TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Pole Folder's birthday party 23/04/2005 @ La Rocca, Lier
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by Meltoz on Apr-23-2005 13:07:

Lots of pleasure tonight guys

Posted by Jakhira on Apr-23-2005 13:08:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Tom is de chauffeur van dienst, dus ik kan nog ni zeggen wanneer we jullie komen ophalen in Berchem, that's up to him

Het is al geregeld

Posted by TOR on Apr-23-2005 19:07:

we gaan er seffes een lap op geven

Posted by Gladius on Apr-23-2005 19:26:

have fun dudes!

Posted by Jakhira on Apr-24-2005 09:36:

Woo wat een nacht

Erg goeie zetels daar

Posted by Meltoz on Apr-24-2005 10:08:

quote:
Originally posted by Pumaz
Woo wat een nacht

Erg goeie zetels daar

Toch ni weer ligge maffe zeker

Posted by Jakhira on Apr-24-2005 11:50:

quote:
Originally posted by Meltoz

Deze keer niet

Posted by Jasperovitsj on Apr-24-2005 14:12:

Review-tijd!

Ik keek echt uit naar dit feestje,want tenslotte krijgen we niet al te vaak zulke progressive grootheden in belgi� over de vloer! Daarom met veel verwachting rond 23u opgehaald door Tom en richting La Rocca getrokken. Ondertussen pikten we Jack en kevin nog op in Berchem station, en tegen 23u45 kwamen we aan in Lier. Dankzij Hans van Rotationz hadden we bovendien gratis kaarten gewonnen, dus een duur avonje uit zou het sowieso al niet worden. Het was gelukkig nog verre van druk, dus we konden rustig plaats kiezen aan de bar en een kijkje nemen in de club. Het was de eerste keer dat ik in La Rocca kwam, en het viel me meteen op dat het een heel gezellige en mooi ingerichte club is met lekker geluid! Wel niet echt groot, dus wanneer Tiesto daar draait ga je mij niet zien, het was nu al erg...
En voor dat geluid zorgde de eerste 3 uur Steve Gerrard. Ik had niet verwacht dat hij zou openen, en daarom ook misschien dat zijn set niet zo krachtig was als ik had verwacht. Desalniettemin draaide hij een hele leuke openingsset met diepe tracks afgewisseld met melodieuze pareltjes. En het eerste uur draaide hij zowaar Madoka - MTTM, waardoor mijn avond meteen geslaagd was!

Ondertussen sijpelde er meer en meer volk binnen, waaronder een hele bende mannen met Rotationz t-shirts en mr. Rotationz Hans Temmerman himself. Fijne kerel, en altijd zin in een feestje!
Ook een delegatie NL-Ta's was van de partij, met PartyHardy, Tijs08 en nog een andere wiens gezicht me bekend voorkwam maar wiens naam me even ontgaat

Anyway, tegen 2u begon de club aardig vol te lopen met allerlei trendy volk en begon Steve Gerrard al zijn duivels te ontbinden! Zijn laatste half uur was echt magistraal met een fantastische vette progplaat met bijna oldskool tranzy melodie�n erin!!
Dan was het de beurt aan de man van de avond, Pole Folder! Samen met zijn partner in crime CP nam hij plaats achter een soort van uitgebreide DJ-booth met een paar CDJ's, 2 mixers, een module en een paar synths. Daarmee brachten ze een speciale DJ-set waar gewone tracks afgewisseld werden met eigen materiaal uit het nieuwe album. Bij de eerste platen speelde er zelfs een gitarist mee, en in tegenstelling tot de gitarist van de M.I.K.E. live-act op AIB indoor klonk het hier wel h��l mooi!

Hun act was bij momenten heel zalig, maar over het algemeen speelden ze te veel te diep, te weinig melodieus en te veel onbekend materiaal om het volk in beweging te houden. Wel mooi wat ze deden achter hun booth, maar te weinig echte kippenvelmomenten om de saaie stukken te overbruggen. En jammer genoeg ook geen Pole Folder classics, wat ik stiekem wel had gehoopt.
En ook het aanwezige publiek was niet echt enthousiast, slechts heel zelden zagen we handen in de lucht of hoorden we schreeuwen. Ik kreeg ook de indruk dat er niet al te veel "echt" progressive volk binnenzat, maar eerder gewoon vast volk en mensen die kwamen om gezien te worden in plaats van voor de muziek en de DJ's. Getuige daarvan comments die Zehra reeg toen ze foto's aan het trekken was: "Waarom trekt ge foto's van die kerels, zijn die bekend ofzo?"
Ook de mentaliteit in de club stond me niet aan, al dat geduw en vies zien en mensen die pers� in het midden van de dansvloer moeten passeren in plaats van even errond te wandelen. Ook de NL-TA's waren zo'n publiek niet echt gewend...

