TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- eerste singel arise
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
Het enige wat jij moet doen is op deze thread reageren http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=129725
Hier hoor je thuis. Laat mensen gewoon lekker hun gang gaan joh, ik snap niet dat je hier van wakker kunt liggen.
Ga eens leven man 
| quote: |
| Originally posted by Marc.....S Het enige wat jij moet doen is op deze thread reageren http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=129725 Hier hoor je thuis. Laat mensen gewoon lekker hun gang gaan joh, ik snap niet dat je hier van wakker kunt liggen. Ga eens leven man |
| Originally posted by TranceFool Wil jij ontkennen dan er hier bepaalde mensen alleen maar hun eigen zaakies lopen te promoten? Puur eigen belang en verder participeren ze 0,0 op het forum. Er zijn zat TA�s die hier feestjes posten (of andere zaken) waar ze zelf bij betrokken zijn en dat is leuk, helemaal niks mis mee. Maar het moet geen reklame-board worden.... |
Ik neem Freek gewoon in bescherming, hij weet verder van de spelregels hiero nog weinig af. Dat geef dan nog niet de rede om gelijk die jongen af te maken. En vooral dat blije gedoe van, singel schrijf je niet zo maar zo
Laat gewoon iedereen in z'n waarde en als je er met bepaalde personen niet eens bent over wat ze posten, geef ze dan eerst een prive berichtje inplaats ze voor schut te zetten. Beetje onvolwassen zo en behoooooorlijk zielig.
Maar dat zal wel in de aard van sommige mensen zitten.
| Originally posted by Marc.....S Ik neem Freek gewoon in bescherming, hij weet verder van de spelregels hiero nog weinig af. Dat geef dan nog niet de rede om gelijk die jongen af te maken. En vooral dat blije gedoe van, singel schrijf je niet zo maar zo Laat gewoon iedereen in z'n waarde en als je er met bepaalde personen niet eens bent over wat ze posten, geef ze dan eerst een prive berichtje inplaats ze voor schut te zetten. Beetje onvolwassen zo en behoooooorlijk zielig.Maar dat zal wel in de aard van sommige mensen zitten. |
| Originally posted by Marc.....S Ik neem Freek gewoon in bescherming, hij weet verder van de spelregels hiero nog weinig af. Dat geef dan nog niet de rede om gelijk die jongen af te maken. En vooral dat blije gedoe van, singel schrijf je niet zo maar zo Laat gewoon iedereen in z'n waarde en als je er met bepaalde personen niet eens bent over wat ze posten, geef ze dan eerst een prive berichtje inplaats ze voor schut te zetten. Beetje onvolwassen zo en behoooooorlijk zielig.Maar dat zal wel in de aard van sommige mensen zitten. |
| Originally posted by Marc.....S Het enige wat jij moet doen is op deze thread reageren http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=129725 Hier hoor je thuis. Laat mensen gewoon lekker hun gang gaan joh, ik snap niet dat je hier van wakker kunt liggen. Ga eens leven man |
lijkt me helemaal een beetje overdreven. Lijkt me dat jij hem eerder niet in zijn waarde laat; want Freek had vast wel zelf een reactie kunnen plaatsen (tenzij hij natuurlijk zoals vermoed echt alleen een account heeft geopend om de nieuwe single te promoten
)
Zucht, die goede ouwe tijd toen Robin nog bij Arise zat.....
sorry, te flauw, kon het niet laten
Whahahahhaha, wat een stelletje suftrutten zeg. Hej Marcie je moet je eigen niks van die NewWave aantrekken want zijn moeder speelt de hoer in dat zint hem nog steeds niet. Wat een teringkneus zeg. Ga je moedermelk drinken man want dat heb je nodig lelijke anaallikker.
Stelletje daapse Armin pijpers zijn het, stuk voor stuk.
Ik ben er wel de 27e, hoop dat jullie kneuzen er ook zijn. Hang ff een naambordje op want dan zal ik je eens ff flink onder je grote teen schoppen. Wat een mongolen zeg. Heb me vaak ingehouden en geprobeerd toen het ff fout ging, me eigen te gedragen maar nu ik dit zo allemaal lees. Veel succes met het scheiden van je opa's lul uit die gore kut van je moeder ...........

