TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 30 april Earth outdoor
Pages (2): « 1 [2]

Posted by SnuggLe on Mar-31-2005 08:29:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Dat zijn ze eigenlijk wel, bijna alle prog dj's vind ik goed! relaxt toch?

Dat is zeker relaxed
Ach mijn progressive smaak is ook wel breed, maar bijvoorbeeld Ozgur Can, Markus Schulz, Chable, dat soort dingen doen mij weinig.
De set van Superpitcher bij de laatste BCnight bv was juist heel vet.
Ik hou niet van die huistuin en keuken-progressive. Satoshi is daar een goed voorbeeld van, hoe het OOK kan

quote:
Originally posted by tijs08
Wil er nog aan toevoegen dat bijvoorbeeld een feest met alleen Deep Dish ook niet meer iets is waar ik heen hoef. Ze kunnen lekkere setjes draaien met af en toe een knaller erin, maar een lange set van ze kan mij dus echt niet boeien. Veel te vlak, en weinig melodieuze loopjes in de nummers.

Kort gezegd vind ik 99% van de progressive die voor 2000 is gemaakt niks. Veel te eentonig. Pas rond 2001 versmolten de trance en progressive en sindsien ben ik dus ook helemaal van de trance af. Al hou ik nog steeds van de 'Markus' style wat nog altijd progressive trance is, natuurlijk.

Breaks ala Shiloh en Evil Nine vind ik ook erg gaaf. Of echte harde breaks, download maar eens een nummertje van 'The Breakfastaz'

Deep Dish is af en toe nog leuk ja, maar het kan me ook niet HEEL veel boeien. Teveel rockcovers etc.

Ik ben juist wel fan van de 'oude' progressive. Ik heb juist zeer weinig met trance, en al die progtrance (Markus dus ja) vind ik dan ook helemaal niets. Te trancy.

quote:
Trouwens de keren dat ik de Stanton Warriors heb gehoord was het ook dik knallen en genieten!

Dat zijn de enige 'breaks' die ik kan waarderen

Maar ik was gewoon benieuwd. Er valt tegenwoordig zoveel onder progressive. Ook dingen die richting de techno gaan, wat ik helemaal geweldig vind.

Posted by Little Theseus on Mar-31-2005 12:57:

Gaan we hierheen of gaan we weer naar de StOpera?
Wat is er eigenlijk op de Stopera dit jaar!? Waneer is die earth line-up bekend!?
Zeg JP, start weer is zo'n koninginnedag draad met alle info van alle pleinen!!

Posted by Tim81 on Mar-31-2005 13:10:

volgens mij zijn Stopera en Rembrandtplein nog niet bekend gemaakt. Ik kwam op Partyflock en dergelijke alleen maar feestjes tegen met Fausto, Tom Harding, e.d.!

Ik ben ook benieuwd wat Loveland, ID&T of andere goede initiatieven (zoals Earth!) dit jaar brengen...

Zal wel weer weinig slaap worden dat weekend... en dan op zondag ook nog eens voetballen (wat een gekken bij de KNVB!)

Posted by SnuggLe on Mar-31-2005 13:16:

quote:
Originally posted by Little Theseus

Zeg JP, start weer is zo'n koninginnedag draad met alle info van alle pleinen!!

JP is sowieso rustig de laatste tijd......

Posted by Donna on Mar-31-2005 21:59:

Muhah,jullie fucken elkaar weer lekker (onno,tijs)
Heerlijk te zien dat dat nog steeds zo lekker kan

*hug*

Posted by Tim81 on Apr-01-2005 19:50:

Ik heb ergens gelezen dat Chemistry dit jaar weer een openluchtfeestje op het Frederiksplein geeft. Vorig jaar stonden zij op het Amstelveld, maar dat mag dit jaar niet meer...

Posted by Tim81 on Apr-01-2005 19:51:

en deze is helemaal mooi:

Koninginnedag - Amsterdam Museumplein 2005
30 april 2005 (za)
Amsterdam, Nederland

Op het Museumplein vindt dit jaar weer een groot aantal optredens plaats georganiseerd door Radio 538.

Bevestigde artiesten:
Gebroeders Ko

---
Bron: Festivalinfo.nl

Posted by Bouma-Bros on Apr-20-2005 08:21:

Denk dat ik hier wel ff kijken volgende week!

Full Line-up:

* Matthew Dekay
* Per
* Benoit
* Kareem Raihani
* The Funky Bastard
* Martijn & Dennis

Tijd: van 12.00 tot 21.00 uur.

Posted by Partyhardy! on Apr-20-2005 12:16:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Denk dat ik hier wel ff kijken volgende week! Matthew Dekay sluit hier af van 19.00 tot 21.00

Na het zien van zijn top 10 lijkt me dat ook wel �rg gaaf! =>

1. Pussylover - Frozen (Dept. 6 remix)-cdr
2. Rene Amesz - I like sex EP - Deep
3. Proluctors - Let's go back - DK Recordings
4. The Killers - Somebody told me (Christian Cambas remix)- Bootleg
5. Gabriel & Dresden - Dub Horizons (MDK edit) - cdr
6. Quardfonic - The Sound - cdr
7. Nick K - We came - Lowriders
8. Franccesco Cardenas - Unknown - Unknown
9. Stef & 16 Bit Lolita's - Vera para me - Deep
10. MK Ultra Project - Children 2005 - Dekay recordings

Veel nieuwe shit weer!

Posted by Bouma-Bros on Apr-27-2005 10:37:

Definitieve timetable voor zaterdag.

12.00 The Funky Bastard
13.30 Martijn & Dennis
14.30 Kareem Ra�hani
16.00 Matthew Dekay
17.30 Beno�t
19.00 Per

Posted by sndh on Apr-30-2005 07:43:

ik ga hier zeker langs vanmiddag! hoop nog iemand van jullie te zien...onno? sido? neem cam mee, dus evt id's gaan op de film

Posted by Hitman on Apr-30-2005 10:38:

quote:
Progressive dj's waar ik niet veel aan vind zijn:
Satoshi Tomiie af en toe, gedeeltes goed, gedeeltes minder.
Lee Burridge
Per
Lucien Foort

Die draaide het dak eraf op Beautiful! Jij kon het toen toch ook wel waarderen of niet?

Posted by SnuggLe on Apr-30-2005 10:47:

quote:
Originally posted by sndh
ik ga hier zeker langs vanmiddag! hoop nog iemand van jullie te zien...onno? sido? neem cam mee, dus evt id's gaan op de film

LoL, das nog erger dan een palmtoppien3rd!

Posted by sndh on Apr-30-2005 11:06:

maakt me lekker niets uit

Posted by SnuggLe on Apr-30-2005 12:11:

quote:
Originally posted by sndh
maakt me lekker niets uit

Mij ook niet hoor, je moet doen wat je niet laten kan, maar vind het gewoon wel grappig

Maar ik wil die vid's wel zien hoor

Posted by sndh on May-01-2005 19:57:

nu pas tijd om er wat over te zeggen... door alle drukte was ik bijna een uur later in de westerstraat, waar half gay amsterdam liep had ik t idee... maar goed, matthew draaide :d toen ik er net stond viel ineens het geluid uit Maar gelukkig zette matthew Greece 2000 op Super!! verder draaide ie daarna nog Bad en Luther Vandross - Can Heaven Wait (Matthew Dekay Remix) Al met al best lekkere set maar aan t einde betrok het weer toch aardig leek het. Daarna gewoon Amsterdam en haarlem doorgegaan

nog een fotootje:

had wel een paar filmpjes gemaakt, denk dat ik die straks nog post...

Posted by magrec on May-01-2005 20:02:

Ja was erg leuk kareem draaide voor matthew al heel veel vette plaatjes, dekay deed het ook niet slecht maar de set van benoIt was toch wel het vetst. Per was aardig kachel maar deed niet onder voor de rest....

Posted by HiGH_NrG on May-01-2005 22:16:

Vette tent hebben ze gebouwd zeg...

Pages (2): « 1 [2]