TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T Radio in de ether? Help eventjes AUB.
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by K.nattick on Nov-21-2001 16:47:

quote:
Originally posted by mido


merci!


Geachte ANTI-NS'er (I'm with u), graag gedaan! Promo de hardste...hoow even tiszun tranceforum...anywayz c'est �a.


Posted by aphex on Nov-21-2001 19:14:

Radio 10FM 35.8%
ID&T-Radio 17.4%
Radio 192 11.0%
Kink FM 8.0%

hmm ok je hebt me stem maar kweenie of dit haalbaar is


Posted by Gurian on Nov-22-2001 06:16:

Idea

Weet je waarom stem je niet gewoon elke dag weer want ik kon ook gewoon 2 keer stemmen.
Zo krijg je nog meer stemmen dus nog meer % voor ID&T radio


Posted by Bellie on Nov-22-2001 22:47:

zo het gaat hard met id&t
beter....

Radio 10FM 34.1%
ID&T-Radio 20.8%
Radio 192 10.8%


GREETZ!!


Posted by Dj Alpha on Nov-22-2001 23:38:

Mijn stem heb je zeker!
IDT radio MOET gewoon in de ether, ik ben het zat dat gejingel van 538 in de auto te moeten horen.. K heb thuis ook nooit iets anders opstaan.. Zo k heb weer gesproken


Posted by Henkie_henk on Nov-22-2001 23:50:

Is er eindelijk een poll die ik eigenlijk zou moeten editten :P kan het niet jammer jammer...

mijn vote heeft idnt radio iig


Posted by Dj Lex on Nov-23-2001 16:57:

Hehe leuk dat we weer ff heel die poll beinvloeden
Heb ook ff gestemd en Id&T staat er best aardig voor, nog meer mensen moeten ff stemmen

Radio 10FM 30.2%
ID&T-Radio 22.1%
Radio 192 16.4%
Kink FM 6.7%
Radio 3FM 3.6%


Posted by Ruben_Dubbink on Nov-23-2001 22:08:

en nog maar eventjes een x-tje gestemd.......
kan geen kwaad lijkt me


Posted by serialkillah on Nov-23-2001 22:23:

Ik heb ook weer ff gestemd


Wie wordt de Radiotopper van de 21e eeuw?
Radio 10FM 29.9%
ID&T-Radio 22.6%



we komen in de buurt

Anders moet iemand ff een thread aanmaken in de chill-out, dan gaat ie wel winnen


Posted by Dj Lex on Nov-23-2001 22:29:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
en nog maar eventjes een x-tje gestemd.......
kan geen kwaad lijkt me


Uh hoe doe je dat dan, want toen ik er net nog een keer heen ging stond er dat ik al gestemd had


Posted by serialkillah on Nov-23-2001 22:35:

ik hem een paar dagen geleden gestemd op school en nu dus thuis....


Posted by Mack on Nov-25-2001 21:01:

Smoking ..umm..something

ID & T in de ether en ik hang dagelijks op de bank achter mijn stereo.

Greetz, Mack


Posted by Ruben_Dubbink on Nov-25-2001 21:16:

quote:
Originally posted by Dj Lex


Uh hoe doe je dat dan, want toen ik er net nog een keer heen ging stond er dat ik al gestemd had


Eerst thuis, toen op school.......


Posted by Gurian on Nov-26-2001 10:42:

Je kunt gewoon een paar dagen wachten en dan opnieuw stemmen
Tenminste dat kan bij mij wel

Het staat trouwens nu:
Radio 10 FM : 27.0
ID&T Radio : 22.8

Dus het komt in de buurt ma we moeten gewoon nog 1 keertje
massaal gaan stemmen


Posted by Evil_E on Nov-26-2001 19:49:

Ik had gisteren gestemd en kon vandaag weer stemmen, dus allemaal kijk een paar dagen later nog eens en help id%t on top


Posted by Dj Alpha on Nov-26-2001 21:39:

Radio 10FM 26.5%
ID&T-Radio 23.4%
Radio 192 16.1%

komop mensen we zijn er bijna! Ik heb trouwes uitgevonden dat je elke dag opnieuw kunt stemmen.. Duz ff elke dag je stem geven!


Posted by serialkillah on Nov-26-2001 21:52:

Ja, ik heb weer gestemd

Radio 10FM 26.5%
ID&T-Radio 23.5%

nog een paar stemmen en.....

morgen weer ff thuis en op school stemmen


Posted by Dr. Kuipers on Nov-27-2001 08:34:

Heb ook maar weer gestemt.
Je kan niet altijd stemmen, want het gaat gewoon via IP adres


Posted by Dj Alpha on Nov-27-2001 08:56:

Volgesmij kan je 1 keer per uur stemmen ofzo, maar mensen, kijk es ff de stand!

Radio 10FM 25.8%
ID&T-Radio 24.0%
Radio 192 16.3%


Posted by Dj Lex on Nov-27-2001 12:59:

Nou ik kan echt niet meer, maar scheelt nu nog maar 2 procentjes ofzo


Posted by -=WVG=- on Nov-27-2001 13:51:

Ik heb weer n nieuw IP-adres...bedankt @home...

Radio 10FM 25.1%
ID&T-Radio 24.4%

come onnnnnnnnn !


Posted by Eye-Riz on Nov-27-2001 14:25:

Naja, eigenlijk heeft mijn stem geen enkele waarde: ik heb niet eens een radio thuis maar ik heb het toch maar gedaan
radio 10 FM: 25,0%
id&t: 24,4%


Posted by Ruben_Dubbink on Nov-27-2001 18:44:

ik kan niet meer op m'n huisadres stemmen,
waarom lukt het de rest wel??


Posted by Evil_E on Nov-27-2001 19:16:

Ik kan de laatste tijd 1x per dag stemmen.

NU BOVENAAN


ID&T-Radio 25.0%
Radio 10FM 24.7%


Posted by Dj Alpha on Nov-27-2001 19:39:

ID&T-Radio 25.1%
Radio 10FM 24.5%
Radio 192 17.6%

hehehe, we did it


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.