TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De toekomst van Trance... jong geweld!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Jochen phynn en danjo&styles |
hup holland 
vergeet rutger van borstelen en eelke kleijn (midor/six4eight), sander ketelaers (sander van doorn, sam sharp), galen behr (passiva) niet 
Scandinavi�: Terje Bakke
Wa een namen, omfg 
Die Hollanders toch
ochja , er zit ook een logica in h� ... als je veel succesvolle mensen hebt, zijn er automatisch meer mensen die dat proberen te evenaren of daar naar opkijken h� ...
komt daar nog eens bij dat ze in nederland tenminste kwalitatieve produce fora hebben (ik denk even aan clubcharts & synthforum) , en ID&T radio ... zijn toch allemaal punten waar de belgische markt aan tekort schiet IMHO
| Originally posted by pooley Wa een namen, omfg ![]() Die Hollanders toch |
johan is goed bezig ja!
^ Ik heb de track nog niet beluisterd, dus niks over zijn muziek. Maar gewoon die naam...
Nederlandse namen zijn in, en vaak klinken ze best wel cool. Maar Johan Vermeulen, dat klinkt gewoon veel te plat
Ik bedoel, what's next? Gilbert van den Bergh pres., Fons Bruggemans remix, Cois Peeters feat. Jan Johnston? 
| Originally posted by Jasperovitsj ^ Ik heb de track nog niet beluisterd, dus niks over zijn muziek. Maar gewoon die naam... Nederlandse namen zijn in, en vaak klinken ze best wel cool. Maar Johan Vermeulen, dat klinkt gewoon veel te plat Ik bedoel, what's next? Gilbert van den Bergh pres., Fons Bruggemans remix, Cois Peeters feat. Jan Johnston? |
Kmeen te denken dat het in Belgi� ni echt ne vette meer is qua trance... Allee, toch kwa 'opkomend talent'. Fractal Structure, Estuera (en misschien ikke), maar voor de rest??
De nieuwe tracks van DJ Wout vond ik toch ni echt zo schitterend... Zeker de Push Remix van 'The Truth' vond ik ongelofelijk plattekes. Ik zou zelfs bijna durven zeggen dat ik zijn Sylver tracks leuker vind 
Als Christophe Chantzis nu nog eens een schitterend plaatje zou maken zoals 'Time Sliders - Les Lacs Des Alpes'... 
| Originally posted by Icone Als Christophe Chantzis nu nog eens een schitterend plaatje zou maken zoals 'Time Sliders - Les Lacs Des Alpes'... |
| Originally posted by Jasperovitsj which was nice |
| Originally posted by Jasperovitsj Speaking of which: Donderdag op een TD in Diepenbeek heeft Benny ons de co-producer van Timesliders voorgesteld, which was nice |
Christophe van Illusion is ook beginnen producen, 2 platen al las ik dacht ik, en zijn cool remix van aqeel - up in the sky
tis wel groove maja !
| Originally posted by Icone Kmeen te denken dat het in Belgi� ni echt ne vette meer is qua trance... Allee, toch kwa 'opkomend talent'. Fractal Structure, Estuera (en misschien ikke), maar voor de rest?? |

De nieuwe tracks van DJ Wout vond ik toch ni echt zo schitterend... Zeker de Push Remix van 'The Truth' vond ik ongelofelijk plattekes. Ik zou zelfs bijna durven zeggen dat ik zijn Sylver tracks leuker vind ![]() |
Als Christophe Chantzis nu nog eens een schitterend plaatje zou maken zoals 'Time Sliders - Les Lacs Des Alpes'... |

Freeeeeeeeeeeeeeeed Bakerrrrrrr 
^ Fredje gaat toch ook al van zeker 1997 mee, dus ik zou hem geen opkomend talent of jong geweld noemen 
Ja khad de eerste posten titel ni echtdeftig gelezen, maar gwoon ff laten wete da wij enorm fier moge zijn op hem!
| Originally posted by IgnazZio maar gwoon ff laten wete da wij enorm fier moge zijn op hem! |
| Originally posted by Jasperovitsj Speaking of which: Donderdag op een TD in Diepenbeek heeft Benny ons de co-producer van Timesliders voorgesteld, which was nice |
| Originally posted by Timesliders Speaking of which: ik ben ook eindelijk forum ganger! Mijne eerste post al direct verkeerd gedaan! Goed bezig Erik! |
| Originally posted by Buoyant ahaaaa, dag mijnheer den thesis begeleider |
ik wou dat mijn scriptiebegeleider zo'n achtergrond had, hehe..
een prof. dr. die de pensioenleeftijd nadert, ik raad het iedereen aan! 
Btw, Fractal Structure is een ingeweken Belg... Maar we zullen hem toch maar bij onze garde rekenen zeker, anders staan we daar zo magerkes 
En mr estuera is een halve nederlander
Maar geen paniek , op mijn pas staat duidelijk belg.