TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [30-04-2005] Armin van Buuren - Garenmarkt, Leiden (15.00u - 22.00u)
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
Als t net zo is als met t ontzet wordt t beregezellig
Amsterdam zal je mij niet snel meer zien met koninginnedag... Veel en veel te druk...
Ja ik vind t ook iets te in Adam, maar Armin was daar afgelopen jaar echt super vonk!
Amsterdam rules ten top op 30 april en gelukkig dit jaar ook weer op 29 april. ik ga me zooooo vermaken die 2 dagen, ik laat er engeltjes door huilen.. 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Als t net zo is als met t ontzet wordt t beregezellig Amsterdam zal je mij niet snel meer zien met koninginnedag... Veel en veel te druk... |
mensen wat heb ik hier zin in! tegen die tijd heb ik eindelijk weer geld om te feesten
alleen tot die tijd heb ik geen geld om uit te gaan what so ever
Heb er zin in!
Timetable / draaitijden anyone? Armin zal wel sluiten neem ik aan...
| Originally posted by M_Peror Heb er zin in! Timetable / draaitijden anyone? Armin zal wel sluiten neem ik aan... |
Oww... we hoeven er pas half 5 te zijn 
| Originally posted by eieregooie Oww... we hoeven er pas half 5 te zijn |
| Originally posted by Freezel Perry: 16:30 - 18:30 (volgens mij) Armin: 18:30 - 22:00 De rest weet ik niet |

ja, en tips voor diegene die al zeker met de wagen komen zijn ook welkom :-)
Volgens ene Sander van Armadamusic zou Armin van 18.00 tot 22.00 draaien.
en word er nog een meeting gehouden onder de TA-ers of wat?!
| Originally posted by Muppy en word er nog een meeting gehouden onder de TA-ers of wat?! |

We gaan weer los morgen! 
| Originally posted by @win We gaan weer los morgen! |

^ ROFL 
Hopelijk ben ik er, eerst ff Ferry kijken in Amsterdam en dan hopelijk op tijd in Leiden. Armin begint om 18:45 volgens mij.
Same here... eerst ff naar Amsterdam dan door naar Leiden. Have fun allemaal en misschien tot straks 
Veel plezier voor degenen die heen gaan 
Wat was het weer gaaf!
Wat een laatste half uur...
Armin (?) - Sensation White Anthem 2005
Paul van Dyk - For an angel
Nirvana (gebruikelijke afsluiting)
En nog een nummer als echte afsluiter, waar ik de naam niet meer van weet...
PS: Waar was Perry?
Mischa Daniels was voor hem in de plaats...
Laatste plaat was communications volgens mij 
Platen die langs zijn gekomen:
Hello strings, Say hello, Arcadia, Around you, Praise worthy tunes, All of us, Castamara 
Een gigantisch kut remix van Adagio for strings (phynn remix volgens mij), luvstruck 2005 remix of zo 
Hoogte punt was de afsluiting en paul van dijk - For An angel 
Super set was het!
Volgend jaar weer.
Zeker een superdag
! Begonnen in Amsterdam daar zat de sfeer er vanochtend al lekker in, in de middag naar Leiden gereden... Armin draaide MASTER,
heerlijk genoten 
| Originally posted by Flenkieboy PS: Waar was Perry? Mischa Daniels was voor hem in de plaats... |
opende met Owner of a lonely bitch
En een paar nieuwe plaatjes, een remix van een nieuwe tilt en nog een ander waar ie nog geen naam voor had
maar het was smullen in ieder geval!
Ja ja mensen het was weer gezellig! Dagje kwam traag op gang, Perry moest helaas openen dus het grootste deel van zijn set gemist. Daarna 5 man achter 10 draaitafels, All Hands on Deck. Dat begon echt voor heen meter maar later knalde dat lekker daar met oa Vitalic - La Rock
Mischa Daniels draaide helaas ipv Perry. Wel grappig die groovjes, maar toch niet helemaal mijn ding. Gelukkig wat meer stevigere electro op t eind.
En ja dan Armin. De opening begon lekker! Hello Strings (Flash Brothers Remix), Say Hello en Taurus achter elkaar
Daarna een dikke vette ID waar we zeker meer van gaan horen! Eerste uur was zowiezo top. Vrij korte opbouw voor Armin's doen en vrij snel lekker knallen. Maar ja dat ligt natuurlijk ook aan t publiek. Ik moet zeggen dat er wel veel 'gratis' volk was. Maar ja dat hou je toch... Overigens heb ik veel mooie vrouwen kunnen signaleren, een pluspunt!
Tweede uur van zijn set knalde al zeer stevig door. Zowiezo was de set vrij hard met veel techtrancertjes ertussen. Ik noem platen als Virus, No Dip (Remix) en Bling Bling. Absolute hoogtepunten voor mij waren toch Castamara, Everlast en als gruwelijke uitsmijter Nirvana
Dat plein schudde echt op z'n grondvesten tijdens die palat, echt alles en iedereen ging zwaar los!!
Iedereen zoals vanouds weer bedankt! Ow en euhhh Esther....
Moest je nog lang wachten voordat je je plaatje weer terugkreeg? 
absolutely great & stunning set !!!
tracks are in no order..
synergy - hello strings
starsign - taurus
Tiesto - adagio for strings (phynn rmx?)
Tiesto - ID (heard it at Trance Energy from Armin too)
gabriel & dresden - arcadia
motorcycle - around you
Mac Zimms - Kenetic
armin van buuren - shivers (alex m.o.r.p.h rmx?)
m.i.k.e. - massive motion
armin van buuren - blue fear 2003 (?)
marcel woods - time's running out
paul van dyk - for an angel
nirvana - smells like teen spirit (bk? rmx)
To add...
| Originally posted by maGu synergy - hello strings (flash brothers remix) starsign - taurus Tiesto - adagio for strings (dj danjo & rob styles rmx) Armin - Sensation 2005 Anthem gabriel & dresden - arcadia motorcycle - around you Mac Zimms - Kenetic armin van buuren - shivers (alex m.o.r.p.h rmx) m.i.k.e. - massive motion armin van buuren - blue fear 2003 Kay D Smith - Hoipolloi Remix paul van dyk - for an angel nirvana - smells like teen spirit (bk rmx) Primer - Everlast Fred Baker and Nyram - Confirmation Fred Baker and Keyboard Kids - All of Us (Fred Baker Remix) Marcos - Cosmic Strings Raul Cremona - Virus Remy and Roland - Till Ya Drop Sander van Doorn - Bling Bling Silvio Ecomo - No Dip (Remix) Jonas Steur - Castamara |