TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie is de slechtste dj?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 Sasha |
^^^
De meeste dj's die bij mij opkomen zijn inderdaad wel genoemd...
DJ BoozyWoozy, SkiHut-dj's en al die soapies die ook denken te moeten gaan draaien hoeft voor mij ook allemaal niet!
Binnenland:
Tiesto: nog nooit heb ik het gevoel gehad 'die is lekker bezig'. Het is het allemaal net niet. En al die Breezah sletjes erom heen maken het er niet beter op. De prijs - kwaliteitsverhouding is helemaal zoek en daarom is hij de slechtste DJ
Denki Groove: wat een verschrikkelijke herrie. Zo saai en eentonig. Die Japanners en Duitsers kicken er enorm op en waarom is absoluut een raadsel
het duurde even maar hier is toch de eerste tiesto basher
niet geheel onterecht natuurlijk maar hij behoord niet tot de slechtste vind ik.
| quote: |
| Originally posted by Roger het duurde even maar hier is toch de eerste tiesto basher niet geheel onterecht natuurlijk maar hij behoord niet tot de slechtste vind ik. |
Tiesto was een fantastische DJ tot begin 2000. Nu is ie een popster. Popsterren worden geleefd en hebben het te druk om genoeg tijd in de muziek te steken. Dat reflecteert in de muziek. 
Vorig jaar met Paul van Dyk zelfde probleem: alleen maar de wereld over vliegen, promotie voor z'n album doen en interviews geven. Gevolg: geen tijd om nieuwe platen te beluisteren en z'n platenlabel te beheren. De sets leken dus allemaal op elkaar 
| quote: |
| Originally posted by Tim81 SkiHut-dj's en al die soapies die ook denken te moeten gaan draaien hoeft voor mij ook allemaal niet! |
Dennis vd Geest (die judoka ja) schijnt trouwens ook best aardig te kunnen DJ-en, organiseert af en toe een eigen feestje enzo.....zou je nou helemaal niet verwachten
. Muziekstijl is volgens mij progressive en funky house als ik me niet vergis.
Hij is volgens mij toch wel uitzondering op de regel van �bekende Nederlanders� die willen DJ-en maar er geen bal van kunnen. 
alle top-40 dj's zoals sammy, special d. en gigi d'agostino zijn al genoemd...
Tomcraft is idd waardeloos! heb hem op Trance Energy en Op DefQon gezien: echt niks!
Wie overigens ook te droevig voor woorden is, is Joost van Bellen....

| quote: |
| Originally posted by Muppy Wie overigens ook te droevig voor woorden is, is Joost van Bellen.... |
Hey Little Theseus, je had het over die lijst van slechtste producties van het jaar ofzo?? Kan ik die ergens inzien?? Lijkt me wel ff cool
@ TranceFool:
Ja die Dennis v/d Geest :d Heb hem wel eens zien draaien bij Barend en van Dorp, vorig jaar geloof ik. Maar volgens mij draait ie echt allen house en retrospul enzo, ook zei hij nog uitdrukkelijk dat ie Trance niks vond :d
| quote: |
| Originally posted by TranceZoner Ja die Dennis v/d Geest :d Heb hem wel eens zien draaien bij Barend en van Dorp, vorig jaar geloof ik. Maar volgens mij draait ie echt allen house en retrospul enzo, ook zei hij nog uitdrukkelijk dat ie Trance niks vond :d |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Maar waarom is het niets dan? Omdat hij trance niets vindt, en hij house en retro draait???? Verklaar je naders, want zo kan je iederen dj die niet JOU stijl draait ruk noemen. |
Dennis v.d. Geest is fan van Deep Dish, maar zijn eigen mixkwaliteiten zijn niet denderend! Wij noemen het altijd maar de 'E-Craig methode' (vanwege een hele slechte 10 minuten op Impulz paar jaar geleden
)... Gewoon schuif 1 dicht doen en tegelijk schuif 2 openzetten, niks mixen gewoon aan-uit!!
Verder vind ik die Dennis wel een sympathieke kerel
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Maar waarom is het niets dan? Omdat hij trance niets vindt, en hij house en retro draait???? Verklaar je naders, want zo kan je iederen dj die niet JOU stijl draait ruk noemen. |

| quote: |
| Originally posted by TranceZoner GAST, leer eens lezen |
lex zegt het ook al ja, ik heb verkeerd gelezen. SORRY!
)
Ik ben niet boos hor! Ik ben chiiiiiiiiiiiiiiiiil
Vind het eigenlijk wel cool, je wilde me wijzen op mijn bekrompenheid, maar je las gewoon ff verkeerd 
(Maar anders had je gelijk)
| quote: |
| Originally posted by basd Ik wilde Marco Bailey zeggen omdat ie constant 'nieuwe' nummers met hetzelfde riedeltje uitbraakt, maar tijdens laatste Awakenings Festival was ie toch wel goed met Rachmad (dacht ik). Toch krijgt ie denk ik mijn stem, net voor Ben Sims, puur voor zijn anti-performance tijdens ILT met Smith. Blegh. |
geweldig 
| quote: |
| Originally posted by TranceZoner Ik ben niet boos hor! Ik ben chiiiiiiiiiiiiiiiiil ![]() Vind het eigenlijk wel cool, je wilde me wijzen op mijn bekrompenheid, maar je las gewoon ff verkeerd ![]() (Maar anders had je gelijk) |

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik bash mensen nooit zo heel direct/duidelijk, maar met een omweg |
Direct, kie-hard en duidelijk.
Mwooah, ik vind het toch bekrompen als je een DJ per se slecht vindt puur en alleen omdat hij niet de stijl draait die jij leuk vindt.
Dat vind ik best bekrompen, je moet immers wel een objectieve kijk op de zaak blijven houden, al is dat soms wat moeilijk 
| quote: |
| Originally posted by Remy D Officieel benoemd tot "grap van de dag" |
| quote: |
| Originally posted by TranceZoner Mwooah, ik vind het toch bekrompen als je een DJ per se slecht vindt puur en alleen omdat hij niet de stijl draait die jij leuk vindt. Dat vind ik best bekrompen, je moet immers wel een objectieve kijk op de zaak blijven houden, al is dat soms wat moeilijk |
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Waarop baseer je dat? Deze grootheid heeft echt veel meer dan je denkt gedaan voor de dance scene in Nederland, en als gedeeld nachtburgemeester de laatste jaren de clubscene in Amsterdam enorm op doen opleven. Niet alleen z'n eigen draaikunsten maar ook zijn feesten onder de noemer Meubel Stukken in onder andere Club 11 zijn geweldig. Ik durf te wedden dat je niet wist dat Joost (45 jaar oud) nachtburgemeester is,wist ik of dat hij 15 jaar geleden in de roxy draaide, dat de feesten SpeedFreex, het Oud Hollandsch Acid feest en nog veel meer van hem is?wist ik ook Joost van Bellen is geen prutsdj, hij is een Icoon in de Dancescene. Ware helden blijven altijd een beetje op de achtergrond, wetend dat het vercommercialiserenm, altijd maar meer en verheerlijken van bepaalde muziek (trance; -> tiesto, armin) de ondergang betekent.mee eens, doe ik dus ook nie aan mee Muppie, ik vroeg niet voor niets bij het openen van deze draad of je wel wilde onderbouwen waarom je een dj rukky vind. Ik ben benieuwd. |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik kan het niet anders dan totaal met je eens zijn. Maar de hele danceindustrie is totaal niet objectief. Kijk naar al die tieten die in beeld moeten komen, om een plaat te laten verkopen. Maar oke, dat is een ander verhaal |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.