TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie is de slechtste dj?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by Remy D on Mar-17-2005 15:18:

quote:
Originally posted by ahp2002
Sasha
























Officieel benoemd tot "grap van de dag"


Posted by Tim81 on Mar-17-2005 16:31:

^^^

De meeste dj's die bij mij opkomen zijn inderdaad wel genoemd...

DJ BoozyWoozy, SkiHut-dj's en al die soapies die ook denken te moeten gaan draaien hoeft voor mij ook allemaal niet!


Posted by jp on Mar-17-2005 16:50:

Binnenland:

Tiesto: nog nooit heb ik het gevoel gehad 'die is lekker bezig'. Het is het allemaal net niet. En al die Breezah sletjes erom heen maken het er niet beter op. De prijs - kwaliteitsverhouding is helemaal zoek en daarom is hij de slechtste DJ

Denki Groove: wat een verschrikkelijke herrie. Zo saai en eentonig. Die Japanners en Duitsers kicken er enorm op en waarom is absoluut een raadsel


Posted by Roger on Mar-17-2005 17:06:

het duurde even maar hier is toch de eerste tiesto basher
niet geheel onterecht natuurlijk maar hij behoord niet tot de slechtste vind ik.


Posted by AirPole on Mar-17-2005 17:13:

quote:
Originally posted by Roger
het duurde even maar hier is toch de eerste tiesto basher
niet geheel onterecht natuurlijk maar hij behoord niet tot de slechtste vind ik.


Nou, het is dus echt niet meer zo als eerst....

Ik heb nog een setje van hem @ Homelands, een Essential Mix, heeeeerlijk. Toen waren de breezahs nog heel ver te zoeken


Posted by jp on Mar-17-2005 17:17:

Tiesto was een fantastische DJ tot begin 2000. Nu is ie een popster. Popsterren worden geleefd en hebben het te druk om genoeg tijd in de muziek te steken. Dat reflecteert in de muziek.

Vorig jaar met Paul van Dyk zelfde probleem: alleen maar de wereld over vliegen, promotie voor z'n album doen en interviews geven. Gevolg: geen tijd om nieuwe platen te beluisteren en z'n platenlabel te beheren. De sets leken dus allemaal op elkaar


Posted by Siesta on Mar-17-2005 17:18:

quote:
Originally posted by Tim81
SkiHut-dj's en al die soapies die ook denken te moeten gaan draaien hoeft voor mij ook allemaal niet!



ach van skihut djs wordt gewoon iets HEEL anders verwacht, maar er zijn idd MEGASLECHTE tussen, en een paar vakbekwame technische hele goede djs. Veel skihut djs zijn vroeger house dj geweest trouwens.

Soap djs, daar geef ik je helemaal gelijk, lijkt wel of iedereen tegenwoordig wil draaien, laatst ook al zon schaatser....


Posted by TranceFool on Mar-17-2005 17:22:

Dennis vd Geest (die judoka ja) schijnt trouwens ook best aardig te kunnen DJ-en, organiseert af en toe een eigen feestje enzo.....zou je nou helemaal niet verwachten . Muziekstijl is volgens mij progressive en funky house als ik me niet vergis.

Hij is volgens mij toch wel uitzondering op de regel van �bekende Nederlanders� die willen DJ-en maar er geen bal van kunnen.


Posted by Muppy on Mar-17-2005 17:24:

alle top-40 dj's zoals sammy, special d. en gigi d'agostino zijn al genoemd...

Tomcraft is idd waardeloos! heb hem op Trance Energy en Op DefQon gezien: echt niks!

Wie overigens ook te droevig voor woorden is, is Joost van Bellen....


Posted by Little Theseus on Mar-17-2005 17:51:

quote:
Originally posted by Muppy
Wie overigens ook te droevig voor woorden is, is Joost van Bellen....



Waarop baseer je dat? Deze grootheid heeft echt veel meer dan je denkt gedaan voor de dance scene in Nederland, en als gedeeld nachtburgemeester de laatste jaren de clubscene in Amsterdam enorm op doen opleven. Niet alleen z'n eigen draaikunsten maar ook zijn feesten onder de noemer Meubel Stukken in onder andere Club 11 zijn geweldig.
Ik durf te wedden dat je niet wist dat Joost (45 jaar oud) nachtburgemeester is, of dat hij 15 jaar geleden in de roxy draaide, dat de feesten SpeedFreex, het Oud Hollandsch Acid feest en nog veel meer van hem is? Joost van Bellen is geen prutsdj, hij is een Icoon in de Dancescene. Ware helden blijven altijd een beetje op de achtergrond, wetend dat het vercommercialiserenm, altijd maar meer en verheerlijken van bepaalde muziek (trance; -> tiesto, armin) de ondergang betekent.
Muppie, ik vroeg niet voor niets bij het openen van deze draad of je wel wilde onderbouwen waarom je een dj rukky vind. Ik ben benieuwd.