dit topic wordt steeds leuker 
| Originally posted by MeCo *CENSUUR* Stelletje daapse Armin pijpers zijn het, stuk voor stuk. *CENSUUR* |
| Originally posted by MeCo Whahahahhaha, wat een stelletje suftrutten zeg. Hej Marcie je moet je eigen niks van die NewWave aantrekken want zijn moeder speelt de hoer in dat zint hem nog steeds niet. Wat een teringkneus zeg. Ga je moedermelk drinken man want dat heb je nodig lelijke anaallikker. Stelletje daapse Armin pijpers zijn het, stuk voor stuk. Ik ben er wel de 27e, hoop dat jullie kneuzen er ook zijn. Hang ff een naambordje op want dan zal ik je eens ff flink onder je grote teen schoppen. Wat een mongolen zeg. Heb me vaak ingehouden en geprobeerd toen het ff fout ging, me eigen te gedragen maar nu ik dit zo allemaal lees. Veel succes met het scheiden van je opa's lul uit die gore kut van je moeder ........... |
jezus waar gaat dit allemaal over
wees eens lief kindertjes
| Originally posted by MeCo Whahahahhaha, wat een stelletje suftrutten zeg. Hej Marcie je moet je eigen niks van die NewWave aantrekken want zijn moeder speelt de hoer in dat zint hem nog steeds niet. Wat een teringkneus zeg. Ga je moedermelk drinken man want dat heb je nodig lelijke anaallikker. Stelletje daapse Armin pijpers zijn het, stuk voor stuk. Ik ben er wel de 27e, hoop dat jullie kneuzen er ook zijn. Hang ff een naambordje op want dan zal ik je eens ff flink onder je grote teen schoppen. Wat een mongolen zeg. Heb me vaak ingehouden en geprobeerd toen het ff fout ging, me eigen te gedragen maar nu ik dit zo allemaal lees. Veel succes met het scheiden van je opa's lul uit die gore kut van je moeder ........... |
| Originally posted by MeCo Ik ben er wel de 27e, hoop dat jullie kneuzen er ook zijn. Hang ff een naambordje op want dan zal ik je eens ff flink onder je grote teen schoppen. |
idd bedankt man 
MeCo is back!
| Originally posted by MeCo Hej Marcie je moet je eigen niks van die NewWave aantrekken want zijn moeder speelt de hoer in dat zint hem nog steeds niet. |
| Originally posted by New Wave Hmmzzz, beetje jammer van je niveau. Ik weet niet hoe oud je bent maar volwassen zal jij niet zijn. Op dit soort uitlatingen ga ik ook verder niet reageren omdat ik over dit soort dingen ben heengegroeit. Dus als je me probeert af te zeiken dan kan ik je vertellen dat ik me hier niet aan stoor. Het zal wel telleurstellend voor je zijn. |
| Originally posted by New Wave Hmmzzz, beetje jammer van je niveau. Ik weet niet hoe oud je bent maar volwassen zal jij niet zijn. Op dit soort uitlatingen ga ik ook verder niet reageren omdat ik over dit soort dingen ben heengegroeit. Dus als je me probeert af te zeiken dan kan ik je vertellen dat ik me hier niet aan stoor. Het zal wel telleurstellend voor je zijn. Edit: En ik weet niet wat voor functie je hebt met betrekking met Arise maar dit soort uitlatingen heeft niet echt een positief effect op het Arise gebeuren. Ik hoor namelijk altijd zeer veel goeie reacties van TA'ers. Mij heb je hier niet mee, wel de organisatie of bezoekers van dit forum. Hoop dat je inziet dat je hier vrij nutteloos de boel aan het verprutsen bent. |
BOOOOOOOOOORINGGGG

Originally posted by Muppy BOOOOOOOOOORINGGGG |
| Originally posted by Decibel Device jezus man, dat je hier nog serieus op in gaat ook... maargoed, jammer dat TA zo zwak gemoddereerd word, dit topic had al veel eerder dicht gemoeten |
| Originally posted by New Wave Vind dat ik nog vrij netjes en verstandig gereageerd heb. Even netjes aangeven hoe kansloos iemand post is opzich niet verkeerd. Ik ga er ook niet op in, ik geef aan hoe kansloos en kinderachtig iemand zich gedraagt. |