TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 22-23 April, plannen?
Pages (2): « 1 [2]


Posted by djcresto on Apr-25-2005 21:40:

vrijdagavond bestuursvergadering van men badmintonclub. Erna blijven hangen tot een uur of 4.
Zaterdag ochtend vroeg opgestaan om tornooi te gaan spelen. Daar leuke wedstrijden gespeeld. Hierna met een hele bende naar de pizzeria en daarna naar de fuif in de plaatselijke cafetaria. Snel veel bier dus beke zat. Om een uur of 5 daar afgesloten. In de sporthal blijven maffen om om 9 uur weer op te staan om tornooi te spelen. Gedaan rond uur of 5 dan richting de thuissporthal om competitie aan te vatten. Hier kwamen we om 7 uur aan na een stop in de frituur.
Uiteindelijk om een uur of 12 zondagavond thuisgekomen. Nogal moe, stijf, voeten volledig open.

En vandaag heb ik mij ne gansen dag mottig gevoeld se


Posted by pooley on Apr-25-2005 21:44:

quote:
Originally posted by Hydra
Hoe heet da lieke in den otto?


euhm
no idea


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.