TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [10-06-05] Earth met Hernan Cattaneo
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by Hitman En als Sasha nou ook op 10 juni draait? |
wat mag het entree wezen voor dit feessie
want ik wil hier toch wel even langkomen
Dit is goed nieuws! De vorige set van Cattano op Earth duurde ook 4uur. Het was een fantastische set. Helaas kwam de stemming er niet echt in, wat duidelijk de gemoedstoestand van Cattaneo niet ten goede kwam... Ik weet nog goed dat ik toen voor het eerst platen als Outhouse, Mass Schizophrenia en Hoochie Koochie 'live' in een club hoorde
. En gezien de platen in z'n meest recente sets verwacht ik er wederom veel van! 
| Originally posted by Wilkman Dit is goed nieuws! De vorige set van Cattano op Earth duurde ook 4uur. Het was een fantastische set. Helaas kwam de stemming er niet echt in, wat duidelijk de gemoedstoestand van Cattaneo niet ten goede kwam... Ik weet nog goed dat ik toen voor het eerst platen als Outhouse, Mass Schizophrenia en Hoochie Koochie 'live' in een club hoorde . En gezien de platen in z'n meest recente sets verwacht ik er wederom veel van! |
Ga dit keer dus zeker niet missen! Hernan for president
| Originally posted by Roger wat mag het entree wezen voor dit feessie want ik wil hier toch wel even langkomen |
| Originally posted by magrec 15 euro denk ik...max |
Ik denk dat ik hier wel bij zal zijn!
Wil Hernan eens een keer live horen. En voor max 15 euro is t helemaal relaxt
Originally posted by Partyhardy! Sasha komt niet meer in juni maar in augustus naar de Panama |
.
| Originally posted by Partyhardy! Kun je al ergens kaarten kopen? |
Ik ben ook aanwezig!
Gezien de luitjes die ook komen wordt het een vet avondje
Met zn allen lekker "LOOOOOOOOSS"!!

Weet je dat ik nog NOOIT in de Melkweg ben geweest? 
Maar ik ga wel, al is het in mijn eentje waarschijnlijk.
| Originally posted by magrec Vr, 10/06/05 23.00 uur EARTH: RENAISSANCE THE MASTERS Melkweg The Max Prijs Rang 1 � 17 17 euro dus en bij ticketservice (grote postkantoren) te koop (en als het goed is ook via beep). Wel beter tis in de max van de melkweg |
Eindelijk Hernan weer is in Nederland! Maar ik baal er echt van dat er de laatste tijd zoveel vette feesten zijn op de vrijdag
Dat is mijn vaste werkavond maar ik moet er wel heel veel voor laten schieten de laatste tijd
Het is een beetje vroeg, maar weet iemand al hoelaat Hernan begint? Want dan probeer ik daar rekening mee te houden, mag dit niet missen 
| Originally posted by tango Eindelijk Hernan weer is in Nederland! Maar ik baal er echt van dat er de laatste tijd zoveel vette feesten zijn op de vrijdag Dat is mijn vaste werkavond maar ik moet er wel heel veel voor laten schieten de laatste tijd Het is een beetje vroeg, maar weet iemand al hoelaat Hernan begint? Want dan probeer ik daar rekening mee te houden, mag dit niet missen |
| Originally posted by magrec Om 00:00 of 01:00 earth gaat door tot 5:00 en hernan zal ongeveer 4 uur draaien. |
Volgens mij heb ik die week erna tentamens, dat zou wel balen zijn... 
| Originally posted by HiGH_NrG Volgens mij heb ik die week erna tentamens, dat zou wel balen zijn... |
Ik zeg nooit meer van tevoren dat ik 100% zeker ga, maar het moet toch wel heel gek lopen wil ik hier niet bij zijn!
| Originally posted by HiGH_NrG Volgens mij heb ik die week erna tentamens, dat zou wel balen zijn... |
Ik ben er zeker (doe niet aan sport nl)
Ik wil hier eigenlijk wel heen, Cattaneo setjes zijn zeer goed te pruimen dus wil em wel is live meemaken. De melweg is voor mij trouwens ook een van de weinige clubs in amsterdam waar ik nog nooit ben geweest.
Ben volgenmij ook nog nooit op een earth party geweest.. of iig niet dat ik het heb onthouden. Hoe is de sfeer, volk, drukte man/vrouw verdeling meestal? (moet ook nog effe wat lui meekrijgen
)
| Originally posted by Original Ik wil hier eigenlijk wel heen, Cattaneo setjes zijn zeer goed te pruimen dus wil em wel is live meemaken. De melweg is voor mij trouwens ook een van de weinige clubs in amsterdam waar ik nog nooit ben geweest. Ben volgenmij ook nog nooit op een earth party geweest.. of iig niet dat ik het heb onthouden. Hoe is de sfeer, volk, drukte man/vrouw verdeling meestal? (moet ook nog effe wat lui meekrijgen ) |
Earth/melkweg publiek is toch wel ��n van de leukste publieken die je kunt hebben op feestjes. Iets ouder publiek maar gaat meestal goed los (er zijn er altijd een boel van de kaart
)
Kaartje in the pocket! ![]()
| Originally posted by Partyhardy! Kaartje in the pocket! |
dit wordt echt zo meesterlijk... krijg al helemaal flashbacks naar hernan in 2003 (zo lang alweer?) ... dat was echt een van mijn beste feestjes ooit