TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Turn-on ?
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by Eagle` on Mar-16-2005 19:49:

quote:
Originally posted by Kaidreas


anyways... ik volg den eigeil totaal.. geef mij ok mor een goei slet.
ze zijn allemaal niet zo slecht gelijk ze eruit zien.
enkele puntjes
*lang haar in een paardestaart
* zo'ne schonen bril (da bij haar gezicht past)
* ze mag wel wa streken hebben
* botten
* ze mag wel wat kleiner zijn al mezelf
* wipneusje----> teh sexy
*jeansbroek, die heel strak aan haar kont zit (en dan nog zo'ne riem... smelt)
* ringen en piercings mag, da maakt me niet echt uit, zelfs tatoo is oke voor mij


Word ^^

da ist helemaal zo beke dees soort hakschoentjes


en dan daar ne strakke jeans bove gelek ge zegt




tenigste wak ni afkan is ne paardestaart, zo rap da haar met een elastikske bijeen gestoke, waar da haar nog langs alle kante uitkomt



edit:awel artoos dezelfde smaak van vrouwen begot


Posted by Kaidreas on Mar-16-2005 19:53:

^joa gast, welle zouden is samen moeten gaan stjikken scoren.


Posted by djcresto on Mar-16-2005 22:43:

3 kwartsbroeken, vele vrouwen dragen ze, heel weinig vrouwen staan ermee


Posted by Xilver on Mar-16-2005 22:50:

^ Ah nee, da zegt mij nu eens niks. Zou mode moeten zijn, maar vind er eerlijk gezegd ni veel aan.


Posted by djcresto on Mar-16-2005 23:06:

quote:
Originally posted by Xilver
^ Ah nee, da zegt mij nu eens niks. Zou mode moeten zijn, maar vind er eerlijk gezegd ni veel aan.


welja bedoel ik ook, kvind er echt niets mooi aan, in vrij veel gevallen zelfs lelijk


Posted by Bait on Mar-16-2005 23:42:

Love is in the air

Een mooie vrouw is een vrouw die uitstraling heeft van haar eigen, zonder dat ze er een hele winkel cosmetica voor moet kopen.
Een vrouw die als ge er s'morgens langs wakker word er nog even schattig en lief uitziet als de avond of dag ervoor. Een vrouw die zo goed als niks moet doen om er fantastisch uit te zien.

Met andere woorden een puur natuur beauty.

En het beste is als ge zo eentje hebt


Posted by pooley on Mar-16-2005 23:44:

Hakken zijn idd teh sexy.

En nog iets, de broek mag niet in de botjes gaan :x

Ach, bij elk meiske kan iets materieels anders staan. Tis het ensemble dat aanspreekt.


Posted by Belgian Bonzai on Mar-17-2005 04:35:

quote:
Originally posted by Bait
Met andere woorden een puur natuur beauty.

En het beste is als ge zo eentje hebt

+1
*check*, ik heb er zo eentje, puur natuur natural beauty!


Posted by pooley on Mar-17-2005 12:19:

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
+1
*check*, ik heb er zo eentje, puur natuur natural beauty!


ze leest mee zeker? :x


Posted by Kaidreas on Mar-17-2005 12:21:

^hahaha rofl.


Posted by DeSpErAtOs-X on Mar-17-2005 12:38:

als't om de uiterlijke kenmerken gaat

*strak lichaam (lees: nice ass ) ... maw ook fatsoenlijke klere ... beetje trendy enzu
*1 meter 70 ongeveer
*wipneusje
*hakjes/botjes
*losse haren , liefst brunette
*oorringen
*navelpiercing = tha *rrrrrrrr*
*niet TE groot voorzien vanvoor (lees: B - C cup ), zolang et ma bij't lichaam pas't natuurlijk
*feest/dans beestje

om niet te vergeten ...

dat ik eigenlijk een type ben da meer naar't innerlijk kijkt ...

innerlijke kenmerken:

*lief, charmant
*humoristisch
*romantiek
*een ruime geest
*geen lui gat

voor de rest wil'k ff kwijt da'k nu nie te klagen eb


Posted by Jakhira on Mar-17-2005 12:49:

quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
nice ass

Hell yeah


Posted by mellow_head on Mar-17-2005 16:23:

Tattoo's en piercings

Mooi model, lief karakter, meer moet da ni zijn zeker


Posted by pooley on Mar-17-2005 19:11:

Tattoo kan ook schoon zijn, die aan de onderrug, dan vraagt ge u af "hoe gaat die nu verder onder haar broek"

pas toucher !


