TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חברים שלי לא מוכנים לבוא איתי למסיבות נורמליות !!!!
Pages (2): « 1 [2]


Posted by rinul on Mar-28-2005 19:28:

quote:
לי אף פעם לא הייתה ת'בעיה הזו כי תמיד היה לי את מוטי...
גם לנו אין הרבה חברים שאוהבים טראנס
אבל יש לנו אחד את השניה זה מספיק


כיף לך ששניכם אוהבים את המוסיקה הזאת, אני כבר שנה ושמונה עם מארק ואני לא הצלחתי לאהוב את זה, יש קטעים טובים פה ושם אבל לא עד כדי כך ללכת איתו למסיבות.
למען האמת הייתי במסיבה אחת טובה של ארמין שנה שעברה בדום, כמעט חודש כאבו לי האוזניים וזה הספיק לי מאז.


Posted by fusi on Mar-30-2005 12:39:

תחליף את החברים הישנים ותמצא חדשים שבראש שלך. לא אמור להיות קשה


Posted by Huge-A on Mar-30-2005 14:18:

quote:
Originally posted by Shahar
כמו שאמרתי כבר
אם חברים שך לא באים זין עליהם בוא לבד

גם לי היה בעיות בגלל שהרבה חברים שלי לא עוברים סלקציה עקב חזות מזרחית כבדה מאד (אפילו לא טרחו לבקש מהם ת"ז) וחברים אחרים לא אהבו
אז על הזין באתי לבד ראיתי את כולם והיה רצצצצח
ומאז אני קבוע

ובקשר למסיבות מסחרה!!!
לדעתי כל מי שאוהב מוזיקה אלקטרונית ובאמת מרגיש שזה הסגנון שהוא הכי אוהב אסור לו להתפשר על מסיבות מסחרה מעפנות ומי שמתפשר כנראה לא מספיק אוהב מוזיקה אלקטרונית...כי וואלה אני אוהב מוזיקה אלקטרונית ואנלא ישקר אני שומע לפעמים באוטו מסחרה...אבל ללכת למסיבות כאלה בחייייים אבל בחיים לא
גם כשהייתי ילד הייתי הולך רק למסיבות שמביאים בהם דיג'יים מחו"ל או את רוברט
אז מי שאומר שהוא הולך למסיבות כאלה כי אין ברירה זה חרטא
או מי שאומר שהוא הולך לשם סתם ככה "כי נחמד" פחחחח מי שלא אוהב זבל לא הולך לזה נקודה!!! ולצערנו חן שאמור לשמש דוגמא דואג להסתובב במקומות כאלה

ואם מישו חושב שאני היחיד שלא מתקרב למסיבות כאלה שיראה את יגאל ואת הסייברים ומארק ועוד הרבה מפה
אז מי שכן יכול ללכת למסיבות איכותיות ועדיין הולך למסיבות מסחרה שיעשה חושבים עם עצמו אולי כדאי לו לפנות לפורום של 99 אסקייפ


את כל זה שחר למד ממני
להגיע לבד וזיין על החברים האלו ...
תאמין לי שאם אני מגיע מהדרום עד למרכז צפון או שפלה.. בטוח שגם אתה יכול !!! כמו שאומרים סבלימינל ...


Posted by Shahar on Mar-30-2005 16:23:

quote:
Originally posted by fusi
תחליף את החברים הישנים ותמצא חדשים שבראש שלך. לא אמור להיות קשה


כל מילה בסלע אווטאר!!


quote:
Originally posted by Huge-A
את כל זה שחר למד ממני
להגיע לבד וזיין על החברים האלו ...
תאמין לי שאם אני מגיע מהדרום עד למרכז צפון או שפלה.. בטוח שגם אתה יכול !!! כמו שאומרים סבלימינל ...


מודה לך עד היום כפרה עלייך
עכשיו סתום תפה ודגם תצמך חייל


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.