TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote (?) Hardtrance-topic
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Nou ik heb Pure Thrust nog maar even nageluisterd, maar die beat is in geen mijlenver een hardtrancebeat. Het nummer knalt wel, maar beuQt niet. Ik denk dat jullie vanwege de snelheid van dit nummer het categoriseren als hardtrance, maar goed het zal wel een verschil in definitie zijn. Nu-NRG is overal het algemeen toch te scharen als definitie van pure uplifting trance. Maar goed dat vindt ik...
Meeste hardtrance spul van tegenwoordig vind ik niet zo bijzonder. Oude platen van Cosmic Gate, Dumonde, Shokk, Derb, Scot Project, etc vind ik wel supervet. Ik heb Scot Project's nieuwe album ook gechecked en z'n nieuwe tracks vind ik ook maar matig en benaderen in de verste verte niet een Overdrive.
Cosmic Gate - I Feel Wonderfull vind ik wel een superplaat (ook als is het gewoon Bilengual) en Judge Jules vs Dumonde - What's In Your Head vind ik ook een aardig nummer. Voor de rest kan ik niet zo veel hardtrancers noemen die mij weten te boeien.
| quote: |
| Originally posted by Eagle` Dit is misschien heel wat minder te catologeren onder hard-trance, maar nrs als Outback - Minds in Motion en hun remix van Charger - Turtle Beach zijn ook vette platen imo ![]() |
Jammer dat de stijl een beetje doodgebloed is. Mocht het inmiddels vaakgenoemde Shokk-plaatje nog ooit vindbaar/repressed worden dan sta ik ergens vooraan in de rij om een exemplaar te bemachtigen. Wat een WERELDnummer! Ik heb de liveset waar ik 'm uit ken (scott bond op trance energy 2001 in thialf) echt helemaal grijs gedraaid om wille van dat nummer, samen met kai tracid - life is too short (energy remix).
Verder weinig zinnigs te melden, ik download nauwelijks nog wat en tijd/geld om naar feestjes te gaan heb ik even niet
.
Net even de set van Scot Project @ InQontrol 2005 beluisterd en moet toch zeggen dat ik het net niet iets vinde hebben... Beetje teveel van hetzelfe.
Maar smaken verschillen gelukkig 
| Originally posted by kolkiewolkie Mocht het inmiddels vaakgenoemde Shokk-plaatje nog ooit vindbaar/repressed worden dan sta ik ergens vooraan in de rij om een exemplaar te bemachtigen. Wat een WERELDnummer! |

Ik vond die set van Scot @ In Qontrol ook erg tegenvallen, had er wat meer van verwacht, denk ik. Hmmm...jammer eigenlijk... Yoji had wel wat meer nieuw spul mogen draaien.
Wat dachten jullie van de Cosmic Gate remix van Ferry Corstens PUNK? Die vond ik ook wel heel heel erg aardig 
En kan iemand die S.H.O.K.K. die zoveel genoemd wordt anders uppen op Yousendit?? Ben wel heel erg benieuwd of ik hem nou wel/niet ken...
| Originally posted by nwopper Yoji had wel wat meer nieuw spul mogen draaien. |
| Originally posted by SnuggLe En kan iemand die S.H.O.K.K. die zoveel genoemd wordt anders uppen op Yousendit?? Ben wel heel erg benieuwd of ik hem nou wel/niet ken... |
| Originally posted by Original https://s47.yousendit.com/ d.aspx?id=28QSRARJKD1P61W989B0AQ9V8J |
| Originally posted by SnuggLe Merci Bien, monsieur! |
| Originally posted by SnuggLe Wat dachten jullie van de Cosmic Gate remix van Ferry Corstens PUNK? Die vond ik ook wel heel heel erg aardig ![]() |
| Originally posted by HiGH_NrG Net even de set van Scot Project @ InQontrol 2005 beluisterd en moet toch zeggen dat ik het net niet iets vinde hebben... Beetje teveel van hetzelfe. Maar smaken verschillen gelukkig |

wat een super set 
| Originally posted by moogwai Ook supervet vind ik DJ Tiesto - Urban Train (Cosmic Gate Remix) |
Ik hou van alles wat met trance te maken heeft. Ook de harde variant er van. Maar het mag wel hard zijn maar moet wel melodieus blijven. De mannen van Dumonde zijn daar echt helden in. Die setjes van hun beluister ik zelfs thuis. Dat zegt wel genoeg dan is het geen dom gebeuk. En het setje van slam fm is idd super
^Ik mag hem nu al 
| Originally posted by nwopper ^Ik mag hem nu al |
ROFL
"Kom niet aan Dumonde!" 
