TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [27-5-2005] Jimmy van M @ Panama (solo sessions)
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Tim81 on May-17-2005 20:06:

quote:
Originally posted by tijs08
(zo nu staan al die panama threads ook weer bovenaan )

Jij doerak!

Posted by Djeebie on May-17-2005 21:08:

Ik ben hier ook zeker bij

Posted by emre on May-17-2005 21:09:

quote:
Originally posted by Djeebie
Ik ben hier ook zeker bij

Zeg nooit zeker

Posted by Djeebie on May-17-2005 21:12:

quote:
Originally posted by emre
Zeg nooit zeker

Nee, daar heb je op zich wel een punt Maar mijn zaalvoetbalwedstrijden zijn gelukkig altijd op maandag t/m donderdag. Als je d'r bij bent (en daar gaan we wel vanuit) krijg je uiteraard wel je 7-uppie

Posted by emre on May-17-2005 21:14:

quote:
Originally posted by Djeebie
Als je d'r bij bent (en daar gaan we wel vanuit) krijg je uiteraard wel je 7-uppie

Posted by magrec on May-18-2005 14:53:

quote:
Originally posted by tijs08
Ben benieuwd naar die set van je Jerry! Ga je daarin ook progressive draaien wat ouder is dan 4 jaar ofzo... vind de wat oudere progressive persoonlijk namelijk errg saai. Er gebeurt zo weinig in die nummers.

(zo nu staan al die panama threads ook weer bovenaan )

Er is een periode waarin de progressive heel diep was met weinig fratsen periode 1999-2002 denk ik maar wat daarvoor uitkwam is best melodieus hoor. Als ik die oude gu's hoor

Posted by magrec on May-24-2005 08:25:

Vrijdag dus alweer feest in de panama

Heb er nu al zin in, goede muziek in beide zalen.

Posted by Dj Lex on May-24-2005 10:52:

Ik moet de volgende dag vroeg werken

Posted by Tim81 on May-26-2005 23:03:

Morgenavond lekker weer richting Panama!

Posted by GrooveCollect. on May-27-2005 13:11:

tot vanavond allemaal.
ik heb er zin in. veel leuke oude dingen bij elkaar gezocht.

p.s. Onno, pm nog gelezen ?

Posted by Tim81 on May-27-2005 14:32:

quote:
Originally posted by GrooveCollect.
tot vanavond allemaal.
ik heb er zin in. veel leuke oude dingen bij elkaar gezocht.

Zeker een kijkje nemen in de studio!

Posted by Partyhardy! on May-27-2005 16:15:

quote:
Originally posted by GrooveCollect.
p.s. Onno, pm nog gelezen ?

Yep net gelezen
Vanavond feesten!

Posted by emre on May-27-2005 16:28:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Vanavond feesten!

De vraag is natuurlijk of onze Nederbelg ook zo kan springen op/bij JVM en DJ Jerry

Posted by HiGH_NrG on May-27-2005 16:37:

Ik moet helaas verstek laten gaan ivm verhuizing naar nieuwe kamer en morgenochtend moet ik werken...

Posted by Partyhardy! on May-27-2005 16:50:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik moet helaas verstek laten gaan ivm verhuizing naar nieuwe kamer en morgenochtend moet ik werken...

Jammer sjaak! Met Hernan ben je er toch wel

Nieuwe kamer? vetjes!

Posted by HiGH_NrG on May-27-2005 17:05:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Jammer sjaak! Met Hernan ben je er toch wel

Als het goed is wel, moet nog even een kaartje regelen!

Posted by magrec on May-27-2005 17:08:

Ik ziet u allen vanavond!
panama is al om 22:30 open geloof ik.

Posted by emre on May-27-2005 17:36:

quote:
Originally posted by magrec
Ik ziet u allen vanavond!
panama is al om 22:30 open geloof ik.

Cool! DJ's starten om 23:00 toch?

Posted by magrec on May-27-2005 17:57:

quote:
Originally posted by emre
Cool! DJ's starten om 23:00 toch?

geen flauw idee, en als het niet open is kun je altijd nog lekker biertjes wegtikken in het restaurant

Posted by Three 'O Three on May-27-2005 21:48:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG

Trading up, of moet je gewoon opzouten vanwege het hotelgebeuren? Niet meer terug naar L-city dus?

Posted by Tim81 on May-28-2005 09:27:

Na een potje zomeravondvoetbal samen met Emre richting Panama gereden, om 22.45 uur was de zaal nog gesloten. Dus eerst maar een drankje gehaald in het pseudo-hippe restaurant! Vervolgens even na 23.00 uur als een van de eersten naar binnen om eens te genieten van een heerlijk rustige Panama, niet wetende dat het de hele avond zo stil zou blijven.

Jimmy van M begon dus eigenlijk met een prive-set voor ons en naarmate de tijd verstreek zag het er naar uit dat het niet druk zou worden deze avond. Van half 1 tot half 2, tijdens het beste gedeelte van zijn set, stonden er gemiddeld 100 mensen op de dansvloer Alle ruimte dus, en met die airco er bij was het heerlijk fris!

Na een aantal heerlijke platen ging JVM wat monotoon draaien, het kon mij in ieder geval niet boeien! Op de welbekende banken langs de dansvloer werd mij het citaat van de dag in mijn oor geschreeuwd.... Onbekende gast: "Hey man, daar heb je Ruud van Nistelrooij!" Onno, je moet echt wat gaan doen als look-a-like (big business )

Het laatste uur draaide hij gelukkig weer wat geinspireerder met enkele hele fijne platen! Na afloop heeft hij iedereen persoonlijk gedag kunnen zeggen, want als er toen nog 50 mensen waren is het veel! Al met al jammer dat dit initiatief geen succes is geworden...

Gelukkig de verhalen van Onno en Tijs over Londen nog even gehoord En ook nog een 7up van Djeebie gekregen! Bij elkaar misschien 15 minuten in de studio geweest, maar GrooveCollect moest het ook met een klein publiek doen...

Posted by emre on May-28-2005 12:28:

Jammer dat een dergelijk goed initiatief zo'n respons van 200 bezoekers max. krijgt --> dit verdient zeker een beter lot!! Kennelijk is JVM niet bekend genoeg in ons kikkerlandje

All in all was het een zeer goed opgebouwde set van Jimmy ... zo tussen 2 en 3 werd het voor ons wat minder maar daarvoor en daarna was het errug goed vonden we!!

Ook een paar keer bij DJ Jerry wezen kijken die draaide voor een select publiek van naar ik denk veel mensen van zijn eigen board.
Het klonk lekker maar we kwamen natuurlijk voor JVM, waar de temperatuur ook een stuk aangenamer was!!

De herkenning van Partyhardy! als zijnde Ruuuuuuuude door een wildvreemde leek toch het hoogtepunt van de avond te worden tot de een na laatste plaat van Jimmy --> een fantastische driving prog plaat met hemelse gitaar breakdown ..... liefde in muzikale vorm als ik er zo aan terug denk

Hoop dat dit niet het laatste Deep feestje met dit format was, want er zijn nog wel meer (in NL onbekende) DJ's die ik solo wil zien

Posted by Djeebie on May-28-2005 14:06:

Ik sluit me volledig aan bij de comments van Tim en Emre. Echt zonde dat zo weinig mensen afkomen op zo'n feestje. Daardoor wel veel ruimte en deed de airco fatsoenlijk z'n werk. Ik heb me in ieder geval wel vermaakt met Van Nistelrooij, Tijs, Tim en emre

Posted by Remy D on May-28-2005 15:34:

quote:
Originally posted by Tim81

Onbekende gast: "Hey man, daar heb je Ruud van Nistelrooij!" Onno, je moet echt wat gaan doen als look-a-like (big business )

hahaha wat verschrikkelijk gaaf!!

Posted by magrec on May-28-2005 16:30:

Iets later thuis dan de planning maar ja alles is wel gezegd geloof ik. Eerst even naar vriend en vriendin en die al in amsterdam waren, beetje drinken en rond kwart voor 11 naar de panama. Om 10 over 11 stonden we als 1e aan de bar van de grote zaal beetje bij beetje kwamen er wat meer mensen binnen. Ondertussen nog een tijdje met jerry gesproken die helaas pas laat met zijn classics set kon beginnen in de studio.

Tegen 1 uur begon jerry dan met draaien in de studio waar het echt te warm was (de airco in de grote zaal deed zijn werk wel goed)
De muziek was iig wel goed en het was erg gezellig. Veel bekenden.
Flink gelachen om figuren die gesnapt werden door de beveiliging. (snuiven in de wc enzo )Iets voor het einde zijn we weg gegaan. Muziek was goed, gezellige sfeer niet echt uitbundig maar daar was het te rustig voor. De drank smaakte ook goed en alleen wel pleuris duur bij de panama.

Jerry bedankt voor de muziek enzo jammer dat je niet helemaal je ding kon doen zo als je het graag wilde doen

Pages (3): « 1 [2] 3 »