TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Industri hall
Pages (2): « 1 [2]
Intresset finns i Sverige... m�nga vill klubba!
men problemet �r att vi inte har n�got bra...iallafall ofta... fast nu s� b�rjar det h�nda saker och sista halv�ret s� har det varit ett och annat med stora namn
det f�r vi faktiskt inte gl�mma
...
Sista halv�ret s� har det ploppat upp massor med house klubbar och jag �r s�ker p� att snart s� kommer trance ox�
. Problemet i Sverige �r att det inte finns bra lokaler och d�rf�r kan man inte arrangera n�got stort eller n�gon klubb...
Tyv�rr s� finns inte klubbkulturen i Sverige, utan h�r ska man ut och supa helt enkelt... det h�ller p� att f�r�ndras men alla h�nger inte riktigt med (snuten, politiker, lokaluthyrning...) och stoppar allt som �r roligt!
Men som sagt s� h�ller det p� att f�r�ndras och vi kan g�ra n�got tillsammans, n�got kul och positivt... men vi kan ju l�gga ner dom st�rsta namnen !? 
| quote: |
| Originally posted by Gaby det h�ller p� att f�r�ndras men alla h�nger inte riktigt med (snuten, politiker, lokaluthyrning...) och stoppar allt som �r roligt! |
n�r jag t�nker p� allt det h�r.. Har vi n�tt program p� radio eller tv d�r programledaren inte m�ste sucka h�gt eller himla med �gonen n�r det spelats lite trance? Vi m�ste va den mest �siktf�rtryckta minoriteten n�nsin i det h�r vidriga landet!
Innerst inne tror jag alla �lskar bra trance (mer eller mindre), synd bara att man inte f�r gilla s�nt som e bra f�r d� kanske man har kul och det g�r ju inte..
applause....
Mycket klockrent inl�gg RaveSquad, h�ller med punkt � pricka...
Jag st�r f�r allt jag gillar, kolla g�rna in mina downloads p� min hemsida Stefan.Sundheden.com
men jag blir fan tr�tt p� Daddy Dj p� NRJ och Uchi kuchi ja ja j� j� = Mounlin rouge
Spelar ingen roll vilket land jag �r i, om n�got s� skulle jag �ka till Holland f�r att bara g� p� feta fester.
ses...
TRAGISKT!
(s�tt g�rna p� lite ,sorglig men �nd� "respektfull" musik, typ: jag-har-r�ddat-hela-v�rlden-och-ska-nu-kr�nas-till-prinsessa-och-ska-h�lla-tal-inf�r-hela-v�rlden musik)
K�nner att vissa av er verkligen inte tror att det kommer h�nd n�got f�rrns ca: 5-10 �r. Detta �r troligtvis (och beklagligt) sant. Men jag k�nner att det �r vi (eller n�gra andra trance-patrioter) som m�ste inf�ra trancen in till Sverige! Nu n�r man (andra svennar som e f�rf�rda av m�rkret) ska ut s� vill man antingen h�ra cheesey-house eller NRG shit like D�ddy Dj! (ps. P3 RULEZ!
) Ifall inte vi r�r p� oss, s� kommer troligtvis ingen annan g�ra ett heller!
Och s� �r ju inte clubbing med i den svenska traditionen (det �r som att k�ka sill o nubbe i libanon) men n�gon m�ste ju visa Svenskarna (jag e f�dd i USA, ifall n�gon ville veta....) att trance �r det enda som r�r och ber�r p� dansgolvet lika s� som i badrummet, s�ngen eller n�gon annanstans!
Och eftersom vi kallar oss "tranceaddicts" s� m�ste vi f�r alla satanister
i Wadk�ping inf�ra en of�rgl�mmlig trance "afton"! Addicted, d� �r man inte bara lite sm� sugen p� en sak ibland, UTAN HELA G�LA TIDEN!!!! S� jag tycker att det e lika bra att vi g�r det innan folk bara t�nker p� att g� o bli homosexuella!
