TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Can u feel it?
Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
Het zonneke schijnt hier weeral, altijd leuk om dan in Antwerpen al die foorwijven en macho's te zien die denken dat het al zomer is en direct hun jassen thuislaten en rokjes/t-shirtjes aandoen...en dan sterven van de kou 
Re: Can u feel it?
Can you feel it? Like I feel it, on and on and on and on and on and on and on and
van welke liedje is dat ook alweer?
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj altijd leuk om dan in Antwerpen al die foorwijven en macho's te zien die denken dat het al zomer is en direct hun jassen thuislaten en rokjes/t-shirtjes aandoen...en dan sterven van de kou |

ik lig al de ganse dag zo ziek als nen hond in mijn bed...
en dat met zo'n prachtig weer buiten...
Spring is in the air!
Why should I?!
ahhh, den Urbain toch..
maar ehm, zo met mijne fiets, een goei muziekske en een lekker zonneke door Antwerpen rijden... that's the stuff
deze middag een terrasje gedaan.. dat is wel niet mogelijk bij 7 graden, hehe.
op de fiets is het afzien, maar het heeft zo zijn voordelen, dit weer.
Ben zo ziek as ne hond
Het zou vandaag veel minder zijn 
| Originally posted by Pumaz Het zou vandaag veel minder zijn |
| Originally posted by djcresto dit weekend weer 20 graden |
| Originally posted by Pumaz Het zou vandaag veel minder zijn |
bah 't was toch opnieuw goed weer vandaag, jammer dat het dan 's avonds wel net nog te koud is
w0000t, sebiet gaan trainen in korte broek!
/me pwnz!
Heerlijk weer, het ziet er goed uit voor de komende dagen (elke dag tegen de 20 graden hier in de Limburg
)
Mooi weer, schone punten, en morgen vakantie, hoera
tleven kan schoon zijn 
ist morgen vakantie??? wa voor vakantie... joenge joenge die schoolgaande jeugd me hun vakantie altijd 
hèhè, idd, dies natalis
is maar 1 dag hoor, jammergenoeg
Wat een geweldig weer weer buiten en natuurlijk zit ik binne ....
^ Same here ze man.
*denkt terug aan zijn studententijd*
Aaaah, 's morgens zien da 't slecht weer is: Bof, te slecht weer, 'k kom ni buiten, zal de les wel overschrijven van iemand.
's morgens zien da 't goei weer is: Bof, komaan gasten, 't is te schoon weer voor naar school te gaan, we gaan voor ons kot op den trottoir bier zitten zuipen 
Jaja, da was den tijd. En schoonste van al was, 30% van den tijd naar de les, en toch nog er goe door zijn en nen diplom op zak hebben 
| Originally posted by Eagle` natuurlijk zit ik binne .... |

, dan zie'k tenminste nog iets van de lente .. stoem examez
Re: Re: Can u feel it?
| Originally posted by Buoyant Can you feel it? Like I feel it, on and on and on and on and on and on and on and van welke liedje is dat ook alweer? |

Re: Re: Re: Can u feel it?
| Originally posted by teknasia mahogany - whenever you're with me ![]() chillllllllllll zalig weerke gewoon! dadelijk nog is oefenen met de auto :d |
mja cruisen... kmag enkel hier in de wijk wa rondsjezen 
| Originally posted by DeSpErAtOs-X van binnen door et raampje naar buiten kijken eeft ook z'n charmes ![]() |
ik vind er toch maar niets aan...
| Originally posted by Nyah vind je? ik vind er toch maar niets aan... heb gister al ganse dag binnen gezeten en vandaag weeral, bah waarom moet ik net nu ziek worden |