TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Bra me TA sverige..
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by mindshooter hur l�tt tror ni det �r att g�ra en big mac utan br�d |
| Originally posted by reveal hehe, jag hoppas verkligen att ingen har best�llt det n�ng�ng |
hahaha
hur l�n �r en big mac utan k�tt 
men "kunden har alltid r�tt" antar jag...
jag �r juh inte s�� inne p� trance som ni alla �r h�r, men jag tycker det �r mycket mycket roligare att h�nga med er �n att vara uta i "stor-forumen".. d�r k�nner man knappt n�n o det �r sv�rt att hitta n�gra kul att diskutera med...
Mindshootah e nog den schysstaste h�r n�r det g�ller p� mat fronten.. jag �ker in p� kv�llarna o h�mtar honom p� jobbet s� f�r man ett meal.. det �r j�tte trevligt!
QP �r det godaste p� Mcedouglas.. men helst k�kar jag p� Burger king.. deras pommes frites rockar h�rt.. o burgarna e v�ldigt goda dom med.. plus att man f�r billigare med CSN kortet.. fast det �r billigt o bra med mindshooter.. =)
| Originally posted by fruktsoppa jag �r juh inte s�� inne p� trance som ni alla �r h�r, men jag tycker det �r mycket mycket roligare att h�nga med er �n att vara uta i "stor-forumen".. d�r k�nner man knappt n�n o det �r sv�rt att hitta n�gra kul att diskutera med... Mindshootah e nog den schysstaste h�r n�r det g�ller p� mat fronten.. jag �ker in p� kv�llarna o h�mtar honom p� jobbet s� f�r man ett meal.. det �r j�tte trevligt! QP �r det godaste p� Mcedouglas.. men helst k�kar jag p� Burger king.. deras pommes frites rockar h�rt.. o burgarna e v�ldigt goda dom med.. plus att man f�r billigare med CSN kortet.. fast det �r billigt o bra med mindshooter.. =) |
haha.
| Originally posted by mindshooter Haha ja m�nga meals har det blivit med frukstoppa genom tiderna.... Och JA jag har f�tt best�llning p� big mac utan br�d......fick ocks�......Big mac utan k�tt f�r man ocks� ibland...... Har f�tt en best�llning p� 2 k�tt i l�da typ 3-4 ggr.....Mc Somalia...(no offence) |
tr�kigt me TA..
En grej som e synd me TA e att servern alltid ska va busy s� fort kanadensarna vaknat..
| Originally posted by Ravesquad tr�kigt me TA.. En grej som e synd me TA e att servern alltid ska va busy s� fort kanadensarna vaknat.. |
japp, det �r sjukt st�rigt... r�tt ofta som man inte kommer in faktiskt... undrar hur m�nga i snitt som �r inne p� TA samtidigt, n�n som har en uppfattning? hur m�nga bes�kare har en "stor" sida samtidigt? (hotmail tex)
Den h�r sidan har juh bara 6000 registrerade och all �r inte inne samtidigt.....Lunarstorm kan klara minst 20.000 samtidigt vet jag...
Denna sida �r juh inte lika seri�s dock...