Posted by AirPole on Mar-17-2005 17:53:

Hey Little Theseus, je had het over die lijst van slechtste producties van het jaar ofzo?? Kan ik die ergens inzien?? Lijkt me wel ff cool


@ TranceFool:

Ja die Dennis v/d Geest :d Heb hem wel eens zien draaien bij Barend en van Dorp, vorig jaar geloof ik. Maar volgens mij draait ie echt allen house en retrospul enzo, ook zei hij nog uitdrukkelijk dat ie Trance niks vond :d


Posted by SnuggLe on Mar-17-2005 17:59:

quote:
Originally posted by TranceZoner
Ja die Dennis v/d Geest :d Heb hem wel eens zien draaien bij Barend en van Dorp, vorig jaar geloof ik. Maar volgens mij draait ie echt allen house en retrospul enzo, ook zei hij nog uitdrukkelijk dat ie Trance niks vond :d


Maar waarom is het niets dan? Omdat hij trance niets vindt, en hij house en retro draait????
Verklaar je naders, want zo kan je iederen dj die niet JOU stijl draait ruk noemen.


Posted by Dj Lex on Mar-17-2005 18:05:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar waarom is het niets dan? Omdat hij trance niets vindt, en hij house en retro draait????
Verklaar je naders, want zo kan je iederen dj die niet JOU stijl draait ruk noemen.


Jij leest ook slecht soms hoor! Hij zegt toch helemaal niet dat hij slecht was, hij zegt alleen wat hij draaide


Posted by Tim81 on Mar-17-2005 18:05:

Dennis v.d. Geest is fan van Deep Dish, maar zijn eigen mixkwaliteiten zijn niet denderend! Wij noemen het altijd maar de 'E-Craig methode' (vanwege een hele slechte 10 minuten op Impulz paar jaar geleden )... Gewoon schuif 1 dicht doen en tegelijk schuif 2 openzetten, niks mixen gewoon aan-uit!!

Verder vind ik die Dennis wel een sympathieke kerel


Posted by AirPole on Mar-17-2005 18:05:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar waarom is het niets dan? Omdat hij trance niets vindt, en hij house en retro draait????
Verklaar je naders, want zo kan je iederen dj die niet JOU stijl draait ruk noemen.



GAST, leer eens lezen


Waar zeg ik dat ik hem ruk vind?? Ik vond hem juist vet, ook hoe hij zoch gedroeg enzo achter de tafels...

Ik zeg alleen dat HIJ Trance niks vond... Ik ben echt niet zo bekrompen dat ik andere dj's niet tof vindt, omdat ze geen Trance draaien m8

En BTW ik luister niet alleen maar Trance heur


Posted by SnuggLe on Mar-17-2005 18:14:

quote:
Originally posted by TranceZoner
GAST, leer eens lezen



Relax relax, ik maak ook een keer een foutje, kan je ook normaal zeggen lex zegt het ook al ja, ik heb verkeerd gelezen. SORRY!
(zouden meer mensen hier eens moeten kunnen zeggen, sorry, en dat een ander gelijk heeft )


Posted by AirPole on Mar-17-2005 18:19:

Ik ben niet boos hor! Ik ben chiiiiiiiiiiiiiiiiil

Vind het eigenlijk wel cool, je wilde me wijzen op mijn bekrompenheid, maar je las gewoon ff verkeerd

(Maar anders had je gelijk)


Posted by New Wave on Mar-17-2005 18:22:

quote:
Originally posted by basd
Ik wilde Marco Bailey zeggen omdat ie constant 'nieuwe' nummers met hetzelfde riedeltje uitbraakt, maar tijdens laatste Awakenings Festival was ie toch wel goed met Rachmad (dacht ik).

Toch krijgt ie denk ik mijn stem, net voor Ben Sims, puur voor zijn anti-performance tijdens ILT met Smith. Blegh.


Voordat ik begon met scrollen wist ik al dat jij marco Bailey ging noemen geweldig
Ik ga namelijk ook voor Marco Bailey.


