TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [03-05-2005] Sander Kleinenberg Solo (Mellow Moods) - Catacomben, Den Haag
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ja volgensmij kan het druk worden ![]() Afterparty bij mij, met chocomel en joints |
| Originally posted by emre Kan ik ipv joints DJ's aanvragen |
| Originally posted by emre NLTA meeting in de maak |
Weet nog niet zeker of ik kom.....ff kijken of ik vrij kan krijgen die woensdag....
| Originally posted by MaGiK54 Weet nog niet zeker of ik kom.....ff kijken of ik vrij kan krijgen die woensdag.... |
Volgens de site duurt het tot 4 uur.....
Kijk es aan! Hopelijk kan ik wat mensen mee krijgen... eerst trainen en dan richting The Hague
| Originally posted by Tim81 Kijk es aan! Hopelijk kan ik wat mensen mee krijgen... eerst trainen en dan richting The Hague |
Hehe, ik geloof dat ik ook verwacht wordt

| Originally posted by eieregooie Hehe, ik geloof dat ik ook verwacht wordt |
! Tot dinsdag
3 MEI
SANDER KLEINENBERG (SOLO)
NB: THIS EDITION WILL BE HELD IN CLUB COCOON
AND LASTS UNTIL 4AM!

| Originally posted by eieregooie Hehe, ik geloof dat ik ook verwacht wordt |

| Originally posted by Asperge 3 MEI SANDER KLEINENBERG (SOLO) NB: THIS EDITION WILL BE HELD IN CLUB COCOON AND LASTS UNTIL 4AM! |
ow ok, Cocoon dus 
Tis definitief....ik ga niet.....kan geen vrij krijgen woensdag en ik gaat ook niet doorbikkelen....
| Originally posted by MaGiK54 Tis definitief....ik ga niet.....kan geen vrij krijgen woensdag en ik gaat ook niet doorbikkelen.... |
ik blijk ook ineens te gaan
een keer op dinsdag stappen is ook wel weer eens wat anders
Oke wie zijn hier nu allemaal bij?
ik moet woensdag werken 
Ik ook, gewoon komen man! 
| Originally posted by SnuggLe Ik ook, gewoon komen man! |
| Originally posted by magrec jah jij hoeft niet 2 uur terug met de trein.... Ik moet gewoon ff werken geld heb ik hard nodig op het moment. |
Je hebt helemaal gelijk hoor!
hoelaat begint het? Nog steeds om 22:00 uur? of nu om 00:00?
En hoe zit het met de min. leeftijd? 23+? 
Het begint er steeds meer op te lijken dat het erg moeizaam gaat worden om hier bij te zijn... De een (werk) na de ander (moe) haakt af, dus mijn hoop is nu volledig op emre gevestigd
!
| Originally posted by eieregooie ow ok, Cocoon dus |

Ben er nooit geweest op een feest, maar wel eens gewoon wat gedronken, was wel leuk