Posted by Eagle` on Mar-17-2005 19:32:

quote:
Originally posted by pooley
Tattoo kan ook schoon zijn, die aan de onderrug, dan vraagt ge u af "hoe gaat die nu verder onder haar broek"

pas toucher !


das wel meestal zo allemo dezelfde da ze hebben, bekke in genr van ID&T teken mo iets anders


Posted by Jakhira on Mar-17-2005 19:34:

quote:
Originally posted by Eagle`
das wel meestal zo allemo dezelfde da ze hebben, bekke in genr van ID&T teken mo iets anders

Het is meestal een of ander tribal teken


Posted by Eagle` on Mar-17-2005 19:38:

quote:
Originally posted by Pumaz
Het is meestal een of ander tribal teken


is da ni meestal zo in ne V vorm ofzoiet


Posted by pooley on Mar-17-2005 19:39:

ja
maar ge wilt het volledig zien en als dat juist boven een lekker poepken is, rrrr


Posted by Kaidreas on Mar-17-2005 19:48:

quote:
Originally posted by Eagle`
is da ni meestal zo in ne V vorm ofzoiet

jep een tribal v vorm teken e

@ pooley, best dat het een lekker poepken is e.. anders is er ook nie veel aan


Posted by Nabistai on Mar-17-2005 21:07:

quote:
Originally posted by mellow_head
Tattoo's en piercings

Mooi model, lief karakter, meer moet da ni zijn zeker


Een absolute turn-off vind ik toch wel die piercings in een 'aan-de-binnenkant-van-het-oor-lel'. degoutant

Over turn-ons ga ik niet beginnen, dat zou ons te ver leiden


Posted by Nyah on Mar-18-2005 14:11:

Re: Turn-on ?

quote:
Originally posted by Eagle`
Wat vinden jullie aantrekkelijk qua kledij,schoeisel,haardracht,sierraden, ... bij meisjes/jongens (doorstrepen wat niet past) ?


aantrekkelijk: petje, baardje van een paar dagen, bredere broek (ma niet tot op de knie�n ), hemden

maar zoals hierboven al gezegd, ge kunt iemand ook aantrekkelijk vinden door zen karakter: uitstraling hebben (ma ook ni t� veel, want prob is ie dan zoooo gay ), ma vooral: ik moet er goed mee kunnen praten

totale afknappers: lange onverzorgde haren, oorbellen/piercings, paterkapselke


Posted by Nagib on Mar-20-2005 20:36:

Turn-ons of wat het juist niet mag zijn:
- Lang donker lichtkrollend of golvend haar.
- Niet te veel make-up. Liefst zo weinig mogelijk.
- Geen piercings op plaatsen waar het niet hoort (Lees: Enkel deftige oorbellen zijn apprecieerbaar...)
- Tatoeages zijn yuck!
- Non-smokester!
- Geen zaadvragende blik, want da komt te sletterig over.
- Vetrollekes gelijk een Michelin-vrouwken vind ik degoutant, maar een magere panlat daar moet ik ook niks van weten.
- Aangename stem.
- ...

Wat zijn we toch weer kieskeurig


Posted by Buoyant on Mar-20-2005 21:00:

quote:
Originally posted by Nagib

- Geen zaadvragende blik, want da komt te sletterig over.


euuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh????????


Posted by Bertn on Mar-21-2005 17:53:

quote:
Originally posted by Nagib
Turn-ons of wat het juist niet mag zijn:
- Lang donker lichtkrollend of golvend haar.
- Niet te veel make-up. Liefst zo weinig mogelijk.
- Geen piercings op plaatsen waar het niet hoort (Lees: Enkel deftige oorbellen zijn apprecieerbaar...)
- Tatoeages zijn yuck!
- Non-smokester!
- Geen zaadvragende blik, want da komt te sletterig over.
- Vetrollekes gelijk een Michelin-vrouwken vind ik degoutant, maar een magere panlat daar moet ik ook niks van weten.
- Aangename stem.
- ...

Wat zijn we toch weer kieskeurig


ge zijt duidelijk iemand die voor het innerlijke van een vrouw valt..


Posted by djcresto on Mar-21-2005 18:36:

roken is voor mij ook een volledige afknapper.
De stem kan ook wel een serieuze afknapper zijn.


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.