TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ook dit jaar geen loveparade
Pages (19): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »

Posted by jp on Apr-22-2005 15:55:

De beste LP's waren 95 97 en 99. 95 vanwege de zon, midden in de stad en omdat het toen nog niet commercieel was. 97 vanwege de zon, Tiergarten en de vette underground afterparties. 99 vanwege de muziek, anderhalf miljoen mensen en lekkere weer.

Qua beleving was 2002 ook aardig omdat we op de een na voorste truck stonden en de hele avond rondjes om de Siegessaule reden. Hoogtepunt was wel het opblazen van enkele speakers onder het beruchte S-Bahn viaduct.

Na 2000 zag je het gewoon afglijden, en het leek wel op God er ook geen zin meer in had. Na 2000 werd het weer elk jaar slechter.

Vorig jaar echt geluk gehad, eerst regen en toen stralende zon. En sinds 99 niet meer zo'n fun gehad met die Fight the Power shit

Posted by jp on May-08-2005 11:51:

Projekt X aka Loveparade

As Ralf Regnitz aka Dr. Motte - one of Loveparade�s founders - announced there will be a big event called �Projekt X� on july the 9th at the Siegessaeule in Berlin Tiergarten - same place Loveparade used to take place. They will be having the big trucks again but this time they won�t move but will be positioned at the entrances to the Grosser Stern with the Siegessaeule in the middle.

Same day at 12am the Berlin Club Comission will have several big boats which can load up to 500 passengers each - coming from Berlin district of Treptow to Kreuzberg. Just like the love trucks those boats will be equipped with massive sound systems to chear up the passengers and the people partying on the river banks.

If everything works out as planned both events will merge at Siegessaeule later that day for a big party.

Good news for Berlin and it�s party scene!

Loveparade is dead - long live Projekt X

Posted by MaGiK54 on May-08-2005 11:54:

Vette shit..........

Gelukkig is de hotelkamer gereserveerd

Posted by jp on May-08-2005 11:56:

Dit gaat zoooo vet worden

Posted by basvh on May-08-2005 15:18:

damn dit klinkt heel erg vet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

woei

wordt alleen een hele klus om me partymaten over te halen

Posted by SnuggLe on May-08-2005 19:37:

quote:
Originally posted by jp
Projekt X aka Loveparade

As Ralf Regnitz aka Dr. Motte - one of Loveparade�s founders - announced there will be a big event called �Projekt X� on july the 9th at the Siegessaeule in Berlin Tiergarten - same place Loveparade used to take place. They will be having the big trucks again but this time they won�t move but will be positioned at the entrances to the Grosser Stern with the Siegessaeule in the middle.

Same day at 12am the Berlin Club Comission will have several big boats which can load up to 500 passengers each - coming from Berlin district of Treptow to Kreuzberg. Just like the love trucks those boats will be equipped with massive sound systems to chear up the passengers and the people partying on the river banks.

If everything works out as planned both events will merge at Siegessaeule later that day for a big party.

Good news for Berlin and it�s party scene!

Loveparade is dead - long live Projekt X

Zie je nou wel? Wat een gezeik altijd van ' of de parade er wel komt of niet komt'. Ieder jaar dezelfde meuk. Er is altijd genoeg te feesten dat weekend........

Posted by jp on May-08-2005 19:51:

Ach een beetje sjille op de zaterdagmiddag is nooit weg. Love From Above duurt ook maar tot half tien 's ochtends

Posted by MaGiK54 on May-08-2005 20:19:

quote:
Originally posted by jp
Ach een beetje sjille op de zaterdagmiddag is nooit weg. Love From Above duurt ook maar tot half tien 's ochtends

Waarom hebben we eigenlijk een hotelkamer voor 4 nachten gereserveerd, we zien weinig bed volgens mij

Posted by SnuggLe on May-08-2005 20:30:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Waarom hebben we eigenlijk een hotelkamer voor 4 nachten gereserveerd, we zien weinig bed volgens mij

Als stelletje moet je toch ook de liefde samen bedrijven? Waar doen jullie dat dan?

Posted by jp on May-08-2005 20:56:

In het bijbehorende bubbelbad, samen met Kai Tracid natuurlijk

Ach zo'n hotel is meer een uitvalsbasis, crackhouse en opslagruimte

Posted by MaGiK54 on May-09-2005 16:33:

quote:
Originally posted by jp
In het bijbehorende bubbelbad, samen met Kai Tracid natuurlijk

Ach zo'n hotel is meer een uitvalsbasis, crackhouse en opslagruimte

Wooooooooooei Kai op Lovebase dus hij kan mee het bubbelbad in, wie neemt het rubbere eendje mee

Posted by MaGiK54 on May-09-2005 16:39:

Echt onbegrijpelijk dat al die tranceaddicts niet naar dit weekend gaan, dit gaat zulke coole shit worden

Posted by jp on May-09-2005 16:49:

09.05.2005

Festival am 'Loveparade Tag'

Wie heute bekannt wurde planen Veranstalter, Clubs und Magazine am 9. Juli 2005 auf den 5 Stra�en zur Siegess�ule (Berlin) eine Open Air Veranstaltung. Noch unter dem Namen "Project X" benannt werden auf diesen Stra�en B�hnen aufgestellt. Eine dieser B�hnen wird von Dangerous Drums, De-Bug Magazine und Twen FM Radio betrieben werden.

