hier feestjes posten (of andere zaken) waar ze zelf bij betrokken zijn en dat is leuk, helemaal niks mis mee. Maar het moet geen reklame-board worden....

Ben het hier wel mee eens.

NewWave brengt het dan heel erg recht door zee en soms bot, maar hij heeft af en toe wel een punt. Heel af en toe

Posted by Marc.....S on Mar-17-2005 17:51:

Ik neem Freek gewoon in bescherming, hij weet verder van de spelregels hiero nog weinig af. Dat geef dan nog niet de rede om gelijk die jongen af te maken. En vooral dat blije gedoe van, singel schrijf je niet zo maar zo Laat gewoon iedereen in z'n waarde en als je er met bepaalde personen niet eens bent over wat ze posten, geef ze dan eerst een prive berichtje inplaats ze voor schut te zetten. Beetje onvolwassen zo en behoooooorlijk zielig.
Maar dat zal wel in de aard van sommige mensen zitten.

Posted by Little Theseus on Mar-17-2005 17:56:

quote:
Ik neem Freek gewoon in bescherming, hij weet verder van de spelregels hiero nog weinig af. Dat geef dan nog niet de rede om gelijk die jongen af te maken. En vooral dat blije gedoe van, singel schrijf je niet zo maar zo Laat gewoon iedereen in z'n waarde en als je er met bepaalde personen niet eens bent over wat ze posten, geef ze dan eerst een prive berichtje inplaats ze voor schut te zetten. Beetje onvolwassen zo en behoooooorlijk zielig.

Freek Willem!!

jezus wat zitten dr toch een trutjes hier, gauw op de teentjes getrapt, vervolgens replyen met allerlei taalfouten, bewijst een hoop intelligentie

Posted by SnuggLe on Mar-17-2005 18:02:

quote:

Kom op, ik zette ten eerste, in die eerste post, NIEMAND voor schut, ik gaf alleen opbouwende kritiek als in: let hierop en daarop als je professioneel over wil komen.

Als ik jullie belachelijk had willen maken had ik wel gezegd:

SUKKEL! Het is singLE

Maar nee dat doe ik niet. Respect voor het feit dat jullie feesten organiseren en dat ook willen promoten, maar ik zou alleen 'de manier waarop' even reviseren. Gewoon een les voor de volgende keer. Capice?

Posted by New Wave on Mar-17-2005 18:14:

quote:

Ga eens leven man

Ejh duffe lul ga jij eens effe je grote smoel houden.
Ik kom hier 4 jaar en weet donders goed in welke mate mensen posten.
Komt in januari zijn accountje openen om Arise te promoten maar verder hebben jullie niets te melden. En als die Freek de regels niet kent dan moet hij LEZEN. Want we hebben daar zo'n leuke thread voor. Ten eerste geef ik een vrij normale reactie. Ik weet met welk doel de meeste mensen komen: Of voor promotie, of voor gelezellig ouwehoeren en serieus discussies voeren. We kunnen al raden waar jij onder valt.
Want als niemand wat zegt dan wordt er over 2 maanden weer een thread geopend voor jullie 2de single. Dus bijdehandte prutser..effe dimmen jij. Zelfs voor me eigen feest heb ik in 3 jaar tijd 2 threads geopend. Ik ga toch oko niet voor elke klein dingetje een thread openen. Staat overgens gewoon in de regels. Ook sukkels zoals jij moeten zich daar aan houden. Ophoeren jij want het enige wat jij doet is promoten en een grote bek geven.

Posted by Jappio on Mar-17-2005 18:24:

quote:

Ga eens leven man

Misschien is deze aanbeveling dan goed om eens door te sturen (en te laten lezen) naar je arise vriendjes: http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=35273

(en dan vooral het eerste punt!!)

Prima dat er een topic is over het thema arise, maar t wordt steeds bizarder. En dat je dan ook al niet meer mag reageren op iemands spelfouten (wie maakt er dan ook zo'n spelfout in een topictitel..) omdat dat kinderachtig is, en je iemand niet in zijn waarde laat lijkt me helemaal een beetje overdreven. Lijkt me dat jij hem eerder niet in zijn waarde laat; want Freek had vast wel zelf een reactie kunnen plaatsen (tenzij hij natuurlijk zoals vermoed echt alleen een account heeft geopend om de nieuwe single te promoten )

En misschien kan je het beste wat marketing cursussen gaan volgen, wellicht dat je je concept wat beter in de markt kan zetten dan dit oeverloos gespam, wat je door je eigen houding alleen maar minder klanten gaat opleveren dan er voor je gespam waren.

Posted by SnuggLe on Mar-17-2005 19:18:

Zucht, die goede ouwe tijd toen Robin nog bij Arise zat.....

sorry, te flauw, kon het niet laten

Posted by MeCo on Mar-17-2005 21:34:

Whahahahhaha, wat een stelletje suftrutten zeg. Hej Marcie je moet je eigen niks van die NewWave aantrekken want zijn moeder speelt de hoer in dat zint hem nog steeds niet. Wat een teringkneus zeg. Ga je moedermelk drinken man want dat heb je nodig lelijke anaallikker.
Stelletje daapse Armin pijpers zijn het, stuk voor stuk.

Ik ben er wel de 27e, hoop dat jullie kneuzen er ook zijn. Hang ff een naambordje op want dan zal ik je eens ff flink onder je grote teen schoppen. Wat een mongolen zeg. Heb me vaak ingehouden en geprobeerd toen het ff fout ging, me eigen te gedragen maar nu ik dit zo allemaal lees. Veel succes met het scheiden van je opa's lul uit die gore kut van je moeder ...........

Posted by dj_spare on Mar-17-2005 21:42:

dit topic wordt steeds leuker

Posted by AirPole on Mar-17-2005 21:44:

quote:
Originally posted by MeCo
*CENSUUR*

*CENSUUR*

Hey vriend, over 1 kam scheren is ook wel makkelijk he. Verder moet je op je taal letten, want dit slaat ECHT helemaal nergens op. Schelden kunnen we allemaal wel, reageer es normaal man,

Sukkel....

Posted by BaRTeZ on Mar-17-2005 21:44:

quote:
Whahahahhaha, wat een stelletje suftrutten zeg. Hej Marcie je moet je eigen niks van die NewWave aantrekken want zijn moeder speelt de hoer in dat zint hem nog steeds niet. Wat een teringkneus zeg. Ga je moedermelk drinken man want dat heb je nodig lelijke anaallikker.

Ik ben er wel de 27e, hoop dat jullie kneuzen er ook zijn. Hang ff een naambordje op want dan zal ik je eens ff flink onder je grote teen schoppen. Wat een mongolen zeg. Heb me vaak ingehouden en geprobeerd toen het ff fout ging, me eigen te gedragen maar nu ik dit zo allemaal lees. Veel succes met het scheiden van je opa's lul uit die gore kut van je moeder ...........

HE SCHEIDS! (of mod)

Posted by Roger on Mar-17-2005 21:52:

jezus waar gaat dit allemaal over

wees eens lief kindertjes

Posted by Marc.....S on Mar-17-2005 22:04:

quote:

Jongens sluit aub deze thread want dit kan zo niet langer meer. Melvin, dit niet meer doen anders trek ik hier de stekker eruit zodat je niet meer kan reageren.

Zijn we nu volwassen of gedragen we ons als kleine kinderen.
En als het nu een wereldplaat was, dan was het deze discussie wel waard. Ik ga verder niet op een paar mensen reageren want daar verspil ik m'n tijd niet aan. En dat van Robin, tja...

Posted by Jappio on Mar-17-2005 22:13:

quote:

Ik ben er wel de 27e, hoop dat jullie kneuzen er ook zijn. Hang ff een naambordje op want dan zal ik je eens ff flink onder je grote teen schoppen.