Ontopic: Dumonde, Cosmic Gate, S.H.O.K.K. en Flutlicht zijn wel helden
Jammer dat we weinig horen tegenwoordig van de laatst genoemde.
Kom je aan DuMonde, dan kom je aan mij!
Ontopic: Inderdaad nog steeds jammer dat Flutlicht niet meer in zijn originele hoedanigheid bestaat en er geen platen meer van hen uitkomen......
Voor wie de livesets van InQontrol nog niet heeft:
Scot Project:
klik
Zany:
klik
Yves de Ruyter:
klik klik[/URL]
Yoji:
klik
Trance Generators:
klik
Mind-X:
klik
Bas&Ram:
klik
Tommy Pulse:
klik
Kalashnikov:
klik
Monday the 4th of april will be the launch-date for a new hardtrance show on DI FM. "Maximum" will provide you with the best energetic and powerful sounds out there.
The first episode of Maximum will be broadcast on the 4th of april between 21.00 and 23.00 CET on the hardtrance channel of DI FM.
Dat was gister dus, ik las het net dus heb het niet gehoord.
Ik weet niet of het handig van ze is om op maandagavond uit te zenden, aangezien Bas&Ram op FreshFM ook hun platen draaien die avond elke week.
Yoji_Biomehanika_-_Essential_Mix-SAT-04-03-2005-XXX
Public Domain - Americana (Incentive)
Paffendorf - Welcome To America Technopunk Remix (Kontor)
Thilo & Evanti - Static (Straight On Black)
Riot303 vs Observer - Kickin & Alive (Everlasting)
Remo-Con - G-Sigh (Hellhouse)
Ghost - Whos Fucking Me (GS2)
JC Russel - Huntdown 4am (Matrix)
Mark Sherry - Venegeance (Detox)
Yoji Biomehanika - Never End Version-x (Hellhouse)
Eurotrash - Get Up, Get Down Yoji Biomehanika Remix (Stimulant)
Yoji Biomehanika - Samurai (Hellhouse)
Tobias Luke - Seek & Destroy (Compressed)
Yoji Biomehanika - Monochroma Romeo Toscani Remix (Hellhouse)
Derler & Klitzing - My Life (Proceed)
Dark By Design - Blackout Yoji Biomehanika & Romeo Toscani Remix (Good Greef)
Cruz & The White feat. DJ Steph - Technology (Patriot Hardbeat)
Thilo & Evanti - Caution (Straight On Black)
Yoji Biomehanika - Monochroma Blutonium Boy vs. DJ Neo Remix (Hellhouse)
DJ Century & Synthetic - Ipanema (Illuminate)
Dave202 meets Dumonde - Singularity (F8T)
Gouryella - Ligaya Yoji Biomehanika Remix (Carnal Purple Eye Entertainment)
Mischien wat voor de hardtrancers hier, zitten wel wat aardige nummers tussen, afgewissels hardtrance en wat hardtsyle.
Goede nieuw hardtrance nummers:
Tommy Pulse - Sweet Sin (Feat Svyat Sterligov remix)
fusion_808_-_let_me_take_you_(derler_and_klitzing_mix)
the_freak_presents_exo-above_the_clouds_mark_norman_remix
De nieuwe Isaac vind ik ook wel wat hebben,
dj isaac - nobody_likes_the_records_that_you_play
Die van Tommie is zeker goed!
PS: ik moest gister stoppen met MSN omdat mijn kat water over mijn toetsenbord had gestoten en ik geen zinnige letter er meer uit kreeg. Dat hele ding was maf.... Ik heb nu weer een tweedehandse gehaald uit mijn schuur. 
| Originally posted by nwopper Die van Tommie is zeker goed! PS: ik moest gister stoppen met MSN omdat mijn kat water over mijn toetsenbord had gestoten en ik geen zinnige letter er meer uit kreeg. Dat hele ding was maf.... Ik heb nu weer een tweedehandse gehaald uit mijn schuur. |