TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Gästlista MarcoV Preparty
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Funfrock on Mar-23-2005 21:36:

Ser ut som jag dyker upp imorrn och ev med en kompis, har inte orkat fixa nån biljett än men det löser väl sig på nått sätt.


Posted by November on Mar-23-2005 23:06:

quote:
Originally posted by WoberT
Jag kan tyvärr inte komma. Har grova problem med min rygg . Tränade i måndags o nu är ryggen helt åt helvete, hugger tag så fort jag rör mig eller andas o kan inte böja mig ner, kan knappt sätta mig i bilen . Får hoppas att det går över men isf lutar det åt en krogsväng istället.


Aj
Låter som ryggskott.. Tar typ en vecka ..
Kan inte vara kul alls..


Posted by benni on Mar-24-2005 13:29:

- Sipowitz (+4)
- Steve (+2)
- Laszlo
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- Smekbar
- CJ InterCity (+6)
- Funfrock Kanske (Har inte köpt biljett än men tror jag kommer)
- reveal
- Keddo (+2)
- Jofawe Kanske (Har inte heller köpt biljett, vet inte om han kommer heller för den delen men han ändrar sig nog & kommer ändå )
- November
- benni
------------


^ skulle bara adda in mig


Posted by jofawe on Mar-24-2005 13:49:

Stryk mig
jag kommer inte pga ekonomiska skäl.

Om nån vill kan de ta min biljett (om det nu funkar så) Jag står på gästlistan (betalandes) ... så det är ju fortfarande så att man får betala

Hoppas ni får hejdundrande skoj nu vänner!


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.