TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 30 april Earth outdoor
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Dat zijn ze eigenlijk wel, bijna alle prog dj's vind ik goed! relaxt toch? |

| Originally posted by tijs08 Wil er nog aan toevoegen dat bijvoorbeeld een feest met alleen Deep Dish ook niet meer iets is waar ik heen hoef. Ze kunnen lekkere setjes draaien met af en toe een knaller erin, maar een lange set van ze kan mij dus echt niet boeien. Veel te vlak, en weinig melodieuze loopjes in de nummers. Kort gezegd vind ik 99% van de progressive die voor 2000 is gemaakt niks. Veel te eentonig. Pas rond 2001 versmolten de trance en progressive en sindsien ben ik dus ook helemaal van de trance af. Al hou ik nog steeds van de 'Markus' style wat nog altijd progressive trance is, natuurlijk. Breaks ala Shiloh en Evil Nine vind ik ook erg gaaf. Of echte harde breaks, download maar eens een nummertje van 'The Breakfastaz' |
| Originally posted by Partyhardy! Trouwens de keren dat ik de Stanton Warriors heb gehoord was het ook dik knallen en genieten! |

Gaan we hierheen of gaan we weer naar de StOpera?
Wat is er eigenlijk op de Stopera dit jaar!? Waneer is die earth line-up bekend!?
Zeg JP, start weer is zo'n koninginnedag draad met alle info van alle pleinen!!
volgens mij zijn Stopera en Rembrandtplein nog niet bekend gemaakt. Ik kwam op Partyflock en dergelijke alleen maar feestjes tegen met Fausto, Tom Harding, e.d.!
Ik ben ook benieuwd wat Loveland, ID&T of andere goede initiatieven (zoals Earth!) dit jaar brengen...
Zal wel weer weinig slaap worden dat weekend... en dan op zondag ook nog eens voetballen (wat een gekken bij de KNVB!)
| Originally posted by Little Theseus Zeg JP, start weer is zo'n koninginnedag draad met alle info van alle pleinen!! |
Muhah,jullie fucken elkaar weer lekker (onno,tijs)
Heerlijk te zien dat dat nog steeds zo lekker kan
*hug*
Ik heb ergens gelezen dat Chemistry dit jaar weer een openluchtfeestje op het Frederiksplein geeft. Vorig jaar stonden zij op het Amstelveld, maar dat mag dit jaar niet meer...
en deze is helemaal mooi:
Koninginnedag - Amsterdam Museumplein 2005
30 april 2005 (za)
Amsterdam, Nederland
Op het Museumplein vindt dit jaar weer een groot aantal optredens plaats georganiseerd door Radio 538.
Bevestigde artiesten:
Gebroeders Ko
---
Bron: Festivalinfo.nl
Denk dat ik hier wel ff kijken volgende week!
Full Line-up:
* Matthew Dekay
* Per
* Benoit
* Kareem Raihani
* The Funky Bastard
* Martijn & Dennis
Tijd: van 12.00 tot 21.00 uur.
| Originally posted by Bouma-Bros Denk dat ik hier wel ff kijken volgende week! Matthew Dekay sluit hier af van 19.00 tot 21.00 |
Definitieve timetable voor zaterdag. 
12.00 The Funky Bastard
13.30 Martijn & Dennis
14.30 Kareem Ra�hani
16.00 Matthew Dekay
17.30 Beno�t
19.00 Per

ik ga hier zeker langs vanmiddag! hoop nog iemand van jullie te zien...onno? sido?
neem cam mee, dus evt id's gaan op de film
| Originally posted by Partyhardy! Progressive dj's waar ik niet veel aan vind zijn: Satoshi Tomiie af en toe, gedeeltes goed, gedeeltes minder. Lee Burridge Per Lucien Foort |
| Originally posted by sndh ik ga hier zeker langs vanmiddag! hoop nog iemand van jullie te zien...onno? sido? neem cam mee, dus evt id's gaan op de film |
maakt me lekker niets uit 
| Originally posted by sndh maakt me lekker niets uit |

nu pas tijd om er wat over te zeggen... door alle drukte was ik bijna een uur later in de westerstraat, waar half gay amsterdam liep had ik t idee... maar goed, matthew draaide :d toen ik er net stond viel ineens het geluid uit
Maar gelukkig zette matthew Greece 2000 op
Super!! verder draaide ie daarna nog Bad en Luther Vandross - Can Heaven Wait (Matthew Dekay Remix)
Al met al best lekkere set maar aan t einde betrok het weer toch aardig leek het. Daarna gewoon Amsterdam en haarlem doorgegaan 
nog een fotootje:
had wel een paar filmpjes gemaakt, denk dat ik die straks nog post...
Ja was erg leuk kareem draaide voor matthew al heel veel vette plaatjes, dekay deed het ook niet slecht maar de set van benoIt was toch wel het vetst. Per was aardig kachel maar deed niet onder voor de rest....
Vette tent hebben ze gebouwd zeg...