TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Looking for a school of communication
Pages (2): « 1 [2]

Posted by moogwai on Apr-21-2005 22:03:

quote:
Originally posted by Freezel
Ik ben alleen 's woensdags op school van 13:30 tot 14:30 ofzo

Eigenlijk gewoon te triest voor woorden zo weinig uren. En dan gewoon je HBO-bachelor halen

Posted by Freezel on Apr-22-2005 06:29:

quote:
Originally posted by moogwai
Eigenlijk gewoon te triest voor woorden zo weinig uren. En dan gewoon je HBO-bachelor halen

Alleen in jaar 1 en 2 had ik redelijke vrij veel school, ong 20-25 uur in de week verdeeld over 3 dagen. Sinds jaar 3 hebben ze creatief onderwijs ingevoerd: projecten en keuzemodules: betekent dus projectgroepje vormen en eigen afspraken maken. Kwam dus wel eens voor dat we hooguit 2 ochtenden/middagen naar school hoefde omdat we alles thuis deden en het op school bespraken. En aangezien ik nu nog 2 studiepunten nodig heb voor mijn diploma maar een simpele keuzemodule gekozen waarvan de leraar zelf zegt: "jongens, alleen op woensdagmiddag bijeenkomst, de rest is aan jullie om zelf te plannen"

Erg vind ik het niet, maar je betaald je er wel scheel voor.

Posted by farris on Apr-22-2005 11:12:

Je doet nu kennismanagement als keuzemodule? Is een eitje, de hele lesgroep krijgt ��n cijfer voor de eindopdracht en aan het einde van de rit een leuk take-home tentamen welke je ook gezellig samen maakt.

- farris

Posted by Freezel on Apr-22-2005 12:10:

quote:
Originally posted by farris
Je doet nu kennismanagement als keuzemodule? Is een eitje, de hele lesgroep krijgt ��n cijfer voor de eindopdracht en aan het einde van de rit een leuk take-home tentamen welke je ook gezellig samen maakt.

- farris

Yep, Kennismanagement was de enige module die me een beetje aansprak en aangezien ik de technische kant van de opleiding echt 10 x niks vindt, dus maar de organisatorische kant gekozen.

Deze keer niet les volgens het boekje Er zijn 7 aanmeldingen ofzo waarvan er 2 of 3 zich verkeerd aangemeld hebben, die horen dit gewoon bij E-Learning te doen. De groep die over is, waarvan er 2 zijn komen opdagen (waaronder ik + andere student) krijgen nu een simpel bedrijfsopdrachtje. Ik heb mijn oude afstudeerbedrijf zover weten te krijgen dat we hem daar kunnen uitvoeren, kortom: allemaal weer lekker simpel geregeld

Pages (2): « 1 [2]