TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Looking for a school of communication
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Freezel Ik ben alleen 's woensdags op school van 13:30 tot 14:30 ofzo |
| Originally posted by moogwai Eigenlijk gewoon te triest voor woorden zo weinig uren. En dan gewoon je HBO-bachelor halen |

Je doet nu kennismanagement als keuzemodule? Is een eitje, de hele lesgroep krijgt ��n cijfer voor de eindopdracht en aan het einde van de rit een leuk take-home tentamen welke je ook gezellig samen maakt.
- farris
| Originally posted by farris Je doet nu kennismanagement als keuzemodule? Is een eitje, de hele lesgroep krijgt ��n cijfer voor de eindopdracht en aan het einde van de rit een leuk take-home tentamen welke je ook gezellig samen maakt. - farris |
Er zijn 7 aanmeldingen ofzo waarvan er 2 of 3 zich verkeerd aangemeld hebben, die horen dit gewoon bij E-Learning te doen. De groep die over is, waarvan er 2 zijn komen opdagen (waaronder ik + andere student) krijgen nu een simpel bedrijfsopdrachtje. Ik heb mijn oude afstudeerbedrijf zover weten te krijgen dat we hem daar kunnen uitvoeren, kortom: allemaal weer lekker simpel geregeld