TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ook dit jaar geen loveparade
Pages (19): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
De beste LP's waren 95 97 en 99. 95 vanwege de zon, midden in de stad en omdat het toen nog niet commercieel was. 97 vanwege de zon, Tiergarten en de vette underground afterparties. 99 vanwege de muziek, anderhalf miljoen mensen en lekkere weer.
Qua beleving was 2002 ook aardig omdat we op de een na voorste truck stonden en de hele avond rondjes om de Siegessaule reden. Hoogtepunt was wel het opblazen van enkele speakers onder het beruchte S-Bahn viaduct.
Na 2000 zag je het gewoon afglijden, en het leek wel op God er ook geen zin meer in had. Na 2000 werd het weer elk jaar slechter.
Vorig jaar echt geluk gehad, eerst regen en toen stralende zon. En sinds 99 niet meer zo'n fun gehad met die Fight the Power shit 
Projekt X aka Loveparade
As Ralf Regnitz aka Dr. Motte - one of Loveparade�s founders - announced there will be a big event called �Projekt X� on july the 9th at the Siegessaeule in Berlin Tiergarten - same place Loveparade used to take place. They will be having the big trucks again but this time they won�t move but will be positioned at the entrances to the Grosser Stern with the Siegessaeule in the middle.
Same day at 12am the Berlin Club Comission will have several big boats which can load up to 500 passengers each - coming from Berlin district of Treptow to Kreuzberg. Just like the love trucks those boats will be equipped with massive sound systems to chear up the passengers and the people partying on the river banks.
If everything works out as planned both events will merge at Siegessaeule later that day for a big party.
Good news for Berlin and it�s party scene!
Loveparade is dead - long live Projekt X

Vette shit..........
Gelukkig is de hotelkamer gereserveerd 
Dit gaat zoooo vet worden 
damn dit klinkt heel erg vet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
woei
wordt alleen een hele klus om me partymaten over te halen
| quote: |
| Originally posted by jp Projekt X aka Loveparade As Ralf Regnitz aka Dr. Motte - one of Loveparade�s founders - announced there will be a big event called �Projekt X� on july the 9th at the Siegessaeule in Berlin Tiergarten - same place Loveparade used to take place. They will be having the big trucks again but this time they won�t move but will be positioned at the entrances to the Grosser Stern with the Siegessaeule in the middle. Same day at 12am the Berlin Club Comission will have several big boats which can load up to 500 passengers each - coming from Berlin district of Treptow to Kreuzberg. Just like the love trucks those boats will be equipped with massive sound systems to chear up the passengers and the people partying on the river banks. If everything works out as planned both events will merge at Siegessaeule later that day for a big party. Good news for Berlin and it�s party scene! Loveparade is dead - long live Projekt X |
Ach een beetje sjille op de zaterdagmiddag is nooit weg. Love From Above duurt ook maar tot half tien 's ochtends 
| Originally posted by jp Ach een beetje sjille op de zaterdagmiddag is nooit weg. Love From Above duurt ook maar tot half tien 's ochtends |
| Originally posted by MaGiK54 Waarom hebben we eigenlijk een hotelkamer voor 4 nachten gereserveerd, we zien weinig bed volgens mij |
In het bijbehorende bubbelbad, samen met Kai Tracid natuurlijk
Ach zo'n hotel is meer een uitvalsbasis, crackhouse en opslagruimte 
| Originally posted by jp In het bijbehorende bubbelbad, samen met Kai Tracid natuurlijk Ach zo'n hotel is meer een uitvalsbasis, crackhouse en opslagruimte |
Echt onbegrijpelijk dat al die tranceaddicts niet naar dit weekend gaan, dit gaat zulke coole shit worden 
09.05.2005
Festival am 'Loveparade Tag'
Wie heute bekannt wurde planen Veranstalter, Clubs und Magazine am 9. Juli 2005 auf den 5 Stra�en zur Siegess�ule (Berlin) eine Open Air Veranstaltung. Noch unter dem Namen "Project X" benannt werden auf diesen Stra�en B�hnen aufgestellt. Eine dieser B�hnen wird von Dangerous Drums, De-Bug Magazine und Twen FM Radio betrieben werden.
Zum jetzigen Zeitpunkt ist die Veranstaltung von 12.00 bis 22.00 Uhr am 9. Juli geplant.
Een open-air rave zonder rijdende trucks onder de Siegessaule. Kan het nog mooier? 
to ome jp:
wordt het niet eens tijd dat jij je loveparade site update
de Loveparade is in 2003 overleden
wat dat betreft laten we het maar zoals het is 
w00000t dat klinkt mega vet, ik vind de Siegessauele een van de mooiste plekjes van Berlijn.... nu maar hopen dat westbam / ellen alien en uiteraard paul van dyk ook een eigen b�hne krijgen/hebben

| Originally posted by MaGiK54 Echt onbegrijpelijk dat al die tranceaddicts niet naar dit weekend gaan, dit gaat zulke coole shit worden |
| Originally posted by MaGiK54 Echt onbegrijpelijk dat al die tranceaddicts niet naar dit weekend gaan, dit gaat zulke coole shit worden |
| Originally posted by SnuggLe Goh, meneer gaat ook weer een keer naar een feestje met JP |
| Originally posted by MaGiK54 Moet ik hier nou nog serieus op reageren |
jezus wat ben je toch weer aan het zeiken. Magik heeft er gewoon zin in om naar Berlijn te gaan en groot gelijk heeft ie!!
Een festival bij die Siegessaule is gewoon vet. De sfeer daar, de mensen, muziek, tiergarten, broodjes bratwurst en de altijd vette metro!!! Echt allemaal top. Misschien zou je zelf daar keer heen moeten gaan en het moeten ervaren hoe vet Berlijn is!
Originally posted by basvh jezus wat ben je toch weer aan het zeiken. Magik heeft er gewoon zin in om naar Berlijn te gaan en groot gelijk heeft ie!! |
| Originally posted by SnuggLe Ik hou het liever bij Dancevalley bas, zou jij moeten weten |
Snuk is gewoon jaloers dat JP en ik een stelletje zijn en dat we een bubbelbad gaan delen met Kai......serieuzer dan dit kan ik niet worden....
Ik bedoelde het allemaal niet zo cynische....meer een over enthousiaste opmerking van me.....
| Originally posted by MaGiK54 Snuk is gewoon jaloers dat JP en ik een stelletje zijn en dat we een bubbelbad gaan delen met Kai......serieuzer dan dit kan ik niet worden.... Ik bedoelde het allemaal niet zo cynische....meer een over enthousiaste opmerking van me..... |