TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T Radio in de ether? Help eventjes AUB.
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by mido merci! |
Radio 10FM 35.8%
ID&T-Radio 17.4%
Radio 192 11.0%
Kink FM 8.0%
hmm ok je hebt me stem maar kweenie of dit haalbaar is
Weet je waarom stem je niet gewoon elke dag weer want ik kon ook gewoon 2 keer stemmen.
Zo krijg je nog meer stemmen dus nog meer % voor ID&T radio

zo het gaat hard met id&t 
beter....
Radio 10FM 34.1%
ID&T-Radio 20.8%
Radio 192 10.8%
GREETZ!!
Mijn stem heb je zeker!
IDT radio MOET gewoon in de ether, ik ben het zat dat gejingel van 538 in de auto te moeten horen.. K heb thuis ook nooit iets anders opstaan.. Zo k heb weer gesproken 
Is er eindelijk een poll die ik eigenlijk zou moeten editten :P kan het niet
jammer jammer...
mijn vote heeft idnt radio iig
Hehe leuk dat we weer ff heel die poll beinvloeden 
Heb ook ff gestemd en Id&T staat er best aardig voor, nog meer mensen moeten ff stemmen
Radio 10FM 30.2%
ID&T-Radio 22.1%
Radio 192 16.4%
Kink FM 6.7%
Radio 3FM 3.6%
en nog maar eventjes een x-tje gestemd.......
kan geen kwaad lijkt me 
Ik heb ook weer ff gestemd
Wie wordt de Radiotopper van de 21e eeuw?
Radio 10FM 29.9%
ID&T-Radio 22.6%
we komen in de buurt
Anders moet iemand ff een thread aanmaken in de chill-out, dan gaat ie wel winnen
| quote: |
| Originally posted by Ruben_Dubbink en nog maar eventjes een x-tje gestemd....... kan geen kwaad lijkt me |
ik hem een paar dagen geleden gestemd op school en nu dus thuis....
ID & T in de ether en ik hang dagelijks op de bank achter mijn stereo.
Greetz, Mack
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Uh hoe doe je dat dan, want toen ik er net nog een keer heen ging stond er dat ik al gestemd had |
Je kunt gewoon een paar dagen wachten en dan opnieuw stemmen
Tenminste dat kan bij mij wel 
Het staat trouwens nu:
Radio 10 FM : 27.0
ID&T Radio : 22.8
Dus het komt in de buurt ma we moeten gewoon nog 1 keertje
massaal gaan stemmen
Ik had gisteren gestemd en kon vandaag weer stemmen, dus allemaal kijk een paar dagen later nog eens en help id%t on top 
Radio 10FM 26.5%
ID&T-Radio 23.4%
Radio 192 16.1%
komop mensen we zijn er bijna! Ik heb trouwes uitgevonden dat je elke dag opnieuw kunt stemmen.. Duz ff elke dag je stem geven!
Ja, ik heb weer gestemd
Radio 10FM 26.5%
ID&T-Radio 23.5%
nog een paar stemmen en.....
morgen weer ff thuis en op school stemmen
Heb ook maar weer gestemt.
Je kan niet altijd stemmen, want het gaat gewoon via IP adres 
Volgesmij kan je 1 keer per uur stemmen ofzo, maar mensen, kijk es ff de stand!
Radio 10FM 25.8%
ID&T-Radio 24.0%
Radio 192 16.3%
Nou ik kan echt niet meer, maar scheelt nu nog maar 2 procentjes ofzo
Ik heb weer n nieuw IP-adres...bedankt @home...
Radio 10FM 25.1%
ID&T-Radio 24.4%
come onnnnnnnnn !
Naja, eigenlijk heeft mijn stem geen enkele waarde: ik heb niet eens een radio thuis
maar ik heb het toch maar gedaan
radio 10 FM: 25,0%
id&t: 24,4%
ik kan niet meer op m'n huisadres stemmen,
waarom lukt het de rest wel??
Ik kan de laatste tijd 1x per dag stemmen.
NU BOVENAAN
ID&T-Radio 25.0%
Radio 10FM 24.7%
ID&T-Radio 25.1%
Radio 10FM 24.5%
Radio 192 17.6%
hehehe, we did it 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.