TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het "Grote Blunders!" topic!
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Roger on Mar-18-2005 08:43:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Whaaaaaaaaaaaaaa MOONEN rocks!!!!! Mijn record is 1 bus vol met Japanse toeristen Oh, en op die bunker bij Arnhem langs de snelweg kwamen wel veeeeeeeeeeeeeeel auto's langs toen




moonen is af en toe zoooooo grappig
ook een keer,vriend van mij stapt uit de auto voor een stoplicht.
en gaat op het dak staan moonen

of mn coach die ging moonen naar de scheids toen iemand van ons een rode kaart kreeg
die gast is 48


Posted by SnuggLe on Mar-18-2005 08:44:

quote:
Originally posted by Roger
of mn coach die ging moonen naar de scheids toen iemand van ons een rode kaart kreeg
die gast is 48


Ach ja, d'r zijn hier ook mensen van een jaar of 23 die nog 12 lijken in hun doen en laten.

Remy, je rammelaar ligt nog hier!


Posted by Siesta on Mar-18-2005 08:47:

moonen is overdone als je het mij vraagt, iedereen gaat tegenwoordig met zn dikke arse bloot rondlopen


Was dit jaar op Gc aan het draaien, was met leuk meisje aan het praten, ik zou daarna met haar naar strand toe, maar toen ik van de bar afstapte (waarop ik zat toen ik met haar praatte) hoorde ik "SSHRHRHRR", mijn broek was uitgescheurd haha


Posted by SnuggLe on Mar-18-2005 08:53:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
moonen is overdone als je het mij vraagt, iedereen gaat tegenwoordig met zn dikke arse bloot rondlopen



Tsja, ik deed het ook al op mijn 15e, oftewel 9 jaar geleden, en toen was het KONING! Nu is het overrated ja


Posted by Siesta on Mar-18-2005 08:55:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Tsja, ik deed het ook al op mijn 15e, oftewel 9 jaar geleden, en toen was het KONING! Nu is het overrated ja


sooo true , ik deed het al toen ik peuter was trouwens


Posted by Tomaz on Mar-18-2005 12:10:

Ha, ik heb ook nog wel een mooie blunder!

Tijden terug kom ik thuis na ��n of ander feestje. Het is een uur of 10 's ochtends en m'n moeder en m'n broertje zitten al aan 't ontbijt. Normaal gesproken duik ik meteen m'n bed in, zonder m'n bezopen gezicht te tonen. Maar in dit geval was ik zo kort dat ik daar lak aan had!
Ik loop richting de keuken (dit verhaal heb ik later in geuren en kleuren aan moet horen van mijn broeder) en pak het tosti-apparaat. Begin op m'n gemakje heerlijke tosti's te bereiden en pak de fles ketchup uit de koelkast. Vanaf dat moment verloor ik blijkbaar de controle over m'n gedrag, want ik spuit eerst de complete fruitschaal onder de ketchup en daarna probeer ik de verschillende stukken fruit schoon te vegen aan het gordijn.
Uiteraard werd dit me niet in dank afgenomen en mams dacht ook serieus dat ik meerdere verboden middelen op had.


Posted by Roger on Mar-18-2005 12:59:

^^^^
heel genant ja die momenten dat je dronke thuiskomt als je familie er is. ook wel eens mee gemaakt.. echt niet te geloven hoelang je die verhalen nog blijft horen


Posted by New Wave on Mar-18-2005 14:20:

In het jaar 2001 was ik met een maat van mij op vakantie in Luxemburg.
We stonden op een camping met vrij veel jongeren.
Wie eens in Luxemburg geweest is weet waarschijnlijk dat de mensen verschillende talen kunnen spreken. Nu zaten wij op een camping met een nederlandse eigenaar.
Na een aantal dagen gingen we met een redelijk grote groep (ik plus maat waren de enige nederlanders) naar een Club in Belgie. In die groep liep een meisje en die had werkelijk waar kleinere borsten dan 'gevulde koek formaat'. Op een gegeven moment zeg ik tegen dat maatje: "Jezus wat heeft die kleine tieten zeg, sodeju". Ze draaid zich om en vraag: "Wat zei je daar?". wat bleek, ze had van de dochter van de eigenaar nederlands geleerd. Vrij beschaamend.
Het leuke er van was dat die maat van mij nog antwoord ging geven op haar vraag : "dat je ontiegelijk kleine borsten hebt!" uiteindelijk konden we er wel om lachem omdat z eniet verwacht had dat w ehet nog een szouden herhalen


Posted by Little Theseus on Mar-18-2005 18:04:

Geweldig, al die blunders en dronken verhalen!

