TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest
Pages (14): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
Vetjes dit feessie valt precies in mijn laatste werkweEk voor mijn vier weekse vakantie. Leuke manier om deze in te luiden dacht ik zo.
Ben al twee keer op extrema geweest en ik moet zeggen dat ik hoop dat het niet al te warm word. 20 graden is zat.
hmm... net terug vanuit Mexico dan!
Leuk feestje om de draad weer op te pakken wellicht 
hmmm ziet er leuk uit...ik ben dan alleen met vakantie!
Hmmm ik MOET er dit jaar ook bij zijn! 
Deze week komt als het goed is de volledige line up, maar de volgende 4 namen zijn al bevestigd:
Danny Howels
Richie Hawtin
Josh Wink
John Digweed
mmm
maak me gek!
Tel daarbij op:
Luke Chable
Matthew Dekay
Kosmas Epsilon
Ozgur Can
Andy Jarrod
James Holden
En het kan al niet meer stuk! ![]()
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Tel daarbij op: Luke Chable Matthew Dekay Kosmas Epsilon Ozgur Can Andy Jarrod James Holden En het kan al niet meer stuk! |

Holden draait overdag in de techno tent. 
| Originally posted by Partyhardy! Tel daarbij op: Luke Chable Matthew Dekay Kosmas Epsilon Ozgur Can Andy Jarrod James Holden |
Snel weer beuren en een kaartje in slaan het hoge noorden heeft wel erg veel belangstelling 
Het wordt steeds leuker... 
van de site van mischa daniels:
Mischa Daniels on 3 of 4 big festivals. Date: 28-03-2005
Yes its totally mad but next to the big events like Dancevalley and Extrema Outdoor, Mischa Daniels will also perform on N-joy. A special festival with lots of different acts and styles. He will be playing on the "Club Paris" stage together with for example Laidback Luke! So this summer you can catch Mischa Daniels every month counting from June till August on the biggest events in the Netherlands. Check that vibe;-)
Nog een naam erbij en niet de minste 
David Guetta!!!
http://www.extrema.nl/index.php?module=news&id=283
The world is mine...
David Guetta komt ook zijn platjes draaien!
| Originally posted by Partyhardy! Tel daarbij op: Luke Chable Matthew Dekay Kosmas Epsilon Ozgur Can Andy Jarrod James Holden En het kan al niet meer stuk! |
de tering
Originally posted by Marc.....S de tering |

begin beetje moe te worden van het gerek van extrema 
| Originally posted by joesterizor begin beetje moe te worden van het gerek van extrema |
| Originally posted by Partyhardy! Nouja alle vette prog namen weten we toch al |
| Originally posted by Disney Ik las trouwens dat Dr. Lektroluv ook bevestigd was. Ken hem niet, maar misschien zijn er mensen voor wie dit goed nieuws is... |
| Originally posted by SnuggLe Dat is die Electro dj met dat Groene masker. Oh , volgende week zou Extrema de lineup bekend maken, dus rond dinsdag ergens, zag ik dat Jerry ergens riep. Zal dus wel kloppen. |
| Tuesday 12 April 2005 ... Volgende week wordt de gehele Extrema Outdoor line-up bekendgemaakt. ... |
| Originally posted by Disney Maakt eigenlijk allemaal niks uit, we gaan toch!!! |
Moet ik wel hier even wat mensen meekrijgen 

| Originally posted by SnuggLe Of moet Harmen weer foute foto's maken van mensen die bij elkaar op de nek zitten? |