TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Darkraver - Komt tie dan he!
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
draaide hij dat nummer ook al niet op sensation...heb wel eens voor de gein die dvd gezien en komt me wel bekend voor
| quote: |
| Originally posted by Yarnie draaide hij dat nummer ook al niet op sensation...heb wel eens voor de gein die dvd gezien en komt me wel bekend voor |
| Originally posted by DJ_Siesta bacopella |
Tering...Ok ik mag niet schelden, maar dis t enige wat ik uit kan brengen nu ik dit hoor.
echt wat voor JP dit 
| Originally posted by robin blijkbaar heb jij gelijk weer het idee dat ik jou topic loop aan te vallen ofzo? |
hahaha
Darkraver komt komend weekend hier naar Valkenswaard, ga ik zeker even kijken!!
Kom in de discotheek waar ik vroeger altijd heen ging, en ben daar al jaren niet meer geweest.. Heb de Darkraver nooit live gezien, dus ben benieuwd
Niet dat ik echt van deze muziek houd, maar voor gewoon een keertje..
| Originally posted by MennoB hahaha Darkraver komt komend weekend hier naar Valkenswaard, ga ik zeker even kijken!! Kom in de discotheek waar ik vroeger altijd heen ging, en ben daar al jaren niet meer geweest.. Heb de Darkraver nooit live gezien, dus ben benieuwd Niet dat ik echt van deze muziek houd, maar voor gewoon een keertje.. |
| Originally posted by Muppy JAAAAAAJAAAAAAA dat zeggen ze allemaal |
Ik heb hem net even op de usb-stick gegooid en dan zullen we hem vanmiddag in Mokum even keihard uit de speakers laten knallen 
Wordt vast een hit. 
Ik had dit nummer nog nooit gehoord, nu dus wel, en ik hoop dat dat ook meteen de laatste keer was! 
edit: post per ongeluk in de verkeerde thread, post daarom deleted

http://www.totallycrap.com/media/Fragment_Fresh_FM2.mp3
Darkraver was dus ook een avondje in het zuiden. Gekkenhuis he. Luister maar eens het fragmentje hehe.

Check zijn gulp...wat heeft die net gedaan? 
Sodeju, dat geluidsfragment: "Ik heb mijn lul laten zien aan iedereen"
Man man man, wat een mafkees.
Vette plaat dit 
wat komt er nou eigenlijk? 
| Originally posted by Original wat komt er nou eigenlijk? |
| Originally posted by tijs08 dat horen we pas in zijn volgende belachelijke singel denk ik |
| Originally posted by tijs08 dat horen we pas in zijn volgende belachelijke singel denk ik |
Het ging erover dat hij elke keer als de break van een nummer af was gelopen en de bas weer kwam, hij elke keer 'Komtie dan he' door de mic zei! Dat sloeg zo aan dat hij er maar een nummer van gemaakt heeft..
Nieuw binnen in de top 40 op 6 
| Originally posted by MennoB Het ging erover dat hij elke keer als de break van een nummer af was gelopen en de bas weer kwam, hij elke keer 'Komtie dan he' door de mic zei! Dat sloeg zo aan dat hij er maar een nummer van gemaakt heeft.. |
Kansloze plaat, dus word een hit. 
ik vraag me af wanneer de Matthew Dekay remix uitkomt.