TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De toekomst van Trance... jong geweld!
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Belgian Bonzai on Apr-22-2005 13:56:

quote:
Originally posted by Jochen
phynn en danjo&styles

Finne Jager was born in Nieuwegein (The Netherlands) on December 6th 1984. (http://www.phynn.com/)
Danjo Raijer is a 25 year old Dutch DJ / Producer from Rotterdam (http://www.djdanjo.com/)
Rob Styles (Robbert Vroegindeweij) was born on the 5th of february, 1980 in Rotterdam - The Netherlands (http://www.robstyles.com/)
Allemaal Nederlanders

Posted by LeonB on Apr-22-2005 14:05:

hup holland

vergeet rutger van borstelen en eelke kleijn (midor/six4eight), sander ketelaers (sander van doorn, sam sharp), galen behr (passiva) niet

Posted by Blue Sky 99 on Apr-22-2005 16:25:

Scandinavi�: Terje Bakke

Posted by pooley on Apr-22-2005 18:20:

Wa een namen, omfg
Die Hollanders toch

Posted by DeSpErAtOs-X on Apr-22-2005 19:09:

ochja , er zit ook een logica in h� ... als je veel succesvolle mensen hebt, zijn er automatisch meer mensen die dat proberen te evenaren of daar naar opkijken h� ...

komt daar nog eens bij dat ze in nederland tenminste kwalitatieve produce fora hebben (ik denk even aan clubcharts & synthforum) , en ID&T radio ... zijn toch allemaal punten waar de belgische markt aan tekort schiet IMHO

Posted by Jasperovitsj on Apr-22-2005 20:56:

quote:
Originally posted by pooley
Wa een namen, omfg
Die Hollanders toch

Ik zag ergens nog een nieuwe producer (of een alias):

Johan Vermeulen

Posted by LeonB on Apr-23-2005 02:36:

johan is goed bezig ja!

Posted by Jasperovitsj on Apr-23-2005 12:39:

^ Ik heb de track nog niet beluisterd, dus niks over zijn muziek. Maar gewoon die naam...
Nederlandse namen zijn in, en vaak klinken ze best wel cool. Maar Johan Vermeulen, dat klinkt gewoon veel te plat
Ik bedoel, what's next? Gilbert van den Bergh pres., Fons Bruggemans remix, Cois Peeters feat. Jan Johnston?

Posted by Estuera on Apr-23-2005 12:56:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Ik heb de track nog niet beluisterd, dus niks over zijn muziek. Maar gewoon die naam...
Nederlandse namen zijn in, en vaak klinken ze best wel cool. Maar Johan Vermeulen, dat klinkt gewoon veel te plat
Ik bedoel, what's next? Gilbert van den Bergh pres., Fons Bruggemans remix, Cois Peeters feat. Jan Johnston?

Thieu Jansen feat 'ons Josee' - Daar bij die molen (Gaston Kelchtermans remix)

Posted by Icone on Apr-23-2005 13:07:

Kmeen te denken dat het in Belgi� ni echt ne vette meer is qua trance... Allee, toch kwa 'opkomend talent'. Fractal Structure, Estuera (en misschien ikke), maar voor de rest??

De nieuwe tracks van DJ Wout vond ik toch ni echt zo schitterend... Zeker de Push Remix van 'The Truth' vond ik ongelofelijk plattekes. Ik zou zelfs bijna durven zeggen dat ik zijn Sylver tracks leuker vind

Als Christophe Chantzis nu nog eens een schitterend plaatje zou maken zoals 'Time Sliders - Les Lacs Des Alpes'...

Posted by Jasperovitsj on Apr-23-2005 13:13:

quote:
Originally posted by Icone

Als Christophe Chantzis nu nog eens een schitterend plaatje zou maken zoals 'Time Sliders - Les Lacs Des Alpes'...

Speaking of which:

Donderdag op een TD in Diepenbeek heeft Benny ons de co-producer van Timesliders voorgesteld, which was nice

Posted by Jakhira on Apr-23-2005 13:20:

quote:
which was nice

Fast Show

Posted by Estuera on Apr-23-2005 13:40:

quote:
Speaking of which:

Donderdag op een TD in Diepenbeek heeft Benny ons de co-producer van Timesliders voorgesteld, which was nice

Erik Hubo dus

Btw Christophe Chantzis is wel weer een beetje bezig in de trance hoek (heb pas een remix voor fabb'x gedaan, een project waar Christophe ook inzit)
Hij is nu met een nieuw label bezig (alpha omega) waar ook nog ruimte is voor trance (naast de andere commerciele activiteiten die ze doen )

Posted by pooley on Apr-23-2005 14:04:

Christophe van Illusion is ook beginnen producen, 2 platen al las ik dacht ik, en zijn cool remix van aqeel - up in the sky

tis wel groove maja !

Posted by Belgian Bonzai on Apr-23-2005 14:16:

quote:
Originally posted by Icone
Kmeen te denken dat het in Belgi� ni echt ne vette meer is qua trance... Allee, toch kwa 'opkomend talent'. Fractal Structure, Estuera (en misschien ikke), maar voor de rest??

Ja, jij zit erbij imo. Hoewel, now playing: Lightworks - Leaving Earth

quote:
De nieuwe tracks van DJ Wout vond ik toch ni echt zo schitterend... Zeker de Push Remix van 'The Truth' vond ik ongelofelijk plattekes. Ik zou zelfs bijna durven zeggen dat ik zijn Sylver tracks leuker vind

Die Push vond ik, hoewel simpel, best mooi. Van Sylver weet ik zelfs niet hoe dat klinkt heden ten dage.

quote:

In dat geval roep ik Jan Vervloet, Mario Delbeke, Patrick Claesen en Peter Bellaert op
En Ramses De Craene.

Posted by IgnazZio on Apr-23-2005 15:37:

Freeeeeeeeeeeeeeeed Bakerrrrrrr

Posted by Jasperovitsj on Apr-23-2005 15:37:

^ Fredje gaat toch ook al van zeker 1997 mee, dus ik zou hem geen opkomend talent of jong geweld noemen

Posted by IgnazZio on Apr-23-2005 15:41:

Ja khad de eerste posten titel ni echtdeftig gelezen, maar gwoon ff laten wete da wij enorm fier moge zijn op hem!

Posted by Jasperovitsj on Apr-23-2005 15:42:

quote:
Originally posted by IgnazZio
maar gwoon ff laten wete da wij enorm fier moge zijn op hem!

Das een feit

Posted by Timesliders on Apr-23-2005 18:22:

quote:
Speaking of which:

Speaking of which: ik ben ook eindelijk forum ganger!
Mijne eerste post al direct verkeerd gedaan! Goed bezig Erik!

Posted by Buoyant on Apr-23-2005 18:48:

quote:
Originally posted by Timesliders
Speaking of which: ik ben ook eindelijk forum ganger!
Mijne eerste post al direct verkeerd gedaan! Goed bezig Erik!

ahaaaa, dag mijnheer den thesis begeleider

Posted by Timesliders on Apr-23-2005 18:51:

quote:
Originally posted by Buoyant
ahaaaa, dag mijnheer den thesis begeleider

Een thesis over computer graphics begeleiden, en nog niet tegoei kunnen werken met een simpel forum, het leven kan raar zijn

Posted by TOR on Apr-23-2005 19:14:

ik wou dat mijn scriptiebegeleider zo'n achtergrond had, hehe..

een prof. dr. die de pensioenleeftijd nadert, ik raad het iedereen aan!

Posted by Icone on Apr-23-2005 21:10:

Btw, Fractal Structure is een ingeweken Belg... Maar we zullen hem toch maar bij onze garde rekenen zeker, anders staan we daar zo magerkes

Posted by Estuera on Apr-23-2005 21:20:

En mr estuera is een halve nederlander

Maar geen paniek , op mijn pas staat duidelijk belg.

Pages (3): « 1 [2] 3 »