Met deze geweldige additude zullen er wel een hoop mensen op jullie feestje komen, vrees dat je je naambordje niet nodig hebt..

Posted by Marc.....S on Mar-17-2005 22:17:

idd bedankt man

Posted by Tim81 on Mar-17-2005 22:18:

MeCo is back!

Posted by New Wave on Mar-17-2005 22:26:

quote:
Hej Marcie je moet je eigen niks van die NewWave aantrekken want zijn moeder speelt de hoer in dat zint hem nog steeds niet.

Hmmzzz, beetje jammer van je niveau. Ik weet niet hoe oud je bent maar volwassen zal jij niet zijn. Op dit soort uitlatingen ga ik ook verder niet reageren omdat ik over dit soort dingen ben heengegroeit. Dus als je me probeert af te zeiken dan kan ik je vertellen dat ik me hier niet aan stoor. Het zal wel telleurstellend voor je zijn.

Edit:

En ik weet niet wat voor functie je hebt met betrekking met Arise maar dit soort uitlatingen heeft niet echt een positief effect op het Arise gebeuren. Ik hoor namelijk altijd zeer veel goeie reacties van TA'ers. Mij heb je hier niet mee, wel de organisatie of bezoekers van dit forum. Hoop dat je inziet dat je hier vrij nutteloos de boel aan het verprutsen bent.

Posted by @win on Mar-17-2005 22:30:

quote:
Originally posted by New Wave
Hmmzzz, beetje jammer van je niveau. Ik weet niet hoe oud je bent maar volwassen zal jij niet zijn. Op dit soort uitlatingen ga ik ook verder niet reageren omdat ik over dit soort dingen ben heengegroeit. Dus als je me probeert af te zeiken dan kan ik je vertellen dat ik me hier niet aan stoor. Het zal wel telleurstellend voor je zijn.

Zeg een beetje meer sensatie mag ook wel! Wij moeten immers ook aan onze trekken komen

Posted by Decibel Device on Mar-17-2005 22:38:

quote:

Edit:

En ik weet niet wat voor functie je hebt met betrekking met Arise maar dit soort uitlatingen heeft niet echt een positief effect op het Arise gebeuren. Ik hoor namelijk altijd zeer veel goeie reacties van TA'ers. Mij heb je hier niet mee, wel de organisatie of bezoekers van dit forum. Hoop dat je inziet dat je hier vrij nutteloos de boel aan het verprutsen bent.

jezus man, dat je hier nog serieus op in gaat ook...

maargoed, jammer dat TA zo zwak gemoddereerd word, dit topic had al veel eerder dicht gemoeten

Posted by Muppy on Mar-17-2005 22:46:

BOOOOOOOOOORINGGGG

Posted by Decibel Device on Mar-17-2005 22:48:

quote:
Originally posted by Muppy

BOOOOOOOOOORINGGGG

ik vind het wel grappig eigenlijk

Posted by New Wave on Mar-17-2005 22:49:

quote:
Originally posted by Decibel Device
jezus man, dat je hier nog serieus op in gaat ook...

maargoed, jammer dat TA zo zwak gemoddereerd word, dit topic had al veel eerder dicht gemoeten

Vind dat ik nog vrij netjes en verstandig gereageerd heb. Even netjes aangeven hoe kansloos iemand post is opzich niet verkeerd. Ik ga er ook niet op in, ik geef aan hoe kansloos en kinderachtig iemand zich gedraagt.

Posted by Little Theseus on Mar-17-2005 23:22:

quote:
Vind dat ik nog vrij netjes en verstandig gereageerd heb. Even netjes aangeven hoe kansloos iemand post is opzich niet verkeerd. Ik ga er ook niet op in, ik geef aan hoe kansloos en kinderachtig iemand zich gedraagt.

doe is niet zo kinderachtig joh

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »