TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tiesto opnieuw in België ?
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by DeSpErAtOs-X on Apr-19-2005 09:52:

yeaaaah versuz

woohoo


Posted by Magistrate on Apr-19-2005 13:56:

hopelijk nog iets dichters tegen west-vlaanderen


Posted by TOR on Apr-19-2005 16:41:

quote:
Originally posted by Magistrate
hopelijk nog iets dichters tegen west-vlaanderen


hehe, ik ben het al gewoon dat hier niets gebeurt

een avondje Tiësto zou iig leuk zijn, lang geleden.. maar dan idd ISOS-stijl. dat hij zijn hitjes maar opspaart voor mega-events..


Posted by Magistrate on Apr-19-2005 17:45:

kunnen ze hem niet naar flanders expo laten komen op 28 mei, al het materiaal van mayday staat er nog


Posted by mellow_head on Apr-20-2005 15:52:

Tiësto can suck my nuts

*proud member of the anti-Tiësto-clan*


Posted by Xilver on Apr-20-2005 15:58:

quote:
Originally posted by mellow_head
Tiësto can suck my nuts


Lieve gij dan ik ... Ma kdenk da Tiësto het sowieso eerder heeft voor de breezerkes


Posted by Nyah on Apr-20-2005 16:05:

quote:
Originally posted by emma
zal wel vlak voor de examens zijn vrees ik ...


prob wel eh... ma eerlijk gezegd zie ik t ni zitten om alweer zo 'geplet' te staan zoals in de versuz en pukkelpop vorig jaar ...


Posted by X-Tune on Apr-20-2005 17:28:

quote:
Originally posted by Nyah
prob wel eh... ma eerlijk gezegd zie ik t ni zitten om alweer zo 'geplet' te staan zoals in de versuz en pukkelpop vorig jaar ...


Ja, blijf dan maar thuis. Toch schitterend dat er nog een groot publiek af komt!


Posted by TOR on Apr-20-2005 17:49:

quote:
Originally posted by X-Tune
Ja, blijf dan maar thuis. Toch schitterend dat er nog een groot publiek af komt!


vind ik niet, eigenlijk.. op de beste feestjes die ik ooit heb meegemaakt was er relatief weinig volk. BeTA party, Second Sun...

de muziek staat boven alles IMO


Posted by X-Tune on Apr-20-2005 17:56:

quote:
Originally posted by TOR
vind ik niet, eigenlijk.. op de beste feestjes die ik ooit heb meegemaakt was er relatief weinig volk. BeTA party, Second Sun...

de muziek staat boven alles IMO


Nu is er opnieuw veel interesse in trance, en nu is het weer niet goed.


Posted by TOR on Apr-20-2005 18:13:

quote:
Originally posted by X-Tune
Nu is er opnieuw veel interesse in trance, en nu is het weer niet goed.


er is interesse in Tiësto, niet in trance.

en eigenlijk twijfel ik of ik het wel interesse zou noemen


Posted by The_G0dfather on Apr-20-2005 21:36:

quote:
Originally posted by TOR
er is interesse in Tiësto, niet in trance.

en eigenlijk twijfel ik of ik het wel interesse zou noemen


Mss dan maar meteen stellen dat tiësto geen trance is ?
Die kerel is groot geworden door mensen die er wèl iets van kennen en daarna zijn pas al die zogenaamde 'breezertoestanden' [ik hàààààààààààat da woord] er gekomen.


Posted by TOR on Apr-20-2005 21:46:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Mss dan maar meteen stellen dat tiësto geen trance is ?


dat bedoelde ik toch helemaal niet

ik wil maar zeggen dat veel mensen tegenwoordig niet meer komen voor de muziek, maar gewoon voor de naam Tiësto.


Posted by The_G0dfather on Apr-20-2005 21:52:

Ja daar moet ik je volledig gelijk in geven maar ja...
sommige mensen gaan ook naar festivals gewoon omdat hun maten daar naar toe gaan terwijl ze mss niks van de muziek kennen
ach ja, ik erger me daar persoonlijk niet aan, zolang ik het zelf nog zalig vind ist goed genoeg

anyway, 'k ga eens aflevering van the sopranos bekijken


Posted by Giesber on Apr-21-2005 06:49:

quote:
Originally posted by TOR
ik wil maar zeggen dat veel mensen tegenwoordig niet meer komen voor de muziek, maar gewoon voor de naam Tiësto.

Het heeft ook z'n voordelen: er is meer sfeer. Als een onbekende net hetzelfde setje draait als Tiësto staat het volk daar ook maar wat te staan. Hebt ge da liever misschien?


