TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armada Night Kick-Off Party 03/06/05 vs Ferry Corsten @Asta
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Present @ Ocean Diva!! Zal ook weer heerlijk worden daar
Emma SUC6!!
Stijn
| quote: |
| Originally posted by djcresto ik twijfel nog... tussen gaan of niet |
Zeker pics en filmkes maken h� guys 
| Originally posted by Jasperovitsj Zeker pics en filmkes maken h� guys |
| Originally posted by Solar1 Present @ Ocean Diva!! Zal ook weer heerlijk worden daar Emma SUC6!! Stijn |
ik twijfel nog steeds. morgen eerste examen wel =>
| Originally posted by Gladius ik twijfel nog steeds. morgen eerste examen wel => |
Morge nog e cd'ke extra voor in de auto schrijve se, Ferry Corsten @ Nature One 2004, echt e hele vette set
Sooooow, net terug van Ferry in Enschede, weer een wereldset! Beloofd wat voor vanavond in de Asta! Twijfel je nog, gewoon komen 
have fun everyone!!!
Moest Ferry zijn remix van Force Of Gravity draaien, filmke please

| Originally posted by Jasperovitsj Moest Ferry zijn remix van Force Of Gravity draaien, filmke please |
Dinsdag/woensdag zullen ze wel online staan als ik terugben uit Schotland
Wat een wereldset van Ferry
Heb superfoto's en superfilmpjes klaar staan, komt volgende week
Heb Tom ook nog gezien en gesproken, hij zal het er ongetwijfeld mee eens zijn dat jullie iets gemist hebben 
Nu 2 uurtjes slapen, vliegtuig naar Schotland wacht. Vanavond Ferry, Armin, Nu NRG, Push, Hernan Cattaneo, Pole Folder, Chris Fortier & Jonathan Lisle

Voila se.. drukke dag achter de rug, maar hier e kleine review... 
Om 20u zijn Jochen (m�n neef) en ik vertrokken richting de Asta, was helemaal ni druk, dus rond 22u kwamen we al aan in Den Haag, v��l te vroeg natuurlijk want de keet ging daar pas open om 23u... Rustig op ons gemakske iets gaan drinken in e leuk en gezellig caf�ke op een pleintje niet zo ver van de Asta. Pintje en cola gedronken en dan tegen de elven afgezakt naar het feesje. Freezel buiten al tegengekomen, wij mooi wachten in de rij en Chris en een vriendin uit Australi� binnen langs de VIP ingang, dat hij dus weer proper gedaan
Enfin, eindelijk dus binnen en Ronald van Gelderen was al lekker warm aan�t draaien, leuk setje trouwens, nogal vrij hard von�k op bepaalde momenten, maar denk dat hij over�t algemeen wel zo�n setjes neerzet, lekker uplifting en bij bepaalde momenten zelfs zweverig, MOOI zo
Wel weinig volk op de dansvloer, althans in�t begin, maar tegen het einde stond hij toch aardig gevuld, nog meer als plaats genoeg dus voor lekker de shacken
Zijn setje duurde normaal maar tot 1u, maar heeft een goei 30 min langer gedraaid. En dan was de tijd gekomen voor de ster van de avond, mister FERRY CORSTEN!!!
Tsjonge jonge, wa een setje heeft die man daar neer gezet, echt eentje om je vingers van af te likken, heeft v��l van zijn eigen producties gedraaid, maar dat vin�k net zo sterk aan hem en het klinkt verdomme allemaal zo lekker, was echt
GENIETEN
Aantal kippenvelmomenten gekend, onder ander bij zijn overh��rlijke remix van
�Force of Gravity�
, heb�em gevraagd of deze ooit zal uitkome en staat alvast op zijn nieuwe cd, dus ikke happy
, zijn remix van Synaesthesia blijft supervet gewoon, right of way, Rock your body rock (iedereen op de dansvloer mee aan�t doen, MOOI!!),
sublime
, geen sweet sorrow
was wel spijtig, maar op�t einde van setje, stopte ie me �it�s TIME�, he he
was wel speciaal en daarna even stil, precies gedaan, maar... begon �OUT OF THE BLUE�, tsjonge wat blijft dit een h��rlijke klassieker, lekker zweverig
nog een stuk of 2 nummer hierna en om af te sluiten,
�Ferry�s remix van Barbers adagio for strings�
hij kon echt nie mooier afsluiten!! Echt supervet setje en super fijne kerel, THX MAN :happy: :happy: Heb Chris een paar keer die avond gezien, heeft zicht ook helemaal laten gaan op bepaalde momenten
en die australische vriendin ook
Om 4u45 gingen de lichten aan en was�t mooie liedje weer gedaan, vriendelijk verzocht door de security mensen om buiten te gaan en dat hebben we dan ook maar gedaan, na e foto
Auto in eerst volgende benzinestation ff gestopt voor onze koffiekoeken op te eten (man wat e trekgat was�t daar seg, brrrr) en dan terug richting thuis. Gewoon weer e hele vette avond daar beleefd in de ASTA 
Pics volgen zo snel mogelijk... misschien sevens 
Dju, precies weeral wa gemist dus 
| Originally posted by Jasperovitsj Dju, precies weeral wa gemist dus |
| Originally posted by TOR not really; identieke playlist als T.E., zo te lezen. |
Hij draaide idd veel van TE, maar TE is een mainstream event, waar DJ's toch wel meer toegankelijker draaien dan op een kleiner feest 
Was weer een superset van Ferry, toch deels anders dan de nacht ervoor in Enschede 
Coloursfest in Glasgow was super! Groot report volgt snel. Kan paar dingen zeggen:
- Eddie Halliwell is technisch een meester
- Nu NRG fucking ROCKS
- Push Live was ook zeer vet om te zien 
- Armin was ook weer super, net als Ferry 
- 4 uur slaap van donderdagochtend tot zondagochtend is niet aan te raden 
| Originally posted by TOR not really; identieke playlist als T.E., zo te lezen. |
| Originally posted by Freezel ... - 4 uur slaap van donderdagochtend tot zondagochtend is niet aan te raden |
| Originally posted by Freezel - Push Live was ook zeer vet om te zien ![]() |
of heeft die vier uur slaap je geheugen aangetast
| Originally posted by TOR tracklist? of heeft die vier uur slaap je geheugen aangetast |
Het waren allemaal verschillende versies met M.I.K.E. achter de keyboards en iemand anders op de drums. Van wat ik me kan herinneren (was ook maar een 30 minuten optreden):
paar zotte foto's van die lasers tussen, prachtig tom!
DSC02547 bv, omg!! met ferry vanonder met nen big smile =) (spijtig ist wa blur).
Chris, da's echt niet normaal ze man, gespreid over 3 nachten heb jij 4 uur geslapen? WTF? 
Korte schets:
- Donderdagochtend 8 uur wakker, een vriendin van Schiphol ophalen
- Donderdagavond naar Enschede, 8 uur thuis, 2 uurtjes slaap
- Vrijdagochtend dingen voor school gedaan, 's avonds naar de Asta, 8 uur thuis, 1 uurtje slaap
- Zaterdagochtend om 10 uur naar Schiphol voor Schotland
- Daar amper tijd om te slapen ivm reizen naar festival, uurtje geslapen van Edinburgh naar Glasgow
2+1+1 = 4
Toch?
En toen was het zondagochtend 5:30 toen we bij het hotel in Glasgow aankwamen na Coloursfest
Toen nog 3 uurtjes geslapen voor ontbijt, daarna ingepakt en terug naar Edinburgh, in de bus nog uurtje slaap 
Hehe Freezel..mijn weekend ziet er ongeveer een beetje hetzelfde uit..gewoon niet op stap geweest de vrijdag maar toch maar paar uurtjes die avond geslapen. Vrijdag om 5am opstaan en naar het treinstation..vandaar naar Charleroi luchthaven, duurde ook een tijdje, en dan rechstreekse vlucht met Ryanair naar Glasgow. Eens daar toegekomen moest ik wat maten die in Engeland zaten terug vinden. Die avond dan naar de Arena vertrokken en ik vond het ook super!!
Ben het min of meer mee eens met je review maar ik vond toch dat Eddie Halliwell's set zeer saai was alhoewel hij technisch goed kon draaien.
Btw...die derde track dat M.I.K.E. speelde was niet Live Another Life, die heeft hij niet gespeeld..als ik het me goed herinner was het Electric Eclipse, een van de vetste Push schijven imo.
Als je wat piccies hebt van dit event post ze pls 
Eddie was idd saai, maar die truc die hij deed met die 2 of 3 verschillende cdj's wat ongeveer 5 minuten duurde zag er echt vet uit
Technisch is hij echt zeer sterk.
Pics komen halverwege volgende week online