TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חברים שלי לא מוכנים לבוא איתי למסיבות נורמליות !!!!
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| לי אף פעם לא הייתה ת'בעיה הזו כי תמיד היה לי את מוטי... גם לנו אין הרבה חברים שאוהבים טראנס אבל יש לנו אחד את השניה זה מספיק |
תחליף את החברים הישנים ותמצא חדשים שבראש שלך. לא אמור להיות קשה

| quote: |
| Originally posted by Shahar כמו שאמרתי כבר אם חברים שך לא באים זין עליהם בוא לבד גם לי היה בעיות בגלל שהרבה חברים שלי לא עוברים סלקציה עקב חזות מזרחית כבדה מאד (אפילו לא טרחו לבקש מהם ת"ז) וחברים אחרים לא אהבו אז על הזין באתי לבד ראיתי את כולם והיה רצצצצח ומאז אני קבוע ובקשר למסיבות מסחרה!!! לדעתי כל מי שאוהב מוזיקה אלקטרונית ובאמת מרגיש שזה הסגנון שהוא הכי אוהב אסור לו להתפשר על מסיבות מסחרה מעפנות ומי שמתפשר כנראה לא מספיק אוהב מוזיקה אלקטרונית...כי וואלה אני אוהב מוזיקה אלקטרונית ואנלא ישקר אני שומע לפעמים באוטו מסחרה...אבל ללכת למסיבות כאלה בחייייים אבל בחיים לא גם כשהייתי ילד הייתי הולך רק למסיבות שמביאים בהם דיג'יים מחו"ל או את רוברט אז מי שאומר שהוא הולך למסיבות כאלה כי אין ברירה זה חרטא או מי שאומר שהוא הולך לשם סתם ככה "כי נחמד" פחחחח מי שלא אוהב זבל לא הולך לזה נקודה!!! ולצערנו חן שאמור לשמש דוגמא דואג להסתובב במקומות כאלה ואם מישו חושב שאני היחיד שלא מתקרב למסיבות כאלה שיראה את יגאל ואת הסייברים ומארק ועוד הרבה מפה אז מי שכן יכול ללכת למסיבות איכותיות ועדיין הולך למסיבות מסחרה שיעשה חושבים עם עצמו אולי כדאי לו לפנות לפורום של 99 אסקייפ |
| quote: |
| Originally posted by fusi תחליף את החברים הישנים ותמצא חדשים שבראש שלך. לא אמור להיות קשה |

| quote: |
| Originally posted by Huge-A את כל זה שחר למד ממני להגיע לבד וזיין על החברים האלו ... תאמין לי שאם אני מגיע מהדרום עד למרכז צפון או שפלה.. בטוח שגם אתה יכול !!! כמו שאומרים סבלימינל ... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.