TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [03-06-2005] Armada Night Ibiza Kick-Off Party - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »
verdomme! herinner me net dat mijn pa de volgende dag zijn 50e verjaardag viert. Dan gaan we de hele dag iets doen.. vanaf vroeg al.. kan er dus misschien niet bij zijn.. 
Ziet er naar uit dat ik bij Ferry Corsten in de Asta ben deze avond, ook niet verkeerd natuurlijk 
| quote: |
| Originally posted by TranceZoner Ja dat kan ook wel denk ik... Lekker dan van Amsterdam naar Geldermalsen |

| Originally posted by Esrem Als je erg omhoog zit heb ik ook nog wel plek, woon in Amstelveen en Geldermalsen is kut reizen, ik spreek uit ervaring ![]() Maar ik ben er dus ook sowieso |
Denk dat ik maar iets moet regelen dat Chris weer meegaat naar Armin Only en dat we dan vrijdagnacht bij hem kunnen pitte in een of ander gat dat Tricht heet, zodat we zaterdagavond maar 5 kilometer ofzo hoeven te reizen naar Buren....
Aanwazig 
| Originally posted by Esrem Als je erg omhoog zit heb ik ook nog wel plek, woon in Amstelveen en Geldermalsen is kut reizen, ik spreek uit ervaring ![]() Maar ik ben er dus ook sowieso |
Jaloers?
Er zijn mannen die niet overal meteen wat achter zoeken en gewoon vriendschappelijk bij een meisje kunnen slapen...
denk dat ik toch ook maar hier heen ga
moet alleen nog wat aanhang zien te regelen
| Originally posted by Tomaz TA-Slet |

| Originally posted by Esrem Jaloers? Er zijn mannen die niet overal meteen wat achter zoeken en gewoon vriendschappelijk bij een meisje kunnen slapen... |
| Originally posted by Esrem Er zijn mannen die niet overal meteen wat achter zoeken en gewoon vriendschappelijk bij een meisje kunnen slapen... |
| Originally posted by Esrem Jaloers? Er zijn mannen die niet overal meteen wat achter zoeken en gewoon vriendschappelijk bij een meisje kunnen slapen... |
Makkelijk antwoord...
Easy does it!
Jaaaaa...
Helemaal goed!
Weet iemand al iets over de kaarten?
Bij Armada kon ik nog niks vinden, Bij Armin staat ie erop...
FRS exclusive weer?
Alleen jammer dat het op vrijdag is.. ben altijd best wel kapot na een week werken
Koop je deze keer WEL op tijd een kaartje, Ei? 
Lijkt me erg vet, Armin Only was ook top.
maar een vrijdag...
Moet zaterdag werken en heb mun geld hard genoeg nodig dit jaar, dus kan ik nie zomaar afzeggen.
Helaas.
ah mooi, eindelijk weer eens een goed feestje op vrijdag 
Feestjes op zaterdag zijn niet te doen, als je zondagochtend erg vroeg weer moet voetballen 
| Originally posted by BaRTeZ ah mooi, eindelijk weer eens een goed feestje op vrijdag ![]() Feestjes op zaterdag zijn niet te doen, als je zondagochtend erg vroeg weer moet voetballen |
| Originally posted by BaRTeZ Feestjes op zaterdag zijn niet te doen, als je zondagochtend erg vroeg weer moet voetballen |
| Originally posted by jp Koop je deze keer WEL op tijd een kaartje, Ei? |
ik ben er net achter gekomen dat ik die week dan op excursie ben met school...
kut dus... (voordeel is dat ik nu niet hoef te kiezen tussen armin/ferry/marco v)
| Originally posted by Muppy ik ben er net achter gekomen dat ik die week dan op excursie ben met school... |
| Originally posted by MaGiK54 Waar gaat u heen dan ? |
Huishoudkunde