Na wat graafwerk kwam ik een oud logje van mezelf tegen op dit forum, omdat die sjinees niet zo actief is op t moment, post ik deze "blunder" zelf maar, hij is onderhand al classic

quote:
Originally posted by Opti
tsja.. ik zat net net ff op irc...kom Lthesus aankakken.. heb die lul teveel gezopen....

hiers t gesprekkie...

[00:19] *** Ltheseus has joined #taforum
[00:19] aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[00:20] gesj tering sjankers terging tievsz [l;eurisz ik ben drinokn man je wil niet wetn
[00:20] .opm
[00:20] whahahahahaha
[00:20] .opelwjf
[00:20] .opme
[00:20] .opme
[00:20] *** Chicane` sets mode: +o Optimus_T
[00:20] *** Chicane` sets mode: +o Ltheseus
[00:20] gdver eni9delijk
[00:20] maaaaaaaaaaan
[00:20] WAAAAAZAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAA
[00:20] whahahahaha
[00:20] ik hen zo inatiegelijk veel gddronken je wil jniet weten
[00:20] sikkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr
[00:20] whahaha
[00:21] dat ken ik wel lezen
[00:21] waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazzjoizzjjlzzzzzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaa
[00:21] jezus
[00:21] spelfouten
[00:21] whehehehe
[00:21] wat hebbie gedaan?
[00:21] hee moets jij niet naaar wakker worden
[00:21] hehehe
[00:21] naar wakker?
[00:21] whehehehe
[00:21] jik hebj gedronjken in de stjeand
[00:21] ja toch?
[00:21] whehehhehe
[00:21] ach hou op ik kan niet meer tijpen
[00:21] whahahahaha
[00:21] kankertieves
[00:21] he LegDreamZ
[00:21] ecth niet
[00:22] Ltheseus
[00:22] legdrea xsms
[00:22] lkerjhfud fhuhha
[00:22] j=
[00:22] j0
[00:22] ja ytoh?
[00:22] whehehehe
[00:22] hahaha
[00:22] ajcrheoiuwgvs
[00:22] snap je t nog?
[00:22] lul door jo u mores ik bier o;p me4 lul
[00:22] hahahahahahahahahhaa
[00:22] *GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP*
[00:22] joh ik snap njergens wat van
[00:22] ik gaat slapen!
[00:22] j0 mzzl
[00:22] laters!
[00:22] Mzzls Mido
[00:22] mzzl
[00:22] slaap ze
[00:22] heej sdlat was de 1e zin die ik goed typte !
[00:23] wauwla
[00:23] whehehehe
[00:23] thx jullie ook!
[00:23] hooooooooie
[00:23] kutkankertievels
[00:23] hahahaaaaaaaa
[00:23] pleuristieveklote
[00:23] ik kakn iniets meer
[00:23] zullen we lingo spelen Ltheseus
[00:23] whahahaha
[00:23] ik ben gdver zo drnkn
[00:23] nlingho
[00:23] hahahaaaaaaaa
[00:23] 19 letterwoorden ok
[00:23] ik moet dit echrt copy pasten
[00:23] opti pm
[00:23] ken je t morgen terug llezen
[00:23] 19 letterwoorden
[00:24] ik raad alxs eerste
[00:24] komt ie:
[00:24] mennstruatiestoornis
[00:24] god dat was moelijk om te tijpen
[00:24] mastrubatiestoornis
[00:24] whahahaha
[00:24] :P
[00:24] menstruatiestoornis is 19 letters
[00:24] *** Ltheseus has left #taforum
[00:24] ouderdomsmasurbatiestoornissen
[00:24] whahaha
[00:24] lul
[00:24] *** Ltheseus has joined #taforum
[00:24] ghodverdohme wie kickte mee
[00:25] ik ga m slaan die lu
[00:25] lull
[00:25] ewfwefdwe
[00:25] niemand lul!
[00:25] wa zeg je
[00:25] ok ok
[00:25] *** Ltheseus was kicked by SLaaPT (SLaaPT)
[00:25] LoL
[00:25] hahahahahaha
[00:25] maarrree
[00:25] klopt dat?
[00:25] *** Ltheseus has joined #taforum
[00:25] wat ik krijg
[00:25] weej beej Ltheseus
[00:25] *** Ltheseus was kicked by Optimus_T (Optimus_T)
[00:26] hehehehe
[00:26] *** Ltheseus has joined #taforum
[00:26] lul!
[00:26] *** SLaaPT sets mode: +o Ltheseus
[00:26] archT!
[00:26] hahahahahahaha
[00:26] gdvr als k je meet gajk je slaangdvrvdmm
[00:26] hahahahahahaaaaa
[00:26] di9t pik ik niet
[00:26] ,lul
[00:26] wat klopt opti?
[00:26] owww
[00:26] PM
[00:26] ik mag dan wel drjaws0pdonken zijn maar ik onthoud ALLES
[00:27] whahahaha
[00:27] pm?
[00:27] Ltheseus
[00:27] wat is dat?
[00:27] hoeveel heb je gezopen jpongen
[00:27] j9 wat ier wer
[00:27] ulhhhhhh
[00:27] weet ik veesjl
[00:27] hgeen idee man
[00:27] hahahahaaaaaaaaa
[00:27] zodanig veel dat i k t niet meer weejt ofzo
[00:27] ga ff anders de koeien een beurt geven
[00:27] *** Thes|Game has joined #taforum
[00:28] *** OmiCron sets mode: +l 29
[00:28] *** Thes|Game is now known as optimuts
[00:28] heej lul
[00:28] hahahahahaa
[00:28] ik ben niet dronken
[00:28] ik heb gewoon veel op
[00:28] *** optimuts has left #taforum
[00:28] hahahaha
[00:28] dikke sjankers
[00:28] lul
[00:28] AAAA DIE KOPEIENN
[00:28] di9e koein
[00:28] ik heb net staan roekn
[00:28] toen wilde ik mn sigret weggooien
[00:29] hahahaha
[00:29] maar ik stakte mn hand gewoon in de koeieschijt
[00:29] en toen?
[00:29] kankertieves
[00:29] ze ruiken nu nog steesd naar die smerigje zsjooi
[00:29] hehehehe
[00:29] wooooooooooow
[00:29] ga ff die koeien likken ofzo
[00:29] nou lekker
[00:30] kben wel toe aan een fikse neukpartij zou ik maar zeggen
[00:30] maar das zltijd zo
[00:30] hahahaaa
[00:30] KOEIIIEEENNNN
[00:30] neuken
[00:30] * Ltheseus heft de hik!
[00:30] n3euken
[00:30] schapen neuke ndas pas lekker
[00:30] als is gedaan?
[00:30] hahahahahaha
[00:30] nee
[00:30] jij we?
[00:30] wel
[00:30] moejisdoen
[00:30] das lekkkerman
[00:30] aaaaaaaaaaaaaaah
[00:31] wat zit ik naou te lullen
[00:31] wie bern je eigenlijk
[00:31] optiemust zeker
[00:31] of niet
[00:31] ik weet t niet mamelijk
[00:31] jaaaa
[00:31] lul
[00:31] o
[00:31] ik ben Optimus_T!!!
[00:31] supersjinees
[00:31] bij jij die supersjinees
[00:31] o
[00:31] wazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[00:31] haha dat daoen we alt6ijd das lache
[00:32] WAAAAAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAA
[00:32] hahahaha
[00:32] Ltheseus
[00:32] juist haha
[00:32] jo
[00:32] LUL!!
[00:32] whehehee
[00:32] nou zo klein issi oook weer niet hoor
[00:32] hahaha
[00:32] heej
[00:32] w8 ff
[00:32] heej wachti is ik weet wat leuks let is op
[00:32] ik ga ff pissen
[00:32] w8 dan lul!
[00:33] ff stil
[00:33] --------------------------------------------------------------------------------
[00:33] __ .__ __
[00:33] ____ _______/ |_|__| ______ _____ __ __ _______/ |_
[00:33] / _ \\____ \ __\ |/ ___// \| | \/ ___/\ __\
[00:33] ( <_> ) |_> > | | |\___ \| Y Y \ | /\___ \ | |
[00:33] \____/| __/|__| |__/____ >__|_| /____//____ > |__|