Rond 4u kwam er dan een einde aan de act van Pole Folder en CP, die uiteindelijk toch een beetje teleurstellend was voor mij persoonlijk. Respect voor de mannen voor wat ze hebben gepresteerd, maar ik had ze toch liever gewoon zien draaien zoals ze bijvoorbeeld deden in Caf� D'Anvers voor Sasha vorig jaar.
Na hen nam Bedrock resident Phil Thompson aka Moonface de decks over, en ik had totaal geen idee wat ik mocht verwachten. Hij begon redelijk stevig, dus het leken 3 uurtjes tribal gebeuk te gaan worden. Maar nee hoor!! Na een paar nummers zet hij zowaar ��n van m'n favorieten van de laatste maanden op: Cassino & Laben - Leaving Panic Behind (Flash brothers remix), eindelijk een kippenvelmoment!! (zie filmpje )
Hij draaide nog een paar vette nummers daarna (Dan Sampson & Jhereal - Solid Gold; Nikola Gala & Chris Moizo - Colourless), maar de BETA's begonnen stilaan moe te worden, dus tijd om naar huis te gaan.

Leuk feestje al bij al, hoewel ik er toch meer van had verwacht. Maar de gratis inkom verzachtte de pijn wel een beetje, net zoals de Zero Gold poster die we van de mur hebben gescheurd
Thanks aan de aanwezige Beta's voor het feestje en speciaal thanks aan Tom die weeral zo vriendelijk was om zijn bijna-BETA-mobiel weeral in te zetten!

Pics en filmke komen er zo snel mogelijk aan

Posted by TOR on Apr-24-2005 14:19:

quote:
Originally posted by Pumaz
Deze keer niet

ook al scheelde het niet veel

anyway, eerst en vooral de club.. heel gezellig, vond ik. leuk decor.. er mocht wat meer met de lichten gewerkt worden eigenlijk. het was nogal magertjes, gezien de mogelijkheden.
het volk viel goed mee.. geen drugs gezien. toch wel wat extravagante mensen, maar het stoorde niet. behoorlijk wat mooi vrouwvolk ook

en dan de muziek.. viel goed mee. Steve Gerrard begon vrij rustig, maar het tweede deel van zijn set was best te pruimen.. vrij tranzy eigenlijk, een paar pareltjes gehoord.
Pole Folder was erg gevarieerd. het was niet altijd even boeiend, maar toch een paar heerlijke platen van hen gehoord, waaronder de enige breaksplaat van de hele avond.
ik was het meest onder de indruk van Thompson. zijn manier van mixen is niet mijn ding, maar zijn platenkeuze was top! ik ga die man meer in het oog houden..

geslaagd avondje

Posted by Jasperovitsj on Apr-24-2005 14:26:

http://users.pandora.be/jasperovitsj/magicgallery/

Pics en filmpje

Posted by Zehra on Apr-24-2005 14:37:

tis wel Stef G�rrard en Phil Collins die voor en na Pole Folder & CP hebben gedraaid eh...

precies iets misgelopen met het uppen van de fotootjes

Posted by Jasperovitsj on Apr-24-2005 14:39:

quote:
Originally posted by Meltoz

Jack niet...

Posted by Jasperovitsj on Apr-24-2005 14:40:

quote:
Originally posted by Zehra

precies iets misgelopen met het uppen van de fotootjes

Blijkbaar

maar als ge op de HTM-links klikt krijgt ge de Gallery te zien

Posted by Zehra on Apr-24-2005 14:43:

trouwens kvond PF toch nie zo vet... was wel leuk enzo, maar nie mijn ding. Stefke en Phil hebben lekkerder gedraaid

ow en was weer leuk om wa NL-TA's te zien

Posted by Partyhardy! on Apr-24-2005 15:10:

quote:
Originally posted by Zehra

ow en was weer leuk om wa NL-TA's te zien

Insgelijks! tof om jullie weer gezien te hebben!

quote:
Review-tijd!

Goed review! lekker uitgebreid

quote:

....en begon Steve Gerrard al zijn duivels te ontbinden! Zijn laatste half uur was echt magistraal met een fantastische vette progplaat met bijna oldskool tranzy melodie�n erin!!

idd! heeel vette plaat was dat! ben zeer benieuwd naar de titel daarvan! Verder was 1 van zijn laatste plaatjes D:Fuse feat. Jes - Living The Dream (Matthew Dekay Remix)
Zeker een lekkere openingsset van Steve Gerrard!

En dan kom ik bij het volgende waar ik het dus absoluut niet met jullie eens over ben =>
de LaRocca=> Ik vond de indeling echt 3x niks. 2 dj booths waarbij de 1ste djbooth waar Steve Gerrard stond te draaien helemaal achterin weggemoffeld was met een raar podium ervoor waardoor er op die manier heeel weinig mensen los gaan natuurlijk.
Punt 2: veeeels te licht! ook hier geldt; hoe donkerder hoe meer het los gaat.
Punt 3: Van die VIP tafels waar zogenaamde trendy people een tafel kunnen huren ofzo en dan op het publiek uit kunnen kijken wat natuurlijk gewoon echt saai is, en ook daar VOL de lichten aan
Punt 4: 3 euro!!! voor een biertje! dat betaal je in Amsterdam nog niet terwijl de LaRocca vet afgelegen ligt! belachelijk natuurlijk.