Posted by Bomar on Apr-21-2005 07:00:

quote:
Originally posted by TOR
vind ik niet, eigenlijk.. op de beste feestjes die ik ooit heb meegemaakt was er relatief weinig volk. BeTA party, Second Sun...

de muziek staat boven alles IMO


ok, de muziek is het belangrijkste; maar met een goeie show
en een groot massa mensen die allen uit de bol gaan maakt het feest nog honderd keren beter (vind ik persoonlijk)


Posted by TOR on Apr-21-2005 12:37:

quote:
Originally posted by Bomar
ok, de muziek is het belangrijkste; maar met een goeie show
en een groot massa mensen die allen uit de bol gaan maakt het feest nog honderd keren beter (vind ik persoonlijk)


het is te zien wat je onder grote massa verstaat hé.. ik vind het vooral vervelend als er geen plaats is om te bewegen doordat de zaal vol zit met mensen die eigenlijk weinig om de muziek geven en gewoon voor Tiesto komen.


@ Giesber: you might have a point.


Posted by Jakhira on Apr-21-2005 12:50:

quote:
Originally posted by TOR
ik vind het vooral vervelend als er geen plaats is om te bewegen doordat de zaal vol zit met mensen die eigenlijk weinig om de muziek geven en gewoon voor Tiesto komen.

+1


Posted by X-Tune on Apr-21-2005 13:59:

quote:
Originally posted by TOR
dat bedoelde ik toch helemaal niet

ik wil maar zeggen dat veel mensen tegenwoordig niet meer komen voor de muziek, maar gewoon voor de naam Tiësto.


Ik denk niet dat dezelfde mensen gaan komen als Tiësto plots alleen maar R&B gaat draaien. Ze komen nog wel degelijk voor de muziek. Natuurlijk is Tiësto al zo bekend dat iedereen al weet welke muziek hij gaat draaien.


Posted by Xilver on Apr-21-2005 14:07:

Ja maar ik vind het spijtig dat er zoveel talent rondloopt dat beter kan mixen dan Tiësto, enthousiaster is dan hem, en dezelfde stijl muziek draait, maar die gewoon de kans niet krijgen omdat mensen hier in België de muziek die Tiësto draait, niet als 'trance' kennen...

Wie had me dat ooit eens verteld van 'n buurjongen ofzoiets van hem/haar.

- "Welke muziek hoort gij graag?"
- "Ah ik vind Tiësto wel goe."
- "Allez, ge vind trance dus goe."
- "Ah is da trance?"

Dat bedoel ik maar => ignorance... Hier in België verstaat 't merendeel trance als die platte jumpschijven van in de Illusion.

Ik vind 't wel knap dat iemand als Tiësto trance terug wat onder de aandacht brengt, maar het lukt niet echt, er wordt enkel maar gehypet op Tiësto en de show errond, en niet op de eerste plaats de muziek.


Posted by Bomar on Apr-21-2005 17:20:

quote:
Originally posted by Xilver
er wordt enkel maar gehypet op Tiësto en de show errond, en niet op de eerste plaats de muziek.


Hij lokt het ook wel wa uit vind ik; al die mega-concerten voor hem alleen met heel veel show en reclame; ik zou mss ook wel hetzelfde doen ze, als ik zo superveel zou kunnen verdienen, maar er zijn toch ook andere dj's zoals armin die ik zo'n dingen toch nie zie doen, die is veel te bescheiden


Posted by Kelly* on Apr-21-2005 17:24:

My opinion...

Tiesto is de laatste tijd te vaak teleurstellend geweest (behalve in Disneyland daar was hij nog een schitterend!)

En momenteel trekt hem inderdaad te veel Donna-kids die ni eens weten naar welke muziek ze luisteren, laat staan da ze nen andere dj kennen, met als gevolg toestanden als in Versuz vorige keer...

Ze hebben dienen Tiesto-pipo gewoon veel te veel gehypet (of is da met dt? )hij is te populair geworden

Geef mij maar rustigere parties met evengoeie dj's, er zijn er meer dan genoeg die ook zijn niveau halen


Posted by FredNova on Apr-28-2005 15:36:

Tiësto zal voorlopig niet in België draaien (ook niet voor zijn isos4 promo tour). Heb net bevestiging via mail gekregen van Dimitri (Prime Time / Black Hole)


Posted by mellow_head on Apr-28-2005 16:26:

Came across a nice quote in the Chill Out Room...


I couldn't agree more with some of you. Tiesto should have his own little world in Disneyland for the under 10's where he can play his kiddy trance all day long. How did this joke of a DJ get to be #1??! Ok so there is money to be made in the music industry but you have to draw the line when it comes to publicity, I mean honestly when will this man stop. Or perhaps he knows if he doesn't ram his cr*p music down peoples throats at any chance he gets he will disappear and be forgotten (still that wouldn't be a bad thing) - Token votes from kids have won him his title as #1 DJ if he is crazy enough to think he has won it based on his DJ'ing and the music he plays he is a crazy as 'playing' at Disneyland would suggest. For anyone out there who thought this was worthy of being played world-wide to millions of listeners all I can say is - "Oh Dear"!! As for Pete talking over his "signature" track - haha!! I would rather listen to Pete talking for 2 hours than that rubbish.



Ik vind zn Disney-set best wel te pruimen, schone track-keuze, mixen laat soms wa aan de wensen over maja...


Posted by MikeVee on Apr-29-2005 10:26:

Straks naar de release party, eindelijk nog eens een toeristenvrij Tiësto feestje zonder drukte .


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.