(st�ng g�rna av musiken nu)

| Originally posted by SteveTranz4ever Jag st�r f�r allt jag gillar, kolla g�rna in mina downloads p� min hemsida Stefan.Sundheden.com men jag blir fan tr�tt p� Daddy Dj p� NRJ och Uchi kuchi ja ja j� j� = Mounlin rouge Spelar ingen roll vilket land jag �r i, om n�got s� skulle jag �ka till Holland f�r att bara g� p� feta fester. ses... |
Tack f�r alla l�tar...Peaches rockar o det st�r jag ocks� f�r
| Originally posted by Ravesquad O Vitryss, varf�r skulle vi inte f� se Armin eller Dyk i en stor lokal n�r tiesto var h�r f�rra �ret? Det fanns(finns) inte fler som k�nner till honom �n Armin eller Dyk. |
WE WANT TO PARTY!
WE WANT TO PARTY!
WE WANT TO PARTY! 
| Originally posted by Gaby vi kan g�ra n�got tillsammans, n�got kul och positivt... men vi kan ju l�gga ner dom st�rsta namnen !? |
Har just skrivit o fr�gat Paul vad han tar
| Originally posted by Ravesquad Varf�r det ?! H�r ska fan imej festas...och d� ska det festas rej�lt.. Har just skrivit o fr�gat Paul vad han tar |
Som den negativa, pessimistiska och otroligt st�mningsf�rst�rande m�nniska jag �r s� m�ste jag h�lla med Gaby.
Blir sv�rt att f� hit Top 10, men men, kaaaanske..
Danny Howells var juh h�r, han �r v�l 11 eller n�t
D� s�tter vi ig�ng..
N�n som kan hj�lpa mig o fylla i den h�r?
Hello,
thanks for your request and mail.
Im sorry to say for this year is Paul completely booked out.
To have a closer look on your booking request could you please give us the following information:
PROMOTER NAME
COMPANY NAME
ADDRESS
PHONE NUMBER
FAX NUMBER
E-MAIL ADDRESS
PAGER/MOBILE
DATE OF EVENT
NAME OF EVENT
VENUE
VENUE ADDRESS
CITY, STATE
CAPACITY/TICKET PRICE
SERVE ALCOHOL (Yes/No)
Door policy (over 18)
Opening / Closing times
Confirmed Line-Up
DESIGNER�S FLYER DEADLINE
NUMBER OF FLYERS
SOUND COMPANY
LAST EVENT
DATE OF LAST EVENT
CITY OF LAST EVENT
ATTENDANCE OF LAST EVENT
VENUE
VENUE ADDRESS
LINE UP
Gaby skulle inte du ha n�n fest?
| Originally posted by Ravesquad Varf�r det ?! H�r ska fan imej festas...och d� ska det festas rej�lt.. Har just skrivit o fr�gat Paul vad han tar |
| Originally posted by Vitryss Som den negativa, pessimistiska och otroligt st�mningsf�rst�rande m�nniska jag �r s� m�ste jag h�lla med Gaby. Blir sv�rt att f� hit Top 10, men men, kaaaanske.. Danny Howells var juh h�r, han �r v�l 11 eller n�t |
Re: D� s�tter vi ig�ng..
| Originally posted by Ravesquad Gaby skulle inte du ha n�n fest? |
Det kan ju vara sv�rt att fylla formul�ren d� man inte riktigt har n�n id�...eller???
| Originally posted by Gaby Det kan ju vara sv�rt att fylla formul�ren d� man inte riktigt har n�n id�...eller??? |
| Originally posted by Ravesquad Jod� jag har en id�... Paul van Dyk Docklands Valborg kanske? |
verkar inte helt l�tt att f� hit folk... m�ste ju dock g� att skapa nya "events"... vad hette f�rresten det som Tiesto var p� f�rra �ret? de som l�g bakom det kanske kan vara till hj�lp
| Originally posted by reveal verkar inte helt l�tt att f� hit folk... m�ste ju dock g� att skapa nya "events"... vad hette f�rresten det som Tiesto var p� f�rra �ret? de som l�g bakom det kanske kan vara till hj�lp |