Posted by SnuggLe on Mar-17-2005 18:22:

quote:
Originally posted by TranceZoner
Ik ben niet boos hor! Ik ben chiiiiiiiiiiiiiiiiil

Vind het eigenlijk wel cool, je wilde me wijzen op mijn bekrompenheid, maar je las gewoon ff verkeerd

(Maar anders had je gelijk)


Nee niet bekrompenheid, een fout in je gedachtengang.
Anders zou ik wel zeggen, netzoals bij Arise:

Dat kan niet, SUKKEL!

Snap je
Ik bash mensen nooit zo heel direct/duidelijk, maar met een omweg


Posted by New Wave on Mar-17-2005 18:25:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Ik bash mensen nooit zo heel direct/duidelijk, maar met een omweg


Recht voor de zijn/haar raap ouwe, recht voor zijn/haar raap.
Heerlijk is dat Direct, kie-hard en duidelijk.


Posted by AirPole on Mar-17-2005 18:29:

Mwooah, ik vind het toch bekrompen als je een DJ per se slecht vindt puur en alleen omdat hij niet de stijl draait die jij leuk vindt.
Dat vind ik best bekrompen, je moet immers wel een objectieve kijk op de zaak blijven houden, al is dat soms wat moeilijk


Posted by ahp2002 on Mar-17-2005 18:58:

quote:
Originally posted by Remy D
Officieel benoemd tot "grap van de dag"


Posted by SnuggLe on Mar-17-2005 19:15:

quote:
Originally posted by TranceZoner
Mwooah, ik vind het toch bekrompen als je een DJ per se slecht vindt puur en alleen omdat hij niet de stijl draait die jij leuk vindt.
Dat vind ik best bekrompen, je moet immers wel een objectieve kijk op de zaak blijven houden, al is dat soms wat moeilijk


Ik kan het niet anders dan totaal met je eens zijn.
Maar de hele danceindustrie is totaal niet objectief. Kijk naar al die tieten die in beeld moeten komen, om een plaat te laten verkopen. Maar oke, dat is een ander verhaal


Posted by Muppy on Mar-17-2005 21:18:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Waarop baseer je dat? Deze grootheid heeft echt veel meer dan je denkt gedaan voor de dance scene in Nederland, en als gedeeld nachtburgemeester de laatste jaren de clubscene in Amsterdam enorm op doen opleven. Niet alleen z'n eigen draaikunsten maar ook zijn feesten onder de noemer Meubel Stukken in onder andere Club 11 zijn geweldig.
Ik durf te wedden dat je niet wist dat Joost (45 jaar oud) nachtburgemeester is,wist ik of dat hij 15 jaar geleden in de roxy draaide, dat de feesten SpeedFreex, het Oud Hollandsch Acid feest en nog veel meer van hem is?wist ik ook Joost van Bellen is geen prutsdj, hij is een Icoon in de Dancescene. Ware helden blijven altijd een beetje op de achtergrond, wetend dat het vercommercialiserenm, altijd maar meer en verheerlijken van bepaalde muziek (trance; -> tiesto, armin) de ondergang betekent.mee eens, doe ik dus ook nie aan mee
Muppie, ik vroeg niet voor niets bij het openen van deze draad of je wel wilde onderbouwen waarom je een dj rukky vind. Ik ben benieuwd.


KOMTIE DAN HE:


afgelopen jaar zn set op sensation white gehoord?
ging nergens over! sloeg ner-gens op! ik had hem hiervoor nooit eerder gezien, dus daar zal ik niet over oordelen, maar wat hij hier gewoon liet horen was zo fucked up! iedereen stond stil en ging richting huis...


Posted by AirPole on Mar-17-2005 22:06:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik kan het niet anders dan totaal met je eens zijn.
Maar de hele danceindustrie is totaal niet objectief. Kijk naar al die tieten die in beeld moeten komen, om een plaat te laten verkopen. Maar oke, dat is een ander verhaal


Ik hoop cq. geloof dat je het nu puur over die echte DANCE/WANNABE trance plaatjes hebt, zoals die shit van DJ Peran en Spe.. (KOTS).. cial.. (KOTS).. D.. Je hebt wel gelijk, maar gelukkig is het ook bij heel veel clips nog niet zo.. (toch??)

Ach ik lul ook maar wat, ik weet al heel lang niet meer wat er in de top40 staat


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.