TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tiesto opnieuw in België ?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
yeaaaah versuz 
woohoo 
hopelijk nog iets dichters tegen west-vlaanderen 
| quote: |
| Originally posted by Magistrate hopelijk nog iets dichters tegen west-vlaanderen |
kunnen ze hem niet naar flanders expo laten komen op 28 mei, al het materiaal van mayday staat er nog 
Tiësto can suck my nuts
*proud member of the anti-Tiësto-clan*![]()
| quote: |
| Originally posted by mellow_head Tiësto can suck my nuts |
... Ma kdenk da Tiësto het sowieso eerder heeft voor de breezerkes
| quote: |
| Originally posted by emma zal wel vlak voor de examens zijn vrees ik ... |
| quote: |
| Originally posted by Nyah prob wel eh... ma eerlijk gezegd zie ik t ni zitten om alweer zo 'geplet' te staan zoals in de versuz en pukkelpop vorig jaar ... |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Ja, blijf dan maar thuis. Toch schitterend dat er nog een groot publiek af komt! |
| quote: |
| Originally posted by TOR vind ik niet, eigenlijk.. op de beste feestjes die ik ooit heb meegemaakt was er relatief weinig volk. BeTA party, Second Sun... de muziek staat boven alles IMO |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Nu is er opnieuw veel interesse in trance, en nu is het weer niet goed. |
| quote: |
| Originally posted by TOR er is interesse in Tiësto, niet in trance. en eigenlijk twijfel ik of ik het wel interesse zou noemen |
| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather Mss dan maar meteen stellen dat tiësto geen trance is ? |
dat bedoelde ik toch helemaal niet
Ja daar moet ik je volledig gelijk in geven maar ja...
sommige mensen gaan ook naar festivals gewoon omdat hun maten daar naar toe gaan terwijl ze mss niks van de muziek kennen
ach ja, ik erger me daar persoonlijk niet aan, zolang ik het zelf nog zalig vind ist goed genoeg
anyway, 'k ga eens aflevering van the sopranos bekijken 
| quote: |
| Originally posted by TOR ik wil maar zeggen dat veel mensen tegenwoordig niet meer komen voor de muziek, maar gewoon voor de naam Tiësto. |
| quote: |
| Originally posted by TOR vind ik niet, eigenlijk.. op de beste feestjes die ik ooit heb meegemaakt was er relatief weinig volk. BeTA party, Second Sun... de muziek staat boven alles IMO |
| quote: |
| Originally posted by Bomar ok, de muziek is het belangrijkste; maar met een goeie show en een groot massa mensen die allen uit de bol gaan maakt het feest nog honderd keren beter (vind ik persoonlijk) |
| quote: |
| Originally posted by TOR ik vind het vooral vervelend als er geen plaats is om te bewegen doordat de zaal vol zit met mensen die eigenlijk weinig om de muziek geven en gewoon voor Tiesto komen. |
| quote: |
Originally posted by TOR dat bedoelde ik toch helemaal nietik wil maar zeggen dat veel mensen tegenwoordig niet meer komen voor de muziek, maar gewoon voor de naam Tiësto. |
Ja maar ik vind het spijtig dat er zoveel talent rondloopt dat beter kan mixen dan Tiësto, enthousiaster is dan hem, en dezelfde stijl muziek draait, maar die gewoon de kans niet krijgen omdat mensen hier in België de muziek die Tiësto draait, niet als 'trance' kennen...
Wie had me dat ooit eens verteld van 'n buurjongen ofzoiets van hem/haar.
- "Welke muziek hoort gij graag?"
- "Ah ik vind Tiësto wel goe."
- "Allez, ge vind trance dus goe."
- "Ah is da trance?"
Dat bedoel ik maar => ignorance... Hier in België verstaat 't merendeel trance als die platte jumpschijven van in de Illusion.
Ik vind 't wel knap dat iemand als Tiësto trance terug wat onder de aandacht brengt, maar het lukt niet echt, er wordt enkel maar gehypet op Tiësto en de show errond, en niet op de eerste plaats de muziek.
| quote: |
| Originally posted by Xilver er wordt enkel maar gehypet op Tiësto en de show errond, en niet op de eerste plaats de muziek. |
My opinion...
Tiesto is de laatste tijd te vaak teleurstellend geweest (behalve in Disneyland daar was hij nog een schitterend!)
En momenteel trekt hem inderdaad te veel Donna-kids die ni eens weten naar welke muziek ze luisteren, laat staan da ze nen andere dj kennen, met als gevolg toestanden als in Versuz vorige keer...
Ze hebben dienen Tiesto-pipo gewoon veel te veel gehypet (of is da met dt?
)hij is te populair geworden
Geef mij maar rustigere parties met evengoeie dj's, er zijn er meer dan genoeg die ook zijn niveau halen 
Tiësto zal voorlopig niet in België draaien (ook niet voor zijn isos4 promo tour). Heb net bevestiging via mail gekregen van Dimitri (Prime Time / Black Hole)
Came across a nice quote in the Chill Out Room...
I couldn't agree more with some of you. Tiesto should have his own little world in Disneyland for the under 10's where he can play his kiddy trance all day long. How did this joke of a DJ get to be #1??! Ok so there is money to be made in the music industry but you have to draw the line when it comes to publicity, I mean honestly when will this man stop. Or perhaps he knows if he doesn't ram his cr*p music down peoples throats at any chance he gets he will disappear and be forgotten (still that wouldn't be a bad thing) - Token votes from kids have won him his title as #1 DJ if he is crazy enough to think he has won it based on his DJ'ing and the music he plays he is a crazy as 'playing' at Disneyland would suggest. For anyone out there who thought this was worthy of being played world-wide to millions of listeners all I can say is - "Oh Dear"!! As for Pete talking over his "signature" track - haha!! I would rather listen to Pete talking for 2 hours than that rubbish.
Ik vind zn Disney-set best wel te pruimen, schone track-keuze, mixen laat soms wa aan de wensen over maja...
Straks naar de release party, eindelijk nog eens een toeristenvrij Tiësto feestje zonder drukte
.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.