Dit zijn toch echt puntjes die ons erg tegenvielen

quote:
Originally posted by TOR
het volk viel goed mee.. geen drugs gezien.

Dikke lol, ik heb ERG veel wauze people gezien! ask Zehra, ik heb ze aan staan wijzen,hehe overigens niks mis mee, vaak erg relaxte lui

Maar goed aan de muziek heeft het zeker niet gelegen, doordat Steve Gerrard vroeg op de avond stond dus helaas weinig breaks gehoord maar wel heerlijk progressive platen! lekkere set!

Ook Pole Folder draaide goed! Uitschieter was Damien Heck Ft. Stephanie Vezina - Aural Signature (Vocal Mix) Onwijs lekkere plaat! Wel draaiden ze wat rustig voor 3 uur s'nachts: erg goede muziek maar later in de nacht moet het gewoon wat meer knallen! Vandaar dat we ook rond half 4 al richting huis zijn gegaan en Phil Thompson dus niet meer gehoord hebben (jammer, als ik de reacties hier lees! )

Conclusie: Het was okay. Ik denk dat ik er gewoon te veel van verwacht had en het had gewoon beter kunnen zijn wanneer Pole Folder geopend had en Steve Gerrard daarna was gaan draaien waardoor hij zich niet hoefde in te houden en hij ook in dj booth2 had gestaan

Posted by TOR on Apr-24-2005 15:13:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Dikke lol, ik heb ERG veel wauze people gezien!

lol, ik ben blijkbaar meer gewoon. als je de situatie vergelijkt met La Goa bijvoorbeeld, was er in La Rocca echt niks te zien..

en idd, jammer dat jullie zo vroeg huiswaarts zijn gekeerd, want met Phil Thompson was het volop knallen

Posted by sbastien4678 on Apr-24-2005 18:07:

Wat hebben ze precies gedraaid? Meer tunes..

Posted by Jasperovitsj on Apr-24-2005 18:17:

quote:
Originally posted by lost_in_trance
Wat hebben ze precies gedraaid? Meer tunes..

Ik heb niet veel tunes kunnen ID'en
Veel onbekende dingen of platen die me vaag bekend voorkwamen maar waarvan ik de naam niet meteen kan herinneren...

Posted by pooley on Apr-24-2005 19:20:

Die 2 dj booths, dat was waarschijnlijk omdat die 2de vanachter een andere zaal is?

La Rocca = 2 zalen maar die stonden misschien nu alle 2 open voort zelfde muziek?

Posted by Jasperovitsj on Apr-24-2005 19:35:

Nah, die 2de booth was gewoon een ge�mproviseerde booth op ��n van de danspodia, gewoon omdat Pole Folder & CP's live-act niet echt kon doorgaan achter de normale boothwegens te veel materiaal

Posted by sbastien4678 on Apr-24-2005 20:06:

quote:
Ik heb niet veel tunes kunnen ID'en
Veel onbekende dingen of platen die me vaag bekend voorkwamen maar waarvan ik de naam niet meteen kan herinneren...

OK. Morgen ga ik bij extrazone voor platen. Als CP werkt, zal ik hem vragen..

Onbekend! Ik hoop dat hij me minstens twee of drie dingen zal kunnen aanhalen

Posted by Partyhardy! on Apr-24-2005 20:33:

quote:
OK. Morgen ga ik bij extrazone voor platen. Als CP werkt, zal ik hem vragen..

ah relaxt! daar ben ik ook benieuwd naar!

Steve Gerrard draaide nog Shootie - I Want To See The Sunshine zo'n onwijs lekker vrolijk nummer!

Posted by Jasperovitsj on Apr-24-2005 21:39:

quote:

LOL, ik denk niet dat CP zomaar al z'n nieuwste promo's gaat meegeven

Posted by Kelderman on Apr-24-2005 22:29:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Steve Gerrard draaide nog Shootie - I Want To See The Sunshine zo'n onwijs lekker vrolijk nummer!

Is inderdaad een leuk nummer, ken het uit Dekay z'n FBi Radio set, maar het is eigenlijk 'Monkz - I Want To See The Sun' die op de Goggles EP staat.

Posted by Partyhardy! on Apr-24-2005 22:58:

quote:
Originally posted by Kelderman
Is inderdaad een leuk nummer, ken het uit Dekay z'n FBi Radio set, maar het is eigenlijk 'Monkz - I Want To See The Sun' die op de Goggles EP staat.

ah okay is het Monkz lekkere plaat! Monkz is de laatse tijd �rg goed bezig! Goggles is ook super en Perasma - Swing 2 Harmony (Monkz Remix) is ook echt een topper!

Pole Folder draaide trouwens ook nog:
Pole Folder - Salvation on Slavery Sins (Nick Muir remix)

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »