TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [10-06-05] Earth met Hernan Cattaneo
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »

Posted by Partyhardy! on May-02-2005 17:54:

quote:
Originally posted by Hitman
En als Sasha nou ook op 10 juni draait?

Sasha komt niet meer in juni maar in augustus naar de Panama

Posted by Roger on May-12-2005 20:51:

wat mag het entree wezen voor dit feessie want ik wil hier toch wel even langkomen

Posted by Wilkman on May-12-2005 21:23:

Dit is goed nieuws! De vorige set van Cattano op Earth duurde ook 4uur. Het was een fantastische set. Helaas kwam de stemming er niet echt in, wat duidelijk de gemoedstoestand van Cattaneo niet ten goede kwam... Ik weet nog goed dat ik toen voor het eerst platen als Outhouse, Mass Schizophrenia en Hoochie Koochie 'live' in een club hoorde . En gezien de platen in z'n meest recente sets verwacht ik er wederom veel van!

Posted by tijs08 on May-13-2005 00:51:

quote:
Originally posted by Wilkman
Dit is goed nieuws! De vorige set van Cattano op Earth duurde ook 4uur. Het was een fantastische set. Helaas kwam de stemming er niet echt in, wat duidelijk de gemoedstoestand van Cattaneo niet ten goede kwam... Ik weet nog goed dat ik toen voor het eerst platen als Outhouse, Mass Schizophrenia en Hoochie Koochie 'live' in een club hoorde . En gezien de platen in z'n meest recente sets verwacht ik er wederom veel van!

Zoooo daar had ik ook wel bij willen zijn! Ga dit keer dus zeker niet missen! Hernan for president

Posted by magrec on May-13-2005 15:00:

quote:
Originally posted by Roger
wat mag het entree wezen voor dit feessie want ik wil hier toch wel even langkomen

15 euro denk ik...max

Posted by Partyhardy! on May-13-2005 15:01:

quote:
Originally posted by magrec
15 euro denk ik...max

Kun je al ergens kaarten kopen?

Posted by ChooChoo on May-13-2005 15:13:

Ik denk dat ik hier wel bij zal zijn! Wil Hernan eens een keer live horen. En voor max 15 euro is t helemaal relaxt

Posted by SaBi on May-13-2005 15:16:

quote:
Originally posted by Partyhardy!

Sasha komt niet meer in juni maar in augustus naar de Panama

Het staat niet op zijn site . Ik weet niet of dat belangrijk is ? Zal dan wel rond dancevalley zijn denk ik zo . Hij zal wel niet op en neer blijven vliegen . En dan waarschijnlijk ook nog op een doordeweekse dag . FF afwachten dus . Wil er wel graag bij zijn . Vorig jaar in de Space was toch wel erg vet .

Posted by magrec on May-13-2005 15:45:

quote:
Kun je al ergens kaarten kopen?

Vr, 10/06/05
23.00 uur EARTH: RENAISSANCE THE MASTERS Melkweg The Max

Prijs

Rang 1
� 17

17 euro dus en bij ticketservice (grote postkantoren) te koop (en als het goed is ook via beep).

Wel beter tis in de max van de melkweg

Posted by Glaniskanis on May-13-2005 16:29:

Ik ben ook aanwezig!
Gezien de luitjes die ook komen wordt het een vet avondje
Met zn allen lekker "LOOOOOOOOSS"!!

Posted by SnuggLe on May-13-2005 17:47:

Weet je dat ik nog NOOIT in de Melkweg ben geweest?

Maar ik ga wel, al is het in mijn eentje waarschijnlijk.

Posted by tijs08 on May-14-2005 17:25:

quote:
Vr, 10/06/05
23.00 uur EARTH: RENAISSANCE THE MASTERS Melkweg The Max

Prijs

Rang 1
� 17

17 euro dus en bij ticketservice (grote postkantoren) te koop (en als het goed is ook via beep).

Wel beter tis in de max van de melkweg

Vet! Thanks voor de info harmen.
Ik ben ook nog nooit in de Melkweg geweest! Moest er eens van komen.. en dan is het ook gelijk met Hernan! Man wat word dit een vette avond! Komende week gelijk kaartjes halen!

Posted by tango on May-15-2005 17:07:

Eindelijk Hernan weer is in Nederland! Maar ik baal er echt van dat er de laatste tijd zoveel vette feesten zijn op de vrijdag Dat is mijn vaste werkavond maar ik moet er wel heel veel voor laten schieten de laatste tijd

Het is een beetje vroeg, maar weet iemand al hoelaat Hernan begint? Want dan probeer ik daar rekening mee te houden, mag dit niet missen

Posted by magrec on May-15-2005 17:18:

quote:
Originally posted by tango
Eindelijk Hernan weer is in Nederland! Maar ik baal er echt van dat er de laatste tijd zoveel vette feesten zijn op de vrijdag Dat is mijn vaste werkavond maar ik moet er wel heel veel voor laten schieten de laatste tijd

Het is een beetje vroeg, maar weet iemand al hoelaat Hernan begint? Want dan probeer ik daar rekening mee te houden, mag dit niet missen

Om 00:00 of 01:00 earth gaat door tot 5:00 en hernan zal ongeveer 4 uur draaien.

Posted by tango on May-15-2005 18:08:

quote:
Om 00:00 of 01:00 earth gaat door tot 5:00 en hernan zal ongeveer 4 uur draaien.

ok thanks, dat is te doen!

Hier nog wat extra info:

Earth invites: Renaissance the Masters tour 2005

dj's Hernan Cattaneo / Per / MC P-Pholl / Luid & Duidelijk /
video by Muskee Media

presale: � 17,00 + memb
doors: � 19,00 + memb

Volgens mij zijn er 1000 kaarten beschikbaar voor The Max....

Posted by HiGH_NrG on May-15-2005 18:58:

Volgens mij heb ik die week erna tentamens, dat zou wel balen zijn...

Posted by Dj Lex on May-15-2005 19:47:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG

Ik ook rond die tijd, maar je moet gewoon gaan joh!

Posted by Tim81 on May-15-2005 20:05:

Ik zeg nooit meer van tevoren dat ik 100% zeker ga, maar het moet toch wel heel gek lopen wil ik hier niet bij zijn!

Posted by tijs08 on May-15-2005 20:31:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG

Ik ook! Boeien!

Het is vrijdag toch... gewoon rustig aan doen dan gaat het best mandag Ik ben er zeker (doe niet aan sport nl)

Posted by Original on May-15-2005 21:29:

Ik wil hier eigenlijk wel heen, Cattaneo setjes zijn zeer goed te pruimen dus wil em wel is live meemaken. De melweg is voor mij trouwens ook een van de weinige clubs in amsterdam waar ik nog nooit ben geweest.

Ben volgenmij ook nog nooit op een earth party geweest.. of iig niet dat ik het heb onthouden. Hoe is de sfeer, volk, drukte man/vrouw verdeling meestal? (moet ook nog effe wat lui meekrijgen )

Posted by HiGH_NrG on May-15-2005 21:33:

quote:
Originally posted by Original
Ik wil hier eigenlijk wel heen, Cattaneo setjes zijn zeer goed te pruimen dus wil em wel is live meemaken. De melweg is voor mij trouwens ook een van de weinige clubs in amsterdam waar ik nog nooit ben geweest.

Ben volgenmij ook nog nooit op een earth party geweest.. of iig niet dat ik het heb onthouden. Hoe is de sfeer, volk, drukte man/vrouw verdeling meestal? (moet ook nog effe wat lui meekrijgen )

Sfeer? Prima meestal, de keren dat ik was dan...
Volk? Gewoon prog volk...
Drukte? Ligt aan de line-up denk ik...
Man/vrouw? 60-40 ofzo...

Posted by magrec on May-16-2005 09:00:

Earth/melkweg publiek is toch wel ��n van de leukste publieken die je kunt hebben op feestjes. Iets ouder publiek maar gaat meestal goed los (er zijn er altijd een boel van de kaart )

Posted by Partyhardy! on May-19-2005 12:00:

Kaartje in the pocket!

Posted by tijs08 on May-19-2005 12:06:

quote:
Kaartje in the pocket!

Hier ook! 3 zelfs

Posted by joesterizor on May-19-2005 13:11:

dit wordt echt zo meesterlijk... krijg al helemaal flashbacks naar hernan in 2003 (zo lang alweer?) ... dat was echt een van mijn beste feestjes ooit

Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »