TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Turn-on ?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas anyways... ik volg den eigeil totaal.. geef mij ok mor een goei slet. ze zijn allemaal niet zo slecht gelijk ze eruit zien. enkele puntjes *lang haar in een paardestaart * zo'ne schonen bril (da bij haar gezicht past) * ze mag wel wa streken hebben * botten * ze mag wel wat kleiner zijn al mezelf * wipneusje----> teh sexy *jeansbroek, die heel strak aan haar kont zit (en dan nog zo'ne riem... smelt) * ringen en piercings mag, da maakt me niet echt uit, zelfs tatoo is oke voor mij |

^joa gast, welle zouden is samen moeten gaan stjikken scoren.
3 kwartsbroeken, vele vrouwen dragen ze, heel weinig vrouwen staan ermee 
^ Ah nee, da zegt mij nu eens niks. Zou mode moeten zijn, maar vind er eerlijk gezegd ni veel aan.
| quote: |
| Originally posted by Xilver ^ Ah nee, da zegt mij nu eens niks. Zou mode moeten zijn, maar vind er eerlijk gezegd ni veel aan. |
Een mooie vrouw is een vrouw die uitstraling heeft van haar eigen, zonder dat ze er een hele winkel cosmetica voor moet kopen.
Een vrouw die als ge er s'morgens langs wakker word er nog even schattig en lief uitziet als de avond of dag ervoor. Een vrouw die zo goed als niks moet doen om er fantastisch uit te zien.
Met andere woorden een puur natuur beauty.
En het beste is als ge zo eentje hebt

Hakken zijn idd teh sexy.
En nog iets, de broek mag niet in de botjes gaan :x
Ach, bij elk meiske kan iets materieels anders staan. Tis het ensemble dat aanspreekt.
| quote: |
| Originally posted by Bait Met andere woorden een puur natuur beauty. En het beste is als ge zo eentje hebt |
| quote: |
| Originally posted by Belgian Bonzai +1 *check*, ik heb er zo eentje, puur natuur natural beauty! |
^hahaha rofl.
als't om de uiterlijke kenmerken gaat 
*strak lichaam (lees: nice ass
) ... maw ook fatsoenlijke klere
... beetje trendy enzu 
*1 meter 70 ongeveer
*wipneusje
*hakjes/botjes
*losse haren , liefst brunette 
*oorringen
*navelpiercing = tha *rrrrrrrr* 
*niet TE groot voorzien vanvoor (lees: B - C cup
), zolang et ma bij't lichaam pas't natuurlijk 
*feest/dans beestje
om niet te vergeten ...
dat ik eigenlijk een type ben da meer naar't innerlijk kijkt
...
innerlijke kenmerken:
*lief, charmant
*humoristisch
*romantiek
*een ruime geest 
*geen lui gat 
voor de rest wil'k ff kwijt da'k nu nie te klagen eb 
| quote: |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X nice ass ![]() |
Tattoo's en piercings
Mooi model, lief karakter, meer moet da ni zijn zeker
Tattoo kan ook schoon zijn, die aan de onderrug, dan vraagt ge u af "hoe gaat die nu verder onder haar broek"
pas toucher !
| quote: |
| Originally posted by pooley Tattoo kan ook schoon zijn, die aan de onderrug, dan vraagt ge u af "hoe gaat die nu verder onder haar broek" pas toucher ! |
| quote: |
| Originally posted by Eagle` das wel meestal zo allemo dezelfde da ze hebben, bekke in genr van ID&T teken mo iets anders |
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Het is meestal een of ander tribal teken |
ja
maar ge wilt het volledig zien en als dat juist boven een lekker poepken is, rrrr
| quote: |
| Originally posted by Eagle` is da ni meestal zo in ne V vorm ofzoiet |
| quote: |
| Originally posted by mellow_head Tattoo's en piercings Mooi model, lief karakter, meer moet da ni zijn zeker |
Re: Turn-on ?
| quote: |
| Originally posted by Eagle` Wat vinden jullie aantrekkelijk qua kledij,schoeisel,haardracht,sierraden, ... bij meisjes/jongens (doorstrepen wat niet past) ? |
), ma vooral: ik moet er goed mee kunnen praten
Turn-ons of wat het juist niet mag zijn:
- Lang donker lichtkrollend of golvend haar. 
- Niet te veel make-up. Liefst zo weinig mogelijk.
- Geen piercings op plaatsen waar het niet hoort (Lees: Enkel deftige oorbellen zijn apprecieerbaar...)
- Tatoeages zijn yuck!
- Non-smokester!
- Geen zaadvragende blik, want da komt te sletterig over.
- Vetrollekes gelijk een Michelin-vrouwken vind ik degoutant, maar een magere panlat daar moet ik ook niks van weten.
- Aangename stem.
- ...
Wat zijn we toch weer kieskeurig 
| quote: |
| Originally posted by Nagib - Geen zaadvragende blik, want da komt te sletterig over. |
| quote: |
| Originally posted by Nagib Turn-ons of wat het juist niet mag zijn: - Lang donker lichtkrollend of golvend haar. ![]() - Niet te veel make-up. Liefst zo weinig mogelijk. - Geen piercings op plaatsen waar het niet hoort (Lees: Enkel deftige oorbellen zijn apprecieerbaar...) - Tatoeages zijn yuck! - Non-smokester! - Geen zaadvragende blik, want da komt te sletterig over. - Vetrollekes gelijk een Michelin-vrouwken vind ik degoutant, maar een magere panlat daar moet ik ook niks van weten. - Aangename stem. - ... Wat zijn we toch weer kieskeurig |
roken is voor mij ook een volledige afknapper.
De stem kan ook wel een serieuze afknapper zijn.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.