[00:33] |__| \/ \/ \/
[00:33] Have fun. Don�t forget to bookmark this website
[00:33] hahahahaha
[00:33] zo goed toch/?
[00:33] ja perfect
[00:33] w8 dan man
[00:33] ff snel pissen
[00:33] ok dan ik kan het wel
[00:33] o man ik ga ook ff in de gooststeen pissen
[00:33] hahahaa
[00:34] ooooooooh dat wazx lekker
[00:35] ok iki ga ff nuchter porberen te zij
[00:35] heej opstimus alles goed kerel
[00:35] ja tuurlijk!!!
[00:35] kut t lukt me edht niet
[00:35] mooi zo
[00:35] whehehe
[00:35] ga je zo pitten dan?
[00:35] ho3 is het met de vrouwen
[00:35] * Optimus_T denkkt al aan en leuke post op t forum...
[00:35] ook goed!
[00:35] lekkere chickie
[00:35] ik ga zo piteten , ik moet morgen om kwar voor vijf eruit om te wereken
[00:35] whehehehe
[00:36] hahahahahaha
[00:36] lekeker?
[00:36] nog 4 uurtjes
[00:36] mag ik r ff lenen?
[00:36] dan moet je alweer deruit
[00:36] neej
[00:36] niet lenen
[00:36] hehehehe
[00:36] kben wel toe om ff lekker te raggen
[00:36] gdvr
[00:36] zo gul ben ik niet
[00:36] nou zekg
[00:36] hahahahaaaaa
[00:36] ik zou mijn vriendin zo aan jou geven
[00:36] hahahaaaa
[00:36] waarom jij die van jouj niet aan mij
[00:36] je heb er niet eens een!
[00:36] * Optimus_T zal dit niet vergeten
[00:36] ik hou je deraan he!
[00:37] dat je dr zo aan me zal ggeven
[00:37] whehehe
[00:37] absjolut
[00:37] ok dan(Y)
[00:37] hehehe
[00:37] echt weerlijk waarz
[00:37] whaaaaaaaaaa
[00:37] omfg
[00:37] omfg
[00:37] omfo
[00:37] kut
[00:37] luktme njie
[00:37] wat?
[00:37] gelkotst?
[00:37] omfg goed tiepn
[00:37] hahahaaaaa
[00:38] nee nie gekjotst ofzo
[00:38] gewoon veel gezopen
[00:38] nog niet....
[00:38] hahahaaaaaa
[00:38] in de buiten luch
[00:38] weet je hoe KOUD HET IS
[00:38] hebbie geen pci van je chickie
[00:38] TYERING!
[00:38] haaaaa
[00:38] je bedoelt pic
[00:38] ja
[00:38] inpv pci
[00:38] dan zeg ik wel of ik dr wil lenen
[00:38] sjonge je bent nog deronkener dan mij ikke
[00:38] hahahaaaa
[00:38] ok w89
[00:38] w8ff
[00:38] ff zoeken
[00:38] ikhahaaaaa
[00:39] ok sjankers ik weet de url niet meer
[00:39] kut!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
[00:39] hahahahaha
[00:39] LUL!
[00:39] sorru die komt wel een c
[00:39] x
[00:39] *** Optimus_T is now known as IkbEnSIkk
[00:39] hahahaaaa
[00:39] waaom kan ik niet meer niet meer tlupen vrerdomme
[00:39] iz goed jongen
[00:39] whaaaaaaaa
[00:39] ik kan altijd typen
[00:40] sjit
[00:40] *** IkbEnSIkk is now known as Br33Z3r
[00:40] breezer
[00:40] whahahaha
[00:40] kheb alleen maar bier oo
[00:40] ja, goed gelezen
[00:40] op
[00:40] hahahaha
[00:40] maar wel veel
[00:40] VEEL
[00:40] VEEL
[00:40] VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL
[00:40] aergh
[00:40] zoveel dat ik neit maer kan typen
[00:40] *** Ltheseus was kicked by Br33Z3r (ga maar slapen)
[00:40] hehehe
[00:40] *** Ltheseus has joined #taforum
[00:40] lul ik kan tafourm niet eens normaal typen
[00:40] hehehehe
[00:41] haaaaa
[00:41] doe auto join dan kutje
[00:41] t kost me uren om weer terug te kome hier
[00:41] kga je ssjlaan alskje zie
[00:41] *** Br33Z3r sets mode: +o Ltheseus
[00:41] hhahahaaa
[00:41] op me schouder ja
[00:41] auto join wat is dat?
[00:41] euuuhhh
[00:41] leg ik wel uit als je nuchter bent
[00:41] whahahahah
[00:41] ik ben nog bezig met m,n rijbewijs dus hoe kan ik dan autojoinen
[00:41] moet ik eerst ri9jbevoegd zijn
[00:42] toch? of niet
[00:42] hahahaaaaa
[00:42] ja weet ik veel
[00:42] godasaammee
[00:42] heej Ltheseus
[00:42] hou je bek met je ltehesues want dan hoor ik dat irritante geluidje
[00:42] wanneer ga je nou een keer een koe neuken?
[00:42] ja wat is er shcattebout
[00:42] Ltheseus
[00:42] ik?
[00:42] Ltheseus
[00:42] gister voor t laats
[00:42] ja jij ja
[00:43] lul
[00:43] hahaaaaaaa
[00:43] geloof ik
[00:43] in de koe dr kut
[00:43] orgen weer
[00:43] goekoe =heeft geen kujt
[00:43] 1 gat
[00:43] hahahahaaa
[00:43] gaat alles mee
[00:43] ja weet ik ut
[00:43] schijten pissen en NEUEKEN
[00:43] dus das xtra lekker
[00:43] hahahaaaaaaa
[00:43] nou...
[00:43] vertel...
[00:44] nou
[00:44] je prikt m eri9n
[00:44] en dan gaa je heen
[00:44] en weer
[00:44] en das lekker j0
[00:44] *** Br33Z3r is now known as KoeBella
[00:44] je most is wteen hoe lekker dat is
[00:44] whahaa
[00:44] nou en dan ga je net zo lang ehen en weer
[00:44] MOeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhh
[00:44] tot dat de jochert uit je paal komt
[00:45] hahahaaaaa
[00:45] lolll
[00:45] en dan heb je opeens geen zin meer
[00:45] dan ga je door met de schaap?
[00:45] dus kap je ermee
[00:45] heej
[00:45] en zegj e dag koei
[00:45] dde mazzel!
[00:45] die zin was foutloos!
[00:45] schapen zijn helemaal lekkerder
[00:45] die zijn wat nauwer
[00:45] lekker nauw kom je gau
[00:45] hahahaaaa
[00:46] en wat heb je nog meer....
[00:46] *** KoeBella is now known as Optimus_T
[00:46] kippen?
[00:46] whehehe
[00:46] weet ik dat
[00:46] kippen ook ja!
[00:46] kippen, oo die hebbe zulke lekkere eieren!
[00:46] mmmmmmmjam
[00:46] hahahaaaaa
[00:46] maar ik lust helemaal geen eieren
[00:46] bah
[00:46] paarden?
[00:47] paarden hebben de buren
[00:47] we heben wel katten en een hond
[00:47] hahahaha
[00:47] 1 van onze katten,
[00:47] die had vandaag een vogel gevangen
[00:47] dat vond ik echt zoeilig
[00:47] aaahhhh
[00:47] en weet je
[00:47] bij ons op de dijk
[00:47] * Optimus_T zit met de tranen in z'n ogen
[00:47] was vandaag een vrfachtoto
[00:48] en die was doordat die bestuurder dom was
[00:48] bvast komen te zitten
[00:48] echt lache
[00:48] hahaha
[00:48] heej, je ken weer normaal tikken
[00:48] moset men pa m met de trekker eruit helpen
[00:48] ik ken nie normaal tjikke
[00:48] wat noem je dit dan?
[00:49] Ltheseus
[00:49] ff een vrachtoto uit de penarie trekke
[00:49] wordt wakkerrrr
[00:49] hhehehehe
[00:49] zo noeme we dat
[00:49] kut man ik heb de hik
[00:49] weet je hoe irritatn dat is!
[00:49] hahahaaa
[00:49] sjankers


Posted by Roger on Mar-19-2005 00:19:

^^^whahaha dat wil je dus echt niet zien als je weer nuchter


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.