Zum jetzigen Zeitpunkt ist die Veranstaltung von 12.00 bis 22.00 Uhr am 9. Juli geplant.

Een open-air rave zonder rijdende trucks onder de Siegessaule. Kan het nog mooier?

Posted by basvh on May-09-2005 19:02:

to ome jp:

wordt het niet eens tijd dat jij je loveparade site update

Posted by jp on May-09-2005 19:10:

de Loveparade is in 2003 overleden

wat dat betreft laten we het maar zoals het is

Posted by HBtje on May-10-2005 07:14:

w00000t dat klinkt mega vet, ik vind de Siegessauele een van de mooiste plekjes van Berlijn.... nu maar hopen dat westbam / ellen alien en uiteraard paul van dyk ook een eigen b�hne krijgen/hebben

Posted by basd on May-10-2005 07:40:

quote:
Echt onbegrijpelijk dat al die tranceaddicts niet naar dit weekend gaan, dit gaat zulke coole shit worden

Been there done that.

Heb misschien het T-shirt ook nog wel ergens liggen.

Posted by SnuggLe on May-10-2005 07:50:

quote:

Goh, meneer gaat ook weer een keer naar een feestje met JP

Posted by MaGiK54 on May-10-2005 08:07:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Goh, meneer gaat ook weer een keer naar een feestje met JP

Moet ik hier nou nog serieus op reageren

Posted by SnuggLe on May-10-2005 08:20:

quote:
Moet ik hier nou nog serieus op reageren

Ja, of reageer anders dan gewoon helemaal niet.

Het is totaal niet onbegrijpelijk namelijk. Er zijn zat 'te vette feesten'. Smaken verschillen. Dat jij er een keer heengaat wil niet zeggen dat iedereen zou moeten. Zoals je het nu post klinkt het zo van "Oh wat vet, wat stom zeg dat ze niet gaan, ik ben er wel!" etc etc. Laat iedereen lekker zelf beslissen.

Posted by basvh on May-10-2005 08:52:

jezus wat ben je toch weer aan het zeiken. Magik heeft er gewoon zin in om naar Berlijn te gaan en groot gelijk heeft ie!!

Een festival bij die Siegessaule is gewoon vet. De sfeer daar, de mensen, muziek, tiergarten, broodjes bratwurst en de altijd vette metro!!! Echt allemaal top. Misschien zou je zelf daar keer heen moeten gaan en het moeten ervaren hoe vet Berlijn is!

Posted by SnuggLe on May-10-2005 09:25:

quote:
Originally posted by basvh

jezus wat ben je toch weer aan het zeiken. Magik heeft er gewoon zin in om naar Berlijn te gaan en groot gelijk heeft ie!!

Mag ik ook effe als ik deze week ongestelt ben ja?

Gelijkt heeftie dattie zin heeft! Zou ik ook hebben! En dat het vet is geloof ik ook wel...ben gewoon jaloers, NOU GOED! Het klinkt gewoon zo cynisch 'dat iedere TA-er er zou moeten zijn'.

Ik hou het liever bij Dancevalley bas, zou jij moeten weten

Posted by basvh on May-10-2005 09:34:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik hou het liever bij Dancevalley bas, zou jij moeten weten

hehe jah idd

enige irritante is dat ik de enige zwerver ben die wel in een tentje wil. De rest van me partygang niet.

Posted by MaGiK54 on May-10-2005 10:39:

Snuk is gewoon jaloers dat JP en ik een stelletje zijn en dat we een bubbelbad gaan delen met Kai......serieuzer dan dit kan ik niet worden....

Ik bedoelde het allemaal niet zo cynische....meer een over enthousiaste opmerking van me.....

Posted by SnuggLe on May-10-2005 11:29:

quote:
Snuk is gewoon jaloers dat JP en ik een stelletje zijn en dat we een bubbelbad gaan delen met Kai......serieuzer dan dit kan ik niet worden....

Ik bedoelde het allemaal niet zo cynische....meer een over enthousiaste opmerking van me.....

als ik meedoe, moet ik dan voor of achteraan in het treintje?

Pages (19): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »