TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Marco V nieuws
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Remy D on Nov-25-2001 22:00:

quote:
Originally posted by moogwai

Het was wel kut dat Gielen een kwartier te laat was... maar hij draaide wel lekkere nummers... zoals M.O.R.P.H en Bush.... weet jij wat dat ene nummer was, met vocalen 'Techno' of zoiets.. en een bass die Joyenergizer overtreft

Dat nummer heet Yoda Inc. - Definitely (DJ Scot Project Remix).
Heel strak nummer!!!!

Vond het tijdens Marco V alleen veels te druk dus ik heb maar weinig van hem meegekregen die avond.

Posted by Remy D on Nov-25-2001 22:04:

Maar wat draaide Marco V weer SUPER op Massive. Dus ik had mijn schade meteen weer ingehaald.

Posted by Dj Lex on Nov-26-2001 19:19:

quote:
Originally posted by Remy D
Maar wat draaide Marco V weer SUPER op Massive. Dus ik had mijn schade meteen weer ingehaald.

Massive? Wanneer was dat?

Posted by Opti on Nov-26-2001 19:28:

quote:
Originally posted by Dj Lex

Massive? Wanneer was dat?

afgelopen zaterdag Lex, ben je de afgelopen week niet buiten geweest ofzo?

Posted by tango on Nov-27-2001 07:58:

quote:
Originally posted by Menno

Misschien bedoel je dit nummer: Carrisa Mondavi - Solid Ground(Markus Schulz Tribal mix)....Piet bervoets,Ferry Corsten en Misja Helsloot draaien dit nummer ook de laatste tijd

Hmz, ik heb hem net gedownd en die is het niet. Het is een steviger nummer met een harde droge bass, een een chickie die het volgende mee neuried op de muziek: hah-nah-neh hah-nah-neh hah-nah-nah-nah-nah-neh.

worden jullie hier iets wijzer van?

grtz,
TNG

Posted by Mysteric on Nov-27-2001 08:01:

Aan het einde van "Felix the Housecat - Silverscreen" zit ook een mevrouw mee te neurien op de bas... Is maar een klein stukje, maar het is er een! dat zou um best kunnen wezen

Posted by tango on Nov-27-2001 08:05:

quote:
Originally posted by Mysteric
Aan het einde van "Felix the Housecat - Silverscreen" zit ook een mevrouw mee te neurien op de bas... Is maar een klein stukje, maar het is er een! dat zou um best kunnen wezen

die isset niet, thanx anyway......

grtz,
TNG

Posted by eXos on Nov-27-2001 20:13:

quote:
Originally posted by tango

Hmz, ik heb hem net gedownd en die is het niet. Het is een steviger nummer met een harde droge bass, een een chickie die het volgende mee neuried op de muziek: hah-nah-neh hah-nah-neh hah-nah-nah-nah-nah-neh.

worden jullie hier iets wijzer van?

grtz,
TNG

HAHA, TUURLIJK NIET MAN HARRY!!!!!!!!!!!!!!!!

Pages (2): « 1 [2]